Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest jentungen

hehe.. det var ikke meningen :) men dere forstår vel hva jeg mener ;) har fått 2,9 tp i dag :D yes.. føler meg super flink.. har nettopp laget meg en omelett med skinke, potet, rødløk og gressløk + squash og paprika på siden.. nam nam sier bare jeg!

 

Håper dere har hatt en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Jeg har kommet inn i en uke uten trening igjen :) why?

 

Dere er så kjempeflinke!! Det er akkurat som jeg ikke greier å være flink med mat og trening samtidig, hehe, åå! Blir så sur på meg selv! I morgen skal jeg stå opp og dra rett på trening uten å tenke!!

 

Dagen i dag: Hatt besøk fra kl 9 og helt til kjæresten kom hjem fra jobb, syklet på butikken, spist middag, sovnet på sofaen frem til nå !! ;)

 

Er det mulig..., neppe mange kaloriene som er forbrent ved å laffe på sofaen..

 

Når jeg drar på trening i morgen så henter jeg meg litt inn da, er jo "bare" onsdag..må virkelig skjerpe meg!

 

Hvorfor blir det alltid sånn at hvis jeg ikke greier å komme meg avgårde på mandager så setter det standarden for uka? har dere det sånn? må bryte den dårlig vanen, i morgen den dag!! :D

 

Fikk bikini fra h&m i posten i dag også, og følte meg virkelig ikke vel i den..

 

sutreinnlegg jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så irritert på meg selv i sta, at jeg tenkte;hvorfor vente til i morgen? Kledde på meg og la ut på gåtur! :) gikk raskt i 1 time! både oppover og nedoverbakker og ble 1,7 trimpoeng, juhu!! Godt å kjenne at jeg ble svett og sliten.

 

Da er jeg også i gang! :D og litt mindre sutrete enn i sta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

BRA smint, det må jeg si.. eg fikk samme type overfall på lørdag, og vet det føles virkelig godt ;) stolt over deg, dette er viljestyrke av sterkeste slag..

Føler ikke nødvendigvis at mandagen setter standaren for hele uken, men når jeg først begynner å spise usunt stopper jeg ikke, da går liksom all mat og trening rett vest.. det gjorde vertfall det forrige uke..

 

men nå skal jeg legge meg.. med godt samvittighet og klar for en ny dag med sunt kosthold og trening i morgen :) god natt allesammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det er bra smint at du tok fatt i deg selv og kom deg ut, det samme gjorde jeg i går og gikk 1,6 tp.

 

den omeletten hørtes god ut=)

 

nå skal jeg ut å gå runden min, skal prøve å trene mer i dag, men får se hva jeg får motivert meg til!

 

mandagen setter standaren for de første dagene hos meg, men om jeg klarer å hente meg inn i gjen på tirsdag som jeg gjorde i går går det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

I dag har jeg gått på skimaskin 1 time: 2,5 trimpoeng, føler jeg har hentet meg bra inn igjen ja.. og sååå stolt av meg selv, hehe, godt dere skjønner hvordan jeg har det, greit å kunne komme med en utblåsning her avogtil.. Vært så daff i dag etter trening og middag, men tok meg sammen og fikk gjort husarbeid, har virkelig hopet seg opp etter helga, godt å få det fint og ryddig rundt seg igjen, man får liksom mer energi av det også :D

 

I morgen kommer to venninner over for å få hudpleie og manikyr, men de kommer ikke før kl 12 så jeg satser på å komme meg på trening før det! :D

 

Har dere hatt en fin dag? Har vært veldig flink med mat i dag og, masse grønnsaker osv, men jeg bukket under og kjøpte meg en sukkerfri sjokolade.. anton berg!? eller noe slikt.. men det skulle jeg aldri gjort! For magen tok ikke akkurat i mot den med åpne armer :S Usj, jaja, spist er spist osv, håper kvalmen snart går over! Det var vel straffen.. ;) Heldigvis var den "bare" på 200 kalorier, og jeg er langt under "dagsbudsjettet" enda, så håper det går bra likevel. Jeg er en godtgris altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 3,1 trimpoeng tilsammen igår, håper jeg greier å fortsette å være i mye aktivitet i dag også, venter besøk, men skal prøve å få gjort noe på ettermiddag.

 

Vi gikk tur i går, og så gikk vi innom Rema, noe som ikke var lurt, for jeg var småsulten og fikk lyst på alt !! Takk og lov at jeg hadde kjæresten med som sa at jeg ikke fikk lov, hehe, endte med å dra derfra med bare en pakke IFA, fornøyd med det! Hadde jeg vært alene hadde jeg garantert endt opp med brownies... :S

 

Jeg og kjæresten har planlagt tur i skog og mark på lørdag! Så deilig å ha planlagt litt aktivitet til helga! Blir nok å ta med oss litt god mat og drikke også, men likevel ;)

 

Gleder meg! Og i dag er det sol her igjen jeee :)

 

Går det bra med dere da? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

deilig med tur ut i skog og mark med kjæresten da!! så flink du er 3,1 tp! bra smint! og bra at du klarte å komme deg ut uten brownies!!

 

her er det bare regn i dag.. men skal hjem til mamma og pappa og ut med hunden, da pleier vi å gå i 30-40 min. jeg burde begynne med litt styrketrening egentlig. skal mede meg inn på det treningsenteret her, harbare ikke kommet meg så langt pluss at jeg skal jo en del bort i sommer.hmm... jeg får se når jeg kommer hjem fra spania.

 

vel, jeg veide 72,5 i dag, altså 500 g mindre en forrige torsdag!!! men jeg var 72 før i uka, men det ble hamburgere til middag i går, spiste to STORE burgere... viste dere at 2 haburgerbrød er over 500 kcal. fikk helt hakeslep. så jeg skal veie meg i morgentidlig og se om det er mindre da. ettersom det ble mye mat i går kveld.

 

jeg skal gifte meg neste vår, og jeg spurte vennina mi i dag om hun ville være forlovern min, og hun ble kjempeglad!! det var koselig, så vi har begynt å planlegge!

 

håper dere har en like fin da som jeg har! klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

nei seriøst! ååå, gratulerer..så koselig :)

jeg vil også!! føler at alle gifter seg og får barn og hele pakka.. misunner deg.. da har du jo et kjempe mål å nå, passe i den perfekte brudekjolen.. det er jo den dagen i livet man vil se best ut og da vil man jo ligge på trivselsvekta.. bare å stå på videre og kommer du til å se ut som en drøm i bryllupet ditt.

 

jeg var på shopping i går og kjøpte meg faktisk en bukse!! det er ikke hver dag for å si det slik.. var veldig fornøyd og hadde meg til og med en god tur utpå kvelden. vi er kjempe flinke :D jeg skal ikke trene i dag og hadde planlagt å skeie litt ut med brownies, men stekeovnen vår er ødelagt, så det blir nok ingen brownies på meg heller ;) kan heller lage til et fruktfat + grønnsaker og dip. skal ha kosekveld med film sammen med en kamerat :D så det blir koselig..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer missrosa, håper det blir et drømmebryllup :) og som jentungen sier, nå har du virkelig et bra mål!

 

hehe jentungen, kanskje det var ment to be at stekeovnen ikke virket ;) Grattis med ny bukse da, ååh lyst å shoppe jeg og!

 

Angående grønnsaker og dipp, jeg hadde to venninner på besøk i dag, da ordnet jeg dette, med gulrøtter, paprika, selleri, agurk og kålrot pluss dipp av kesam og en vanlig dipp-pose, det ble helt utsøkt! Så i dag har jeg stort sett bare spist grønnsaker og grøt til frokost :D Sitter her og vurderer frem og tilbake om jeg skal trene, ble så daff og lat nå.. så tror nesten jeg bare blir hjemme.. hmm.. får så dårlig samvittighet også..

 

Ja men jeg har fått hakeslepp over alt brød og pasta! Det er jo sykt mye kalorier, og til og med i leverpostei også! Strammet inn en del på pastaen jeg ja, det er litt greit å sjekke kaloriene på enkelte varer, plutselig skjønner jeg ting jeg ikke skjønte før, da jeg trodde jeg var så flink, men egentlig spiste mye kaloririk mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, null trening i dag.. får så dårlig samvittighet, og er sur på meg selv.. igjen! Men nå har jeg planlagt puls-spinn time i morgen tidlig, tenkte å prøve å trene dette regelmessig igjen da jeg gikk ned mye sist jeg drev med spinning, problemet er bare at jeg ble så lei det.. men kanskje det blir gøyere nå når det er lenge siden, kan alltids håpe.. trenger litt av deres treningsguts! Dere er så flinke å trene :)

 

Super dag matmessig da.. bedre enn ingenting, åh, har kommet i en sånn periode at jeg vil bare gå ned fort nå, lei av å kjempe!

 

Men nå: trening i morgen! skjerpeskjerpeskjerpe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

ja, jeg har et mål og jobbe mot nå! svigermoren min skal sy kjole til meg så jeg må finne trivselsvekta når vi skal beynne å sy... oua, da er det bare å holde vekta da! hehe

 

grattis med ny bukse jenteungen... det er gøy å shoppe! jeg satt på nettet i dag og tenkte jeg skulle bestille litt klær, men om frem til at jeg skal vent til jeg har gått ned til 67 før jeg skal bestille klær og kjøpe klær!

 

jeg har gått en rolig tur i dag på 35 minutt. MÅ begynne å trene hardere, ikke bare gå. vi får skjerpe oss til i morgen smint! og ut å TRENE!

 

jeg vil også fort ned i vekt.... er så utrolig lei av å se at nåla går over på 70-tallet.

 

ny dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

vi brukte stekeovnen til kompisen min så det ble nok brownies likevel, men jeg spiste ikke såå mye + at jeg droppet kvelds.. så det ble mine kosemerker denne uken..

skal ut å trene hardt i morgen jeg også!! jeg vil så sinsykt ned i vekt, godt det ikke bare er meg! men det hjelper bare å holde motet oppe og står på.. vi er så utolig flinke når vi bare vil :D

skal gå min faste tur i morgen + trene styrke på hele kroppen (vanligvis pleier jeg dele opp i enten mage, rumpe, lår eller armer, rygg, bryst)

spinning er jo kjempe gøy smint, bare det er bra musikk som man får treningskick av ;) jeg skal begynne med det når jeg flytter tilbake til leiligheten min og pilates og aerobic.. gjett om jeg skal blir smecker da :) tihi..

 

dere får ha god natt så snakkes vi i morgen! klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for bare 5 timers søvn (fikk ikke sove i natt) så er jeg nå oppe og gjør meg klar til spinningen som starter kvart på ti! Jeg var så innstilt på å dra at ingenting kan stoppe meg! hehe, spiser rugsprø med cottage cheese, kyllingkrydder og paprika og gulrot nå :D Har virkelig fått sansen for cottage cheese! Har dere?Egentlig er det jo en del kalorier i det..synes jeg.. men leser jo overalt hvor bra det er osv, så tenkte jeg skulle gi det en sjanse! Og rugsprø knekkebrød var godt :D

 

Spinnetiiiiid! håper det går så bra som jeg vil.. har "leiheten"fra sist baki hodet, men prøver å skyve den fra meg! likte jo spinning før så.

 

Tror nok jeg må unne meg noen brownies i løpet av helga.. det er det jeg har gått å hatt så lyst på hele uka! Snikveide meg i dag, og var 55 blank :) men bruker som regel å ha gått ned litt i løpet av uka og så ødelegger jeg alt i løpet av helga sånn at det er stillstand på mandag, endringendring!

 

Har en avtale med en annen venninne om spinning i dag, selv om hun er på et annet senter så hjelper det, hehe, vil ikke være den som sier at jeg ikke greide det ;)

 

Da må jeg dra.. Tut og kjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg gikk på vekta i dag og 71,5 kg! og 84 cm rundt midjen.

forrige torsdag: 73 kg og 85,5 cm rundt midjen

 

-1,5 kg

-1,5 cm

 

det er kanskje litt mye på en uke men det er nå bare sån det er, får ikke gjort noe med det! annet enn være fornøyd!!

 

hvordan gikk spinningen i dag smint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Det ble ikke tid til styrke trening i dag men har sanket inn 2 tp :) jeg skal på fest i kveld og da blir det visst alkohol likvel, men jeg har lagt inn alle måltider for i dag inkludert den flasken med vin jeg skal drikke og jeg ligger faktisk under 1900 kcal som er mitt dagsinntak.

Jeg må veie meg i morgen for på mandag er jeg jo hos kjæresten min + at jeg skal sitte nattevakt til søndag og da viser ikke vekta skikkelig når jeg ikke har sovet i tillegg til at jeg må spise noe i løpet av natten..

Så det blir en knap uke å ta i betraktning, men da blir det jo flere dager neste uke igjen. Måtte titte litt på vekta i dag jeg også, var gått ned 200g og det er jo rette veien i allefall.. men håper på å ha gått ned litt til i morgen, skal danse hele natten i håp om å shake bort noen kcal ;)

 

Det er utolig bra missrosa! selv om det er mye er det sikkert mye avfallstoffer og væske som har samlet seg i kroppen din som du nå har fått bort :D det viser tydeligvis godt rundt livet ditt. En skikklig pangstart på veien mot bryllupet det hjelper jo max på både motivasjon og instilling.

 

Ja nå er vi spent på hvordan det har gått på spinning Smint, ble det noen tp på deg??

 

Nå må jeg gå på jobb så vi snakkes. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spinning gikk fint. Begynte å lure på om jeg hadde tatt meg vann over hodet ved å ta den tyngste timen når jeg ikke har spinnet må maange måneder, ble litt kvalm innimellom, heh, men er vel en kombinasjon med lite søvn + + iallefall, jeg gjennomførte og var rød som en tomat etterpå :D 2,2 trimpoeng, viste det på siden her, har ikke slappet av i dag i hele tatt, vært å gått i byen helt til nå etter trening.. rundt 5 timer..har ikke regnet trimpoeng på det da, burde jeg det? blir jo litt rykk og napp med gåing i butikker osv.. nå skal vi drikke litt øl i kveld og får besøk.. merker at jeg begynner å tenke faretruende mye på kalorier.. blir litt sånn småirritert mens jeg drikker fordi jeg vet det blir mye kalorier.. hm.. men må vel kunne kose seg innimellom.. men skal prøve så godt jeg kan å ikke ta av denne helga, har gått greit matmessig i dag, ble grandiosa til middag da..men men.. håper vi fortsatt kommer oss i vei på tur i morgen, så jeg får fjernet min dårlige samvittighet ;)

 

missrosa: woæw! Så flink du har vært :)... kjempebra! Du er herved mitt store forbilde!! tihi

 

jentungen: får håpe vi greier å drikke moderat i kveld da :D men tar du med alle øllene du planlegger å drikke i kaloriene til dagsraten? 2 trimpoeng er kjempebra! Vi har vært flinke jenter!

 

pssst.. kjøpte meg syyyykt fine sko i dag! Tror jeg blir 10 cm høyere i dem..hehe.. tunge å gå på, og er spent på hvordan det skal gå når jeg blir litt brisen, men sååh fine! de sitter ved siden av meg i sofaen nå.. ja.. jeg elsker sko! Ah :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Ja eller i dag skulle jeg drikke en flaske rødvin, men la den inn under kosemerker og vanligvis legger jeg inn øllene jeg har kjøpt/planlegger å drikke også.. da vet jeg jo ca. hvor mange kcal det er snakk om ;) man har jo tross alt 350 kcal som man kun skal bruke til usunn kos.. om man da i tillegg kutter mellommåltid eller 100 til 200 kcal av middag eller noe annet blir det jo ikke så mye kcal i tillegg..

Slik gjør i allefall jeg det, synes det funker bra..

 

Grattis med nyinnkjøpte sko!! er det noe jeg har dilla på så der det sko.. neste gang vi snakker shopping er det sko som står øverst på listen, trenger et par nye pumps og kanskje et par nye støvletter til høsten.. sko passer alltid og da er de en perfekt oppmuntring/belønning what so ever.. elsker sko!

 

Nå skal jeg legge meg, håper det går fint med dere.. må si jeg har blitt glad i dere selv om jeg ikke kjenner dere personlig.. dere er en utolig stor støtte i min vektnedgang i allefall..

 

Natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg har dere og!! :D Endelig noen som ikke svikter tråden.. foreløpig iallefall ;) godt å ha noen å "snakke" med når det er vanskelig og når man har noe å feire.

 

pleier å legge inn ølene jeg skal drikke jeg og.. men jeg er ikke så inne på det med kosemerker.. pleier bare å prøve å holde meg til et visst antall kalorier, og prøver å kutte ned på godsaker så godt som mulig, iallefall i ukedagene.. men jeg gjør akkurat som deg, vet jeg at jeg skal spise mye godt eller drikke, så spiser jeg litt mindre til andre måltid

 

Ja sko ser liksom alltid bra ut uansett hvor misfornøyd man er med vekta, hehe, og jeg liker sko som får meg høyere for da føler jeg meg slankere :) De nye ble ikke brukt i går da vi bare satt her hjemme, men neste helg skal jeg ha jentefest og da!!

 

Snikveide meg i dag og jeg :D og gjett hva: 4-tallet!! 54,8 i dag! Det er så herlig å se et nytt tall! Er jo helt sykt at jeg kanskje snart er i mål! Håper det holder seg til mandag, det er liksom den store testen da.. men synes jeg har jobbet bra denne uken, særlig med tanke på maten, så ville nesten vært rart å ikke fått resultater også! Nå skal vi snart ut på skogstur, det blir koselig, ble ikke det fine været jeg hadde håpet på, men regner iallefall ikke, bare veldig overskyet.

 

Ha en kjempefin lørdag videre dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

glad jeg har dere her inne også, det er så koselig å komme hit å se hva dere har gjort og hvordan dere har det og samtidig få støtte og motvasjon!

 

vi hadde taco i dag, jeg spiste litt mye... men det har blitt 1300 kcal tilsammen i dag det er jo ikke så ille egentlig.

også har jeg gått til 2,3 tp. så er ganske fornøyd med dagen!

 

sko ja..... ahh... trenger jeg å si mer.. hehe=)

jeg la jo på meg 25 kg, så mange av skoene mine får jeg vondt av for de blir for trange over foten... og støvletter blir for trange i leggen...men jeg tror det blir bedre når jeg går ned igjen!

 

grattis, smint.... deilig å se et nytt tal ja=) stå på videre!

 

har dere hatt en fin kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Vi hadde hjemmelaget pizza så der spiste jeg litt mye.. så ble jeg så sinsykt snopesyk ut på kvelden så da min mor satte frem en skål med digg kastet jeg innpå.. jeg får spise litt mindre i morgen for trening har jeg nok ikke anleding til tror jeg.

 

Jeg måtte jo veie meg i dag, og jeg kan dele gleden av å se et nytt tall!

73,9kg ;) det er 700g ned.. gir full rapport på mandag, men måtte bare si det.. tihi.. ble så glad.. om jeg klarer 73,5kg neste mandag er jeg fornøyd. På mandag er det faktisk bare 2 uker til mitt første delmål som er på 72 kg. Ser at jeg ikke kommer på 72 blank, men så lenge jeg ser i 72 tallet er det en seier for meg.

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet hva dere har som trivselvekt og hvor langt dere er kommet på veien. Min trivselsvekt er 65kg så når jeg når 1.delmål er jeg halveis :) skal tilsammen ned 12 kg fordelt på 2x8 uker..

 

Sitter nattevakt nå, kjeder meg skikkelig.. men jeg er ikke sugen på mat hvertfall (takk og lov) har med meg en banan og 200g cherrytomater.. det får klare seg for i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woho! 13,8 trimpoeng denne uken! Jeg er overmåtelig stolt av meg selv, særlig da uken startet så dårlig! Var nettopp på pulsspinn, gud så tunge de timene er, men de må jo være veldig effektive også! Så nå er planen 2-3 spinntimer i uken, da tror jeg faktisk at jeg greier å gå ned hvis jeg er flink med maten også

 

Så bra jenteungen! Gleder meg til å høre rapport i morgen, selv om vi har smårapportert hele uken, hehe :)

 

Droppet å veie meg i dag jeg, vil spare det til i morgen, men har en god følelse :D

 

Jeg er faktisk nesten i mål, målet var å gå ned til 52 kg..men har brukt utrolig lang tid på de siste kiloene, men er vel sånn når man begynner å bli såpass slank at man nesten er i mål at det blir vanskeligere..? føles sånn iallefall! Vil så gjerne ned så langt mot målet jeg greier før syden, har hørt at det er så mye god mat i Tyrkia også så er redd jeg kommer til å legge masse på meg der nede, vil jo kose meg også, men hadde vært greit å kunne gått ned litt ekstra så jeg har noe å gå på :D

 

Da skal jeg hoppe i dusjen og jeg og kjæresten skal gå en liten tur i finværet, kanskje ta lunsjen ute

 

Blir lasagne i kveld, så blir en del kos, men har iallefall ikke spist godteri i dag, har generelt vært flinkere denne helga enn på lenge! Litt selvskryt må til ;)

 

Ble jo ikke mye i hele tatt missrosa, med 1300 kalorier når du har spist taco! At du greide, det er jo mye kalorier i det, vi hadde nachos i går og det er det jo også så skrekkelig mye kalorier i, men tok en litt mindre posjon enn vanlig da. Flink du er å trimme også! Synes vi alle har blitt flinkere i det siste, eller hva synes dere?

 

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trainee

Hei Hei

 

Litt usikker på hvor gammel denne tråden her egentlig er, men jeg er nyinnmeldt medlem, og trenger et boost på sunnhetsfronten.

Treningen min er kommer veldig i perioder. Noenganger kan jeg være veldig flink, mens andre ganger går det mange måneder uten noe trening. Jeg har ikke trent én eneste gang siden April, og det begynner faktisk å bli litt krise her nå. Jeg blir bare slappere og slappere og vekten presser seg mot faretruende tall. Ligger på det høyeste i mitt liv for øyeblikket nå, og det er skremmende. Så leste jeg i et helseblad om denne siden, og jeg håper virkelig at dette kan hjelpe meg litt på vei altså.

Nå har jeg, som nevnt tidligere, bare vært stillesittende i mange måneder og det begynner å gå utover selvfølelsen her. Jeg vet selv at jeg føler meg så ekstremt mye bedre i de periodene hvor jeg trener.

 

Også kommer treningen. Og det er så fælt i begynnelsen. Men jeg merker alltid at når man har kommet seg inn i det så er det kjempe deilig. Det er bare de første gangene det er helt pyton. Men Men.. Jeg tenkte jeg skulle begynne "the transformation" i morgen (mandag), og begynne skikkelig. Har lagd meg en super treningsdagbok på exel som jeg håper vil gjøre meg stolt av å se på etterhvert!

 

2008 skal bli et sunt år, eller? Jeg vil det ihvertfall, og håper denne siden her kan være som en støtte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempehyggelig med flere på denne tråden her, jo flere vi er, jo flere som kan bakke hverandre opp!

 

kjenner meg igjen i det med trening, slik jeg var før (hm, har faktisk forandret meg), jeg trente veldig i perioder, hver dag i en uke, så kunne det gå to-tre med null trening osv osv, av og til månedsvis!

 

Håper du kan få inspirasjon til å trene mer jevnt ved å følge denne siden, jeg har iallefall forandret meg og begynt å trene hver uke etter at jeg har begynt her. Har ikke tatt noen kurs, men bare det å rapportere, ha noen å prate med, kunne fylle inn kalorier/mat og trening på siden her er med på å inspirere meg veldig! Lurt med treningsdagbok, jeg merker at det er en stor motivasjon å skrive ned å kunne etterhvert se tilbake på hvor flink jeg har vært. Jeg skriver både på siden her og på kalenderen som henger på veggen! Kjempelurt å planlegge uken som kommer, både mat og treningsmessig har jeg funnet ut, lag avtaler med deg selv og hold dem. Men ikke ta alt på en gang, det tror jeg er fella som periodetrenere/periodesunne ofte gjør, er å skulle endre alt på en gang, da er det ikke rart man ikke holder ut, men faller av. Start med å endre frokost f.eks, og bestem deg for å beveg deg så og så mange ganger i uken, kanskje to? så kan alt ekstra være bonus! :)

 

Lykke til med vektnedgang og livsstilsendring! Og du, det kan faktisk til tider være gøy også ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Er bare 6 uker siden jeg joinet siden så for min del er det ikke så lenge, men så er jo heller ikke det det viktigste. Poenget er at man vil legge om livsstilen for å gå ned i vekt og det høres ut som du har store planer om.. jeg vil kanskje anbefale deg å lese litt av våre innlegg så får du en insikt i hva vi har snakket om osv. Bra du har laget det en treningsplan, men du fører vel kosthold også? hvilken meny ligger du på? og hvor mye er det du vil ned? hehe.. mange spørsmål der gitt, men er jo gøy med en ny person..

 

Jeg har forsåvidt vært flink i dag.. helt til nå! hadde spist middag i passe mengde og hadde en yoghurt til dessert, men hadde lyst på litt mer kos. Hadde en dream isboks i fryseren, helt greit med 100g is av melkerasjonen.. men jeg presterer å sette meg ned med hele boksen forran TVen og vips har jeg spist hele boksen!! 426g is dvs over 800 kcal.. er det mulig :) jaja da kan jeg bare glemme noe mer mat i dag hvertfall.. nå som det begynte å gå rette veien må jeg ikke skrante utfor igjen.. alvorlig skjerpings!!!!!! det er så typisk meg, berg-og-dal-bane effekt, men ikke denne gangen. Nå må jeg ta styring her, er jo bare 2 uker til 1.delmål og da har jeg ikke råd til flere utskeiinger.. men det er sant som du sier smint, vi er faktisk flinkere. jeg har vertfall aldri klart å holde løpet så lenge, har alltid gitt opp et sted på veien. Grattis med flott sum av tp ;) det må jeg si, godt jobba..

 

 

klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...