Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest Konstantine

Hei:)

 

Eg er ei 20år gammel jente som en gong for alle skal gå ned i vekt!

Har som mål å gå ned ca 10 kg. Det blir hardt no i denne perioden før jul med feiring både her og der, men WE CAN DO IT! ;)

 

Så eg tenkte det hadde vært kjekt med ein liten motiveringspost! Her kan me gi kvarandre støtte, råd osv. undervegs!:) Om du er interessert i å være med på tråden er det berre å legge igjen ein kommentar med litt om deg sjølv, alder og vekt.

 

Så kunne me kanskje hatt noen konkurransar undervegs, foreksempel at den som gjekk ned mest på ei veke blei kåra til "Biggest Loser" o.l.

 

Høgaste vekt: 65kg

Vekt akkurat no: 61kg

Målvekt: 52kg

Høgde: 163cm

 

Eg har forresten veiedag mandager!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Hei du:) takk for invitasjonen.

Jeg blir gjerne med. Jeg er en jente på 23 år og ønsker å gå ned i vekt. jeg har trent hardt i 1 1/2 år, tre ganger i uka med høy intensitet. Jeg føler jeg har vært veldig flink, men jeg har ikke sett no på vekta. Jeg veier 78, 3 kg og ønsker å gå ned til 67kg. jeg er 167 høy. Jeg tror jeg endelig har funnet grunnen for at det ikke har skjedd no. Har masse slagstoffer og syre i kroppen som gjør at jeg ikke har gått ned noe. Forbrenninga har vært veldig lav. Under perioden jeg har trent har jeg hatt ett normalt kosthold. Nå er jeg endelig i gang med behanding så nå håper jeg endelig kan se resultatene. Men jeg har en del spøsrmål siden jeg er helt ny: dere snakker om veiedag? Hva er det? og hvordan vet jeg hvor mange kalorier jeg kan spise i forhold til treningen? Er glad for alle svar; jeg er med på konkurransen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine

Hei! Kjekt at du blei med på tråden!;)

Håper det kommer endå fleire og!

 

Skjønner godt at det har vert slitsomt når du har vert så flink å trene uten å se noe resultat, men bra du har funnet ut grunnen!

 

Veiedag vil sei at du velger ein dag i veka der du veg deg, og noterer så vekta denne dagen for å se framgang frå veke til veke. Det er og lurt å ta mål på forskjellige steder på kroppen ein gong i veka, fordi at sjølv om vekta ikkje rikker seg kan det gi utslag på kroppen! =)

 

Her er grethe roede formelen for kaloriforbruk:

(vekt x 10)+(høyde i cm x6,35)-(alderx5)-161(kvinne) eller 165(mann)=hvilestoffskiftet.

(78,3 x 10) + (167x6,35) - (23x5) - 161 = 1567

783 + 1060 – 115 – 161 = 1567

 

 

Så skal du gange hvilestoffskiftet med 1,3 hvis du har lav hverdagsaktivitet (uten trim), 1,4 hvis du har normal hverdagsaktivitet (uten trim), eller 1,5 hvis du har høy hverdagsaktivitet (fysisk arb/og eller meget aktiv fritid).

 

1567 x 1,3 = 2037

1567 x 1,4 = 2194

1567 x 1,5 = 2350

 

 

Når du har ganget hvilestoffskiftet med faktoren for hverdagsaktivitet, får du tallet for ENERGIFORBRUK FØR TRIM.

Så skal du legge til (trimpoeng pr uke multiplisert med 28,58). (Kurset anbefaler MINST 7 trimpoeng pr uke).

 

Viss du foreksempel da trener 3 ganger i veka der du forbrenner ca 450kcal per gong får du ca 7 trimpoeng. og då blir ditt daglige energiforbruk med normalkvardagsaktivitet:

 

Energiforbruk før trim + trimpoengx28,58 =DITT DAGLIGE ENERGIFORBRUK.

 

2194 + (7x28.58) = 2384

 

Menyanbefalinger:

Totalt energiforbruk:

Under 2000 kcal: meny 1 (1300 kcal)

1900-2400 kcal: meny 2 (1600 kcal)

2300-2800 kcal: meny 3 (1900 kcal)

2700-3200 kcal: meny 4 (2200 kcal)

3100 kcal eller mer: meny 5 (2500 kcal)

 

No tok eg berre å gjorde noen kjappe ca utregningar med dei opplysningane eg hadde om deg, men om det skulle stemme sånn ca så burde du ligge på rundt 1600kcal daglig.:) Men alt er jo litt forskjellig frå person til person, og med tanke på tilstanden din så er det kanskje litt annerledes... eg er usikker:)

 

Men håper det var til litt hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for utregningen og all hjelp:) Det var veldig nyttig og jeg tror faktisk jeg skjønner litt av det og. Har ikke vært så flink de siste dagene for jeg har bestemt meg for at det er full skjerpings etter behandlingen i morgen.

Skriver du inn hva du spsier hver dag? Synes det er vanskelig og huske og at det tar mye tid og søke etter alle matvarene. Har du noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine

Har heller ikkje vert så flink de siste dagene, har spist ganske normalt egentlig ( 1800 - 1900kcal) så håper ikkje det har gjort noe skade, men regner heller ikkje med nedgang!

:)

Eg skriv inn matvarer kvar dag, synest det er mye lettare å holde meg sjøl i sjakk då, eg skriv og gjerne inn etter kvart som eg et (om eg likevel er på dataen) :( Då blir det litt lettere å huske det, og det tar ikkje så lang tid kvar gong!

 

Full skjerpings på meg og i morgen! Back on Track! Håper eg klarer å holde meg i helga, det er alltid utfordringen for meg, er så mange sosiale sammenkomster med så mye god mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Hei. Hvordan går det? Jeg har vært litt slapp her i det siste for jeg har jobba så mye. Jeg har begynt på diett for å fjerne avfallsstoffene i kroppen så nå håper jeg det skjer noe... Har ikke fått i meg noe som helst sukker siden søndag. da snakker jeg om ikke sukker i skinke engang. Men det går bra. Høres kanskje ikke så ille ut men får ikke drikke melk eller spise hvete eller noe sånt heller. Har du vært flink i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Eg er ei 20år gammel jente som en gong for alle skal gå ned i vekt!

Har som mål å gå ned ca 10 kg. Det blir hardt no i denne perioden før jul med feiring både her og der' date=' men WE CAN DO IT! ;)

 

Så eg tenkte det hadde vært kjekt med ein liten motiveringspost! Her kan me gi kvarandre støtte, råd osv. undervegs!:) Om du er interessert i å være med på tråden er det berre å legge igjen ein kommentar med litt om deg sjølv, alder og vekt.

 

Så kunne me kanskje hatt noen konkurransar undervegs, foreksempel at den som gjekk ned mest på ei veke blei kåra til "Biggest Loser" o.l.

 

Høgaste vekt: 65kg

Vekt akkurat no: 61kg

Målvekt: 52kg

Høgde: 163cm

 

Eg har forresten veiedag mandager!

 

:D[/quote']

 

Ehm, korfor skal du ned i vekt? du har jo ideal vekta inne allerede! Visst du går ned til 52 kg så blir du jo bare et beinrangel! Sjølv er eg 21 år, 160cm, og veg 95.8 kg. DET er ei vekt det er noke grunn til å gjer noke med! Eg kjenner at eg nesten blir litt provosert! Du bør snakke med legen din om dette, og du kjem mest sansynleg til å få beskjed om at du ikkje under nokon omstendigheter bør ta av meir no!

 

Havste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine

Lion:

Mi veke med "normal" spising tok visst litt for mye av, og ente opp med å komme opp til 62.5 kg igjen. Men no har eg vert flink igjen i ei veke og er på rett veg, 61.8kg i dag! :) (og offisiell vegedag er jo ikkje før i morgon)

 

Planen no er å ligge på 1400kcal daglig men prøve å gjere det sunnast mulig, har store problem med å motstå sukker og andre namme-namm mat..hehe:)

 

Oi! Ikkje noe sukker i det hele tatt? det hørtest vanskelig ut! og ikkje melk/hvete? ka er det du får lov å spise da?;)

 

Kor lenge skal du gå på den dietten? Lykke til då! Det hørest ikkje ut som noe eg hadde hatt styrke til å klare!

 

Havste:

Eg veit at eg har ei normal vekt i forhold til min høgde, men bmi`en min ligg likevel i høgste delen av normal-skalaen, og det er noe eg ikkje føler meg heilt komfortabel med. Dessuten har eg svært ujevn fordeling av kroppsfettet, alt har samla seg på magen virker det som, eg har i tilegg veldig lite muskler, og siden fett veg mindre enn muskler ser eg derfor større ut enn ka eg er.

 

For meg handler det mye om å føle seg komfortabel med seg sjøl og det gjør eg ikkje på denne vekta her, buksene mine strammer og kjoler frå i fjor går ikkje igjen.

Når eg var på 52kg for noen år siden såg eg absolutt ikkje ut som noe beinrangel, langt i frå.

Med 163cm vil eg få ein bmi på 19.6 når eg når 52kg, dette er ein normal bmi og verken farlig for meg eller unormalt tynn.

 

Eg kan forstå at du ikkje synest at eg treng å gå ned i vekt, men det er ikkje noe eg gjør for andre, det er kun for meg sjølv.

 

Så lenge eg gjer dette på ein normal og sunn måte ser eg ikkje noe gale ved det.

 

Men lykke til med å nå dine mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei. Hvordan går det? Jeg har vært litt slapp her i det siste for jeg har jobba så mye. Jeg har begynt på diett for å fjerne avfallsstoffene i kroppen så nå håper jeg det skjer noe... Har ikke fått i meg noe som helst sukker siden søndag. da snakker jeg om ikke sukker i skinke engang. Men det går bra. Høres kanskje ikke så ille ut men får ikke drikke melk eller spise hvete eller noe sånt heller. Har du vært flink i det siste?

Oo! Sånn diett gikk jeg også på en gang. Spiste omtrent bare korni flatbrød med spesialsmør og egg og bacon, men jeg fikk faktisk drikke utvanna eplejuice til "fest"...heldige meg! Så jeg føler med deg ;) Lykke til!

 

edit: kan jo si hvem jeg er og bli med!

Jeg er en jente på 20 år, er 167 og veier 71 kg. Målet mitt er 58 kg. Jeg gikk på grete roede-kurs for halvannet år siden, fordi jeg hadde gått opp mye på kort tid og tenkte det var greit å lære gode vaner. Da gikk jeg ned fra 69,3 til 65 kg på de åtte ukene uten store problemer, men etter det har jeg flyttet vekk for å studere og ting har sklidd litt ut.. Siden det har jeg prøvd å være flink og gå ned igjen men det sklir like fort ut igjen, så nå er jeg tilbake her, klar for å gå ned og BLI der en gang for alle! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg vil gjerne også bli med på denne tråden, har alt skrevet meg på en annen tråd, men det er vel ikke nøye! :D Jeg er ei jente på 25 år (så jeg kom akkurat med i denne kategorien ;) ). Jeg er 161 cm høy og veier nå 58,4 kg og ønsker å gå ned til ca 52-53 kg. Har vært 53 tidligere og var veldig fornøyd da. Alt i alt er ikke tallet så nøye, men ønsker å se sunn og trent ut. Det "store målet" mitt er til sommeren da vi skal til syden, hadde vært digg å være helt fornøyd med seg selv til da. Men før den tid, håper jeg på å gå ned til 55 kg til jul. Har planlagt dette en stund nå, men kommer liksom aldri helt i gang, mye pga influensa som aldri gir seg, så får ikke begynt å trene. Håper på å bli frisk snart nå og hive meg med. Leste at dere skal ha veiedag på mandager, tar å veier meg i morgentidlig jeg, og satser på å veie meg til samme tid hver mandag videre, men ikveld var vekta mi 58,4..blir jo spennende å se om det er stor forskjell i morgentidlig. Jeg tenkte også å måle meg med målebånd, da resultater ofte kommer der først når man trener. Da håper jeg alle er motiverte?? :) og at det blir noe ut av denne tråden videre, jeg er klar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide bare 56,1 kg i morgest, men jeg tar det med en klype salt. Jeg er syk nå og spiser nesten ingenting, så kiloene spretter vel på igjen med en gang jeg begynner å spise normalt igjen. Får heller satse på at neste ukes vei`ing blir mer normal. Håper jeg snart blir friiisk!

 

Hvordan går det med dere andre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine

Velkommen Smint=) Kjempe kjekt at det er litt fleire som og vil være med!!

56kg er jo kjempe bra, då er du ikkje langt unna målet i det hele tatt!

Er ikkje sikkert kiloene sprett på igjen når du går tilbake til diett-kosthold då 1300-1400kcal daglig. Får håpe på det beste!

 

Eit spørsmål:

Hvor ofte trener dere og kva trener dere?

Har ikkje fått komt heilt i gang med treninga endå, og veit ikkje kor eg skal begynne! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Konstantine :) Jeg har ikke fått begynt å trene skikkelig enda, men planen er tre ganger i uka, jeg er da på treningsstudio og pleier å jogge og ta et styrkeprogram for hele kroppen. Det fungerer fint for meg. Har ikke gått på noe kurs eller noe slikt så er egentlig ganske grønn på både kalorier, kosemerker, og annet som jeg har lest litt om her inne. Men prøver så godt jeg kan å spise sunt og bevege meg.

 

Veier dere dere om morgen eller kveld? Saken er at jeg kan variere skikkelig fra morgen til kveld.. Burde vel kanskje veie meg når jeg er tyngst da? Var jo 58 kg i går kveld, men 56 i morgest.. men 58 nå ikveld igjen.. helt rart at det kan variere så mye, men dette er med og uten klær også. Hvordan gjør dere det egentlig?

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg om morgenen, før jeg spiser.. for det er hyggeligst å se minst mulig tall! ;) Så får det så være om jeg er litt tyngre på kvelden.

 

Veide meg igår, da var jeg nede på 70,3! 700 g ned altså, så jeg er fornøyd. Skal bli godt å se 6-tallet igjen, det har på en måte vært grensa jeg aldri skulle over.

 

Jeg er ikke så flink til å trene, men jeg har en slik en trimsykkel som jeg prøver å sykle ca. 20 minutter på hver dag. Det blir ifølge sykkelen 200 kcal. Pleier å få somla meg til det :)

 

Så lurer jeg på en ting, hvor(dan) er det dere måler midjemålet? I kursboka mi står det at det skal måles rett over navlen tror jeg, men jeg stoler aldri helt på målingene når jeg ikke helt veit om jeg målte på samme sted forrige gang. Jeg tenker kanskje jeg skal måle der jeg er tjukkest (evt. der jeg er tynnest) for det er lettere å finne ut hvor er.. Nå har jeg gjort et kompromiss med kursboka og måler midt på navlen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine

Eg veg meg og om morgonen før frokost og uten klær. Det er den vekta som er den mest riktige, væske i kroppen fra morgen til kveld og mat og kva klær du har på deg vil variere mye. Så for å se framgang over lengre tid er det viktig å vege seg på samme "måte" heile vegen. =)

Fks. Rett etter at du har stått opp, etter toalettet, før frokost og påkledning.

Veit det er mange som pleier å følge denne.

Då blir vekttapet du ser i ein periode framover mykje meir reelt.

 

No blei det mye babling på meg, hehe, veit ikkje om eg klarte å gjøre meg heilt forstått der men=) jaja.

 

I dag snikvegde eg meg og var 61.5kg, så forhåpentligvis på rett veg igjen no!

 

Er forresten hekta på havregrynsgrøt om dagen, spiser det i ett kjør, er utrolig godt! Og sundt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine

Gratulerer med 700gram ned Noja! Det er jo kjempe bra! =)

Eg føler det på samme måte med 5-tallet! Skal bli kjekt å komme dit igjen!

 

Eg pleier å måle midjen på det smaleste, det er jo mest for min eigen del, så lenge eg måler samme plassen heile vegen merker eg kva veg det går.

Har dessuten veldig guttefasong uten så mye midje, så er ikkje så stor forskjell frå midjen til resten av magen =/ hehe.

 

Men frå 65 kg - 61.5kg har eg gått ned 4cm i midjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, og gratulerer med 4 cm, Konstantine! Nedgang i mål er jo egentlig morsomst, for det betyr at man kan begynne å merke det på klærne :D Apropos klær, flere som elsker at det er kommet bukser med høyt liv?? Det er jo helt fantastisk for sånne som meg som har denne valken rundt magen, utrolig mye mer kledelig å kunne stappe den inn i en bukse enn å la det tyte ut på toppen! Plutselig sitter alle topper fint, når man blir jevnt over samme tykkelse istedenfor klumpen på midten! Ah, som jeg elsker det :)

 

Jeg har ikke vært så flink idag :) Har vært på kafé og drukket stoooor kaffe med masse moccakrem.. fysjom. Og i tillegg spist lasagne i kantina på skolen. Liten porsjon, men dog. Men jeg har ikke brukt noen kosemerker før, så det går vel bra. Redd for at det blir litt lenger til jeg ser 6-tallet nå, men det er vel sånt man må regne med. Får skynde meg å sykle litt ekstra på trimsykkelen så får jeg god samvittighet før jeg legger meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine

Hei og Hå=)

 

Korleis har det gått med dere i helga?

Med meg har det gått litt opp og ned, men regna nettopp ut at eg denne veka har gjennomsnittelig ligget på 1400-1500kcal. Noe som burde gi iallefall et lite utslag, håper eg. Får se i morgen på vegedagen! =)

 

Mange fristelser å motstå i dei neste vekene!

For meg blir det julebaking på tirsdag, julebord på torsdag, julebord på fredag, bursdag på lørdag. HJELP!

 

Planen min er å spare inn litt kalorier de dagene eg ikkje har store planer.

Fks.

Mandag: 800kcal

Tirsdag: 1500kcal

Onsdag: 800kcal

Torsdag: 2000kcal

Fredag: 2000kcal

Lørdag: 2000kcal

Søndag: 800kcal

 

Men får se om eg klarer å kontrollere meg såpass mye. Har forøvrig bestillt noen diettpiller...hehe....har ikkje heilt troen på sånt. Men vert eit forsøk fant eg ut. Noen naturlige noen, som visstnok skal gjøre deg mindre sulten og få vekk søtsuget....=p

 

Prøve alt for å komme heilskinna gjennom jula;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker som en fin trad – kan jeg fa vaere med? Jeg er allerede medlem av en annen, men den har staatt stille en stund…

 

Litt “Grethe Roede-fakta” om meg:

161 cm, 58kg, forste mal: 55kg.

 

Jeg var veldig fornoyd med egen storrelse opp til for et halvt aar siden, men fordi jeg ikke tenkte over det veide jeg meg heller ikke, og vet ikke hvor mye jeg veide da. Jeg skal prove aa ta av 3kg til aa begynne med, og saa se etter det om jeg foler jeg vil ta av noe mer. Trener styrke og kondisjon pa treningsstudio, og skal etter egne utregninger ligge paa rundt 1500 kcal daglig. Bor i utlandet med matvarer som ikke er i vektklubbens oversikt, men jeg prover som best jeg kan og holde kontroll paa hva jeg spiser – saa faar vi se om det nytter! Mine storste "laster" som jeg siter med aa gi opp er kaffe mocca fra kaffebaren paa jobb. Har bestemt meg for veiedag sondag morgen (kanskje det kan vaere en motivasjon til aa ikke spise aaaalt for mye paa lordagen? :D

 

Har sett fra ulike innlegg i diskusjonsforumene at noen har en "spisedag" i uka der de unner seg litt mer, for aa unngaa full sprekk de andre dagene. Er det noen her som gjor dette? Jeg har litt problemer med aa komme opp i hoyt nok antall kalorier dersom jeg holder meg helt unna snop paa lordager, fordi dagen ofte er mer rotete og jeg ikke spiser like regelmessig. Vurderer derfor aa unne meg litt snacks lordag kveld med god samvittighet (gjor det jo naa ogsaa med daarlig samvittighet....) men vil gjerne hore om noen har noe erfaring med dette.

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gum, velkommen skal du være!

Jeg har egentlig problemer med å komme opp i riktig antall kalorier de fleste dager, jeg. Jeg spiser et måltid hver tredje eller fjerde time, og spiser vel to frukt om dagen ca, men siden jeg står opp litt seint for tiden (ingen forelesninger...) så blir det gjerne frokost 11, lunsj 3 og middag 6. Og så frukten. Og så skal man jo ikke spise så veldig seint, så jeg rekker ikke mer! Jeg prøvde å spise en scones til kvelds, eller litt frukt med vaniljekesam, men da gikk jeg bare opp igjen (70,3 - 70,6 :D blei ikke 60-tallet på meg allikevel denne uka).

 

Jeg synes liksom det føles som om jeg må skeie ut hver dag for å få nok kalorier. Det er godt med sånne problemer, men jeg er redd for at jeg ødelegger forbrenninga mi? Hva tror dere om det? Jeg spiser jo regelmessig, det burde ikke være noe problem. Føles så galt å trøkke i seg "dessert" når man skal slanke seg. Det er ikke som om jeg sulter meg eller spiser for lite til måltidene. Ender ofte opp på litt over 1000 kcal, jeg skal visstnok ha 1300.

 

Jeg kan godt spise pizza istedenfor sunn middag og komme meg opp på riktig antall kcal, men det virker ikke helt riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos sånne slankepiller, det finnes visst noen som gjør at kroppen ikke tar opp så mye karbohydrater, som man kan spise før man skal stappe i seg mye pasta, brød, etc. Noen av dere som har prøvd dem? Funker det? Det virker som en grei liten kriseløsning hvis man vet man kommer til å spise masse nybakt brød eller noe sånt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :)

 

Jeg veide i dag 56 kg, på morgenen riktignok, bestemte meg for å følge det som konstantine sa, etter toalettet og før frokost, uten klær :D Er fornøyd med at jeg har ligget stille denne uka egentlig, fornøyd med at jeg ikke la på meg masse igjen da jeg ble frisk.

 

Jeg jobber i barnehage og vi skal ha nissefest og luciafeiring og julebord osv osv fremover, blir vaanskelig å ikke spise masse godt!

 

Gum: Velkommen hit. Høres ut som vi er helt like! hehe, jeg er også 161 og begynte på 58 kg og vil ned til 55 i første omgang :)

 

Håper alle får en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine

Velkommen Gum! Kjempe kjekt at fleire vil være med!

 

Noja: Ja eg har sett på slike "karbo-blokkere" eg og, vurderte å kjøpe, men tenkte eg skulle prøve med desse andre først! =)

Angående å komme opp i riktig antall kalorier, kva spiser du til frokost, lunsj og middag?

Eg har omvendt problem, litt for stor apetitt:) hehe. Kanskje du skulle prøve å spise ein proteinbar eller noe i den duren sammen med frukten? då får du jo plutselig 200kalorier meir!

 

Smint: kjempe bra med stabilt på 56 då! Du er jo ikkje langt unna målet i det heile tatt du!

 

I dag var vegedag og vekta sto omtrent stille siden forgje mandag, den vippa litt mellom 61.5 og 61.7, men endte opp på 61.7kg. Så ned 100g, jaja...det er jo noe:) Var nede på 61.5kg forgje tirsdag så får se korleis det går no!

 

Ellers har eg baka 4 slag julekaker i dag, og berre smakt på 1! Noe eg er ganske fornøyd med! I morgon blir det juleverksted og fleire fristelser. Eg får prøve så godt eg kan å stå i mot...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med en tråd der det ser ut som vi har ganske like mål, det gjør det enda lettere å gjøre dette sammen :)

 

Noja: Jeg tror ikke det er noen god idé å spise noe usunt på kvelden for å komme opp i riktig antall kalorier. Det er jo mulig å si at det er greit den ene dagen, og så legge opp spisingen litt annerledes dagen etter? Nøtter er f.eks. både sunt og ganske rikt på kalorier...

 

Smint: Gratulerer med 56! Jeg gleder meg til jeg også kan se det tallet på vekta.. Bra jobbet!

 

Er vanskelig med julen like rundt hjørnet. Jeg sier til meg selv at jeg skal være flink og spise litt og nøye meg med det, men med mammas julemat og treningssenteret langt unna frykter jeg for resultatet. Er jo mye deilig frukt i jula, men jeg er så fryktelig svak for julekaker :D Merker at jeg tar meg skikkelig sammen for å klare de vanlige ukene, så jula blir the ultimate challenge. Overlevelsestaktikk, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ny, i dag faktisk.

alt er nytt for meg, har ikke helt skjønt alt enda, men det kommer seg vel;)

jeg har gått en del opp og ned det siste året og nå føler jeg det er på tide å ta i et tak for å komme ned på trivselsvekt.

jeg er 22 år, er 1.65 og veier 85 kilo. første mål er å komme meg under 80-tallet, men målet er 70 kilo.

gleder meg til å begynne, føre opp hva jeg spiser og hva jeg trener:)

 

/trenger all motivasjon og oppmuntring:)

 

ha en fin dag!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...