Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

har vært to dager på "miniferie" ved sjøen, var innom oslo først i går da og kjøpte meg 6 bøker (!!!)av forsjelliga slag! og så reiste vi til sjøen, det ble grilling i går, masse smør! og litt boller på kjøreturen, og i dag var vi på sjøen fra 11-20, deilig! men veldig lite aktivt.... og grillig med masse god mat..

gruer meg til ågå på vekta i morgen.... jeg som hadde gått ned til 69 kg... nå er jeg garantertpå 70 tallet igjen =( det er å leit for det var så gøy å se 6 tallet! men jeg får ta meg sammen fra i morgen av.

 

hadde en super ferie, smint! koste meg og var mye i bevegelse!

 

dere er flink som driver med sukkeravrusning! heldigvis er jeg av den sorten som omtent ikke spiser sukker... så jeg fikk lettere sukkersjokk når jeg drakk en iste m sukker og to boller.. men akk, man blir ikke tynn av å ikke spise suker heller!

 

nå skal jeg legge meg!

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Trainee

Hei Hei!

 

Nå føler jeg det er kjempe lenge siden jeg har vært her inne. Men det er godt å være tilbake :) Jeg har faktisk gått ned snart 3 kilo siden første gang jeg var her inne :D

Og det er en ganske deilig følelse, venninnene mine har til og med begynt å spørre meg om jeg har gått ned i vekt. Elsker at andre kan se forskjellen!

 

Men det som er greia er at jeg alltid er tynnere om sommeren enn om vinteren. Det er så rart. Har noen av dere det sånn? Jeg tror det har mye med varmen å gjøre, for jeg mister mye av matlysten når det er så varmt ute. Og det er fint om sommeren. Men så kommer vinteren og jeg er pakket inn i masse klær, og matlysten melder seg med alarm. Da er det rett opp igjen. DET er irriterende! Men i år er målet mitt å ikke gå opp i vekt til høsten/vinteren.

En annen grunn til at jeg tror det har gått så bra med vekta er fordi jeg bor alene i sommer, og da får jeg kjøpe maten min selv, og da kjøper jeg så mye sunn mat. Føler meg skikkelig frisk samtidig som jeg går skikkelig fort til jobben 4 ganger i uka. Så denne sommeren her mener jeg har vært bra for selvfølelsen. Jeg får bare unngå å begynne å overspise til høsten :S

 

Nok en gang: Deilig å være tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

koselig å se deg tilbake trainee=) en stund siden du har vært her!

 

jeg varså redd for at jeg hadde gått opp i vekt pga all maten, men nei! fortsatt 69 kg, det er deilig! har tilsammen gått ned 6 kg nå, siden april/mai. fornøyd!

 

i dag skal jeg, svigerinnen min og nevøen min på 1/2 år, på en liten shopingtur her jeg bor! er så gla i å være med neven min når jeg kan han bor langt borte så blir ikke så ofte jeg ser ham, så må nyte mens jeg kan!! tihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulp, spiste opp alle sjokoladene her en kveld :)

 

Men men, ny start.. igjen.. sukkerfri dag nr 1.. igjen.. hehe, jeg er håpløs! Men til mitt forsvar har jeg mensen, er jo umulig da!

 

Jess jess, klart meg bra i dag da, og nå er huset fritt for godteri, er mye lettere da :D

 

Hei Trainee, så flink du har vært da! Grattis med tre kg ned, fantastisk bra :)

 

Og missrosa, kjempebra at du ikke hadde gått opp!

 

Dere er så flinke! Føler meg som den eneste som ligger stille, hehe, huff, greier ikke ta meg sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trainee

Tro meg. Selvom vekten er grei er jeg en helt utrolig slapping i sommer månedene! Idag har jeg bare ligget å slikket sol og spist ferrero rocher. Best jeg skjerper meg før jeg sklir helt ut av de gode matvanene jeg har fått :D

Denne helgen skal jeg på venninne tur til Fredrikstad. Det blir utrolig koselig!! Jeg har lyst til å ta med meg blenderen og lage masse smoothies til oss :)

 

Håper deres helg blir like koslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å smoothies er så utrolig godt! Særlig med bringebær!!

 

Kom nettopp hjem fra skogstur! Tre timer :)

 

Jess! Fikk rørt meg i dag da, og kjæresten var streng på butikken, jeg hadde lyst på godteri, men fikk kun lov til å kjøpe läkerol med jordbærsmak, hehe.

 

Jeg og kjæresten har bestemt at vi ikke får lov til å spise godt på fredag heller, bare lørdag og søndag blir kosedager.. tre dager i uken er jo alt for mye, to er jo ganske mye det også, men vi må endre vaner gradvis her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har skeiet ut med boller og pizza både i går og i dag. og kommer meg ikke ut på trening. lat lat lat!

jeg er ganske allergisk om dagen, så blir litt ekstra lat av det.

det er kanske lov å bli litt slapp i varmen... men vekta var oppe i 70 igjen i dag, så helt bra er det ikke å bli så slapp!

 

i morra er det 1.august, det betyr at jeg kanskje bør melde meg inn i treningsenteret her snar... jeg utsetter det hele tiden.

 

nå skal jeg shine opp litti leiligheten før kjæresten kommer hjem fra jobb så skal jeg sete meg ned å se litt på tv. akk, ikke noetrening i dag heller. hmpf!

 

så bra smint, med bare to kosedager=)

god tur til fredrkstad, trainee=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har vært flink, jeg fant ut at jeg ville møte kjæresten å gå med han hjem, så jeg gikk en liten runde først så gikk vi hjem! det ble 25 minutter! og det er veldig bra i min "treningsfrie" hverdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle monner drar! :)

 

Jeg skal på trening i dag, jeg SKAL! Få i meg mat nå, så er det ut!!! Måååå!

 

 

Hehe, bare sier det her, så det blir vanskeligere å skulke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, 45 minutters jogging + 15 minutters styrke, happy! Men det var skikkelig tungt, kjenner at jeg har hatt ferie for å si det sånn :)

 

Status: 55,3 kg!

 

Ingen kos i dag, går foreløpig veldig bra å ha fredag til en "vanlig dag", men vi får se når kvelden kommer..

 

Ha en fin helg dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

hehe, flinke dere er! :)

Denne damen har også vært flink de siste dagene, til tross for en litt trøblete midtuke. Så nå er det bare å fortsette, unge damer!

Dog likte ikke alt det regnet som pøser ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har gått ned ti 68,5 kg og 80 cm i livet.

jeg var 69/70 kg og 81,5 cm i livet. dette går jo bare supert!!!

men i dag skal jeg spise rømmegrøt.... ouah, men jeg trenger jo ikke spise så mye annet da=)

 

bra smint og fiskebolle, at dere trener og får bra dager!

 

nå har jeg fått med meg kjæresten på at vi skal begynne på treningsenter, jeg skal spandere, da ble han med, hehe! så vi må melde oss inn uka som kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra missrosa!!! Så flink du er og har vært!! Tipper du er glad ja :)

 

Det er gøy å trene på treningssenter, så gled dere! Så fint at du har fått kjæresten med deg, kjæresten min var også medlem før, men meldte seg ut fordi han aldri brukte det på slutten, og for at han har en såpass fysisk jobb at han får "trent" på jobb. Men jeg liker å være på treningssenter, masse bra timer og gøy med egentrening også :)

 

Status i dag: 55,2 kg :) Første gang jeg har vært mindre på søndag enn fredag.. bare 100 g, men dog, hehe. vært en bra helg dette, ikke overspising. Men akkurat i dette øyeblikk har vi en sjokoladekake i ovnen :) Men har ikke kjøpt annet godteri i helga, så dette er kosen vår i dag

 

Hatt en bra helg du også fiskebolle?

 

Ha en fiin søndag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

fiskebollen har hatt en meget bra helg:)

Ikke så mye trening, litt feil spising, men hvertfall under kcalgrensen.

 

Nå er hun derimot utkjørt, og må få lagt seg da hun skal opp tidlig i morgen.

 

En god uke ønskes dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg veide meg nå på kvelden og var 69 kg!!! har hele tiden vært 71 kg på kvelden. jeg tror 6 tallet er kommet for å bli!!! (frem til 5 tallet kommer=)

 

bra fiskebolle... jeg har ikke trent, men allikevel gått ned i vekt... så det hjelder bare å være litt fornuftig i maten!!

 

bra smint!! da kan du unne deg litt sjokladekake!

 

jeg har spist rømmegrøt og banankake i dag. men så gikk jeg en 30 min tur med nevøen min på magen i sånn bæresæle, så ble ganske sliten!

 

nå sitter jeg å leser om ernæring=)spennende!

 

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kanskje ikke så lurt med kake i går :S eller så var det noe annet jeg reagerte på.. har sprunget på do i hele natt :)

 

Status vekt i dag: 54,8 kg, men mest sannsynlig bare fordi jeg er syk.

 

Slapp og sliten.. bare ligger på sofaen foreløpig..

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det hørtes ikke noe ok ut smint!! får håpe det hjelper med en rolig dag på soffan.

 

jeg har storrengjøringsdag i dag... har vasket rundt soverommet og ryddet i klær, vasket/hengt opp/brettet klær, skal få kjæresten til å støvsuge i stuen og gangen og vaske. så skal jeg rydde overflødig rot og tørke støv... puh!

det blir bra etterpå da!

 

jeg har satt meg som mål å klare 5 tp denne uken. må nok begynne med små krav, nå har jeg ikke trent ordentlig på flere uker. usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag har jeg vært ute å gått med vogn fort i en time!! 1,7 tp!!

det er stille her inne om dagen....

 

nå er det bare 2,5 uker til jeg reiser til spania igjenn! gleder meg, må være 67,5-68 innen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så flink du er missrosa! Reiser du bort enda en gang? ah, heldiggris :)

 

Vært frisk i to dager nå jeg, og ligger på 54,6 kg :) happy! Men regner med å gå litt opp igjen egentlig da, men er overrasket over at jeg ikke føk opp med en gang jeg begynte å spise normalt. Jaja, det gjør meg ingentingen!

 

I dag skal jeg gå til byen og møte en venninne, 1 times gåtur :)

 

Ellers er jeg i et strengt regime med eksamenslesing om dagen, så har laget meg dagsplaner for å få ting unnagjort, ganske smart i grunn, der fører jeg opp alt fra når jeg skal stå opp, spise måltider, lese, se tv, trene og andre ting:)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Har du eksamen nå? Hmm, hva du skal ha eksamen i for noe?

Jeg har ordnet meg rimelig greit dette semesteret, uten noen eksamener. Kun innleveringer underveis, så blir ingen lange netter med lesing eller oppgaveskriving på meg før jul:)

 

Jeg har forøvrig fortsatt denne trenden med lite trening, men holde kcalorigrensa de siste dagene også. Men merker det klør i beina nå, så får komme meg ned på treningssenteret litt senere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eksamen ble utsatt fra juni til september..

Går spa og hudpleie

Ble ingen gåtur på meg i dag, men gikk i 7 timer i strekk i byen, må jo monne litt det og!

 

Labert med trening her og, men dessverre begynner matlysta å øke i tillegg! Må ta det i rota! spiste sjokolade i dag.. 70 % kakao, men likevel..

 

I morgen blir det bursdagsfest! Jaja! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har gått to turer i dag med hunen min. har blitt lit dessert også, har blitt det så og si hver dag siste ukene pg broren min m fam har vært på besøk.... og da disker mamma opp når vi begge er på besøk...

 

har ikke kommet vekk fra 70 tallet enda, vipper mellom 69 og 70,5, usj...!

 

ja, jeg og kjæresten skal på ferie nå, jeg var med svigermoren min forrige gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, håper du får en fin tur da missrosa :)

 

Vekt i dag: 54,8, heldigvis ikke tippet over til 55 igjen enda, men er redd for hva helgen kan bringe med seg. Skal på bursdagsfest i dag, så blir en flaske vin da.. skal prøve å unngå å spise potetgull og annet snacks helt! Det skumle blir nattmaten som pleier å friste uttpå natta, prøver å tenke om jeg skal være smart å bare kjøpe inn noe å ha hjemme, eller allerede tenke ut hva jeg kan få lov til å spise, hehe, f.eks kyllingburger i stedet for vanlig osv. MEN det er ikke lett når en del av hjernecellene er hemma av alkohol på natta :) Tips mottas med takk! :)

 

Nå skal jeg ta en time yoga på morgenkvisten, og forhåpentligvis forhåndsforbrenne litt kalorier :)

 

Tenkte forresten å lage potetburger til middag i dag, med grønnsaksform ved siden av, noen som har prøvd det? syntes det hørtes så godt ut! Kan legge ut oppskrift hvis den blir vellykka!

 

Ha en finfin fredag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time yoga og 2 timers gange, ikke verst på en fredag, hehe! Nå skal jeg rydde og fikse her hjemme, og starte på middagen om noen timer.. en bedagelig dag med andre ord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det høres godt ut med potetburgere og grønsaksform.

lykke til med eksamen forresten... jeg måtte avslutte innlegget mitt litt fort i går..

for en sprek dag, yoga og to timers tur! ikke dårlig!

 

jeg har væt på vennindebesøk i dag. skal rydde i leiligheten i kveld og vaske badet, svigers kommer på besøk i helgen... og da er det best det er ryddigt!

 

ellers i dag har jeg pist salat og drukket cultura! godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...