Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

du er virkelig i slaget om dagen, bra!

da går det jo ann å spise litt grandiosa=)

 

selvom jeg kjenner på meg selv at jeg har blitt veldig skeptisk på usunn mat, prøver å ungå det mest mulig. er så irretert på at jeg ikke går ned i vekt eller inn i cm enda jeg trener og siser sunt! men det er vel den berømte stå stille fasen, så det begynner kanskje å gå ned igjen etterhvert!

 

har bare blitt 20 min gå tur i fort tempo på meg i dag. i morra lørdag og søndag må je virkelig trene skal jeg klare 18 tp, tror egentlig det kan bli litt hardt for jeg har 7,6 til nå... jaja!

nå skal jeg se film med naboene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Jeg går bare oppover ;) I dag var vekta 57.. det er nesten ikke mulig! Jeg som tilog med bare spiste littegrann pizza i går..mindre enn jeg tenkte så ble mindre kalorier sammenlagt også!

 

:)

 

åå!

 

Men men..skal på pulsstep nå..får vel bare fortsette likevel..selv om vekta kryper noen hundre gram opp per dag!! Jeg kan vel ikke legge på meg muskler så fort? Har jo riktignok trent en del styrke denne uka, men det kan jo ikke gå så fort!

 

Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veier 71 i dag og.

skal trene 10,4 tp i helgen er målet, 4,2 i dag, 4,2 i morgen og 2 søndag.

jeg håper jeg klarer å komme meg ut døra og gjøre dette! har så lyst til å nå 18 tp, ettersom jeg hadde satt det som mål.

 

ble pulssteppen bra smint?

 

om du spiste litt sent i går er det ikke mye som skal til før de gir utslag på vekta, så går det bort igjen til neste morgen. jeg vet ikke hvor fort muskler bygges... det hade vært interesant å vist! men vi er i samme båt hvertfall --> trener masse, spiser bra og vekta blir feil!

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel ordne seg med tiden da! Du har sikkert rett, jeg spiste jo ganske sent.. i dag blir det strikt program med spisingen iallefall! Selv om det er fredag. Pulssteppen var bra ja, totalt utslitt..kjenner at jeg trenger å ha treningsfri i morgen ettersom jeg er så støl overalt, hehe.

 

Skriv opp det du planlegger på kalenderen, det hjelper meg! Da blir det som en avtale jeg må holde selv om det "bare" er med meg selv.

 

Håper også du greier målet ditt! Har litt over 13 trimpoeng, men skal trene på søndag og, så tror jeg greier målet mitt på 15 da :)

 

Vi er jo flinke da! ;)

 

I dag skal jeg til frisøren og bli litt ny! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra missrosa! Ingen skal si at du ikke står på iallefall!!

 

Ble en flaske vin på meg i går da ;) men greide å styre unna nattmaten, spiste bare noen få kyllingvinger da vi kom hjem, og det er ikke så verst, veldig glad vi styrte unna burger king f.eks.

 

Men enda jeg fikk i meg mer kalorier enn jeg burde i går, så har jeg gått ned pittelitt igjen, til 56,8.. er hvertfall godt å se at ikke vekta bare fortsatte oppover. Så nå satser jeg på at dette ordner seg med tiden hvis jeg bare er like flink fremover :)

 

Har blitt slik at jeg har planlagt trening 5 dager i uka, og det burde jo strengt tatt gi resultater med mindre jeg tar helt av matmessig. I dag er det treningsfri..kjenner at jeg får litt dårlig samvittighet faktisk, men jeg er nødt til å ha litt fridager ellers blir jeg sikkert bare fort lei og kutter alt, så må bare prøve å legge den dårlige samvittigheten til sides!

 

Har du og "fridager" missrosa, eller prøver du å trene hver dag? Jeg prøver jo å røre meg på disse dagene også, men f.eks bare gå tur i stedet for trene på treningssenter osv. Dessuten går vi veldig ofte i byen på lørdager, og blir jo så jeg får rørt meg en god del iallefall, men føler ikke at jeg kan føre dette på trimpoeng!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 71 i dag og! denne uken har jeg trent hardt to dager og gått småturer de andre dagene, det var ikke så lange småturer, men har vært i beveglese... spist gjennomsnittlig 1100 kcal enda har jeg ikke rikket ned et eneste lite gram!!!

jeg har ikke noen spesiel fridag, men jeg trener jo for meg selv, så de dagene jeg er sliten går jeg bare, jeg skal jo egentlig trene på det treningsenteret je er meldt inn i på tirsdag/torsdag, men timene avlyses så ofte, så blir ikke noe regelmessighet i det. nå reiser jeg bort i ti dager på tirsdag, skal til broren min og familien hans på besøk. han har en sønn på 8 mndr så det blir jo masse tur og leking så holder meg jo i aktivitet da. (skal ha med pc så blir ikke borte fra forumet=)

 

jeg må egentlig trene 3,3 tp i dag og 3,3 tp i morra, da har jeg nådd 18 tp denne uka. bare jeg kommer meg ut....

 

så flink du var som skippet burger king og kebab i natt! og litt nedgang på vekta er jo knallbra! du er skikkelig flink som trener 5 dager i uka på 3T, jeg savner et ordentlig treningsenter som har mer en kanskje to timer i uken...

 

men, flytter til oslo neste sommer/høst og da skal jeg begynne på elixia igjen! gleder meg!! men innen neste sommer skal jeg jo i teorien være nådd 55 kg, bare det skjer i praksis!

jeg har egentlig som mål å være 60 kg 31.12.08, dvs 750 g i uka

og det er jo mulig...

når jeg kommer hjem 1.okt skal jeg være hjemme fra til årssikftet, så da skal jeg virkelig legge opp en plan!

vel, nå får jeg rydde litt så komme meg ut!

 

ha en fin treningsfri dag smint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste et kakestykke i byen i dag. Feiret bursdagen min litt på forhånd slik at vi slipper å spise kake i ukedagene (kjæresten min spiser aldri godteri i ukedagene, irriterende flink som han er! så jeg har jo et godt eksempel å følge)

 

Ligger på litt under 900 kalorier sålangt i dag..men vi skal på middag hos et vennepar i kveld og får servert nachos.. hmm.. skal ikke så mye til før det kan bli ganske mange kalorier..får spise masse salat..evt så får jeg gå meg en rask tur nå før vi skal dra...hmmmmmmmmmmmm!

 

Hehe, har ikke så lyst nemlig! Men det er så godt med god samvittighet også.

 

18 trimpoeng er jo kjempebra da hvis du greier det. Flink har du vært uansett. Ja det er kjipt at du ikke har et skikkelig treningstilbud å gå til, hadde sikkert vært mer motiverende. Men som du sier, så blir det etterhvert.

 

Du får kose deg på "ferie" hos broren din da - blir nok koselig! Må kanskje skrive en vektplan jeg også..akkurat nå tenker jeg bare at jeg vil ned liksom.. får gjøre det litt senere .;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare skrive litt til, hehe

 

Vi fant ut at vi skulle gå til middagen, det tar ca en halvtime, perfekt, da får vi rørt oss, så går vi sikkert hjem igjen også :)

 

Pulsstep i morgen i tolvtida, så hvis alt går etter planen så får jeg faktisk da 17,7 trimpoeng tror jeg..nesten så jeg skulle gjort et eller annet ekstra bare for å lande på 18 jeg og :) Hehe, får se hva jeg får til! Kan ikke være dårligere enn deg :)

 

Får prøve å lage en slags plan da..med svært forsiktige mål, så tregt som det går her i gården:

 

20.09: 56,8

27.09: 56

04.10: 55,5

11.10: 55

18.10: 54,5

25.10: 54

01.11: 53,5

08.11: 53

15.11: 52,5

22.11: 52

 

hehehe, ble visst en ganske optimistisk plan ja.. men men, jeg får bare redigere den etterhvert..er så vanskelig å vite hva jeg kommer til å greie.. en halv kg i uken burde jo være mulig, men så vet jeg jo at jeg skeier ut i blant også. Jeg er passe fornøyd når jeg er rundt 54, men vil helst ned til 52 som er målet mitt..muligens 50..meeen er sikkert fornøyd nok rundt 52 tror jeg.

 

Bare et par måneder til mål da, hehe, liksom.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble vist ikke noe trening med meg i dag, eller har gått en tur på 20 min som trening...

så jeg er på 11,8. så eventulet får jeg ta 6,2 tp i morra ellers må jeg skru ned målet mitt til 15.. men det er litt nederlag.. men 6,2 tp er ganske lang treningsøkt, blir nesten litt sliten bare jeg ser tallet=) tror jeg skal trene så mye jeg klarer i morra og bli fornøyd selvom jeg ikke klarer 18! men ut å trene SKAL og MÅ jeg!!!

 

synes den vektplanen din ser bra ut, men det er jo alltid perioder som det bare står stille selvom man trener og spiser riktig! men det er jo greit å ha mål, da holder man motivasjonen litt mer oppe=) så bra at dere gikk i kveld da, all bevegelse er god bevegelse! håper du koste deg med maten og!

når har du bursdag? da er det lov å kose seg med kake, ja=)

 

har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke trente i dag, hehe

og jeg er egentlig knall sulten og kjæresten har laget seg den gode mten og jeg sitter her og blomstrer med vann og kaffe. vil ikke spise kl 00.18, det gir så dårlig utslag på vekta... kan jo ha et ønske om at den hverfall er 70,5 i morra..

 

i morgen er planen:

*gå/løpe 2 timer det vil gi ca 1300 kcal, 6,5 tp

*bake rundstykker

*koke suppe

 

jeg gikk/løp i 80 min her om dagen og det ga ca 850 kcal, så da vil jo to timer gi 12-1300 kcal og får jeg til det da er je VIRKELIG stolt av meg selv! jeg krysser fingrene for det! vil klare det! opp tidlig-ut å tren!

det hadde jo vært kult om vi begge i morgenkveld satt her og raporterte 18 tp... ny rekord for meg hvertfall!

 

stå på smint! glad du er her, du hjelper meg å holde motivasjonen oppe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker å gå ned 800 g i uka

20.09: 71

27.09: 70,2

04.10: 69,6

11.10: 68,8

18.10: 68

25.10: 67,2

01.11: 65,6

08.11: 64,8

15.11: 64

22.11: 63,2

29.11: 62,6

06.12: 61,8

13.12: 61

20.12: 60,2

 

DETTE SKAL JEG FÅ TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad du også er her! særlig akkurat nå da jeg er inne i en periode der jeg virkelig vil satse, godt å ha noen å lufte tanker og erfaringer med da :)

 

Ja om et par timer skal jeg på pulsstep..har lyst på skogstur i dag også, men tror ikke jeg får med kjæresten, han skal nemlig på fotballtrening på kvelden. Er så utrolig fint vær ute jo!Kan jo gå alene men..er ikke like morsomt det da.

 

Har bursdag på tirsdag, så neste fredag skal vi feire med fest. Sukk, blir ikke lett å være sunn fremover, får bare trene litt ekstra tenker jeg. I går skrev jeg ny plan for uka som kommer:

 

Mandag: 1 time styrketrening

Tirsdag: Fri (mulig gåtur)

Onsdag: 1 time styrketrening

Torsdag: stepogpump B75 (den er jeg litt spent på, ikke vært på den timen før, det er en B-time, altså hardere enn A som jeg har vært på før, pluss at den varer i 75 minutter!!)

Fredag: Pulsstep

Lørdag: Fri (mulig gåtur)

Søndag: Pulsstep

 

Litt synd at styrke og pulsstep ikke er mer fordelt, men må ta de timene som passer meg på 3t så da blir det sånn.

 

Lykke til med treningen i dag, blir spennende å høre hvor langt du kom, men ikke push deg selv for hardt da, 6,5 tp på en dag er jo i grunn veldig mye!!

 

Snakkes senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1261 kcal - 6,3 TP - 113 minutter

 

jeg er sliten nå, men veldig fornøyd!!

 

så har da 18,1 tp denne uken!

 

den treningsplanen høres bra ut. spennende med den nye timen da, 75 min med step er ganske heftig....=)

 

hvordan gikk treningen i dag?

 

nå skal jeg lage suppe og kose meg med=) kan spise med god samvittighet i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 18,2 trimpoeng, hehe!

 

Etter pulsstep-timen var det en halvtimes pilates, og med trimpoengene i hodet så slang jeg meg bare med på den også! hehe

 

Så flinke vi er!!! tata!

 

Har fortsatt lyst på skogstur i dag, strålende sol ute, men får ingen med meg, så det blir vel neppe, kan jo gå meg en liten tur ut i finværet bare da.

 

All respekt til deg som klarte 6,3 trimpoeng på en dag! heftige saker! ;)

 

Glemte forresten å bemerke hvor flink du var som greide å la vær å spise når kjæresten din hadde lagd seg mat, det er selvkontroll det! Vi har begynt i det siste å prøve å spise middag til normal tid i helgene også, for det blir ofte slik at vi skal kose oss til kvelds, men nå lager vi heller middag i firetida, og så har vi evt noe annet kos på kvelden, hvis vi måå ha kos da, men er litt tradisjonelt blitt med en pose smågodt på søndagskvelden..og det er jo greit også da når jeg ikke har spist annet godt i helga.. bare det kakestykket da :)

 

Aah..nå skal jeg få i meg en liten omelett og en grov baguett og så skal jeg kaste meg i dusjen.

 

Flinke flinke oss!! Vi kan virkelig være stolte, og enda har vi hele søndagen igjen og kan kose oss på, det er så deilig å være ferdig med treningen tidlig på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg derimot har falt helt ut den siste måneden. Ikke har jeg energi til å trene, og spiser sjokolade og is så det holder. Heldigvis spiser jeg sunt den andre halvdelen av tida, men buksene begynner uansett å bli rimelig trange.

Er da fryktelig frustrerende det her, å bare stå og se på at man eser ut, men likevel ikke klare å ta seg sammen nok til å gjøre noe med det.

 

Damer, jeg trenger opp til flere spark i rumpa!! En positiv ting dog, er at jeg har danset og danset og danset i helga! Stor stas!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endte på 18,6 tp i dag! strålende fornøyd!! og litt sliten, tihi

 

så bra smint! du har vært flink i dag! ble det skogtur på deg i dag? det er bra å spise til normale tider, ja!

 

koselig å se deg her fiskebolle! håper jeg ser deg oftere fremover! og kanskje du kan kaste deg på 18 tp bølgen, =)

det er jo bra at du danser, men kjipt at buksene strammer..

kom igjen å tren!

 

nå skal jeg snart legge meg. har tenk meg en tur i fjellet i morra!

 

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått ned til 69 kg og 80 cm i livet.

det er minus 2 kg og 1 cm siden lørdag! happyhappy!

det er dårlig vær her i dag så blir ingen tur i fjellet..

vet ikke om det blir så mye trening heller, må ordne en del før jeg reiser.

 

hvordan er dagen deres? hva skal du trene i dag smint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok mot til meg å veide meg i dag.

 

85 kg!!!!!!!!!!!

 

Det er 10 kg opp i vekt. Jeg visste jeg hadde lagt på meg en del, men var ikke klar over at det var SÅ mye ;) men det er jo faktisk bare en ting å gjøre.. jeg må følge GR til punkt og prikke igjen. det funket jo sist.. jeg klarte bare ikke å holde meg til det på slutten og da gikk det galt.

 

Jeg skal handle inn masse god og sunn mat i dag, og veie hver minste ting jeg putter i meg!

 

Hvor mange tp ligger dere på i uken nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig at dere har kastet dere på igjen! Fiskebolle du får prøve å bare dra på trening EN dag selv om du ikke vil, for da kommer du til å tenke: hvorfor har jeg ikke dratt før?? Kanskje begynne med noe helt nytt for å få opp motivasjonen igjen? Men ellers har du vært flink som danser da, bra trening det :)

 

Jentungen: kom igjen, ta det nå før det blir verre! Du vet jo hva som funker som du sier selv, dette er ikke verre enn at du kan greie det :) Prøv å kanskje ikke være så streng med deg selv? Kos deg underveis også, slik at du ikke bare hopper rett av plutselig, det tar lengre tid da, men det er kanskje verdt det likevel?

 

Angående trimpoeng så har jo jeg og missrosa vært fryktelig flinke denne uka og landet på ca 18 trimpoeng..men har ikke noe fast hva jeg pleier å ha i uka, da jeg egentlig nettopp har tatt tak i treningen selv igjen også.

 

Så heldig du er missrosa som har gått ned, jeg blir litt motløs jeg, fortsatt 56,8 kg i morgest :) Hadde lyst å gå litt ned til bursdagen min, men det ser heller dårlig ut. Sto opp seinere enn planlagt i dag også, så ble motløs med trening og alt..liker å dra på 3t tidlig på dagen når det er lite folk..men jeg tror jeg skal prøve å tvinge meg avgårde likevel..det er jo i slike tider man må være ekstra flink, når man ikke har lyst. Planen er 1 time egen styrketrening i dag da. Ble ikke skogstur nei, fikk ingen med meg..folk er så late ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, 3,4 trimpoeng i dag ;) skimaskin i 20 minutter, og så har jeg blitt raskere å ta styrkeprogrammet mitt, så det tok ca 45 minutter. Noe annet som også var kult, var at jeg har blitt sterkere allerede!! Faktisk så kunne jeg legge på mer vekter på enkelte apparat..etter bare en uke med det programmet - så utrolig gøy! Så nå skal jeg skrive ned resultatene for denne økta, gøy å følge med fremgangen og morsomt å presse seg selv så man virkelig føler man trener hardt selv om det er egentrening!

 

Sååå glad for at jeg dro på trening! Nå kan jeg ha fridagen min i morgen med god samvittighet, på bursdagen og alt :) wee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg har i dag vært og trent:)

Tror egentlig det er lettere å motivere meg til å trene om morgenen for tiden. problemet er bare å komme meg opp i tide:P

 

Men jeg har egentlig kommet frem til at jeg heller får prøve å holde vektensom den er nå, og heller gjøre det skikkelig når jeg er tilbake i norge etter jul. Det som er så kjedelig her er at det finnes ikke kondisjonsapparater, så det eneste man kan gjøre for kardiotrening er å gå på timer, og det er egentlig det jeg er så lei av.

 

OG, nå er det jo siste par månedene i mexico, så da må man jo benytte seg av den fantastiske maten!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar av meg hatten ;) dere er utrolig flinke smint og missrosa.. jeg har ikke fått trent i dag, men har syklet til universitetet da.. spist sunt og godt i dag også..

 

HÅper du får en kjempe flott bursdag i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ! :)

 

Åå i dag var jeg sikker på at nå måtte det vises litt på vekta..spiste ikke for mye i går, var godt under det jeg skal ha i meg..men neida..mere opp!! buhu..kan det faktisk være muskler? Får trøste meg med det iallefall..

 

I dag er jo fridagen min, men har planlagt å gå en tur i skogen, en venninne skulle kanskje bli med, hvis ikke så tror jeg faktisk jeg går alene ;)

 

Ha en fin dag dere. Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg gått pittelitt ned..ja jeg vet, burde ikke veie meg hver dag..men er så utålmodig etter resultater nå! Veide 56,4 i dag.. 57 i går.. håper jeg ikke blir lurt igjen, at det går rett opp igjen i morgen. Men jeg undrer meg på om det kan være litt muskler i det jeg veier nå, pga jeg føler meg faktisk litt mindre. Prøvde klær i butikker i går, og da merker man det jo som regel veldig godt "hvor stor" man er.

 

Jaja, uansett, i dag er det styrketreningdag. Skal prøve å pushe meg selv og ta en økt på tredemølla eller skimaskinen etterpå ;)

 

Hvordan går det med dere? Vært stille her en dag nå? Var dere å feiret bursdagen min eller? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...