Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest jentungen

Hei hei.. sorry dere for at jeg ikke har skrevet, men jeg har jo vært hos min kjære og da ble det bare tid til meg og han.. ingen slanking :) har sikkert lagt på meg i mengder!! svigermor bakte den gode sjokoladekaken som jeg har gnafset på hele uka + at jeg og kjæresten tok oss en tur på hytta hans og da kjøpte vi med smågodt.. herregud, men men som dere sier det er menneskelig å feile.. jeg får bare stå på videre. Har vært flink i dag da :) det er jo en trøst.. Men har ikke all forventning til mandag for å si det på den måten..

 

Dere er bare superflinke, hallo jeg blir helt flau over meg selv i forhold.. om ikke den ene har laget DEN sunne maten så har den andre hvertfall handlet inn! for ikke å snakke om trening.. ble lite aktivitet på meg (eller teller sengeaktiviteter? man blir jo litt sliten da :) hehe) men nå er jeg fit for fight!!

 

Stor klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Hallo jentungen så godt å se deg tilbake :)

 

Bra at du har kost deg skikkelig da, hatt en liten ferie du :)

 

Missrosa: Gratulerer!!!! Det var gøy å høre! Sånne ting er så gøy!! weee! hehe, men så er du jo virkelig flink å jobbe også så skulle bare mangle :)

 

Har hatt null trening denne uka, hehe, uff altså, planlagt hver dag at i morgen da.. men men.. skal iallefall gå til byen nå og det tar 1 time, og det vet jeg at jeg SKAL!

 

Ellers skal jeg ha jentekveld i kveld, det blir kos, skal drikke vin, men tenkte å servere grønnsaker og kesamdipp. Var forresten 55 blank i dag igjen.. hmm.. jeg begynner seriøst å lure på om jeg går ned når jeg slutter å trene..hehe..men pleier jo å gå opp i løpet av helga igjen.. evig runddans :)

 

Koos dere med måte i helga ! Skal prøve på det jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

koselig å se deg tilbake på plass jenteungen.. deilig å være med kjæresten noen dager da... selvom det byr på litt mer mat!

 

jeg har klart 11,8 tp og uka er ikke ferdig! det blir noen turer til med hunden før jeg skal levere henne tilbake.

 

i dag har jeg vært flink til å spise proteiner, kylling og linser + cottage cheese til desert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trainee

Jeg merker at jeg har ganske så nerver for veiingen på mandag. Gruer meg litt :)

Har trent ekstremt lite denne helgen her, men har vært veldig flink med spisingen. Alt av "kosemerker" jeg har tatt er én sjokolade på 37 gram. Jeg ble helt sjokka over hvor mange kalorier en såpass liten sjokolade har altså. Og jeg som spiste sjokolade minst en gang hver dag før. Ikke rart jeg la på meg!

 

Huff og huff.. vet ikke hva jeg kan forvente meg i det hele tatt jeg altså. Har lagd en regel for meg selv om at jeg ikke skal veie meg mer enn en gang i uka, for eller så veit jeg at jeg kommer til å bli stående på den vekta 24/7.

Og idag skal jeg drikke i tillegg :S Det blir mange kalorier det! Noen tips for å minske kaloriinntaket når man drikker?

 

Vil ihvertfall ønske alle andre masse lykke til på deres veiedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har ikke så mange tips trainee... men kanskje prøve å spise minst mulig godis og potetgull vedsiden av. også finnes det lav karbo øl.

håper du får en fin kveld!

 

jeg har vært alene siden tirsdag, men i morgen kommer kjæresten min endelig hjem, begynner å kjede meg litt!

maten har gått bra, det er egentlig lettere å ha kontroll når man er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Som missrosa sier, det finnes lav karbo øl.. er skikkelig hipt for tiden så det er bare til å smake seg frem til sin favoritt. I dag skal jeg teste carlsberg lite :) håper den er god.. det finnes også cider uten tilsatt sukker for de som ikke er så glad i øl. Jeg går på fest nesten hver helg så for meg er det viktig å drikke alkohol med så lite kcal som mulig. Vin er et veldig godt alternativ :) om man drikker en flaske er det ikke al verden med kalorier i den. Man kan også lage drinker, bruk lettbrus og frukt for å lage tropiske drinker som er mye sunnere enn de man kjøper på byn :)

 

Det som er smart i tillegg til å velge rett drikke er å spise litt mindre enn vanlig den dagen man skal ut. Kutt 100-200 kcal av middagen eller skipp mellommåltid. Også må du huske på å IKKE spise chips, snop, fastfood osv i tillegg til alkoholen.. Lykke til :)

 

Pappa har bursdag i dag så jeg disket opp med den lekre fruktsalaten med vaniljekesam.. ble skikkelig populært blandt gjestene. hadde så klart kake også men den forsynte ikke jeg meg av..

 

Ha en fin kveld allesammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg hadde spist det jeg skulle i dag, så ble det til at jeg spiste litt til, vi tok take out og jeg spiste en kyllingsalat med dressing og mye oljete brød.

det er jo ikke det mest usunne, men noen en del hundre kcal forbi planen ble det. håper ikke jeg går opp så mye. jeg som har vært så flink denne uken, har klart 14 tp og enda er det i morra igjen, burde kanskje ikke være så hard med meg selv... men jeg er bare så innstilt på å gå ned i vekt, ikke opp pga at jeg spiser for mye

 

vi får se hva vekten viser på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 5 trimpoeng denne uka med gåingen i går og i dag.. ikke allverden, men litt likevel, og planen er (igjen, hehe) spinning i morgen, så da får jeg kanskje "hentet meg litt inn" denne uka også :)

 

Og det trengs skal jeg si dere! Lørdag ble det jo fest, og jeg ble ble gaaaanske på en snurr gitt.. såpass at jeg og kjæresten spiste burger king på natta som jeg såvidt husker.. :) :) + en sjokolade på nattbussen hjem.. haha.. jeg er kronisk!

 

I dag ble det take away pizza også.. har vært i ganske kraftig bakrus, men på den positive siden spiste jeg mindre i dag enn jeg normalt gjør pga formen har vært såpass dårlig.. jaja! Sånn har jeg hatt det! hehe.. så kan vel ikke si at jeg er skikkelig spent på mandagsveiingen..

 

så missrosa, bare tenk på meg og din utskeiing blir sikkert minimal i forhold :)

 

Skjønner forresten hva du mener med å være alene, mange dager er jeg innstilt på å spise mindre/sunnere enn jeg gjør fordi kjæresten har lyst på det og det til middag.. ikke så lett når man har middag sammen da.

 

Jentungen, fruktsalat med vaniljekesam lagde jeg til meg selv en dag også, veldig godt og dekker veldig godt søtbehovet!

 

Håper dere ellers hadde en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

f: 1 skive a 30 gram Ingers Rugbrød 61

l: 2 skive a 30 gram Ingers Rugbrød 122

m: 120 gram Grillpølser kalkun Prior 229

2 stk a 30 gram lomper/potetlefse 87

50 gram erter kikerter kokt 57

k: 1 porsjon a 30 gram rundstykker grove 84

 

dette har jeg spist i dag, det ble 640 kcal, kan det stemme? jeg synes jeg har flink til å spise 4 måltider og spiste meg mett til hvert måltid så ble det ikke mer en 640 kcal. hmm...

 

har fått 15,4 tp denne uka! ny rekord! er spent på veiedag i morra, jeg har satt av torsdag og mandag som veiedag. var 71 på torsdag, håper jeg ikke har gått opp til i morra, da skjønner jeg ingenting. for jeg har ikke spist for mye annet en den salaten m/tilbehør i går. og i dag har jeg jo spist bra og jevne måltider, selvom det

ble litt få kcalorier. men jeg føler meg skikkelig opblåst og feit.

 

hm dette ble negativt!

 

jeg har begynt å pakke litt, eller finne ut av hva jeg skal ha med meg på ferie, reiser neste tirsdag! gleder meg! men jeg MÅ være flink med maten og prøve å trene litt, har funet frem treningstøy som fungerer i varmen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Har du ikke pålegg på? og du må da drikke noe melk eller ta deg en yoghurt.. hva med frukt?? Missrosa, det er jo ikke rart du har lavt kalorinivå! du har jo kuttet alt som skal være til, du kunne i det minste hatt litt ketchup på de stakkars pølsene eller hatt en majonessalat til (feks. rekesalat eller potetsalat).. hvilken meny ligger du engentlig på? prøv å spise 2 skiver til frokost og 3 til lunsj :) det gjør jeg.. eller legg på rikelig med godt pålegg som ikke er slankeversjon + smør.

 

Var det litt til hjelp eller? Jeg har vært flink i dag :) trente styrke i 40 min og har spist sunt i hele dag.. wee..

 

dere er blitt sykt flinke til å trene altså!!! før var det bare jeg som lå over 10 tp :) nå er jo hele gjengen lagt over det :)

 

Snakkes til veierapport i morgen.. natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke å veie meg i morgest så får ta rapport i morgen i stedet. Har vært hos tannlegen i dag og trekt en visdomstann og borret to hull! :) Har så vondt, greier knapt å få i meg mat (litt positivt også :) ) og får ikke lov å trene slik at jeg får høy puls på 3 dager ca.. så får satse på å gå passelig raske gåturer i stedet.

 

syklet og gikk til tannlegen i dag da, så har 1,2 trimpoeng i dag.. mere blir det nok ikke er så satt ut av at jeg har vondt så blir sofaliv i dag.. venter på at kjæresten skal komme hjem og si hvor synd det er i meg og gi meg en klem.. :)

 

missrosa: det var ikke mye du spiste på en dag, og jeg er enig med jentungen hvor er tilbehøret? og har du ikke pålegg på brød og rundstykke? Jeg pleier å dynge på med grønnsaker i tillegg.. det er jo så godt med pålegg og paprika eller gulrot f.eks. husk på at hvis du spiser for lite kan kroppen gå i sparebluss og klamre seg til kiloene sine. Pakk på med noen mellommåltider kanskje? Jeg pleier å kutte opp grønnsaker å spise, enten alene eller sammen med kesam med dipp-pulver, det er veldig godt! Forresten all honør til deg som har trimmet så mye! Råflink er du! Og at du faktisk planlegger å trimme i ferien, det tror jeg neppe at jeg blir å gjøre..hehe.. men mest pga at jeg tror det blir så varmt at jeg ville svimt av :) men får se.. er faktisk treningsrom på hotellet vi skal på.

 

jaja får gå tilbake til sofaen og prøve å slurpe i meg denne linsesuppa jeg, snakkes i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

vekt nå: 73,7 kg

vekt: -0,2 kg

midjemål: -0,0 cm

trimpoeng: 5,8

 

Jeg glemte faktsik å gi rapport forrige uke jeg.. hadde bra med tp da i forhold til denne uken vertfall og gikk inn en halv cm :) men denne uken har jeg har jo også gått ned til tross for lite trening og god kaffemat hos svigermor :)

 

Den nye uken føler jeg blir bra.. har god motivasjon for å nå 72kg - da er jeg forresten normalvektig :) så det gleder jeg meg til, og så er det bare 6 kg igjen til målstreken.

 

Var det tannlegen som sa at du ikke fikk ha høy puls på 3 dager?? skal kjøre litt sofaliv i kveld jeg også, hatt fri fra jobb så all trening er unnagjort - 2,4 tp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var tannlegen som sa det, må unngå hardt kroppsarbeid eller trening de første dagene. Tror det har noe med at det er et hull der tanna har vært og det skal nå gro tannkjøtt over, og da kan jeg ikke anstrenge meg for da kan det vel sprekke opp eller noe.. uansett, fikk ikke gjøre noe slik at pulsen gikk opp sa han.

 

Nesten litt deilig å ha en unnskyldning for å ikke dra på trening :) men samtidig irriterende for hadde tenkt å gi på litt ekstra disse siste to ukene før syden.. men har jo fortsatt helga pluss neste uke å være ekstra flink på!

 

De siste ukene så har jeg gått ned så jeg har ligget på 54,8 ca på torsdag, men så går det så dårlig i helga igjen at jeg som regel går opp minst en halv kg igjen til mandag.. en irriterende vane jeg har fått, regner med det samme har skjedd denne gangen, om ikke mer fordi jeg var på burger king :S

 

Begynner å lure på om jeg bør godta denne vekten jeg har nå, fordi da har jeg rom til å kose meg litt.. men er fortsatt ikke helt fornøyd, hm.. jaja får bare fortsette. Så kjempefint at du har hatt vektnedgang jentungen, grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trainee

Jeg har gått ned en kilo =) Jeg er kjempe fornøyd! Og i tillegg har jeg trent utrolig lite også, så denne uken fortsetter jeg med mat-programmet som jeg har fulgt, i tillegg til at jeg har planer om å trene mye mer! Da må jo denne uken gå like bra som forrige uke :)

 

Men jeg husker ikke hva midjemålet mitt var før. Hvor ser jeg dette egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har spist mer idag, bl. a brød og lomper med cottage cheese og eplesyltetøy=)

ellers har jeg gått ned 500 g, fornøyd!

 

bra med veknedgang hos dere også!! grattis

 

du ser midjemålet på "resultater" "alle uker"

 

det er en hund som trenger tur hver dag i spania og jeg tenker jeg skal ta på meg den oppgaven pluss at jeg har rulleskøyter der, så derfor blir dt en del trening!

 

nå er det leggetid for meg!

 

god bedring med tanna smint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Dere har sett det epletreet som man får tp på sant :) gjett hvem som bare har 3 epler igjen da.. så det plutselig nå.. det var litt gøy!! tihi..

 

Jeg spiste litt potetgull når vi så en film i kveld :) må trene i morgen.. satse på at det går bort..Grattis med all nedgang!! 1 helt kg trainee, det må jeg si.. det vil jeg ha ned til neste mandag :) jeg får bare stå på..

 

God natt allesammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

så bra jenteungen! artig! epletreet mitt fungerer ikke, det er fult hele tiden...=(

 

når jeg sto opp i dag tok jeg på meg treningsklærne og gikk ut! 1,8 tp!

og når jeg kom inn igen spiste jeg en deilig frokost!!

 

nå er det bare en uke til jeg sitter på flyet, gleder meg sånn! skal bli å godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trainee

Tror nok dessverre resultatet er såpass bra siden det er helt i begynnelsen for meg. Det begynner sikkert å gå tregere etterhvert. Og idag har jeg spist helt enormt mye (usunt i tillegg). Var på besøk hos farmor og der ble det fire sjokoladeboller. Huff huff.. Jaja, en ny dag i morgen er innstillingen min =) (Akkurat nå ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hvordan går det med deg smint etter tanlegeturen?

 

i dag har vært en ganske bra matdag og jeg har gått en del og jobbet litt fysisk!

hadde ment å melde meg inn på trenigsenter i dag, men innser at det ikke er noe vits ettersom jeg skal bort mye av juli!

 

men har satt meg mål for uken som er:

12 tp og 70 kg

også ha jeg satt opp en kostliste med tilstrekkelig med mat og pålegg (!!)

 

det går nok altid litt fortere i starten ja, trainee, men om du er flink tl å gå slik du har planlagt og spiser bra blir det nok nedgang i lengden og!

 

i moren skal jeg og kjæresten ut å se etter pulsklokke til meg, har hatt det før og likte den veldig godt men det røyk. men jeg ser frem itl å ha med meg den i ferien.

 

sitter å hører på Amy MacDonald, hun er virkelig å anbefalle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det er fint vær ute, endelig! skal snart ut å gå meg en liten tur, bare våkne litt først. jeg har satt meg som mål 12 tp og det tror jeg at jeg fint skal klare, har 4 nå, så 8 igjen på 5 dager. om jeg minimim får 1,8 hver dag kommer jeg litt over faktisk!

 

i dag skal vi ut å se etter pulsklokke, jeg har funnet hvilken jeg vil ha, polar f11. tror motivasjonen for å trene litt hardere vil stige når jeg får den å gå etter.

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, går fint med meg ja. Har 8,4 trimpoeng så langt denne uken, har på en måte vært bra at jeg ikke kan trene for da har jeg gått desto mer tur, og jeg må si at gåturer er undervurdert! hehe, får jo en del trimpoeng, som regel blir det sånn til meg at kommer jeg meg ikke på trening så blir jeg sittende hjemme.. men nå kan jeg jo bare gå en tur i stedet. Vært litt usunt til meg de siste dagene, men i dag har jeg greid å holde meg til den normale sunne matplanen, så håper jeg greier hele dagen så jeg kommer meg over kneika på en måte. Veide 55,5 kg i dag, så ingenting ned.

 

Pulsklokke høres gøy ut missrosa, hadde en engang jeg og, men skjønte meg aldri helt på den, og det belte jeg skulle ha rundt magen var for stort (var bare sånn gave i et blad, så neppe det beste utstyret). Men jeg kunne tenke meg en skikkelig klokke å bruke når jeg er på pulsspinning :)

 

Ha en fortsatt fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har tatt første treningstur med pulsklokke nå, det var gøy og trene,

de er skikkelig digg vær ute også, så jeg gikk og småløp til 2,5 tp

 

maten i dag har gått fint, spiste to brødskiver og yoghurt til frokot og en salat m kylling og brød til lunsj/middag, også skal jeg spise mer snart.

 

har skikkelig motivasjon tl å klare dette nå, skal ned i vekt! og spise bra og trene masse!

 

hvordan har dagen deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah nå oppdaget jeg de eplene også, tenk å være så blind, hehe, har 5 epler igjen jeg jentungen, men skjønner ikke helt hva de betyr? hehe, står 63 på mitt øverste eple.. hva betyr det?

 

Så bra at du virkelig er i siget missrosa! Høres så gøy ut med klokke, vil ha jeg og! Har hatt en bra dag jeg og, spist sunt og fått tilsammen 4,1 trimpoeng, har vondt i føttene av all gåingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Det betyr at du har 63 trimpoeng sammenlagt :) jeg har 77..

Pulsklokke virker ikke dumt.. jeg pleier å gå en fast tur, men jeg varierer intensiteten. Jeg får liksom ikke ført det inn her siden det går på minutter. Jo høyere intensitet jeg har jo kortere tid bruker jeg og da får jeg jo færre tp, og det blir jo bare feil.. så kunne tenkt meg å se med en pulsklokke hvor mye jeg faktisk trener ved å gå der :) hvor mye koster en bra en?

 

Jeg har stått på wakeboard i dag :) ahh.. det er så gøy!! har ikke lagt det enn enda for jeg vet ikke hvor lenge jeg drev på, men var sikkert aktiv i et kvarter eller så. Er egentlig ganske godtesyk nå, men jeg skal la være å spise noe.. hadde med vaffler på jobb (sikkert en 5-6 stk :)) de var uten sukker da vel og merke, men likevel... det var ikke bra..

 

Jaja, en ny og bedre dag i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

vekt 71

midje ca83

dvs stillestand fra sist torsdag

mål til mandag er å prøve å gå ned til 70,5

men jeg tror det er fordi jeg har begynt å spise litt mere at vekten står litt på stedet hvil!

 

pulsklokka mi kosta 1600, den er veldig bra! (polar F11)

 

det er litt irriterende at epletreet mitt ikke fungerer.... hmrf! har dere gjort noe for å aktivere det? mitt er fult hele tiden, var et fra jeg begynte her med bare røde epler.

 

wakeboard hørtes kult ut!og sikkert ganske slitsomt! jeg har lyst til å begynne å padle kajakk jeg som vannsport!det blir man sprek av!

 

i dag skal jeg trene i en time har jeg tenkt har 7,2 tp, mangler bare 5 for å nå ukens mål på 12. det klarer jeg!

 

hvor mange tp har dere klart så langt denne uken?

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...