Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

jeg tenkte for meg selv, nå er det nok lating på soffan...

så jeg gikk på treninsentert, meldte meg inn og svømte bort 400 kcalorier, og så deilig det er!

har kjøpt meg delig salat som jeg skal kose meg med i kveld. først må jeg støvsuge litt og ta oppvasken!

 

er virkelig fornøyd med dagen så langt, jeg skal jo ha hunden min noen dager også... da blir det mere trim!!

 

smint: det gjelder sjokolade og kebab! så du må passe på etter du skal drikke i morra.. om ikke kan det bli en lang gåtur hjem=)

 

kickboksin hørtes kult ut=) gjør det!! jeg vil også få med meg kjæresten på slike ting... men det skjer ikke slikt her jeg bor... men neste år flytter vi til oslo så da er det jo litt mer tilbud, jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Sjokolade og kebab - ok, det skal gå! hehe

 

Ble ikke brødskiv med makrell til middag i dag, for de har fått en ny mia fullkornspai med skinke, grønnsaker og basilikum, smakt den? Den var også god!

 

Viiirkelig hekta på disse paiene jeg nå :P

 

Så flink du var som svømte! Gleder meg til å trene i dag jeg også!! fra halv ni til halv ti er timen, så er en stund til enda. skal bli så godt med en litt anderledes trening enn jeg pleier! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

velkommen megseg!

fortell litt om det selv... vekt, alder, høyde... hvorfr du vil ned osv... så er det lettere å komme igang! vi er en fin liten jeng her på transformation så det er bare å henge seg på=)

 

smint: jeg spiser bare kylling/kalkun og and jeg.. var vegetrianer før men så fant jeg ut at jeg trengte litt proteiner.. så har ikke smakt den med skinke... men var den god? bra det kommer forsjellige ting=)

den timen du skal på hørtes kul ut=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

godt å høre dere er med! :P

Jeg har sålangt klart å holde meg unna. Akkurat kebaben er ikke noe problem i det hele tatt for mitt vedkommende. Men sjokoladelysten har faktisk ennå ikke meldt seg. Så det er bra. Nå skal jeg bare få spist og nerdet meg litt på nettet før jeg skal bort og trene styrke.

 

Fullkornspai høres absolutt ikke dumt ut! Det tror jeg må prøves ut en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå har jeg vært ute å gått i regnet, 1,7 tp... så har fått 3,7tp i dag!

 

har veldig lyst til å gå ned igjen de kg som har sneket seg på og flere med litt fort. ikke stå på stedet hvil slik det pleier å gjøre...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også trent!! 1 time kickboksing, herlighet så utrolig bra trening det er, svetten silte! Står ikke kickboksing eller lignende på siden her, men fant en side der det sto at hvis man veier 70 kg så forbrenner man 286 kalorier på en halvtime, vet ikke hva dette blir da jeg veier ca 56 nå og trenet en time, men måtte vel ha ligget på 4-500? Stolt uansett!

 

Har funnet ut at jeg ikke har lyst til å starte bare med kickboksing likevel, men skal dra på denne timen en gang i uka i stedet, så får jeg variert treningen litt, men det anbefales virkelig, man får kjørt seg med boksing!!

 

Missrosa: ja den med skinke var god ja, like god som den med kylling! Ja jeg og vil fort ned igjen, føler meg blubbete i dag! Arg at jeg har spist sånn siste dagene, helt utrolig hvor fort det går å legge på seg igjen..

 

Velkommen megseg! Som missrosa sa, fortell litt om deg selv og hva som er de tøffeste utfordringene så kan vi prøve så godt vi kan å hjelpe og motivere deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

åh, dere er flinkere enn meg. Jeg har fått fullstendig treningsstopp. Var og skulle tren styrke tidligere i dag, men ble bare gående og surre. Alle fibrene i kroppen var innstilt på å ikke trene. Prøvde å sykle litt og hoppe på en time. Men nope! Klarte ikke å mobilisere noe som helst av hverken motivasjon eller innsats! Så da bare gikk jeg hjem igjen.

 

Men på den positive siden har jeg hvertfall ikke spist mer sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskebolle: sånne dager har jeg også, men du skal ha skryt for at du faktisk prøvde! Da det ikke gikk er det greit å gå hjem synes jeg, du får sikkert piffen tilbake neste gang :D

 

Holder på å laste ned latinomusikk til ikveld, her skal det danses! Så herlige rytmer da!!

 

Veide 55,8 i dag, ikke ideelt, men iallefall på vei nedover igjen, må være flink i helga nå!!!

 

Ha en fin fredag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

dagens første hunde tur er gått, 1 tp! så nå er jeg oppe i 7,7 tp og målet mitt for denne uke var 7!

så det er jegfornøyd med!

 

snart skal jeg hjem å stable ved. jeg ser på det som å klippe gres på treningstabellen, vil dere og si det er det? eller blir det ikke likt?

i aktiviet blir jeg hvertfall!

 

det er slik dager innemellom fiskebolla... det fungerer bare ikke å trene... håper du får bedre dag i dag!og i morra osv....

 

kos deg med latinodans smint=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D kan j gjøre vettu. 20 år, 170 høy og veie 60 kg. D e normalvektig, men føle mg så oppblåst alikevel.:S j e som e pæreform. tynn overkropp,men lår og rumpe e enorm. Noen andre som er slik? Tenkte å begynne på et treningssenter nå, får oppfølging der håper jeg? Ellers synes jeg kosthold e utrolig vanskelig. Å godis e j så utrolig glad i. veldig fint å få noen råd og slik;) D e fint at vi kan motivere hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

dagen i dag ha vært bra, har spist 1300 sunne kcalorier. og gått litt tur!

i morra satser jeg på å gå mer og spise ganske likt...

 

megseg: fremgang er alt etter hvor hardt du står på selv med riktig mat og trening. det går ofte fort ned de første 3-4 kg så blir det mer stillestand..

ang proteinpulver, jeg har ikke prøvd det, men har tekt å prøve det!

hva er det som er negativt med det? fint å vite!!all erfaring er god erfaring=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå har jeg vært ute å gått, har fått 2,5 tp i dag..

nå skal jeg lage meg god havregrøt og kanskje spise en pølse eller to! fin blading, hehe!

på tirsdag skal jeg på min første spinningtime på flere år. gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Vært flink i helga jeg! Ble jo fest på fredag, men spiste null nattmat! Ellers har jeg ikke spist noe godteri heller! Men i dag kom familien min hjem fra syden så da fikk vi en stor toblerone :P hehe, men har ikke åpnet den enda da! Merker at jeg ikke er noe særlig godtesyk i dag, like greit.

 

Skal på kino i dag, så blir litt godteri da tenker jeg, blir vel ikke "straffet" om jeg spiser i dag? Er på hverdager jeg helst vil holde meg unna godteri, i helga er det lov for min del :D

 

Ellers skal jeg gå 1 time til byen i dag, så blir litt aktivitet i dag og.

 

Håper dere har en fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg startet dagen med en lang gåtur, 1,8 tp!

og har spist en sunn frokost!

 

fikk ikke sove i nat og ble så sulten.. så spiste mat klokka 3 i natt, fy! men det gjorde ikke utslag på vekta=)

 

bra smint, du har vært flink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag kveld skal vi ha vaffler... og nå har vi spist scones, bare 1 da.

jaja.. jeg får bare la vær å spise så masse=)

 

jeg er ganske flink om dagen føler jeg (de 4 siste dagene) gå turer og spiser bra, nå skal jeg ha hund til lørdag, så da blir det masse tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Hei hei.. jeg startet dagen med å gå en god tur, registrete ikke tiden så jeg vet ikke hvor mange tp det ble.. uansett så kom mamma og pappa på besøk i dag med plommer fra hagen, så det ble litt utover fruktrasjoenen i dag. Ellers har jeg ikke spist usunt i helga :D

 

I morgen begynner på skole igjen å da kommer hverdagen :P det er jeg virkelig klar for. Abonnementet mitt på treningsenter starter ikke opp før neste mandag, men jeg skal forsøke å gå en tur om dagen denne uken. Må kjøpe meg en filofax i morgen så jeg kan notere diverse avtaler samt hva jeg skal skal ha til middag. Tror det er en nøkkel å planlegge hva jeg skal spise slik at jeg ikke bare tar en frysepizza eller noe til middag. Noen som har andre råd/oppskrifter når man bor alene?

 

klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

jeg hadde som mål å klare 7 tp denne uka, så har jeg fåt 13,6!!!

 

hmm... opskrifter... har ikke så mange å dele, er altfor dårlig til å bruke det, men jeg kan anbefalle mia paier! de er veldig gode, 330 kcal i en og med litt salat vedsiden av er det en god og mettende middag!

 

lykke til med skolestart i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Så bra, missrosa!!!:D

Og jentungen; jeg foreslår å lage større porsjoner med sunn mat, og fryse ned! Går jo fortere å slenge noe inn i microen enn å steike pizza uansett. Min store favoritt er plukkfisk. Kjempeenkelt, sunt og praktisk frysemat. Enten kan du lage sausen fra bunnen av, og tilsette fisk, poteter, løk, purre og gulrøtter, eller bruke en pose fiskesuppe som base. Desto mer fisk, jo sunnere blir den!

 

Ellers har jeg hatt late dager hele helga, men satser på ny frisk fra i morgen av! Drar tilbake igjen til det store utland til onsdag,så gruer meg allerede litt til mye venting og flying hvor man ikke har annet å gjøre enn å tenke på godteri og sjokolade og andre usunne saker. Best med et par skikkelig superdager nå først så jeg har litt å gå på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen! Flinke dere har vært!

 

En fin dag så langt, blir fiskepinner og potetmos til middag i dag.. helt enkelt med andre ord!

 

jentungen: Et tips er å få deg en innkjøpsmakker, f.eks en venninne som også bor alene, for å slippe å spise veldig ensidig, kan man kjøpe inn pålegg sammen og dele i to! :P f.eks halve osten hver, halve pakken med skinke osv (alt som går an å dele). Blir vel litt verre med leverpostei og slikt, hehe.

 

Endelig er det høstplan på 3t igjen, og mye flere timer å velge mellom, så nå blir det litt gøy å lete etter noe å dra på igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

frokost: vaffler 1000 kcal

middag: pasta napoli 600 kcal

 

kjøpte meg yoghurtnøtter på butikken, men fant ut at de var 1000 kcal i de så jeg kastet de i søpla=)

har gått ned 1 kg, så nå er jeg tilbake på 70, bare jeg ike legger på meg av dagen dag.....

 

har gått i en time, skal snart ut på tur igjen.

 

det er gøy med litt utvalg på trenig ja, smint! kos deg, hihi

 

bor du i utlandet til vanlig fiskebolle? eller er det bare ferie? god tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har spist 2300 kcal i dag. skjøner ikke hvorfor jeg gjør slikt. det var vafflene og pastaen som ødela alt, ikke blir man ordentlig mett av det heller, så nå har jeg spist rent kjøtt for å få i meg masse protiner og for å bli mett!

 

får så vondt inne i meg når jeg spiser så masse. håper jeg lærer noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånne dager jeg og missrosa, det gjelder bare å komme på rett kjøl igjen, men jeg kjenner akkurat nå at jeg ikke gidder å føre inn verken mat eller trening på dagboken her, ikke gjort det på lenge, mistet litt motivasjon :/ dumt.

 

I dag har jeg spist frokost: 3 brødskiver

Middag: fiskepinner, potetmos, erter og gulrøtter

Dessert: 1 boks med sjokoladepudding og vaniljesaus + litt smågodter utover dagen.. kjedelig at jeg er der igjen!

 

leeeei av alt som har med mat å gjøre, lei av å planlegge! leilei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har gått i to timer i dag og fått 4,8 tp. så om jeg treker treningen fra maten har jeg jo bare spist 1300 kcal... går ann å tenke slik?

 

kjipt at du er ine i en slik modus smint... kan du ikke prøve å fylle inn trening og såntfra i morra av... det er jo altid morsomt å se hvor mange trimpoen man får til, hvertfall om man setter seg et lite mål som man karer å få til=)

hvordan går det med eksamen, er ikke den snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...