Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

synes bare det er utelukende positivt!

 

det ser jo veldig bra ut det du har satt opp!

 

nå sitter jeg og kjæresten å spiser stangseller med mager kesamdipp, nam!

 

slik er min meny:

frokost: havregrøt med lettmelk, frø og natreen

lunch: 2 skiver rugbrød med margarin

middag: 2 kyllingfileer + masse grønsaker

eller fisk og masse grønsaker

kvelds: 1 skive rugbrød med margarin

 

frukt: 1 banan, 1 appelsin/ 4 clementiner, ananas.

kos: optionskakao m melk, gele, mager kesamdipp

 

skal teste dennne menyen en uke.

 

ellers skal jeg gå, trene styrke... og step på torsdag!

 

kan spise andre ting og men skal prøve å holde meg til denne frem til neste mandag, hovedsaken er å ikke spise sukker.

 

kjempebra med vektnedgang jenteungen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Skal du spise kos hver dag med den menyen missrosa? tror jeg skulle hatt noe slikt jeg og. Den så veldig bra ut iallefall! Dagen i dag ble slik, men jeg varierer alle måltider hver dag egentlig:

 

Mandag:

Frokost: 4 multigrain, leverpostei og 1 banan

Mellom: ble en iskaffe, hadde ikke skrevet plan enda da..hehe

Lunsj: 220 g kålrot, 1 pære, 3 multigrain med cottage cheese og paprika

Mellom: 1 kokt egg

Middag: 1,5 kyllingkarbonade + salat

+ noen mandler etter middag.

 

Plan for tirsdag:

Frokost: Havregrøt med mandler, solsikkekjerner, 1 ts sukker, 1 gulrot, 1 pære

Mellom: ca 60 naturell yoghurt + lite eple

Lunsj: Rester fra middagen i går

Mellom: Grønnsaker (kålrot + gulrot)

Middag: pølserisotto

 

Plan for onsdag:

Frokost: 60 g bixit müslibiter + 1,5 dl melk

Mellom: 1/2 banan + 1 multigrain

Lunsj: Middagsrester

Mellom: Yoghurt naturell + 1/2 banan

Middag: Rocka fiskekaker + ris

(må få inn litt mer grønnsaker innimellom her, men blir en del grønt både i lunsj og middag)

 

Plan for torsdag:

Frokost: Havregrøt, mandler, solsikkekjerner, 1 ts sukker + appelsin/klementin

Mellom: Naturell yoghurt pluss appelsin/klementin

Lunsj: couscous-salat

Mellom: bixit

Middag: skinke og makaronigrateng

 

Ja det var mine dager så langt, så får jeg se hva erfaringene blir. Det som kanskje bekymrer meg litt er at middagen kan bli litt tidlig, så mulig jeg må putte på et mellom-måltid til på kveld, men da blir det i såfall bare grønnsaker tenkte jeg. Spent på om dette blir bra eller om jeg bare blir gående sulten. I dag har det til nå gått veldig bra iallefall. Dette er i grunn kosthold som jeg kan ha hvis jeg ikke trener så mye..de dagene jeg tenker å trene tar jeg kanskje å øker enkelte måltid for å få fylt opp kaloriene.

 

Er veldig klar for å greie å gå ned noen kg nå! trenger å planlegge jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde tenkt å drikke kakao hver dag, den er sukkerfri. og gele når jeg har, sukkerfri. men spe på med mer grønt og litt frukt.

har ikke holdt menyen i dag, jeg er alt for sulten... har ikke spist mer mat men drukket tre kopper kakao og flere appelsiner. og nå baker jeg splendakake....

så skal spise mer havregrøt og brød i morra! og egg kanskje?

jeg får heller presse meg ut på mer trening tror jeg...

 

det er jo umulig å finne en god meny.. jeg føler jeg sprekker HELE tiden.

 

vra meny smint! men blir du mett? tror jeg skal prøve å gjøre som deg, spise litt mer lunch..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk det bra, men kjente litt sult på kveld, da skar jeg opp ca 150 g kålrot så nå føler jeg meg fin igjen. Har også drukket mye vann i dag så jeg ikke skal få sultfølelse fordi jeg egentlig er tørst.

 

Spent på de neste dagene, om jeg blir mett nok, men finner det vel ut underveis. Men tenker jeg må ha litt mer mat de dagene jeg skal trene.

 

Konsentrerer meg om å få i meg minst 750 g grønt og frukt om dagen, har vært lite flink til det..og i dag ble det 1051 g!! Jess, føler meg flink!

 

Har handlet for frem til torsdag i dag, håper jeg greier å ikke dra mer på butikken før neste handlerunde. Kjenner det er en utfordring i dag å spise sunt da jeg har spist så mye i helga, men jeg vet av erfaring at kommer jeg meg gjennom denne dagen blir det lettere i morgen..og i dag har det ikke vært noe valg liksom om å spise eller kjøpe seg noe annet når jeg har laget liste så følger jeg det.

 

Men blir en spennende uke! Håper jeg greier det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke brød metter SÅ godt, i forhold til salat + proteiner (kylling, tunfisk, skalldyr, egg osv.) i alle fall.. + at jeg får mye bedre fordøyelse (dvs. ikke oppblåst mage, diare ol.) men lommeboken har ikke råd til deg for øyeblikket, så det går i hvaregrøt og knekkebrød.. knekkebrød er jo veldig gunstig å ta med seg i forhold til skiver, siden de allerede er inntørket ;) men salat også er ganske praktisk å ta med seg ;)

 

Jeg må si dere har satt sammen noen finfine menyer, som absolutt ser ut som de er verdt et forsøk.. dere må være flinke å fortelle hverdan det går! Missrosa, du bør prøve å finne ut om du faktisk sprekker fordi du er sulten eller om du bare har lyst på noe. Hvis du trenger mer mat for å bli mett er proteiner det som metter mest i følge ernæringsfysiologer, kanskje du kan bytte ut et rugbrødmåltid med kjøtt, egg eller fisk sammen med en salat? hvis det ikke er sulten som gjør det kan du prøve å drikke mye vann, proppe i deg meg grønnsaker, eller spise lightgele til det tyter ut ørene dine :) håper du finner noe som funker for deg i alle fall..

 

Min meny i dag:

 

Frokost - havregrøt med splenda

Lunsj - 4 knekkebrød med magerost, og en gulrot

Middag - grønnsaker og couscous

 

Frukt - 1 pære og 1 sharon

 

OI det var lite.. jeg har ikke tenkt over det før jeg skrev det nå! jeg burde prøve å spise oftere, men er så stresset med eksamen at jeg ikke har tenkt så mye over det + at jeg ikke trener for tiden så da trenger jeg jo litt mindre mat sikkert. Har ikke regnet ut hvor mange kcal det er men det så ikke mye ut syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

oj, her var det jo blitt skrevet masse siden sist! :)

 

Jeg må si det er mye planlegging på gang her. Selv prøver jeg egentlig bare å spise meg ut av skapene før jeg drar, men ender likevel med å komme hjem med 5 bæreposer hver gang jeg går på butikken... hm!

 

Denne helga har forøvrig vært rent katastrofemessig i forhold til kosthold. Pga denne PMSen har jeg i tillegg til store mengder sjokolade spist mer enn dobbelt så mye mat som vanlig. Riktignok mye sunn mat, men fremdeles aaltfor mye. Ikke har det blitt noe trening heller. Men i dag har den voldsomme matlysten forsvunnet igjen, så får satse på at det går greit fremover nå igjen:)

 

Ellers nærmer det seg slutten på eksamener og innleveringer. Er nettopp ferdig med en oppgave jeg skal levere i morgen, så nå er det kun en siste som skal være levert innen fredag! Yaay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet hva grunnen er; jeg har lenge ikke rørt noe light brus, men de siste ukene har jeg drukket litervis med light brus (julebrus og cola). og det gjør jo at jeg blir mer fysen på ting.

jeg er nok ikke spesielt sulten kanskje, men bare MÅ ha noe hele tiden og tror jeg er sulten.

men i dag skal jeg bare drikke vann og spise litt mer grønt.

har og lagt til en brødskive vedsiden av frokostgrøten. for å se om jeg holder litt lenger...

 

lykke til med eksamner jenter=) dere er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrus light har nok ekstister i noen år ja, men i år har det virkelig tatt av med diverse merker som har sluttet seg til light trenden. Har en venninne som er totalt avhengig :) selv synes jeg julebrus generelt er noe som skal være forebeholdt julen, og bare da. I og med at man drikker julebrus så pass skjeldent som man gjør (burde i allefall) er det like greit å unne seg ekte vare, da light julebrus smaker som plast med altfor mye søtnisgstoffer!

 

Synes det er synd at julebrus og diverse andre juleprodukter kommer for salg allerde i september/oktober, og kjøper av prinsipp ikke noe av dette før i desember (i væste fall slutten av november) og oppfordrer alle andre til deg samme.. Nå ble dette nesten litt propagandisk her, men jeg setter veldig stor pris på julebrus, julemat, julestemning, julekos, julebakst, julegaver og generelt hele julen ;) fordi den kunn er EN gang i året..

 

Lenge leve julen og alt som hører med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om julebrus light jeg. Men nå bruker jeg og kjæresten å kjøpe en hver når det kommer i butikken, og ellers venter vi til jul..har liksom ikke noe behov for det, for jeg forbinder det med julen. Men når det er snakk om lightbrus, så er jeg veldig glad i pepsi max, og jeg tror nok det er med på å gjøre meg mer sulten, denne uka skal jeg bare drikke vann til alt, så får jeg se om jeg unner meg noe i helga.

 

Men dere..hva gjør man når man står opp så sent at både frokost, mellommåltid og lunsj egentlig er over :);) ;)

 

Lagde meg frokost likevel da..men rekker jo ikke å bli sulten før middag, og synes nesten jeg må lage middag når kjæresten kommer hjem fra jobb for han er jo veldig sulten da. Skal jeg ta lunsj og slikt etter middag? hehe..kan jo droppe noe også..men er så redd jeg bare blir stormsulten på kveld da..kan jo evt spise litt mere middag kanskje, hmmmm.... jada, jeg vet jeg heller må komme meg opp tidlig..men sånt som skjer i blant :)

 

Så flinke dere er å jobber med oppgaver og leser til eksamen! Jeg har ikke eksamen før neste år, men tia går jo så fort!! Holder på å prøve å lage meg gode lesevaner allerede, men det er vanskelig når man liksom ikke har noe press på seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ha droppet lunsjen og spist middag, så kan du jo heller spise litt kveldsmat om du blir sulten!

 

jeg har alt spist 1450 kcal.... og middagen er ikke i blant de kcaloriene.

 

jeg kjedespiser rett og slett. jeg har ikke noe å finne på og da spiser jeg.

jeg har heller ikke sult og metthetsfølelse så tror jeg er sulten og dermed spiser jeg...

 

jeg er ening med at julen hører til desember... men julebrusen er så billig.. så derfor har jeg kjøpt det i stedet for vanlig light brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen har vært slitsom, lite bevegelse og mye mat.

men i morgen blir det bedre, det må bli det fremover og...

skal skjerpe meg for fult!

 

men jeg gir ikke opp=)

 

håper dere har det bra i all lesing og menyutprøving=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere..sto opp sent i dag og..så ble rett på middag :/ hmm..så utprøvinga av menyen går så som så..men gode middager da! i dag lagde vi "rocka fiskekaker" oppskrift på siden her. Jeg likte den godt..er ikke så glad i kjøpings fiskekaker da..kjæresten likte fiskekakene best, hehe, men han er ikke såå glad i grønnsaker da, men likte egentlig alt unntatt paprika som han ikke liker fra før heller.

 

Ellers har jeg enda ikke fått trenet uka her..skal prøve i kveld igjen..er så ekstra tungt når man har mensen..så skal være glad om jeg bare kommer meg et par ganger.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt en bra mat dag.det har vært nyydelig vær, men har ikke fått vært ute. bare inn og ut av bilen.. altså ingen trening, hehe!

 

har funnet ut at jeg har 9 uker på meg til å gå inn det jeg skal før brudekjolen skal sys. så det er bare å henge i.....

 

jeg er ganske fornøyd egentlig, har jo gått ned 12-13 kg siden jeg var på det største. er mye fastere i kroppen og ikke så pløsete i ansiktet.

men fortsatt er 70 kg på 155 cm mye, tiltross for ar jeg har mye muskler og tung beinbygning.

men målet mitt er 55. men kanskje ikke i år, hehe. men neste jul?!

 

er bare så redd for å miste puppene mine om jeg går mye ned i vekt, hehe... de er ikke så store i utgangspunktet og vil helst ikke bli flatbrystet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 min på skimaskin: 2,3 trimpoeng! Jeg er så fornøyd med at jeg kom meg ut!! trala!

 

Ellers har jeg vært veldig flink med maten hele uken, føler meg så utrolig flink som har greid å unngått godteri..som er min store last..men jeg har minnet meg selv på hele tiden at "det er bare fire dager, det er bare fire dager" der jeg har totalforbud på godteri og brus osv. Nå er det bare en dag igjen og jeg skal greie det!

 

Du har jo vært kjempeflink missrosa!! 12-13 kg, det er faktisk to buksestørrelser..skal det være, har du merket det eller? Skjønner bekymringen for pupper, hihi, jeg har lite av dem selv :) men jeg vil heller ha små og være fast og fin i kroppen tross alt.. bare synd det alltid er der det forsvinner først og lårene som sitter fast som støpt! Menmen!

 

Blitt lite mat i dag ettersom jeg sto opp så sent..men spiste multigrain nå med cottage cheese og paprika..og skal skjære opp litt kålrot om en stund. Ellers har jeg spist yoghurt naturell med eple, banan og mandler i dag, det var nammis! Kan gjerne bli en fast dessert det ja!

 

Tenkte å veie meg på fredag..ikke veid meg siden mandag så er litt spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

åh, dere er flinke! Jeg er ikke!

Jeg er fremdeles oppblåst som en hval og spiser alt jeg kommer over! :)

Og ikke klarer jeg å motivere meg til hverken trening eller sunn mat.

Kjøpte meg masse kylling, grønnsaker og salat her for noen dager siden, og tror dere ikke alt hadde gått ut på dato, så jeg måtte kaste det uten å ha spist så mye som en rosenkål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste popcorn i går... 445 kcal på 100 gram, vet ikke hvor mange gram jeg spiste jeg, men det var en del ;) uansett var det første gang på lenge og jeg skal holde meg sunn videre.. VIL ned litt til før kjæresten min kommer på besøk om 2 uker, for ikke å snakke om turen til egypt om litt mindre enn 4 uker.. apropo antall uker, i dag er det faktisk 6 uker til julaften ;) det vil altså si at vi skal kunne klare ca. 4,5 kg ned til jul :) HVIS vi er flinke.. neste uke har jeg to eksamener, en på tirsag og en på torsdag.. det skal bli så sykt digg å bli ferdig!!!

 

Du blir nok ikke helt flatbrystet selv om puppene dine mest sansynlig kommer til å bli litt mindre, men som smint sier: det er bedre å ha små og være fast og fin i kroppen! Jeg håper heller ikke mine blir veldig mye mindre, jeg har i utgangspunktet passe store, men jeg aner jo ikke hva som er "naturlig" for min kropp når jeg blir slank....forhåpentligvis ser jeg så flott ut at det ikke gjør noe..

 

Opp med humøret fiskebolle.. prøv å gå deg en lang tur og se om du får mer energi av det, drikk vann med du orker og kjøp deg en ny kylling som du kan kose deg med til middag.. bare bestem deg for at NÅ er det nok!! lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare 6 uker til jul ja! det er kos.. jeg og kjæresten skal stå for julen i år, så vi skal ha selskap med foreldrene våre. og jeg skal kose meg litt med julekaker, men ikke fråtse i de..

 

jeg tror nesten jeg har gått inn 3 buksestr og fra ytterste hakk på 85 til 80 på innerste hakk i bh, og m passer i flere klær og før brukte jeg xl og 44.

jeg burde egentlig være veldig mye mer stolt, hehe.. men 4,5 kg til jul er ikke å forakte... det må jeg få til. burde hvertfall få det til.

jeg har stort sett hele dagen til å komme meg ut å trene på, men ender ofte opp med å bare gå litt. burde ta meg i nakken, nyte den vakre snøen og være UTE! skal se jeg vil klare 6 kg til jul... men skal ikke sette for store mål... men man blir ekstra lat av å være litt lat. så om jeg bare slutter å være lat!

 

så kjipt at maten var gått ut på dato, og at du har så behov for å putte innpå. du får gjøre som jeg har tenkt å gjøre.. ta meg selv hardt i nakken og skjerpe meg!

og drikke vann! masse vann!

 

lykke til på eksamene, jenteungen! det virker som du forbereder deg bra, og det er bra! hihi! det må være lov å skeie ut en og annen gang... så lenge det blir med den ene kvelden og ikke det vedvarer. misunner deg den egypt turen..hihi

 

bra smint, 2,3 tp er knall! og at du har klart deg uten godteri!!! jeg har og tenkt å "ta pause" fra vekta noen dager. det er jo sikkert veldig opløftende om man har klart å gå ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her har alle skrevet siden i går, så gøy å lese ;)

 

Fiskebolle: you can do it! Tro meg.. har hatt slike episoder jeg og..kjøpt inn masse mat for å være sunn og så ble det meste kastet :S Men for å gi et godt råd som hjelper meg da (hvis du ikke har fått det med deg, hihi) så er det utrolig hvor mye det kan hjelpe å skrive detaljert matplan! Har merket denne uken hvor deilig det har vært å slippe å dra på butikken hver dag og pønske ut en middag..alt er klart..det står i planen hva jeg skal spise og alle ingredienser er kjøpt inn og er klare i kjøleskapet..det er liksom ingenting å tenke over, det skal vi ha til middag og slik er det bare. VET at jeg hadde kommet til å kjøpe en grændis eller noe annet raskt og usunt hvis jeg ikke hadde hatt planen.. Og du..det er enda 6 uker til jul som de andre sier her..fortsatt tid til å skikkelig ta seg sammen og tenke: jeg skal jammen greie å gå ned litt til jul :)

 

men 4,5 kg?? hvor mye går dere ned i uken da?? Jeg er fornøyd så lenge jeg mister et halvt kg i uken egentlig.. men så har jeg ikke så mange kg til jeg skal ned nå da. Har et mål på 54 til jul..det er 2,8 kg..så det burde jeg jo absolutt klare..men det har jeg jo sagt før og ;)

 

Masse lykke til på eksamenene jentungen, kjenner den følelsen - er rågodt å være ferdig !!

 

Og missrosa! Ja! du må være mere stolt!! Hehe.. tror det er viktig å feire den nedgangen man har hatt? rose seg selv..kjøpe seg en belønning eller noe slik at du fortsatt holder motivasjonen oppe..vet dere har store motivasjoner som bryllup og Egypt og slikt, men er kanskje viktig at vi har noen delmål på veien som vi faktisk også belønner?? Skrev jo masse slike belønninger i begynnelsen av denne tråden husker jeg, men de ble liksom ingenting av!

 

Mitt neste delmål blir når jeg har gått ned 1,8 kg..da skal jeg kjøpe meg nytt undertøy!

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg har gått tur:) Med min unge mexicaner, og endte til slutt opp på 1 stk meget sunn dag i dag. 13-1400 kcal, styrke og 30 min spinning, samt da denne rusleturen.

Så da får vi håpe hormonene har roet seg for denne gang, og jeg nå kan gå tilbake til vanlige matvaner! Ellers er jeg ikke så opptatt av vekt, smint. Veier i underkant av 60 kg (regner jeg med) og er 1.67. Så vekta kan gjerne være den samme, men vil ned i fettprosent og heller øke muskelmassen. Har vært så mye skadet at jeg ikke løfter på langt nær like mye som jeg gjorde for et par år siden.

 

Men til missrosa og jentungen: 4,5 kg på 6 uker er mye! Hvertfall når dere har vært på diett såpass lenge. og smint, husk at du er lettere enn de andre, så prosentvis blir vel 2,8 ikke så langt unna. Så det er ambisiøst å skulle klare det på 6 uker, så dersom det ikke går er det ingen grunn til å deppe. bedre sent og varig enn raskt og kortvarig. (dagens formaning fra tante fiskebolle)

 

Men 3 buksestørrelser er jo KJEMPEBRA!!! Det er hvertfall en bra gulrot å ha. Når du kommer inn i en størrelse mindre har du lov å kjøpe de!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er bra vi har deg her fiskebolle som kan si litt fornuftige ting innimellom ;) Ja men jeg er enig..som vi har snakket om før bør jeg vel roe ned den vekt-opptattheten min, men samtidig så er det liksom der jeg kan se resultater så blir litt sånn likevel. Men er enig i at det kanskje er litt mye på 6 uker..får senke kravene til minst 1,5 kg da kanskje? jaja..uansett..det viktigste for meg nå er å fortsette de gode vanene og fortsatt trene fra 2-4 ganger i uka, få det inn i systemet liksom, slik at det blir en vane. Og så har jeg ønsket meg treningssko og treningsklær i julegave fra kjæresten, for det har jeg fryktelig lyst på! For meg blir det litt ekstra motivasjon å føle seg fin på trening, føler meg liksom litt sprekere og strammere da, hehe. Så hvis jeg får det så tenker jeg at det blir lettere å begynne på igjen etter jula! smart tenkt hva? ;)

 

By the way fiskebolle: Bra jobba i går! Du har jo en bra vekt i forhold til høyde da, tenkte mer på det å spise sunt når jeg nevnte plan da, at det er lettere å ikke overspise hvis man har en plan å forholde seg til, men det virker jo som det går fint nå igjen da når hormonene har roet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge GR skal men i gjennomsnitt ha en nedgang på 0,75 kg i uken. dette er da ca som i noen ganger mer og andre ganger mindre, HVIS og bare hvis man følger GR opplegget.. 0,75x6=4,5kg på 6 uker :) man må så klart ta i betraktning at vi er forskjellig, vi skeier kanskje litt ut osv. Det er er mer realistisk å sette opp som en retnigslinje enn som et mål.. men i sommer hadde jeg en ukentlig nedgang på 0,5-1,0 kg så det er jo bare å stå på å håpe på det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sant jentungen, kommer an på hvor hardt man driver seg på en måte. Fører man en hard linje så går man nok ned mye også. Poenget er vel å ikke gå ned så fort at man bare legger på seg med en gang igjen..men jeg har hørt at et halvt kg i uken er passe så 0,75 hørtes jo fornuftig ut det også.

 

Vært greit å gått ned litt til jul da det er mye å kose seg med da...hmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en halvtime... men bedre med en liten løpetur en ingen, det er mitt motto!

 

dere skriver mye klokt.. det er nok greit i teorien at man går ned og lett for noen med 0,75 kg i uka. men vanskeligere for andre, jeg er i blant de det er vanskelig for. men jeg gir ikke opp. jeg har et håp=)

 

i dag har det blitt mye kcal, egentlig. omelett med litt for mye ost, blåbærsmoothies og 3 ostepannetter. det var jo ikke så mye, men ble 1650 kcal.

 

nå må jeg hastigt gå..... vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir det veldig ofte slik at jeg trener onsdag, torsdag og fredag..er det veldig dumt? Jeg vet jeg burde fordelt de tre dagene mer utover uka, men det er faktisk veldig ofte at det ender med disse tre dagene.. i helga blir det ofte ikke tid..å jeg kommer meg liksom ikke i gang før onsdager mange uker.. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal trene i dag, eller om jeg bare skal ta en "hviledag" ettersom jeg trente i går og vet jeg skal på en time i morgentidlig..Nå går det sikkert ikke an at jeg får for mye trening..men..ja.

 

I morgen blir det veiings her i gården! spanande :) Kjenner jo at jeg får ekstra lyst til å kanskje gi litt ekstra i dag da..og dra på trening.. ;)

 

Husker ikke helt hva jeg egentlig bør ligge på kalorimessig for å gå ned? ligger ofte på 1200..men i dag er jeg på litt over 1500, er det for mye for å gå ned eller er jeg fortsatt i "tryggsonen"?

 

Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...