Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest fiskebolle

Ikke bare går det an å tenke slik, missrosa, men det bør tenkes slik :P

 

Jeg fikk også lyst på vafler nå. Egentlig har jeg hatt det i flere dager etter at vgnett(evt dagbladet?) har et bilde av ei jente med vafler i fjeset som et bilde på å leve lykkelig og lenge... Så tenker jeg lager vafler i morgen. Trenger ikke bli så ille dersom du bare bytter ut sukker og hvetemel med splenda og grovere mel. Da blir man mye fortere mett så det ikke plutselig blir en haug ekstrakcalorier :D Pluss at jeg synes faktisk vaflene blir bedre dersom man har litt "å tygge på"

 

Ja, bor i Mexico. Har bodd der i 4 år, men nå skal jeg bare bli frem til jul før jeg flytter tilbake til Norge. Både gleder meg og gruer meg til det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

nå begynner høsten å komme... deilig!

 

så spennende å bo i mexico, du går på skole der eller?

god tur=)

 

jeg reiser til spania på søndag... blir bra, bare meg og kjæresten. vi pleier alltid å spise masse god mat til alle måltid, men denne gangen skal jeg passe på litt.vil ikke være mer enn 71 kg når jeg kommer tilbake.

det vil si at jeg har ikke noe spesielt å gå på, så jeg må trene en del, men det er bare deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag har eg gått to små turer, en time tilsammen. og har spist ca 1000 kcal, bedre en gårsdagen som endte på over 2500.... tror jeg var litt mett i dag!

 

håper dere har hatt en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

men jeg skriver litt for det!

har spist 1200 kcal i dag og gått en liten tur, skal snart ut å gå ny tur.

 

i morgen skal jeg padle kajakk!.. gleder meg til det, har aldri prøvd det før..

 

hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg har nå ankommet Mexico city etter en laaaang reise og altfor meget (dog som forventet) sjokolade og usunn flymat!

 

Vel vel, da skal jeg bare sove før jeg begir meg videre til Guadalajara i morgen!

Åhh, som jeg gleder meg til mexicansk mat!!!:P:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innimellom her og leser, men har mistet litt piffen for å si det sånn, er ikke mat og trening som er det viktigste om dagen og da kommer det litt baki. Føler meg også blæ fordi jeg tror jeg har lagt på meg mer enn vanlig, men er usikker på om det er pga mensen kommer til helga.. velger å tro det... :P

 

Har i det minste bestemt meg for å kutte alkoholdrikking på en stund, og håper det vil virke positivt inn på vekta.. og at jeg ikke blir sittende inne og spise de kveldene i stedet..

 

Keep up the good work missrosa, du er så jevnt flink :) Var kajakk gøy? høres morsomt ut!!

 

Mmm meksicansk mat.. kose deg fiskebolle!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått tilsammen 80 minutter rask gange i dag!! Stolt av meg selv. Nå lager jeg omelett med egg, soppblanding og tomat + smoothie :P

 

Føles så deilig når jeg greier å være aktiv og spise ganske sunt! Merker med en gang hvor mye bedre jeg føler meg! Deilig :)

 

2,3 trimpoeng i dag da, fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått en times tur til!! iih, 3,5 trimpoeng i dag :) kjenner det i beina nå! blir avslapning resten av dagen. Sunn middag i dag også, fiskeboller, potet, gulrot, soppblanding og brokkoli! Mammas fiskeboller..nammis :) Elsker å få fiskemat hjemmefra, er såå mye bedre enn kjøpings :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det var kjempegøy å padle kajakk! bøy på mersmak!

har spist 1200 kcal og fått 2 tp!

 

så bra smint, du er flink som har gått så mye og fått tilbake motivasjonen!

 

god tur videre fiskebolle.. mexicansk mat er godt kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hørtes veldig gøy ut! Er det noe du har tenkt å fortsette med missrosa?

 

I morgen tidlig skal jeg på spinning har jeg planlagt, jeg er i siget igjen :P

 

Gleder meg til en helg uten fyll også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt med noe veldig godt! Legger bananer i fryseren, så tar jeg opp en banan på morgenen, hakker den opp og tilsetter 2 dl melk ca, og blander med stavmikser! kjempegodt! og merker jeg får energi! Tilsetter bær også noen ganger, men var veldig godt bare med banan i grunn!

 

Et lite fredagstips :P

 

Da var det helg dere! kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det skal jeg teste smint! hørtes veldig godt ut!

har vært på burger king i dag, men ble bare 500 kcal, så ikke så ille!

 

ja, skal padle mer kajakk! absolutt!

 

ble det spinning på deg i dag, smint?

 

har tenkt meg ut å gå etterpå og kanskje svømme. vi får se hva jeg får tid til , reiser til Spania i morra kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, ikke spinning, men jeg syklet tilsammen en time ute likevel, hadde fått øyekatarr på morgenen så måtte til lege og syklet dit og tilbake.

 

Jeg og kjæresten skal gå til byen nå snart, så blir en times gåtur i dag og :P

 

Du må ha en kjempefin ferie missrosa! kos deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

tusen takk for det, smint! jeg skal kose meg i sola, trene og bade masse=)

 

i dag er vist en ny matvrak dag, alt går ned!

har ikke trent heller, bare gått en rolig liten tur. men styrer med pakking ol.

men men.. jeg får satse på at det bare blir i dag!

 

du er virkelig flink til å komme deg ut smint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i det siste har jeg kommet meg en del ut, men det er så greit at det tar ca 1 time å gå til byen, en grei tur å ta, selv om det ofte blir buss hjem igjen. Synes det er veldig greit å få kombinert aktivitet med noe jeg uansett skal, som å dra til byen :)

 

Du er vel i varme strøk nå missrosa..åå misunne :P

 

Går det bra med dere andre? En fin helg? Farget håret mitt i går jeg, og ble faktisk litt mislykket, hehe.. så vet ikke helt hva jeg skal gjøre, om jeg skal farge over, eller hva.. hmmm.. kjipt å ikke føle seg vel på håret! Kjøpte nemlig sånn stripe-pakke, sånn at man lager striper selv etter at man har farget håret i en annen farge, sånn at det skal bli fint spill osv, hun i butikken sa at "det er kjempeenkelt!!" jaja.. stripene ble litt lyse for å si det sånn, og bare på det øverste håret fordi jeg ikke orket mer til slutt, haha. Så jeg ser fin ut i dag! :)

Ser ut som det blir en luehøst... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg reiser i natt! gleder meg !!!

sitter å ser på håndballfinalen i OL, heia norge!!

 

ikke alltid like lett med sånn hjemmefarging, nei! får håpe du finner en løsning på det;)

 

er mett i dag, etter gigantisk mat dag i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har fått 12,4 tp denne uken!

spist litt for mye hver dag, men har ikke gått opp mer en maks 500 g. ligger mellom 70 og 71.

har satt opp mål for vektnedgangen min, om jeg går ned 0,5 kg i uka så vil jeg være 55 kg 4.4.09 det høres bra ut!

når jeg kommer hjem skal jeg ha som mål å få 16 tp i uka, jeg kan klare det fint om jeg bare ikke sløver på soffan (som jeg er så flink til...=)

også har jeg satt opp en spise liste som jeg skal prøve å følge, hvertfall kcalori innholdet, ikke svinge så mye som jeg har gjort den siste tiden, alt fra 900- 2500... det blir litt ustabilt!

 

i ferien skal jeg trene minst 9 økter, trente 8 sist. pluss masse bading, og skal ikke legge på meg, så må være litt forsiktig med maten, ikke lesse på som jeg ofte gjør!

 

ha det fint så lenge! vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja DA har du vel dratt missrosa, hehe. God tur! Så flink du har vært å trene uka her!

 

Er det flere her da? Har mensenuke jeg.. og dermed.. slapp og sulten, hehe.. får se hvor mye jeg greier å aktivisere meg likevel. Spiste havregrøt til frokost, så ble en bra start på uka da!

 

Ellers tørr jeg ikke si hvor mye jeg veier :S kommer heller tilbake neste mandag når mensen er over og jeg forhåpentlig er tilbake på normalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg fortsetter nå å skrive likevel :) Tenkte å ha litt innskjerping på å føre i dagboken på siden her i dag, så starter i dag! Har jo som sagt gått opp litt, men er usikker på om det bare er mensen..uansett så skader det ikke å bli litt mer oppmerksom på hva jeg får i meg igjen. Nå skal jeg straks gå til byen 1 time. Blir mest gåturer på meg om dagen. Ikke lenge til eksamen nå, så blir mest fokus på det til den er overstått, da har jeg lyst å komme i gode rutiner med treningen igjen. Men nå: kosthold og gåturer!

 

Håper flere fortsetter å joine tråden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg føler meg litt truffet;)

Vært dårlig med skriving den siste tiden. Vel, jeg er hvertfall tilbake i Mexico. Det har vært sån halvveis med både mat og trening den siste uken. Danset mye har jeg, og gøy å treffe igjen alle vennene mine. Og til nå i dag har jeg både trent og spist bra. Men det skal vel sies at klokken foreløpig bare er 11.26...

 

Men nå er jeg uten vekt, så får gå til anskaffelse av et målebånd hvertfall.

Håper alt står bra til i Norge og Spania!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ikke meningen å "treffe" noen :) var bare litt ensomt til meg :)

 

her er det full eksamenslesing, men kostholdet er forholdsvis bra.

 

Hittil i dag:

 

Frokost: 1 eple, 1 shake av banan og melk

 

Lunsj: Havregrøt med litt sukker

 

Vært hjemme og lest og derfor ikke fått rørt meg noe hittil, muligens en times gåtur senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

nei, men jeg er helt enig. Veldig lite aktivitet nå om dagen...

 

Oppdatering på meg om dagen: Vært og trent både styrke og aerobic i dag tidlig på morgenen (kl 7.15), og skal nå straks tusle meg en tur på butikken og anskaffe meg kylling og grønnsaker til lunch og middag. Er noe med at det er så tiltak å koke disse grønnsakene at da føler jeg at det beste er å lage veldig mye og heller spise det senere eller dagen etter.

 

Ellers kan jeg melde at buksene sitter bra og ikke strammer, til tross for en helg med mye mat, så det er bra!:P

 

Og dere andre? Hva skjer rundt omkring i Norges land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel her er det ikke mye nytt, jeg greier bare ikke fokusere på mat og trening før eksamen er overstått, bare denne uka igjen nå så blir det full skjerpings fra mandag av, og jeg gleder meg virkelig til å kunne vie all tid til sunn mat og trening! Vel nesten all tid..hehe.. skal bli sååååå godt å bli ferdig med eksamen!

 

Sist jeg veide meg nå hadde jeg gått opp til 56,6 kg :) kjedelig, men det skal da ordne seg igjen når jeg bare får tid til å trene, går stort sett bare hjemme om dagene nå for tiden.. har hatt en skikkelig godteriuke forrige uke også, spist mer enn noen gang! Må liksom trøstespise for å komme meg gjennom lesingen, hehe,

 

Såh jeg kommer sterkere enn noen gang tilbake på mandag med ny fornyet plan og godt mot :P

 

Stå på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg er nå her litt likevel, hehe,

 

holder på å avvenne meg fra godteri nå, igjen, hihi, så nå går det i lett-kakao om kveldene.. 40 kalorier i en kopp, har ikke spist godteri hverken i går eller i dag, men en kopp kakao begge kveldene, men det er ok.

 

Var litt lettere i dag igjen, så utrolig deilig å se tallene gå nedover, håper det fortsetter,null godteri uka her!! lett-kakao er lov, spiser også en del tyggis

 

Slik går dagene... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

hehe, kjenner meg igjen der ja. Jeg synes så utrolig synd på meg selv når jeg må lese til eksamen (eller er forkjølet), så da blir det mye trøstespising på meg også. Problemet er også det at jeg er fryktelig flink til å utsette eksamenslesing/skriving, så det blir gjerne mer godteri enn det blir lesing.... oops!

 

Lett-kakao er ikke dumt nei. Jeg pleier å ha i litt ekstra kakao også, så blir den så mektig at sjokoladesuget som regel forsvinner helt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...