Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Ble pulsstep i dag ja! Og jeg ble ekstra stolt av meg selv..for i dag var det så utrolig tungt, både å dra dit og å gjennomføre og alt! Hadde ikke hodet/psyken helt med - og da blir det så tungt..så mye på klokken osv..tror også at kroppen min enda er sliten fordi jeg døgnet i går, selv om jeg sov mye i natt, for føler meg så utrolig sliten i dag! MEN supergla for at jeg greide å trene! Blir vel neppe noe i morgen el søndag ettersom det er skole da.

 

Ja har lyst på antidigital vekt jeg også i grunn, hehe, men samtidig er det greit å se små forskjeller også særlig når jeg skal ned såpass få kg til, da er det gøy å se bare noen 100 g ned.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

jeg spiste ca 2000 kcal i går, enda var jeg 69 på vekta i dag!! fantastisk! det gir meg mer motivasjon til å stå på...

bra du kom deg på trening i går smint, selvom formen ikke var der...

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange treningspoeng! Så bra! hehe kjenner til det å trene så man blir dårlig, er ikke noe særlig! Men herlig å sitte igjen med så mange poeng da :D

 

Er på skole i helga så rekker ikke å skrive så mye..rekker ikke å trene, men har spist sunt og en del grønt :) Litt godt blir det likevel på kveldene, med sene middager osv, så har en stygg anelse om at jeg går opp igjen fra fredag uansett, hehe, nytter jo aldri! Skal prøve skikkeli hardt å dra på trening i kveld..blir bare så veldig sliten etter å ha massert en hel dag, men det er jo kanskje litt trening i det også.

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg og kjæresten vært på en times gåtur! koselig! går mest alene, så det er hyggelig med litt selskap!

 

har klart 14,4 tp denne uka. fornøyd!

men veier fortsatt 69-70, det irriterer meg litt at ingen ting skjer. går ikke inn i cm heller.

vet man har "stilleperioder" men jeg har ligget på det samme siden september.

 

til middag i dag skal vi ha orientalsk gryte med kyllingkjøtt og ris.

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært ute en liten tur til, så 2,5 tp tilsammen. ellers har dette vært en veldig lat dag, har stort sett bare ligget på soffan og hørt på musikk og sett på sport.

men det var koselig å ha med kjæresten på tur:p

 

i morra skal jeg på gåtur og på ski har jeg tenkt.

har lyst til å søke på noen jobber også, er fortiden hjemmeværende og kjeder vettet av meg. men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missrosa, kanskje det hjelper hvis du starter med litt skikkelig styrketrening? Og da mener jeg skikkelig! Sånn at du tar ordentlig i til du blir mo i musklene! Vet jo du går masse tur og ski og slikt, men tror det hadde hjulpet med styrketrening i tillegg..Det forbrenner jo masse fett og jo sterkere muskler du får, jo mer forbrenner du i hvile også - en vinn vinn situasjon. Og så er det ofte via styrketrening man merker godt at man går inn i cm. Husk bare å være flink til å ta på mer og mer vekter hele tiden slik at man ikke stagnerer, da skal det ikke mange ukene til før man merker god forskjell!

 

Blir trening i morgen på meg, er for sliten i kveld etter all masseringa, men har hatt en kjempefin dag!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skal ta til meg det du sier, begynne å trene styrke.

jeg har jo tid til det, bare motivasjonen som ikke er der... men jeg må vel bare finne den da, :D

 

blir vel mest styrke på gulvet her hjemme, men det er vel bedre en ingen ting? jeg har noen manualer. og om jeg gjør div. styrkeøvelser til jeg blir mo i musklene er vel det og bra, så kan jeg bare øke repetisjoner etterhvert?

 

 

bra du har hatt en fin skolehelg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg er enig! Styrketrening er svaret på alt her i verden;)

 

hehe, ellers må jeg skryte litt av meg selv. Har trent for første gang på år og dag i dag! 45 min svømming og 30 min løping. Flink Fiskebolle:)

 

Og driver nå og dampkoker brokkoli og blomkål, som skal spises sammen med kylling med pastasaus!

 

Tralalabom, livet er flott:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra fiskebolle! flink er du!

 

jeg tok noen styrkeøvelser på gulvet i går i ca 17 minutter, skal fortsette med det fremover.. litt mer da, men måtte jo begynne et sted, hehe

 

nå skal jeg ut på tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har syndet!

jeg ble så kakesyk, så jeg reiste på butikken å kjøpte kake....

delte med kjæresten, men fortsatt 500 kcal i det stykket!

 

det var jo godt, men egentlig alt for søtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble både kake, kakao og muffin, men jeg er skikkelig kvalm og uggen etter alt det søte. så det blir lenge til neste gang. men jeg fikk bare så fryktelig lyst på det. og da er det bedre å skeie ut stort en gang, en å gå å småspise lenge...

 

ellers har jeg gått i ca 50 min, og hatt en rolig dag.

 

i morgen skal jeg ut på ski 60 min og trene styrke 30 min.

 

hvordan har dagen deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i natten. Tenkte å skrive bare kort. Vært en rar dag..spist flere sjokolader!! :/ + bare middag da jeg sto opp så sent..usj..hater å ha problemer med å sove..døgnet blir helt feil og alt blir bare feil og vanskelig inkludert matvaner og trening.

 

Håper på bedring i morgen! Føler meg litt umotivert igjen..men det hele skyldes vell døgnproblemene.

 

Sukkelukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er dagens treningsøkt unnagjørt, eller ikke helt, skal gjøre litt styrkeøvelser senere i dag! men har vært på ski i 45 min og gått 15 min. sliten!

 

det virker som du har litt problemer med søvnen ja, smint...

jeg tror du bare må presse deg opp om morningen uansett hvor lite du vil det. hvertfall prøve det en ukes tid å se om det vil hjelpe...

 

høres koselig ut å gå på kafe, fiskebolle, håper du hygget deg!

 

håper jenteungen og har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Så glad jeg fikk sove i gårkveld på tross av at jeg sto opp sent. Så da ble det tidlig opp i dag. Ja jeg må prøve å tvinge meg, men det er ikke lett når man bare har sovet noen få timer. Kanskje jeg bare trengte litt ekstra søvn etter helga. Nå er jeg happy iallefall, kanskje jeg til og med kommer meg på trening i dag. Sitter å spiser frokost nå, havregrøt, med solsikkekjerner, mandler og litt sukker. pluss kaffe! Jeg har aldri i mitt liv nesten, hehe, drukket kaffe..men har plutselig begynt i dag..hehe..ikke er det så godt heller..kanskje jeg må kjøpe meg noe te i dag..uten koffein kanskje så ikke det bidrar til forstyrret søvn.

 

Drikker dere kaffe? Merker dere noen bedring på forbrenningen? Har hørt at et par kopper om dagen kan være bra, men.

 

Ha en fin dag elle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

så bra at du fikk sove og at du kom deg opp tidlig i dag!!! flink jente :)

 

jeg drikker ikke så mye kaffe, men når jeg drikker det må jeg mye på do... men det hjelper om jeg har litt melk i. men da vet jeg ikke om det er like bra for forbrenningen, noen som vet?

går ikke noe mer ned i vekt av å drikke litt kaffe tror jeg, det gir kanskje en piff på forbrenningen... men se alle som drikker litervis med kaffe, de er ikke alle tynne... men det er jo litt vanndrivende..

men jeg vet ikke... du kan jo begynne å drikke noen kopper om morningen... for min del virker ikke kaffe inn på søvnen, men jeg vet flere som ikke kan drikke kaffe etter 5, da får de ikke sove.

lykke til!!

 

jeg har tatt en rolig morgen med havregrøt til frokost og kent på anlegget! vet ikke om det blir noen skitur i dag, er ikke helt i treningsform. men skal prøve å gjøre litt styrke! og kanskje få dratt med kjæresten ut på tur! hvertfall gå litt selv.

 

i går var jeg på peppes, men ble ikke sånn mega utskeielse, spiste quesedilla til forett og to tortilla lefser fylt med kylling og bønner til hovedrett. og INGEN dessert. fikk noek av den kaka jeg spiste her om dagen, hehe! jeg tror ihvertfall det ble sunnere en pizza.

var hvertfall 70 på vekta i dag og.

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir treningsstopp her en stund :) Skal til legen i morgen pga senebetennelse...har alltid hatt litt kronisk vondt i håndleddet, men ikke sånn kjempeille..men etter helga har jeg fått en kul på håndleddet, og utover dagen i dag har det blitt vondere og vondere helt fra nakken og skulderleddet og nedover armen..håper legen kan hjelpe meg med noe som virker fort!! Ellers får jeg bare satse på å gå tur, men er vondt bare å røre seg akkurat nå ettersom jeg aldri helt greier å holde armen og skulderen helt rolig.

 

Blæh! Akkurat det jeg trengte nå!

 

Jaja..kjøpte meg te i dag da..en sove-te og yogite som smaker kanel, nammis! Blir spennende å se om det virker i kveld..om jeg blir døsig av teen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig kjipt! jeg vet hvordan det er å ha betenelse... har hat achillies (?) betenelse i ca 8 år, ikke like hissig hele tiden... men den er der!

 

håper du får hjelp, det er viktig at du tar det med ro til den blir bra ja! om ikke risikerer du at den blir vond leeenge!

 

fint at du har kjøpt deg te! sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den sove-teen virket bra, hehe, sovnet 19.30 i går, så nå har jeg sovet 11 timer i natt!!!

 

Skal til legen i dag, spent på hvilken behandling jeg får, om det bare er en antibiotikakur eller hva. Ja det er viktig at jeg tar det med ro..men jeg skal på skolen igjen om ca 1 uke.. og da masserer vi hele helga..håper jeg blir bedre til da!

 

Spiser for øvrig normalt for tiden..ikke spesielt slankekost, bare helt normalt. Så holder meg også på stedet hvil på vekten når jeg ikke trener heller.

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gikk det hos legen i dag smint?

 

jeg har handlet litt adventsgaver til nevøen min i dag. har ikke blitt noe trening.

 

var 68 på vekta i dag, utrolig bra. håper det holder seg slik nå, men forventer ikke at 68 står på vekta i morra og. det er sikkert tilbake til 70.

 

jeg var helt i ro i går og det er tydeligvis det som skal til noen ganger og ta en dag helt rolig for da går altid vekten ned litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått 1 ukes tablkur, er betent i arm/skulder og hånd. :) så blir lite trening..og det verste av alt, ble trøstespising i dag og. blæ..jaja.

 

Så blir sikkert ikke så mye her inne i uka som kommer. Så flott at du var 68 missrosa, det går nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

huffda, smint! Det er ikke noe gøy å være skadet. Tro meg, jeg vet!!:)

 

Og missrosa: ved hard trening binder musklene til seg mye vann, så det er helt normalt å gå ned 1-2 kg etter et par dagers hvile dersom man er vant til å trene mye. Men 68 høres ut som en bra tall. Da er det bare å holde oppe motivasjonen videre fremover;)

 

Meg, vel.... jeg spiser og spiser og lever late dager på stranda igjen. Altfor varmt til å trene noe særlig dessverre. Så jeg tror det kan bli spennende å skulle begynne å gå med bukser igjen. Får håpe de fremdeles passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært med venninde på cafe i dag, kos!

 

ellers så har jeg spist baguett med egg og kyllingsalat med brød til. det ble hvertfall 1000 kcal. har ikke trent så greit at jeg ikke har spist mer... må trene litt i morra=) hvertfall styrke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stille her nå..må skrive litt likevel jeg :)

 

Gikk til byen i dag: 1 time gange, det eneste jeg har fått trenet denne uka. Planlegger å prøve å trene litt på skimaskin i morgen og kjenne om det går bra for skulder/arm. Merket så godt at jeg ikke har trent denne uka, merker det på kroppen, men enda mer på psyken og humøret! Gleder meg faktisk til å trene nå! Håper det går bra.

 

Har fått så veldig vondt i magen av de tablettene jeg går på..så vurderer nå om jeg må slutte på dem..legen sa de var veldig sterke og det er faktisk sjanse for å få magesår med dem..tenkte å ringe lege i morgen eller mandag og høre hva de sier.. skummelt å ha slike smerter! Å google på nettet gjør meg ikke akkurat tryggere, så må bare slutte med det!!

 

Spent på hvor mye jeg egentlig veier nå..etter en uke uten trening og faktisk en god del sjokolade (flaut men sant).. men kjøpte en ny kjole til nyttårsaften i går, og den er kort og veldig trang så ble en ny motivasjon for å fortsette å være flink - vil føle meg fin i kjolen :)

 

Dessuten skal jeg ikke feste mer før jul rett og slett pga dårlig råd, så håper det vil hjelpe meg å gå ned når jeg ikke inntar masse kalorier i form av alkohol og natt/bakrus-mat. Må bare passe på at det ikke bare blir mange "kosekvelder" med masse mat og sofaliv i stedet :)

 

Håper alle har en fin helg! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...