Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

Jippi i dag går det oppover, har spist 2knekkebrød med mager smøreost skinke og sånn migro havregrøt med eple og kanel. nam nam!

 

må få kommet meg på butikken etter på å kjøpt noe middag, lurer på om jeg skal ha fiskepudding eller rett og slett bare kylling salat, er litt usikker, men finner nok på noe!

 

enting er sikkert jeg skal starte dagene framover med havregrøt<3

 

følger dere noe spes matliste?

 

min ser sånn ut:

frokost: 2knekkebrød m/pålegg eller havregrøt, vitamin og vann

lunsj: 2knekkebrød m/pålegg eller salat med enten reker,kylling,skinke og et egg

middag: kommer veldig ann på dagen, men går i kalkun,kylling,supper, wok,pasta,kjøtt, litt fisk, og grønnsaker, ris, med litt saus

kvelds: yoghurt og noe frukt

 

ellers vann,te, laktosefrimelk, sukkerfri saft!

høres dette greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

har jeg spist for lite i dag?

 

Frokost: 2knekkebrød med skinke smøreost

 

Lunsj: havregrøt med eple og kanel

 

middag: 2 tacolefser med kyllingkjøttdeig, med hvitløk. og tacokrydder, og salat

 

kvelds: 1 yoghurt pluss et glass melk laktosefri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I morgen skal jeg på langtur, løping som gjelder! Tenker å ta en tur rundt Sognsvann og hjem, det er ca 1 mil, blir bra.

 

Maten din stinelill:

Det ser jo ganske bra ut, eventuelt litt mer til frokost enn 2 knekkebrød, men havregrøt er bra de dagene du har det. Bare pass på proteiner, men egg til lunsj og kjøtt er bra!

Og nå leste jeg nettopp på KK at man skal spise kveldsmat og det gjør du jo!

Jeg er og veldig glad i skyr som mellommåltid, om jeg er litt fysen eller noe, bare et tips =)

 

Bra at du gjennomførte planen smint, flink er du!

Håper det ble god bursdagsmiddag.

 

Ha en fin kveld jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg spist for lite i dag?

 

Frokost: 2knekkebrød med skinke smøreost

 

Lunsj: havregrøt med eple og kanel

 

middag: 2 tacolefser med kyllingkjøttdeig' date=' med hvitløk. og tacokrydder, og salat

 

kvelds: 1 yoghurt pluss et glass melk laktosefri[/quote']

 

 

Her og, mer til frokost!! Pleier du å legge inn det du spiser på GR? Da får du litt pekepinne på kcalorier.. ikke at man skal være fanatisk, men det er viktig å ikke spise for lite, men alt mellom 16-1900 kcalorier. Det høres mye ut, men er faktisk det kroppen trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snarest innom igjen, er så travel for tia ;)

 

Har treningsfri i dag fordi jeg kjente det bittelitt i et kne i går. Så tar det med ro for sikkerhets skyld! Middagen i går ble knall god! Åh den MÅ dere bare prøve. Skal si fra hva jeg lagde senere, fant oppskriften på den Trines mektige matblogg. Den anbefales altså, mye godt der!

 

Må løpe og blir borte hele dagen, men kommer sterkere tilbake i morgen!!

 

Ha en fin dag dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg trent, var meningen å løpe hjem fre sognsvann og, men ble bare rundt da jeg har litt vondt i leggen (betennelse) og hunden jeg hadde med var fornøyd.

 

Men jeg har da i det minste trent, selvom det ikke ble så langt som jeg hadde planlagt.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei dere to :D

nå har jeg tatt ting til meg og begynt å veie og legge inn det jeg spiser, så nå skal det bli spennede å se på kvelden hvor mye jeg har spist!

I dag skal jeg fortsette pakkingen, er 18dager til jeg flytter ;) gleder meg masse<3

typen min skal hjelpe meg med dette vekt problemet mitt når vi flytter sammen, han skal på en måte være der å presse meg litt pluss støtte meg, jeg gleder meg litt til det<3

 

ellers er jeg syk enda!

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har trent missrosa! Alt er bedre enn ingenting :)

 

Hei på deg Chenok, lenge siden sist, hvordan går det? (pssst..er egentlig alt for gammel for denne tråden jeg og..ikke si det til noen ;) )

 

Stinelill:Så bra at han skal støtte deg! Det hjelper nok masse :) Er det influensa du har fått? fortsatt riktig god bedring!

 

Vært på trening i dag jeg, hatt oppfølging på styrkeprog igjen + løpt dag 6 på joggeprogrammet, noe som betyr at jeg har fullført 2 uker på det allerede :D Bare 6 igjen til jeg kan løpe 5 km!! juhu som tiden går!

 

I morgen har jeg fri og skal trene dag 7 jogg og hele styrkeprogrammet! Er kommet skikkelig godt inni det nå. Fikk gode tøyeøvelser i dag også pga jeg er så stiv i leggene, så blir morsomt å se om jeg blir mykere etterhvert også.

 

Håper dere har en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chenok: kjempebra med 5 kg i nedgang!!

 

Stinlelill, alltid bra når man har noen som støtter en med trening og mat!

 

Smint, så godt i gang du er med joggingen, bra!

 

Jeg har ikke fått trent i dag, vært på cafe og så fikk jeg jeg pakke i posten fra stoff og stil, så ble sittende bak symaskinen resten av dagen og nå er en fin kosebukse til, med flere søte detaljer=)

 

I morgen skal jeg løpe likt som på onsdag, planen er å løpe hjem og denne gang.

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag..opp til 57 igjen ;) Blir gal av dette! Har trent veldig bra i to uker nå! OG denne siste uka iallefall har jeg vært kjempeflink med maten også! Jeg skjønner det bare ikke..forstår godt at folk blir fristet til å bare spise veldig lite kalorier, for det blir jeg nå! Men skal prøve å holde ut litt til å tenke at resultatene kanskje kommer etterhvert..er bare så utrolig demotiverende å hele tiden ligge på det samme, og til og med gå opp i vekt!

 

I morgen skal vi i bursdag, men jeg skal drikke kjempelite for jeg orker ikke kjempe med vekta mer pga alkohol og mye matinntak dagen derpå..prøver på en sunn helg..igjen..sukk!

 

På vei til trening nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er bare et tall, det er på kroppen og klærne man merker det, du som er så flink med styrketrening kan det jo være at du har gått opp i vekt pga muskelmasse. Ikke se svart på trening og mat for det og aller viktigst IKKE GI OPP! Og spis!

 

Jeg har nå vært ute å trent, 50 minutt hvorav 35 min var effektiv jogging og 15 minutt var rask gange i oppoverbakker. Herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk missrosa..igjen ;) Du er flink å motivere!

 

Jeg har trent jeg også, dag 7 jogg og 45 min styrke pluss uttøyning! Følte meg mye bedre da jeg kom hjem, og har målt meg for å sjekke fremgang. Tror jeg fortsatt er på det samme men:

 

Midje: 68 cm

Størst¨på magen: 78

Rumpe: 102

lår: 56

 

Så får jeg se om det blir endring snart..midjen er jeg jo fornøyd med, magen kan gjerne bli flatere, men hovedprob.området mitt er lår og rumpe! Vil gjerne ha litt "stor" rumpe, hehe, vil ha sprettrumpe :D Men vil ha tynnere lår! Og da får jeg bare fortsette å jogge og trene styrke så blir det vel bra!

 

Wow du er flink da missrosa! oppoverbakke er nok superbra for rumpe og lår og ikke minst kondis hvis du ga på skikkelig! Stå på videre!

 

I morgen er min fridag, trent 5 ganger forrige uke, og 4 ganger så langt denne uka, er jo flink også da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som hadde tenkt å trene i da, så har jeg fått vond hals, så da er det vel best å stå over trening. Men jeg kan jo gå eg en tur, bedre enn ingenting.

 

Hvordan er det med dere i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei missrosa, håper du ikke blir syk? Var sammen med noen på fest i går jeg som hadde begynnende influensa.. :S Håper jeg ikke ble smitta med noe! Orker ikke være mer syk nå altså.

 

Hadde treningsfri i går, og mulig det blir det i dag også, med mindre jeg slår til på kvelden. Skal i barnebursdag nå snart. Drakk forholdsvis moderat i går, så formen er forholdsvis god i dag, hehe..MEN stolt stolt..GIKK hjem (på hæler!!) og det tar iallefall en time i oppoverstrekning.

 

MÅTTE bare veie meg i dag og, og nå var jeg nede på 56,2!! Vet jeg ikke burde veie meg i hytt og pine, men det hjalp å se vekten litt nede, og kanskje greier jeg å være ganske flink i dag også pga det. Har vært råflink resten av helga, ikke spist noe godteri eller junk. I dag har jeg utskeielsesdag, så har lov, men skal ikke ta helt av.

 

Da skal jeg ordne meg og dra avgårde i bursdag! Ha en fin søndag, snakkes senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nei håper ikke det, er litt sånn "skjelven" i kroppen, holder på å koke meg tomatsuppe og har kjøpt en grov scones til senere.

Skal bare ta det rolig, så går det nok over håper jeg=)

 

Kos deg i barnebursdag, og flink denne helgen og med å drikke i litt moderate mengder=)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi orket ikke lage middag i dag så ble pizza fra dolly og nachos.

 

Men i morgen skal jeg tilbake til den sunne livsstilen jeg har hatt den siste tiden, fornøyd med meg selv!

 

Ha en fin kveld=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei alle sammen<3

 

jeg har mest tatt det med ro i helgen, uten om på fredag da jeg var på fest og drakk for mye, men seff spiste jeg riktig ;) sjokk!

men ellers føler jeg ting går veldig så bra om dagen<3

 

håper jo på å se et fint tall på vekta snart da, men det får tiden vise!

 

hvordan har dagen deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag her, men bursdagskake og hjemmelaget baconburger, så ble riktig så utskeielsesdag dette! Men det er greit for jeg er tilbake til normalen i morgen igjen ;) Nå er jeg trøøøttt..skal bli godt å våkne i morgen og ikke ha bakrusfølelse i kroppen lengre.

 

Gleder meg til å fortsette joggeprogrammet! Nå blir det endelig litt variasjon i fra neste gang, blir morsomt!

 

Håper dere får en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smint og missrosa: kjekt å lese at dere står på ennå!

 

det går fint med meg. :D ser ut som dere er flinke til å trene begge to!

 

jeg kjøpte leilighet sammen med samboeren min i fjor vinter og vi endte opp med 4 mnd med intens oppussing (= ingen tid til trening annet enn i stallen og mye micro-mat og junk).

 

vi flyttet inn i mnd-skiftet april/ mai og jeg fikk trent noen få ganger før jeg fikk "akutt lumbago" og ble sykemeldt og lå mer eller mindre strak på sofaen i ukesvis! når jeg ikke lå på sofaen krøket jeg meg rundt som en 90 åring...

 

etter utallige runder med fysioterapi og kiropraktor har endelig ryggen "tatt seg sammen" og jeg kom skikkelig i gang med treningen igjen i slutten av august. siden da har jeg tatt av 5,6 kg, men første gang jeg dukket opp her på vektklubben var jeg 10 kg tyngre enn jeg er nå ;)

 

jeg synes ennå at jeg har litt igjen til trivselsvekten. jeg vet ikke helt hva som er målet mitt, men jeg tror det er et sted mellom 55 og 57 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Chenok, bra du er i gang igjen etter oppussing og ryggproblemer! Vi skal flytte inn i hus nå om noen få uker, så blir mye oppussing på oss og fremover, men skal være flink til å trene litt ved siden av.

Jeg er klar for å gå ned, men disse kiloene sitter hardt på.

 

I dag har jeg testet ut den ferdige havregrøten på boks, med blåbær, bare å tilsette 2 dl vann, namnam! Er litt småsyk så trengte noe lett å lage.

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til med opp pussingen ;)

 

vi arbdeidet i leiligheten 5-6 timer hver dag + helger (i tillegg til full jobb og mye kjøring fram og tilbake) så da var det ikke flere timer igjen i døgnet rett og slett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det hørtes ut som en slitsom periode, ja... men, greit å ha det gjort og, Mannen min studerer så han har litt tid nå og da, pluss lange ferier og jeg er hjemmeværende så har stort sett ikke annet enn tid =) Men, slitsomt blir det sikkert, men vi har bestemt oss for å ta ett og ett rom, da er det ihvertfall ikke rot og oppussing over alt, men det er jo lettere når det er et hus.

 

Ellers så er jeg ikke frisk nok til trening i dag heller, men vi skal ha visning i kveld så har nok å finne på. Vaske og rydde.. nå skal vi ikke ha flere visninger før vi har flyttet ut, det er masete å ha visning i det man bor i synes jeg.

Nå ble det mye visning og flyttesnakk..

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagen snart over, visningen ble det ingen fart på så må gjøre noen grep før neste. Ikke lett å selge leilighet, men, det går nok til slutt!

 

Maten har gått veldig fint for min del i dag. Trening ble det jo ikke ettersom jeg ikke er helt frisk, men formen er mye bedre i kveld, så skal se om jeg tar en joggetur i morgen. Ihvertfall gå fort og få opp pulsen litt.

En ting til, en genser som har pleid å være litt trang føles større i dag, lenge siden jeg har brukt den ettersom den har vært litt trang. Håper det er fordi jeg er litt mindre og ikke bare innbilning, hehe =)

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...