Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Veide 54,6 kg i dag og er veldig fornøyd med det ettersom jeg ikke har gått opp igjen siden jeg var syk, bare 100 g. Denne uka er jeg med på hardkjør! :) starter nå på morgenen med å sykle til og fra byen (oppoverbakke en vei), tar ca 40 minutter.

 

Har dere andre hatt bra resultater?

 

Så bra at du har gått ned missrosa til tross for mye mat på 17. mai :D ble en del utskeiing her også ja.. men er knallmotivert for denne uka! Svømminga ble avlyst i går :) ikke pga meg, men pga venninna mi.. men hun har lovet at vi skal dra på onsdag i stedet, bindende avtale, hehe, så satser på det da!

 

Ut å sykle i regnet !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest jentungen

vekt nå: 77,3 kg

vekt: -0,7 kg

midjemål: -1,0 cm

trimpoeng: 14,6

 

så lenge vekta går nedover er jeg fornøyd, men jeg tror jeg blir litt lurt her siden jeg har drukket så mye alkohol.. det kommer nok et utslag neste gang.. bare å trene på å spise sunt!

 

er det noen av dere som har delmål??

 

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har gått ned igjen til 73 kg, ja!!!

har ikke fått trent i dag heller... usj, enda mer å ta igjen resten av dagene. og i dag skal vi spise på peppes... hmmm... regnestykket går ikke opp!

så bra jenteungen, 14, 6 trimpoeng!!! det er jo knall!

og smint, det er jo fint at vekten ikke har gått opp igjen!!

 

dere er flinke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentungen og missrosa, kjempebra at dere har hatt nedgang, tror vi er flinke til å jobbe ja! :) Trude går det bra med deg?

 

Kjenner at det 17.mai forsettet har hjelpet for min del, er skikkelig støl etter treningen i går, og i dag har jeg igjen syklet til byen og tilbake, pluss skal på svømming i kveld og gleder meg, elsker å svømme! ;)

 

Har delmål og belønninger, men jeg har ikke vært så flink å belønne meg selv, hehe, men har laget en liste der jeg skal ned 400 g per uke, og lander da på målet i juli før jeg reiser til syden, har holdt dette programmet foreløpig, til og med gått ned litt fortere enn beregnet :D

 

Men nå skal jeg lage meg lapskaus til middag i dag, ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Belønning er bra :D og syden var en ganske så fin belønning :) det beste jeg kan gjøre når jeg har gått ned i vekt er å shoppe.. spessielt om man har gått ned en klesstørrelse.. har satt et delmål på 6 kg ned til den 7.juli.. klarer jeg det skal jeg unne meg litt nye klær.. da er jeg halveis, må si jeg gleder meg til å se 75 på vekta for ikke å snakke om 70..

 

Har hviledag i dag så ikke noe trening på meg, bare soling ;)

lykke til på badinga smint.. det blir sikkert knall!!

Missrosa? måler du deg i tillegg til å veie deg? det kan jo ha vært muskler du la på deg sist å nå er det fettet som renner bort.. og derfor har vekta gått litt opp og ned...

 

Ha en fin dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg passer hunden min i dag og i morra (hun bor hos mama og pappa til vanlig) og jeg har fått 2,7 tp i dag og har enda ikke gått kveldstur! har gått to lange turer... det skal jeg begynne med til vanlig og!!

 

jeg måler meg ikke, men har tenkt å begynne å gjøre det... måler dere? hvor ofte og hvor på kroppen?

 

jeg har delemål til 8. juli, reiser på ferie da! målet mitt er 68 kg, dvs 5 kg på 7 uker

 

har ikke hatt så stor fremang enda, bare to kg (av 25kg), men er for å belønne seg selv med forsjellige ting! shopping er bra, tror jeg skal kjøpe meg et par sko om jeg har klart delemålet mitt til 8.juli

 

 

så flink er til å sykle smint,gikk svømmingen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag har jeg spist ca 1200 kcalorier og trent meg til 3,8 trimpoeng!!!

kunne nok ha fylt på mer frukt og grønt for å komme opp i litt mere kcal, men jeg er fornøyd!!!

håper på en like bra dag i morgen og ale dagene etter....

 

håper dere og har hatt en bra dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi svømte i en time og det ble jammen meg 2,9 trimpoeng, har spist ca 1200 kalorier i dag, så nesten så jeg føler at jeg burde spise mer fordi jeg har forbrent såpass mye..men er jo ikke sulten, så da så :)

 

Herlighet så deilig det er å svømme, og så sykt sliten man blir i kroppen når man går opp av bassenget, kjentes ut som jeg var 20 kg tyngre! Men er herlig sliten og trøtt nå da :D

 

Pleier å måle meg jeg ja, måler midje, mage, rompe og lår i hovedsak.

 

missrosa hva har du trent så fikk så mye trimpoeng? var det gåturene? høres gøy ut å gå tur med hund :D

 

synes vi er flinke jeg jenter, stå på videre!!

 

Sydenturen er en stoor motivasjon for meg altså, det er ikke så lenge til heller nå! Åh!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glemt å fylle på syklingen i går, så hadde 4,1 trimpoeng til sammen :) Det er mer enn jeg har hatt på lenge, så i dag er jeg ekstra motivert for å trene mere!

 

Må stå på, snart er det konfirmasjonstid igjen, hehe.

 

Ha en fin torsdag!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Halla.. nå er kjæresten min kommet på besøk, wee.. vi skal trene sammen i dag så det blir gøy.. hallo dere er sykt flik til å trene da!!! creds allesammen :)

 

Jeg pleier å måle midje, bryst, overarm, hals, ende og lår (er de målene som er i kursboka) men her fører jeg bare inn vekt og midjemål ;)

 

Keep up the good work folkens, dette går rette veien.. nå skal jeg også ut å trene..

 

Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et skikkelig ork å komme seg på trening i dag, stod kjempelenge og vurderte frem og tilbake :) , men jeg gjorde det, og er strålende fornøyd nå, ble ikke så veldig hard trening, 2,1 trimpoeng, men alt er bedre enn ingenting :D

 

så lurt at dere trener sammen jentungen, hørtes koselig ut, det er alltid myye morsommere å trene sammen med noen synes jeg.

 

Vurderer å sykle til svømminga i morgen, men det er ganske langt dit, så er usikker.. men tenk all den treninga jeg får da, klokka fire skal vi kjøre i sju timer hjem i konfirmasjon så hadde vært deilig å tatt en real treningsøkt før det blir en heller kaloririk helg.. hmm.. skal jeg eller skal jeg ikke... ;) får se an form og vær i morgen tror jeg.

 

Jeje.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg gikk til den store gullmedaljen igår, men i dag har vi nesten ikke gått noen ting, hunden min ville ikke ut på lang tur.. men vi får prøve en tur etterpå!

 

så bra, smint!!! 4,1 tp er jo knall!!tror jeg skal teste svømming jeg og!

 

koselig da jenteungen med besøk av kjæresten!! det er koselig å trene sammen! kos deg!

 

ja, da skal jeg finne frem målebåndet, kanskje jeg se mer fremgang da!

 

i dag lagde jeg deilig smothies med naturell yoghurt og frukt(mango, banan og gayo (?)mellon) det var godt!

 

går det bra med deg, trude? lenge siden du har skrevet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka 8 i dag tok jeg på meg treningsklærne og dro i vei på trening! Mektig imponert over meg selv, hehe, ble 3,1 trimpoeng og til nå denne uka har jeg hatt 11,4, det er deeeeilig, etter en uke der det ikke var noen nesten!

 

Da kan jeg sitte på den lange turen hjem i dag, med god samvittighet, blir neppe så mye trening i helga, om det blir i det hele tatt, men jeg er sterkt tilbake på mandag! (eller tirsdag, kommer hit igjen på mandag ettermiddag).

 

Ha en kjempefin helg dere, så ser jeg dere igjen til mandagsrapporten, måtte den bli braaaa!

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

I går hadde vi kjøpt inn ferske reker som vi skulle kose oss med nede ved sjøen :) var utroligt godt, så godt at vips så hadde jeg spist 4 skiver mer reker!!! det var mer enn planlagt.. hadde lett majones og salat til men det endrer jo ikke det faktum at det ble 4 skiver + et glass vin :)

 

Bare en ting å gjøre, trene mer å håpe det blir forbrent...

2,1 tp er jo bra per dag det!! men 3,1 er jo enda bedre :(

hehe.. trent hunden for hardt eller, missrosa? du får bare gå på tur uten den da.. tihi..

Håper på en bra mandagsrapport jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har gått 1,1 tp i dag, og spist fajitaspå peppes....

ellers leverte jeg hunden min tilbake til mamma og pappa i dag. hun var nok litt sliten, hehe!

 

skal vaske rundt leiligheten i morra etter hundebesøket, bli mye sand! så da får jeg jo litt aktivitet, ellers mangler jeg bare 1,9 tp for å nå 7 tp. det burde jeg klare!!!

 

jeg kjenner jeg er littmatlei og har litt vankeligheter med å spise nok. lagde deilig smothies i går og må prøve på litt slik, lage litt vri på ting.

har dere noe favoritt ting dere pleier å lage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag har jeg veid meg og målt midjen, 73 kg - 86 cm

på mandag skal jeg melde meg inn på det lokale treningsenteret... bor på et lite turiststedsted, så det er bare spinning+styrke to ganger i uken, og egentrening da. det er svømmehal også. (og spa som blønning, hihi)

gleder meg!

 

i dag skal jeg ha smothies til frokost ca 200 kcal

brød til lunch ca 200 kcal

banan i mellom ca 100 kcal

kyllingsalat til middag ca 350 kcal

salat senere på kvelden m ost og div.ca 300 kcal

+ bursdagseskal i kveld: kakestykke ca 250 kcal

sum ca 1400 kcal

 

trening: gå i minimum 100 minutter 2,7 tp

 

 

 

om jeg får til dette i dag blir jeg veldig fornøyd

 

ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Du missrosa, den frokosten og mellommåltidet ditt det gjelder som fruktrasjon! i allefall frokosten, det er jo 200 kcal frukt per dag :) tenk litt på den :(

 

Jeg pleier variere kostholdet ganske mye slik at jeg ikke skal gå lei.. kanskje du kan teste ut et nytt brød, eller lag deg havregrøt stedet.. jeg pleier å sprite opp måltidene med grønnsaker og frukt, da får jeg bedre apetitt hvertfall.. det du også kan gjøre hvis du sliter med å få opp kcal er å spise fetere pålegg, f.eks ikke lettprodukter. Prøv et tynt lag pesto med et lag snøfrisk oppå brødskiva neste gang.. det er kjempe godt, og fyller ut en del kcal i forhold til andre pålegg :) lykke til..

 

Da var det helg igjen! skal drikke litt i kveld for jeg skal feire en heftig bursdag.. men skal begrense meg og ikke spise noe chips og slikt til..

 

Kos dere allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg ser den, jenteungen...=)

 

får ikke trent i dag, det er drittvær ute OG jeg var litt utolmodig så har alerede pyntet meg til i kveld...

hmm...litt lat kanskje!?! må skjerpe meg, i morra må jeg ut å sanke inn de siste tp for å nå 7 for denne uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag har vært en rotete mat dag, begynte med å spise for lite så har blitt småspising uover dagen. men jeg tok meg selv i nakken og har gått en times tur!

så har klart 6,9 trimpoeng denne uken!

 

hvorda har helgen deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TrudeT

Jeg har eksamen nå, derfor har jeg ikke vært så veldig aktiv og blir ikke så mye her framover. Men jeg lover å komme tilbake til dere senere.

 

Det går ikke så veldig bra med kropp og helse fortida, må bare rapportere det. :( Har ikke trent i det siste og spiser dårlig. wææ. Håper jeg klarer å gjøre noe med det snart.

 

vi snakkes snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt veldig mye kake og mat i helga, og ingen trening..må si jeg gruer meg til å sjekke vekta i morgen, har til og med spist kake i dag også.. og ikke bare et stykke, neida, gafler innpå!

 

Må greie å bryte mønsteret og spise sunt i morgen og komme meg på trening!

 

kjenner hvor kjempetung jeg er i kroppen nå.. :(

 

krysser fingre og tær for en ny og bedre dag i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

vekt nå: 74,6 kg

vekt: -2,7 kg

midjemål: -0,0 cm

trimpoeng: 11,3

 

Dette var god nedgang :( hjelper på motivasjonen.. har vært på hytten med min kjære, derfor jeg hare vært stille.. men nå er jeg tilbake for fullt!! Hvordan går det med den nye uka til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...