Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Ja det er virkelig en tankevekker å fylle inn matvarer/godteri, får se hvor mye kalorier det egentlig er i ting! Er akkurat likens selv, kjøper jeg først kjeks så forsvinner hele pakka :P Må bare kose meg underveis jeg, greier ikke å være sånn super streng, da får jeg heller bare gå sakte ned.. det har jo funket til nå..men tar jo tiiid da! Tørte ikke veie meg i dag jeg, spiste så mye godt i går at jeg bare vet at jeg har gått opp.. satser på tirsdag i stedet, da har kanskje vekta fått litt tid på å regulere seg igjen :D

 

Det er vel slik at ting fordøyes om natta? Tror jeg..merker jo det på dagtid også, at jeg veier mindre på morgenen enn senere på dagen, for da har jeg jo "fylt opp".

 

Ny frisk i dag da, sto opp sent så nyter min havregrøt frokst nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest jentungen

Hei hei.. jeg ble noen dagen hos en vennine jeg, for jeg skulle på Bruce springsteen konserten :) var konge bra!!! så derfor jeg ikke har skrevet på noen dager. ikke har jeg bevegd meg eller spist noe særlig sunt heller :D men men nå er det tilbake til hverdagen!

 

Må si jeg misunner dere som skal på ferie.. jeg har hatt min ferie jeg, de få dagene jeg har hatt mulighet til å reise vekk.. så det ble tilsammen 4 dager hos kjæresten min og 4 dager hos venninen min :) ellers kommer min kjære til meg noen dager i morgen. Vi satser på en sydentur når vi begynner å studere da. bare ta fri en uke å reise et sted.

 

Nå vil jeg ned i vekt her.. trenger motivasjon!! har vært så slapp i det siste.. ikke spist sunn mat i det hele tatt. i går spiste jeg så mye at man skulle tro jeg var klar til å føde :P så seriøst gravid ut.. må komme meg ut å trene.

 

Micha, jeg har sagt til noen venniner og bekjenter at jeg har lagt om livsstilen litt, men ikke at jeg slanker meg. Kjæresten min vet jo klart hvordan det går med det meste av mat, trening og vekt. Pleier å finne litt motivasjon i han. Noen har også bemerket at jeg har tatt av. Det er jo veldig gøy å høre.

 

Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. for noen dager..tok helt av i går med godsaker! Ikke har jeg fått trenet uka her heller.. bare 1 time gåtur på mandag.. sitter å vurderer å dra på trening i dag.. har kommet helt ut av det.. prøver å tenke at jeg reiser bort om tre dager, nå må jeg bare gi det siste! Men er så lat..hehe.. i dag har jeg spist ganske lite.. ikke spesielt sunt, bare lite, er på rundt 800 kalorier.. føler jeg overspiste sånn i går og mandag at jeg må ha en mager dag..

 

Sukk..!

 

Hvordan går det med dere da? Trenger mer motivasjon jeg.. kanskje det blir bedre etter ferien.

 

Tihi, gravid! Kjenner til å spise så mye at magen blir helt oppblåst ja :P men måtte le litt når jeg leste det du skrev jentungen :D

 

Vet nesten ikke om jeg våger å si det..men lå på 55,8 i dag!! uff..jeg som nettopp var 54,8.. 1 hel kg! :) .............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My god! har faktisk trent, og det var deilig! 1 time på skimaskin og 25 minutter rask gange på tredemølle, ble 4,4 trimpoeng!! :)

 

Aaah, det er så deilig når man først gjør det, bare dumt det blir for sjelden, hehe, men men, nå er det dusjen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, må bare skryte av meg selv når jeg innimellom er flink også! I dag har jeg karret til meg hele 6 trimpoeng og er umåtelig stolt! La forresten merke til at det står trimtre nr 2, og i dag har jeg kommet opp på 77 :) wee!

 

Går det bra med dere jentungen og mischa? Missrosa har vel reist på ferie nå tenker jeg, og koser seg masse! Ah som jeg gleder meg til jeg drar!!Var forresten bare 55,2 kg i dag, og ble glad for det, jeg vet jeg veier meg altfor ofte om dagen.. men jeg bare må..

 

Da skal jeg ut en tur, håper dere har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, her går det ikke så bra, jeg er så slapp for tiden.. Er plaget med allergi, og kan fint sove nesten døgnet rundt. Har blitt litt flinkere til å bevege meg da, denne uka har jeg kanskje gått en 30-45 min hver dag, i middels tempo.

Når jeg veide meg tidligere i uka var jeg 63,1 kg, så jeg har jo gått ned ca en kg, uten at jeg helt skjønner hvordan jeg har klart det :)

Skulle ønske jeg var like flink som deg til å trene Smint, det er jo kjempebra! Hva er en skimaskin da? Hørtes litt kult ut :D

 

Kjenner til det å være ute på reise og spise usunt jentungen, jeg har ihvertfall tusen unnskyldninger for å spise noe godt da, og det å spise noe sunt når man er på farten synes jeg er vansklig, stopper man på en bensinstasjon feks. finnes det jo nesten ikke sunne alternativer...

 

Fra imorgen har jeg ferie, som jeg gleder meg! Nå skal kjæresten min få lov til å dra meg med på alle slags fjell og sykkelturer han alltid har masa om, som jeg sjelden gidder! :P :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde forresten den suppa, og den var veldig god men det ble så mye styr med å ha med på jobben og slik. Skal heller lage den en gang til når det passer seg bedre, jeg har litt trua på slike suppekurer og krom og andre ting "alle" ser på som bare tull, så lenge man trimmer i tillegg og ikke bare lever på fett og snop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Hei hei!

 

Jeg henger meg gjerne med dersom det er i orden?!

Jeg er 25 år, 1.68 og veier 62.7kg med målvekt på 57. Men nå skal det sies at jeg er midt i eggløsning og er oppblåst og vannfylt, så den normale vekta er nok en kg eller to lavere.

 

Jeg bor i utlandet, hvilket fører med seg både fordeler og ulemper. Fordelene er at sunn mat er laaangt billigere enn i Norge, ulempen er at jeg beveger meg mindre til daglig, samt at det av en eller annen merkelig grunn ikke finnes badevekter å få kjøpt. Jeg har hvertfall ikke oppdaget noen til nå... Denne mangel på badevekt gjør hvertfall at det er vanskelig å måle fremgang, evt justere matinntak/trening, så jeg ender alltid opp med å miste motivasjonen. Så da håper jeg dere unge damer kan holde meg litt i ørene :)

 

PS! Jeg er nå på sommerferie i Norge, derfor jeg har fått veid meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ihvertfall det er kjekt med flere nye folk her :) Bare en ukes tid siden jeg meldte meg inn her selv, og jeg synes det funker kjempebra! Det og se hvor mye kcal det er i det jeg stapper i meg er en tankevekker! Så blir jeg veldig inspirert av de andre i denne tråden her, samt all informasjonen jeg finner her på sidene!

 

Idag viste vekta 62,7!!! Jeg trodde det skulle gå lang lang tid før jeg kom bare dit. Nå er det virkelig håp! "Bare" 8-10 kg igjen.. Er redd om jeg presser meg ned på 52 at jeg ikke skal klare å holde meg der.. Må skryte litt av meg selv, før (dvs. for en 3-4 uker siden og kanskje et år tilbake) har jeg drukket kanskje 0,5 - 1 liter pepsi max så godt som hver dag, og sjokolade minst annenhver dag. Da hadde jeg heller ingen metthetsfølelse, så jeg spiste som en ulv til middag.. Mye mer en samboeren min.. Nå har jeg ikke drukker pepsi max på en uke, (bortsett fra en liten en på kafe her om kvelden), og jeg savner det ikke.. har ikke lyst på sjokolade heller! Nå drikker jeg heller vann, kanskje 1 1/2 l bare mens jeg er på jobb :P Så har jeg begynt å gå til bussen, før satt jeg alltid på med samboeren min.. utgjør kanskje bare 10 min, men jeg er alltid ute i siste liten så jeg må løpe de 10 minuttene, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Så bra at du vil joine oss.. kjøp deg en badevekt som du kan ta med deg hjem da vel? tar ikke så mye plass i bagasjen :D du må fortelle mer om deg selv.. vet du hvilken meny du skal ligge på? hva er dine værste "mat-fiender" :P

 

Jeg har besøk av kjæresten for tiden, da er det utrolig nok lett å spise sunt.. når vi er hos meg er vi kjempe flinke å lage sunn og god mat.. :) Har vært litt flink å trene, hvertfall gått tur hver dag etter at jeg kom hjem fra venninen min.

 

Nå ser vi film og spiser gulrøtter :) snakkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag drar vi til Tyrkia! wee!!

 

Så da hører dere fra meg om to uker igjen :D

 

Fikk 13,9 trimpoeng sammenlagt denne uka og er storfornøyd med det! I dag går hele dagen til pakking osv. Ligger på 55,4 kg ca tror jeg, har ikke fått sjekket i dag, blir spennende å se hvor mye jeg veier når jeg kommer tilbake, hører de har så mye god mat der nede også! jaja, ferien skal nytes :)

 

Ha en fin sommer!

 

Og velkommen til fiskebolle, forhåpentligvis blir vi litt bedre kjent når jeg kommer tilbake!

 

Hold liv i tråden nå dere :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

men jeg mistenker egentlig den får bli hjemme i Norge. Er mye man skal ha med seg, så er et svare strev med prioriteringer hver eneste gang :)

 

Ok, så dette er da meg:

Har veid ca 58-60 i flere år. Uten å ha telt kcal mener jeg jeg må ha ligget på rundt 2000 mer eller mindre, men da har jeg også trent 10-15 timer hardt i uken + masse aktivitet i jobb. Så lå nok kanskje litt lavt på kcal allerede der, dog det var mye sunne kcal og masse proteiner. Så skjedde da det at jeg byttet p-piller, skadet kneet og bodde hjemme hos mamma en sommer. Jeg kan ikke si hvilken av de 3 som gjorde utslaget, men resultatet var hvertfall 7 kg opp ila 3 mnd.

Dette likte naturlig nok ikke den unge damen, men pga fortsatte problemer med knær har treningen det siste året ligget på 3-5 timer i uken, så tenkte derfor å kutte litt ned på kcal. Så høsten lå jeg nok på alt mellom 1000-1500, men enkelte dager med 2000 kcal, og gikk ned en 2-3 (på 5 mnd)men så kom jula og man gikk opp tilsvarende. Så fra januar av la jeg på i snitt 12-1400 kcal, men det var nok litt ukesperioder på høyere og lavere, alt etter motivasjon. Fremdeles snakker vi førøvrig MEGET sunt kosthold. Jeg gikk igjen ned 1-2 kg på 3 mnd, men da var det stopp.

 

Siste 2 ukene har jeg gjort et byks opp til et snitt på 1600kcal mer eller mindre, begynt å trene litt styrke igjen, samt økt kardiomengden litt. Regner med jeg har et treningsforbruk på ca 3-500 kcal per dag 6 dager i uken, har begynt å spise hver 2 time og drikker uhorvelig mye vann. Står ganske så stille på vekten, faktisk litt opp, men jeg skal prøve å ikke la dette affektere meg, og se hvordan ting står til etter 2-3 uker til.

 

Har egentlig ingen store mat"fiender". Spiser fryktelig sunt i utgangspunktet, trener mye, og har bortsett fra de dagene med lite søvn eller PMS små problemer med å holde meg på et lavt energiinntak. Derfor det er så vanskelig å skulle komme meg ned de siste kg. Føler ikke jeg har noen dårlige uvaner jeg kan snu om på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

hei!

 

har fram til nå vært med på en annen tråd, men den har dødd litt ut.. og nå drar Smint til Trykia, så da ble jeg plutselig alene der!

Så da anbefale hun denne tråden :)

 

meg:

 

ca 168 cm høy, 64 kg

har fra februar gått ned 6 kg, fra 70 til 64

 

den siste måneden har jeg mistet piffen og gitt litt mer f... i trening og kosthold, spise fremdeles sunt, men unner meg mye mer godteri og annet godt her og der..

samtidig som treningsmotivasjonen har blitt litt borte :/

 

må være med på en tråd slik at jeg kan få et spark eller to i ræva!

 

jobber på natten (03:00-10:30) hele sommeren, og synes det er vanskelig å finne overskudd til å trene på dagtid da.. men noe må jeg da kunne gjøre??

 

har uansett 60 kg som mål, men de siste to mnd har jeg sneket meg opp 1-2 kg :/ har veldig lyst til å skjerpe meg!

 

satser på å få motivasjon og utveksle opp- og nedturer på denne tråden :P

 

klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

da var vi da ganske like, altså på høyde og vekt hvertfall.

Tør jeg spørre hva du ligger på på kcalinntak og trening?

 

Og gratulerer med masse nedgang!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

så gøy at vi ligger ganske likt :)

 

tja, kaloriinntaket varierer.. alt fra 800 til 1300, spiser litt for lite noen ganger, men i det siste har det vært lite trening, så da gjør vet vel ikke noe..

 

til vanlig jogger jeg 3 ganger i uka + 1-2 lange turer + 3 x styrketrening :)

 

men den siste mnd har jeg slaska, og trener lite..

 

enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Som sagt prøver jeg å legge meg litt høyere enn jeg har gjort tidligere, og trene litt mer. Dessverre er ikke det alltid like lett pga dårlige knær, og det faktum at jeg allerede trener en del fra før av.

 

Jeg vet jeg går ned på rundt 800-1000 i inntak når jeg trekker fra trening(altså f.eks 1500-600), om enn noe sent. Men det høres veldig lavt ut igjen iforhold til høyde/vekt/aktivitetsnivå. Lurer i grunnen på om jeg skal få sjekket insulinfølsomhet og tyroksinnivåer, spesielt siden både min mor og tante har diagnosen lavt stoffskifte og får medisiner for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

oi.. her var det mye avansert snakk :) tror ikke jeg skal tilføye noe der nei..

Må nesten få si velkommen til deg da halfnelson :) håper du finner motivasjonen du trenger her. Jeg er av samme type som trenger et spark bak av og til.. slasket meg i en uke og det har resultert i litt oppgang hos meg.. håper å få litt av meg denne uken, jeg var jo så nære mitt første delmål! Hjelper å se hva dere andre har bedrevet. Må si jeg føler dere nykommere ligger sinsykt høyt i aktivitetsnivået. Hvor mange treningspoeng har dere i uken? Jeg pleier å ligge rundt 10 tp, men har ikke det denne uken i allefall..

 

klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg ser nok litt bort fra trimpoengene som er her, da de gir et fullstendig feil bilde på antall kcal for min del hvertfall. Humret litt for meg selv i skjegget da jeg la inn 90 min gåtur og fikk over 700kcal forbrent, 350-400 er nok mer realistisk, og da har jeg inkludert de kcal jeg ville forbrent ved å ligge i ro også.

 

Men nå har jeg hvertfall lagt inn mine treningstall for denne uken, og kom på 28,3. Så mellom 25-30 er nok en typisk uke for meg.

 

Ta det som en utfordring, jentungen, ikke bli skremt;) Og husk, jeg har trent mye og økt jevnt de siste 10 årene. Jeg vil ikke ha ansvaret for at noen skulle bli overtrent :)

 

Men en helt annen ting. I dag er jeg litt fornøyd siden alt vannet nå er borte og jeg plutselig ser 3 kg lettere ut. Hver gang jeg får mensen blåses bein, rumpe, mage opp i 5 dager. Deretter er alt overflødig vann borte over natten, og jeg holder meg slank og fin i 9 dager, før samme prosessen igjen skjer ved eggløsning. Er det noen av dere som har det på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

oi, det var mange trimpoeng!

men skjønner at du har trent mye over lengre tid, men du er uansett flink :)

det synes jeg du fortjener å høre!

 

mensen ja.. jeg har det i alle fall slik i ei uke, oppblåst og jævlig. bukser blir trange, magen buler.. føler meg rett og slett skikkelig dårlig.

men det går heldigvis over :)

 

i dag har jeg vært på jobb, spist sunt og trent litt aerobic og styrke.

har kost meg i sofaen med en kopp te og noen ringer fersk ananas.

 

dere andre hatt en fin søndag?

 

i morgen tidlig skal jeg veie meg for første gang på ca 1 mnd.. i og med at jeg har skeiet ut har jeg ikke turt å veie meg, så jeg er veeeldig spent på hvor mye jeg har gått opp.

trenger nok litt støtte i morgen!

men samtidig gir det meg nok en kraftig spark i ræva og kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å få dårlig samvittighet, bli irritert og begynne å trene mer med en gang :)

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Vi skulle ha kosekveld med romantisk film og greier.. og da vi var å skulle leie film var det smågodt for 60kr i en boks, siden det kostet 15kr per hg, måtte vi nesten teste om det lønnet seg med en slik boks (over 400g ville det lønne seg).. min bror insisterte også på at vi skulle kjøpe boller med sjokolade, menst jeg og min kjære var mer keen i boller med daim. Etter en høylytt diskusjon ved kassen fikk vi tilbud om 3 boller til prisen av en slik at vi fikk både med sjokolade og med daim.. smågodtet veide 750 g så det lønnet seg i massevis økonomisk, men ikke kostholdsmessig.. vi innså at smågodt heller ikke smaker så godt som det ser ut så fra nå av har vi en deal på aldri mer smågodt!!!! grønsaker med dip, fruktsalat, og popkorn blir filmgodis fra nå av. (andre gode forslag?)

 

Hallo!!! sinnsykt mye da.. jeg trodde jeg trente mye liksom.. men men, skal ikke ha som mål i ta igjen deg vertfall :) ditt store problem må jo være ALTFOR lite mat.. du må jo ha behov for enorme mengder energi.. Er det noen som forresten vet hvor mye man forbrenner av å ha sex :) hadde vært litt gøy å vite..

 

bortsett fra denne utskeiingen i veld har det vært en sunn og god dag :)

klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jo takk for det. Liker å trene jeg, så det er ikke noe jeg føler meg spesielt flink for. Faktisk trener jeg langt mindre nå enn jeg gjorde tidligere.

 

Et tips dersom du er av typen som gjerne vil ha treninga fort unnagjort er å kjøre intervall. På bare 15 min kan du få ei kjempebra treningsøkt med langt høyere etterbrenningseffekt enn vanlig. (+ at det er spesielt effektivt for gjenstridig magefett)

 

5 min oppvarming

10 intervaller på 20 sek HARD intensitet, deretter 10 sek lav: til sammen 5 min

5 min nedtrapping - samme intensitet som oppvarming

 

Det enkleste er nok å løpe. Jeg gjør det på ellipsemaskin med mine gammel-dame-knær, og det funker veldig greit. Ligger da på nivå 11(rask takt og med armtingene) i arbeidsperiodene, og skrur ned til nivå 5(uten armtingene/stavene) i 10 sek pausene. Funker som bare det. Du blir muligens litt kvalm de første gangene dersom du klarer å presse deg hardt nok, men dette er ikke farlig. Kun kroppen din som ikke er vant med å jobbe så hardt :)

 

 

Ellers har det vært en veldig bra søndag. Sitter her og kjenner at armer og bein er blytunge etter ei skikkelig hard styrkeøkt. Ikke noe er som den følelsen. :)

 

Du får holde oss oppdatert på hvordan det går i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

jentungen; jeg skjønte rett og slett ikke dette med boller med sjokolade og daim. Snakker vi hveteboller? Eller boller som i skåler? hehe. Personlig kan jeg ikke erindre å ha sett noen av disse i butikkene, men jeg er faktisk overraskende flink til å ikke kikke for mye i godtehyllene. Men akkurat på smågodtområdet er jeg helt motsatt av deg. Har til vanlig ingen problemer i det hele tatt med å ikke spise det, men har jeg først spist litt en dag, må jeg plutselig ha det dagen etter. og dagen etter. Huff! Så du kan tenke deg jeg har det hardt hver gang narvesen har sånn kampanje med 7.90 per hg. Da jeg bodde på Holbergsplass måtte jeg forbi 3 narvesener hver dag på vei til og fra jobb. Det var rett og slett ikke bra; var rimelig lettet da den måneden tok slutt ja... :)

 

Men ja, jeg er enig at teorien tilsier jeg burde spist langt mer kcalorier. Men jeg mistenker altså jeg har lavt stoffskifte da jeg flere ganger har forsøkt å øke inntaket i tråd med anbefalingene, men det hver gang sier stopp raskere enn hva teorien skulle tilsi. Men jeg får se om jeg kan få tatt de prøvene. Må uansett til legen og få ny resept på p-piller ila de nærmeste ukene, så da er det vel bare å få gjort det.

 

Sexforbrenning kommer vel helt an på hvem som gjør jobben :) En rask googling viser at dagbladet hevder at en person på 80 kg forbrenner 297,6 kcal dersom han/hun har sex av det aktive slaget i 30 minutter. Så stå på du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

hei alle sammen!

 

da var det en ny uke, har alle sammen hatt en god start?

sånn bortsett fra litt smågodt-utskeiing? :)

 

jeg har jobbet 04:00 - 12:00 i dag, så måltidene mine blir litt rare da føler jeg.

spiste frokost halv 7, lunsj, halv 10 og så blir det mellommåltid når jeg kommer hjem halv 1 (noe som mer føles som lunsj :)) og middag halv 4-4. Orka ikke lage meg middag i dag, så det ble en porsjon rugfras og to skiver med leverpostei. får spise litt kvelds også, så blir det ikke så få kalorier :)

 

jeg jobber i et bakeri, så har hele tiden lett-yoghurt og en pakke knekkebrød stående, slik at jeg skal unngå å ta f.eks. et skolebrød eller en osteloff. spiste en osteloff med ost, salami og majones her ei natt jeg jobba.. fikk helt sjokk jeg! 500 kcal eller noe sånt :/ hehe, aldri mer. nå er jeg egentlig aller mest glad i svart, svart brød og knkkebrød, så det burde ikke være noe problem. bakeriet jeg jobber på baker Lettbrødet da, så det pleier jeg ta med meg hjem, skikkelig godt synes jeg!

 

skal trene i dag, om jeg orker. har sovet 2-3 timer på sofaen nå, så det burde jo gå greit. deilig å være sliten klar for senga også, så jeg får lagt meg rimelig tidlig.

 

håper det går bra med dere alle :)

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Huff, jeg har ikke! I dag var det min søsters bursdag, hvilket betyr kake, kake og mere kake! Mine ambisjoner om å kun spise et stykke blir sølvfølgelig som blåst for solen, og man endte opp med 3!!!!! Huff huff huff!

 

Men regner med det skal gå fint å nullstille til i morgen, så får regne det som en spisedag bare :)

 

Jeg må si jeg er litt imponert over deg, halfnelson. Jeg kunne aldri jobbet på et bakeri. Hele arbeidsdagen med den lukta, og uvant døgnrytme i tillegg. Var ille nok den sommeren jeg jobbet på restaurant, og etter at vi hadde ryddet inn middagsbuffeten kunne spise alt vi ville...

 

Reiser forøvrig på hytta noen dager, så da blir det stille fra min kant frem til fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

herregud, i dag har jeg veid meg..

etter et par uker med skjerpings etter en måned med utskeielser..

 

vekt: 61,9 kg!!

 

aldri vært så nære målet mitt :) (som er 60 kg..)

 

åh, i dag er jeg veldig glad!

 

skal trene med ei venninne i kveld også, jeg sykler til henne (20 min), så går vi rask tur i 60 min, så sykler jeg hjem (20 min). veldig grei trening synes jeg :)

 

driver å vurderer intervaller, men har så dårlig kondis.. har jo lest flere steder nå at det er den aller mest effektive treningsmetoden! noen her som driver med intervalltrening? mener å ha lest det lenger opp i tråden her :)

 

dere andre, hatt en fin dag?

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...