Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

har vært ute å gått 1 time med barnevogn, bli skikkelig sliten faktisk. hehe... så 1,3 tp! veide 69,4 i dag.. tror jeg må kjøpe meg digital vekt, det er så morsomt å se de komma tallene=)

 

har du trent i dag smint?

 

og fiskebolle koser du deg bare i solen, eller har det blitt trening på deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest fiskebolle

veel... blitt mest sol skal jeg innrømme;)

I dag er jeg derimot på¨skolen hele dagen:S Har forelesning 11-13 og 16-19, og skolen ligger et stykke unna der jeg bor, så da er det enklest å bare bli her. Har forøvrig pakket med meg babygulrøtter, nektarin, mango og tunfisksalat, så sulte skal man hvertfall ikke. Men om det blir noe trening i dag tviler jeg på. Pleier å være rimelig trøtt og sliten når jeg kommer hjem på tirsdager, og i dag begynner jeg å bli forkjølet også. Fysj og fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært litt stille fra min kant, med god grunn. Har hatt noen dårlige dager..spist helt rart og mye og ikke trenet ;) MEN nå sitter jeg i treningstøyet..har absolutt ikke lyst å dra, men skal tvinge meg avgårde i dag..skal være fornøyd bare jeg drar dit og er der littegrann, utrolig hvor raskt motivasjonen forsvant!

 

Men som sagt, skal prøve å endre det dårlige mønsteret i dag..spise bra og røre meg litt iallefall. Håper det går bra med dere andre :)

 

Er så tung som aldri før.. så må ta tak her! uffe..jeg svinger frem og tilbake hele tiden, kan neppe være sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg greide det! Ble 3 trimpoeng i dag..men det var ikke gøy i det hele tatt! hehe, måtte tvinge meg gjennom det, men ble en times trening tilsammen, litt av ditt og litt av datt. Håper det blir bedre neste gang..fikk ikke den gode følelsen jeg pleier å få på og etter trening, men hadde vel noe med at jeg var så umotivert, det føles iallefall godt å ha greid å komme meg ut igjen, nå blir det nok lettere å trene i morgen eller på fredag også ;)

 

Har ellers greid å spise sunt i dag også.. havregrøt til frokost, banan etter trening, middag bestående av kyllingkjøttkaker med spinat og en potetsalat lagd med mager kesam + 1 tomat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

er i byen.... kommer hjem i morra, men skal bort igjen hele fredag, så vet ikke om jeg får trent spesielt mye før lørdag.... men det blir godt å komme igang igjen!

savner joggeturene mine=)

 

bra smint at du kom deg på trening, det er jo bra å få 3 tp enda du ikke var motivert..

 

får ikke håpe du blir veldig syk da fiskebolle... det var bra mat du har tatt med deg på skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, er godt fornøyd med 3 tp, men gjorde ganske mye forskjellig for å ikke bare gå hjem...hehe..byttet fra det ene til det andre hele tiden.

 

Må være godt å føle at du savner joggeturene missrosa, da begynner de vel å bli en god vane da ;)

 

Skal på steptime i morgen hvis jeg rekker, må til legen også men håper jeg får time litt senere på dagen så jeg rekker å trene først. Selvfølgelig er det buss-streik her i morgen også så må gå både til lege og trening antageligvis..nesten så det blir trening nok bare å gå til lege, men får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå har jeg sløyfet fruktsukkeret og yoghurten, har brukt mager kesam og speltmel. og lagde 12 muffins, etter jeg fylte inn i skjemaet ble det 104 kcal i hver muffins... pluss at det er litt splenda og vaniljerom, bakepulver. så jeg regner 120 kcal pr muffins.

så i kveld skal jeg koooose meg med to muffins!

forresten så er det godt å være hjemme igjen=)

 

håper dere har en fin dag? har dere trent?

 

jeg har tenkt meg ut, bare vente til regnet har slutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå missrosa din heldiggris!! ;) Eller rettere sagt: Så flink du er!! For dette har ingenting med flaks å gjøre, nå får du resultater fordi du har jobbet så bra! Jeg blir motivert av deg ! ;)

 

Jeg da..har blitt tyngre enn før..siste jeg veide meg var jeg 57,3.. enn det?? Hvordan kan man legge så på seg bare på en helg!?!? Jeg er så lite flink! Må skjerpe meg!!

 

I dag har jeg vært sunn da: havregrøt, finn crisp med vita hjertego leverpostei, hjemmelaget blomkålsuppe og grove rundstykker til middag. Og så har jeg gått raskt i 40 minutter (til legen), rakk ikke mer trening idag, men ble 1,6 tp og alle monner drar vel!

 

Nå skal jeg på konsert med en venninne.. :)

 

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

så braaa, missrosa!

Nå må du bare stå på og ikke falle i fella med å spise ekstra siden du ser så tynn ut;)

 

Ang meg, så er jeg fortsatt syk. Så ligger bare her i senga og ser sesong 2 av heroes og spiser og spiser! Føler jeg bare eser ut her.. ;)

Vil bli frisk! NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg sovna på soffan men rakk akkurat å komme meg på step 75 min.

har fått 3,7 tp i dag!

det er deilig å trene igjen!

 

usj... så kjipt åvære syk fiskebolle... fortsatt god bedring!!!!

 

hørtes ut som en bra og sunn dag... smint=)

 

nå skal jeg kose meg med muffins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status:

 

Vekt: 56,8 (litt ned igjen)

Tp så langt denne uka: 7,6

Kosthold: dårlig start ellers ganske bra, noen glipper

Motivasjon: ca null ;)

 

Vært på trening i dag og fikk 3 tp til. Skal trene en dag til denne uka, mest sannsynlig søndag, må det hvis jeg skal opprettholde avtalen med meg selv om å trene minst 3 ganger i uka..vil jo ha nye treningsklær om tre uker ;)

 

Nå skal jeg lage hjemmelaget spaghetti bolognese med kyllingkjøttdeig, det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

i går kveld var jeg så lei av å være syk at jeg trosset bedre vitende og sikk på steptime likevel. Og sannelig om ikke jeg følte meg langt piggere etterpå. Så pigg faktisk at jeg gikk og danset salsa. Og på morgenen i dag stod jeg opp tidlig (les!8.30) og gikk og trente nok en gang. Hoster og harker litt fremdeles, men hvertfall ikke verre enn før ;) Yaay

 

Btw, åssen ble muffinsene missrosa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

så bra fiskebolle at du trosset bakteriene eller virusene og dro på både trening og salsa!!! imponert!

 

muffinsene ble veldig gode! veldig bra resultat, jeg er dyktig!!!!hihi

 

så bra smint at du holder deg på godfot med avtalen din=) jeg skal kjøpe meg jakke når jeg er 67 blank (egentlig var det 65 men tror jeg trenger den før det,hehe)

så fortsett med minst 3 dager i uken for da fortjener du treningstøy!

 

jeg har kjørt bil i 6-7 timer i dag... så det har blitt lite tid til trening! jeg gikk 20 min med hunden i dag tidlig.. men satser på bedre muligheter i morra! og på mandag begynner hardkjøret. da er målet 19,6 tp hver uke! skal bli fornøyd om jeg klarer 16 og da! men jeg er inne i en veldig god treningsperiode så tror det skal gå om jeg bare står på. og dessuten er det bare 2,8 tp hver dag.....!

har spist på burger king i dag, men spiste veldig sunt... en fedonburger og salat.ca 500 kcal. kom det frem på GR sin utregning!

 

nå skal jeg kose meg med muffins, te og frustrerte fruer på dvd! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

vi spiser vist litt for ofte taco=) ble 1400 kcal i dag, har vært ute i flere timer men ikke trent. det er beinkaldt og det snødde når jeg hadde tenkt meg ut! ingen god unskyldning, men det ble bare slik!

men i morra er det ingen bønn, hehe! og ikke på mandag og fremover.....

 

hvordan har dagen deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

men hvordan skal det gå med den store joggeturen min i morra, hmmm!

jeg får ta det rolig!

 

føler jeg har lagt på meg 10 kg i kveld, har sikkert ikke det. men kanskje en halv.

men nå skal vi snart levere fra oss bilen vi har hatt i sommer/høst og ha en "bilfri" vinter og vår, kan bli spennende.... tror det vil by på litt utfordringer da vi bor på et lite sted med avstand til det meste... så blir mye gåing på meg til butikk og slik. kanskje det vil hjelpe litt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

MANDAG:

svømme 40 min, 400 kcal/2 tp

løpe 20 min, 200 kcal/1 tp

 

TIRSDAG:

spinning 60 min, 500 kcal/2,5 tp

 

ONSDAG:

FRI FRI FRI evnt bytte med en annen dag om det passer seg bedre!

 

TORSDAG:

step og styrke 75 min, 600 kcal/3 tp

 

FREDAG:

svømme 40 min, 400 kcal/2 tp

løpe 20 min, 200 kcal/ 1 tp

 

LØRDAG:

gå/løpe 60 min, 600 kcal/3 tp

 

SØNDAG:

gå/løpe 2 timer, 1200 kcal/6 tp

 

SUM: 20,5 tp

det vil si at jeg har noen tp å gå på, så om jeg ikke får gjennomført en dag i uka er det ikke krise!

 

jeg har det med å sette meg store mål, kanskje jeg har gjort det nå og. men jeg har tro på at jeg skal få det til. jeg skal hvertfall prøve så langt det går. det er jo dager jeg ikke får tid kanskje, men da får jeg bare godta det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Åh, nå fikk jeg litt julestemning på avstand her:)

Min dag i dag har bestått av shopping, shopping, shopping!

Skjønner ikke hvordan jeg skal få med meg alt hjem... Men når ekte skinnstøvletter koster 130, 160 og 220(ja, jeg måtte jo ha 4 par!;))kr, da har man ikke noe valg i min verden.

 

Ellers er jo ikke taco så ille, missrosa. Bare spis karbonadedeig, masse salat, og ikke så mye ost og tacoskjell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

her ligger det 15 cm snø i dag! jeg har vært ute på en times gåtur, hadde ment å gå i en time og løpe i en time, men det nytter jo ikke å løpe når det er så glatt!

 

jeg spiste taco med kyllingkjøtt, jeg har gått opp litt til i dag, men tror jeg er nede i samme vekt i morra. går alltid opp etter jeg har spist litt mye og sent.

men taco er i forsåvidt ikke det værste... det er jo mye salat og sånn.

 

jeg ser poenget ditt fiskebolle, når det er sååå salg da må man ha! hehe! slik er jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

det er faktisk ikke salg, men normale mexicopriser. Åhh, hvor jeg kommer til å savne shopping i dette landet. Men heldigvis kan man jo komme på besøk:)

 

Men SNØØØØØØØØØØØØØØØØ!!! Å så misunnelig jeg er! Jada, jeg hører paradokset i setningen, her jeg sitter med knallblå himmel, sol og nærmere 30 grader. Men når man ikke har sett snø på 3-4 år, så er det klart man gleder seg litt til slikt;)

 

Håper alt står vel til, og at dere har hatt en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg gikk faktisk opp 1,5 kg pga tacoen.... trodde det måtte litt mer til en å bare spise litt lørdagsmat!

har vært ute å gått nå, 1,8 tp. skal svømme etterpå er meningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har vært å svømt, men ble bare 20 min/1,2 tp. hadde ment å svømme i 40 min. men er sliten i dag (og) så ga meg før tiden.

 

men har fått 3 tp, og jeg må ha 2,8 tp hver dag for å nå målet mit, så det var jo bra=)

må slappe av litt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Hej alla ihop.. jeg er blitt så sykt dårlig på å skrive her inne.. jeg er alltid fullfart innom å leser nye innlegg men så tar jeg mer aldri tid til å skrive selv.. skal skjerpe meg på den..

 

Forrige mandag hadde jeg gått ned 0,3 kg ;) sakte men sikkert på vei NED igjen.. så reiste jeg til kjæresten min dagen etter og kom hjem i dag tidlig. Da viste vekta ned utrolige 2,5 kg!! det var sykt deilig å få et lite ras sånn sett, når jeg i tillegg har unnet meg en del matkos hos min kjære (vi har gått mye på tur også da) Gir god motivasjon til å spise sunt å trene mer for å mer resultater.

 

Men selv om jeg er glad for å ha gått ned litt, føler jeg meg bare deppa ;) jeg savner kjæresten min så sinsykt mye hver gang vi drar fra hverandre, det gjør nesten fysisk vondt.. håper det snart blir bedre..

 

åh, seriøst ikke salg å så de prisene! jeg misunner deg den fiskebolle.. kjøpte meg skinnstøvletter til en pris gange 10! Norge er så sykt dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

missrosa; IKKE tenk på vekta!! Den betyr lite på kort sikt. Trener du og spiser riktig går du ned i fettvekt selv om den vanlige vekta er lik eller du går opp. Hos meg står vekta bom stille i opptil en mnd før den plutselig hopper ned 2 kg. Og ser ut som om jentungen har det på samme måte. Denne plutselige vektnedgangen kommer gjerne etter noen dager med høyere kcalori/vanninntak etter en lengre perdiode med "flinkhet". Stå på du bare, så kommer resultatene!

 

Jentungen; tar du deg en mexicotur og hjelper meg å få bagasjen hjem skal jeg personlig vise deg alt som er av billige skobutikker! Og de er det mange av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...