Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

det er ganske hardt for magen med betenelsedempende, men det skal nok litt til for å få magesår.. :) så du trenger nok ikke overbekymre deg for det...

 

så fint med ny kjole=) jeg og kjøpte meg en kjole jeg hadde tenkt å ha i bryllup jeg skal i på nyttårsaften, men kjæresten var ikke helt fornøyd.. men uansett, den var i medium!!!

 

var 68 på vekta i dag, fornøyd... var jo 68 på torsdag, så 69 fredag og lørdag og i dag 68!!!!!

vet man ikke skal veie seg hver dag, men jeg klarer rett og slett ikke la vær... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

har vært ute å gått i en time nå, deilig!

skal ha taco i kveld, men skal ikke spise så mye pluss at jeg skal ikke ha ost, det blir jo flere hundre kcal i ost på taco, og jeg synes ikke den er et must, kjøtt og salat er best!

så om det blir som planlagt i kveld er dagens inntak på ca 1200 kcal. og det er jeg fornøyd med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal vel litt til, men jeg hadde veldige smerter i går natt..og kom litt blod og slikt, så ble litt bekymret da jeg leste i pakningsvedlegget! Trappet ned til bare to idag, og foreløpig har magen vært ganske bra faktisk!

 

Men jeg turte ikke dra å trene i dag likevel da jeg fortsatt kjenner det en del i skulder/arm..satser på å ta en rolig trening i morgen i stedet.

 

I dag har vi tatt frem advenststjerna og tent lys og hatt det så koselig! Og spist delfiakake........... :)

 

Er jo sykt sykt mange kalorier i den..så mange at jeg ikke tør å tenke på det!!

 

Virker som du har kommet deg under 70 nå da, da du vipper litt på 68-69, det er jo kjempebra, særlig når det er helg og alt..tipper du ser 67 tallet til neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarte det, jeg spiste to skjell og 1 tortilla lefse med litt kyllingkjøtt og salat, mais og ananas, salsa! og INGEN ost.

vanligvis spiser jeg mye mer og har på ost! så i dag har jeg spist 1200 kcal og forbrent 365 på tur, veldig fornøyd!

 

vi har også brent lys i dag, tente det klokka 13 i dag og det brenner fortsatt! hihi koselig!

gleder meg til jul! :)

 

huff hørtes litt guffent ut om du får blod å sånn av tablettene, men jeg håper det går bra med deg da! kanskje greit å vente litt med å trene, god bedring:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

oj, nei blod fra magen er gjerne ikke noe godt tegn. Godt det bedret seg!!

 

Jeg har hatt en uke hvor jeg har spist i snitt 1800 kcal (ligget på 13-14-15 de siste månedene), ikke trent omtrent, og spist halvparten sunt og halvparten søppelmat. Og i dag ser ut til å ta kaka, bokstavelig talt. Vi har bakedag nemlig, og så langt i dag har vi bakt kakemenn og kokosmakroner, og fremdeles gjenstår tyske skiver, chocolatechipcookies og serinakaker. Med andre ord, i dag tipper jeg jeg kommer til å ende på et inntak på godt over 4-5000 kcal. Ohhhh, jeg liker det ikke! Men når det kommer til kaker og deig har jeg ingen som helst viljestyrke. Jeg får heller prøve å være flink fremover, og sette en nulltoleranse for kaker og marsipan frem til 20 desember! hehe, dog selv mens jeg skriver dette og nikker bestemt med hodet vet jeg at jeg aldri i verden kommer til å klare det... ååh! Jeg ønsker meg viljestyrke til jul, takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også vil ha viljestyrke! Litt godt å høre at det ikke bare er meg som skeier ut..den delfiakaka kom ut av kjøleskapet litt for flittig i dag.. tenkte å sende med resten av kaken med kjæresten i morgen så han kan gi den til de på jobb, hehe, ellers blir jeg bare å spise mere av den!

 

Og her sitter jeg..våken halv tre.. tralala.. får vel komme meg i seng snart håper jeg..åh! Jeg har glemt å drikke te`en min i kveld..er jo ikke rart jeg fortsatt er oppe :)

 

Så utrolig flink du var da missrosa! Jeg elsker ost av hele mitt hjerte..har ost på alt! ja alt! hehe..og jeg fikk litt sjokk da jeg fant ut hvor mye kalorier det egentlig er i det! Alt som er godt er fy...

 

Må opp tidlig i morgen! og Må trene evt. gå til byen.

 

Nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kjipt med sånne uker ja, fiskebolle!

du kan jo si til deg selv at når du kommer hjem til norge er det full skjerpings!

 

kom du deg opp og ut på trening i dag smint?

går det bedre med mage og arm?

 

jeg har ikke gjort så mye i dag. jeg og kjæresten skal ut med hunden nå snart. passer hunden fra i dag til i morra:)

har spist ca 1200 kcal, og ja skal som sagt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gåtur til byen i stedet for trening idag, men er fornøyd, er 1 times gåing. Magen er bedre ja, armen er jeg heller litt usikker på, men er ikke så ille som det var.

 

Sliter med å motivere meg til trening..vet at når jeg først kommer meg dit så blir det bra, men er tungt..må bare prøve å komme meg avgårde på formiddag, på ettermiddag føles det helt håpløst.

 

Ellers er døgnet som vanlig bare rot! blargh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært ute på tur med hunden, nå skal jeg spise litt frokost. baguett med egg og tomat!

 

bra magen er bedre smint!

 

her laver snøen ned i dag! det er ordentlig julestemning! har vurdert å ta frem litt julepynt i dag! synes det er så kos, tihi!

 

til middag skal vi ha løksuppe, så det på god morgen norge i dag tidlig. så blir en ganske sunn middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei tenkte meg på en gåtur til byen i dag og jeg, får da rørt meg litt iallefall. Ellers har jeg en glanyhet: Di ringte meg fra jobben der jeg var på intervju og jeg skal starte der 16. desember!! :) motivasjonen for å komme seg opp av senga ble plutselig kjempestor :)

 

Jippi!! Enn at det ordnet seg før jul likevel!

 

Blir fiskemiddag her i dag, stekt torsk, poteter og råkost !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo virkelig en glad nyhet smint!!!

det ordner seg for snille piker vet du! ;)

 

jeg derimot har spist kake og drukket gløgg... viljestyrken er på bunn i dag, vil bare spise og spise!

var 69 i dag tidlig, jeg nekter å være 70 i morra, nekter!!!

skal på butikken nå og handle inn til løksuppe, det er gjelder bare å holde seg unna alt som frister... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kommet meg gjennom dagen, har gått 2,7 tp og spist litt mye, ikke at jeg har spist så mye egentlig, men kaken og gløggen ble en del kcal.... men,men!

i morra skal jeg bort hele dagen, så da blir det ikke så mye tilgang til søtsaker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

åh, fiskemiddag høres meget bra ut!!

 

Jeg har heldigvis kommet meg tilbake til vanlige rutiner etter mine utskeielser sist uke. 1400 kcal i går, og ender nok på ca likt i dag. Så det er bra. Selv om jeg fremdeles føler meg litt oppblåst etter søndagen, så er det hvertfall mindre i dag enn i går. Svømt 30 min har jeg også gjort i dag.

 

Og gratulerer med jobb, smint. Og gratulerer til meg også, selv om jeg enda ikke helt har bestemt meg for hva jeg skal til våren. Men fått flere interessante tilbud hvertfall, så det er gøy!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har endelig vært på trening! 45 minutter på skimaskin! Føles bra, men kjente det litt i armen selv om jeg tok den maskinen uten armer.

 

Må vel bare ta det rolig på treningsfronten fremover tenker jeg.

 

Takk for gratulasjoner..er ikke helt i boks enda..men skal jobbe der uka før jul..tror det er litt mer "testing" og så får vi se an hva som skjer etter jul da. Men jeg er glad uansett for å ha fått en fot innafor endelig! Skal bli så godt å ha noe å gjøre om dagene. Vært lenge uten jobb nå, så blir sykt hardt/rart å jobbe fra 13-20.30 hver dag i en uke plutselig, men det går nok godt, bare armen blir bra!!

 

Jeg torte å gå på vekta i dag, tilbake til utgangspunktet: 56,4 kg, men det var ikke så verst etter at jeg ikke har trent på 1 og 1/2 uke pluss spist en del godis..Har helt rart spisemønster for tia..av og til spiser jeg bare frokost og middag! Men føler meg likevel oppblåst..setter vel ned forbrenninga en del tenker jeg..håper på å få ordnet opp i dette fra i morgen, har kjøpt inn frukt og yoghurt naturell og cottage cheese i dag! Fått flere tilbud fiskebolle? så spennende da! Ja gratulerer til oss begge ;)

 

Ha en fin dag videre dere ;)

 

Forresten missrosa: er det mye kalorier i gløgg? skal på gløggkveld i morgen nemlig, med rødvin og ost og kjeks! Kan fort bli mye da..skal ikke drikke så mye rødvin, men kanskje jeg bør holde meg til bare litt gløgg også? Aldri tenkt over kalorimengden på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i en kopp på 2 dl med kokt vann og gløgg er det ca 100 kcal! så ganske mye!!! hvertfall etter gr sine utregninger!

 

jeg har virkelig gått på en smell i dag, masse kjeks, nøtter med sjokoladetrekk og boller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt kjap på svaret i sta... skulle på butikken=)

 

så flink du er som har trent smint!! knallers!

kos deg på gløggkveld!

 

 

fiskebolle, så bra at du har fått flere tilbud.. da er det jo ingen sak=) hva er det du har utdannet deg som igjen?

 

jeg har som sagt bare spist sukker i dag, og to knekkebrød. er skikkelig kvalm!

nå skal jeg gå inn i en sukkerfri periode, det må til! må bare kutte ut alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg kjøpt gløgg-te, veldig god, som jeg drakk og koste meg med mens jeg pyntet til jul, koselig;) klarte ikke se på eskene som sto der med pynt lenger, det er jo desember!!!!

også har jeg prøvd alle penklærne mine og de PASSER!! mot før som alt var for smått!

skal i bryllup på nyttårsaften, kjøpte kjole i dag.. måtte kjøpe i xl, men de var ganske små i str. men jeg vil se bra ut i bryllupet, så bedre at den er passe en at den sitter altfor trangt! det gjelder jo forsåvidt alltid da, men! hehe

 

skal begynne å skjære opp kålrot og gulrøtter og ha med meg når jeg skal ut eller å ha her hjemme. i stedet for å kjøpe masse usunn mat, føsj!!

det ble 1800 kcal i dag med bare boller og kjeks og sjokkonøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vist lit stille her i dag=)

 

jeg har handlet litt mer adventsgaver til nevø og kjæresten! reiser til nevøen min på lørdag og blir en ukes tid, så ikke sikkert jeg blir inne her så mye, men kommer tilbake=)

 

har spist litt lite i dag, bare middag egentlig og clementin og kålrot. har ikke hatt noen matlyst, men men.. den kommer garantert tilbake!

 

har du hatt det hyggelig på gløgg kveld, smint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI da var jeg her igjen, bra du holder fortet missrosa ;)

 

Først og fremst: så bra at du var 69! så gøy at penklærne passet! og gratulerer med ny kjole ;) Enig i at det ser myye bedre ut at det er passende enn for trangt..og det er jo ingen som vet hvilken størrelse man har på seg :)

 

Jeg er også litt happy i dag for i går var jeg 55,8 kg, blir så glad hver gang jeg ser 55-tallet..og denne uka var det jo faktisk litt godt gjort med tanke på stort sjokoladeinntak og så og si ingen trening! Gav meg litt ny giv for å være flink i helga og fortsatt håper jeg på 54 til jul..da har jeg litt å gå på når all den gode maten skal spises :)

 

Var kjeeempekos på gløggkveld! Jeg var så lur at jeg spiste middag før jeg dro så hadde null lyst på kjeks og ost, spiste bare en eneste en og det føltes overhode ikke som noe kompromiss, hadde ikke lyst på når jeg var mett! Spiste noen Msjokolader da..selvfølgelig (er i sjokoladerus om dagen, hehe) og drakk en kopp gløgg og ellers rødvin resten av kvelden. Lenge siden jeg har kost meg så mye og ledd så mye som jeg gjorde! Det var en virkelig fin kveld! Opptur

 

Ellers er det skole i helga på meg, og nå skal jeg ikke drikke mere alkohol før til jul så det føles bra i forhold til vekt og slikt. Begynte å tenke nå at det kanskje ikke er rart at jeg har vært helt gal etter sjokolade denne uka, ettersom jeg venter mensen rett rundt hjørnet nå! Og når jeg ikke trener så merker jeg så godt at jeg blir mer higen på fet og søt mat enn ellers..treninga er liksom med å regulerer maten og, så er litt dumt når den må på vent! Men fikk gått en times tur i går og og tror det bidrar for føler allerede at jeg ikke er såå godtesyk som før.

 

Ha en strålende helg dere!! Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morra reiser jeg, gleder meg slik til å være med nevøen min!!!

 

så bra at du hygget deg i går smint! det er alltid koselig!

bra ta du ser 55 tallet!!! da får vi krysse fingrene for at du ser 54 og jeg ser 67 til jul (var 68 i dag,igjen!)

 

i dag har jeg spist ca 100 g peanøtter og havregrøt..... 700 kcal! også skal vi ha pizza i kveld!! men, ikke tenk på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får det hyggelig missrosa ;)

 

Gosj for en spisehelg!! spiste masse i går..men ble glad da jeg fortsatt var like under 56 i dag, men har spist grandiosa, potetgull og hjemmelagde skoleboller i dag! ! ! ! Tørr nesten ikke regne på det en gang!

 

Trening på mandag for sure!

 

Kronisk godtesyk om dagen!! Når skal det gå over..aah!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7,4 trimpoeng ble det denne uka, mest pga av gåturer..ikke så mye..men ikke så verst heller! Gikk meg nettopp en tur på 40 minutter..godt å komme seg ut! Tenkte å prøve å få trent ganske masse uka som kommer..uka etter jobber jeg fra 13-20.30 hver dag så tipper jeg rett og slett blir så sliten at jeg ikke orker så mye trening de dagene. Og så er det litt dumme tider jeg jobber på rett og slett..skal litt ekstra tiltak til for å komme seg avgårde før ett eller etter ni, iallefall når det er lenge siden jeg har jobbet..tipper jeg kommer til å bli skikkelig sliten ;)

 

Blitt en del skolebollespising i helga da vi bakte dette, fre og lør ble ille dager..men i dag er det litt bedre..blir litt godterispising i dag og, men ikke mye, og det blir fiskekaker og ris til middag ;)

 

Satser på ny og frisk godtefri uke fra mandag!!

 

Hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke så mye å komme med.. men skriver nå litt for å holde tråden varm til missrosa kommer tilbake ;)

 

I dag har "null-godteri-før-jul-prosjektet" startet ;) Eller det startet i går egentlig for spiste ingenting i går og er stolt selv om det bare var en dag! hehe.. 1 Klementin og havregrøt til frokost i dag. Skal snart ut og muligens en tur på trening idag.

 

Ellers ingenting nytt..ligger på 56,2 kg..faktisk noen hundre gram mindre enn jeg pleier på mandager så er forholdsvis fornøyd med det. Tror jeg må gi opp 54 til jul..men kanskje 55? Skal stå på litt ekstra nå iallefall!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

flink du er! Ikke vært så aller verst på meg heller den siste uken, trent et par ganger, danset mye, og spist rimelig sunt. Lagt meg på et snitt på 14-1500, rett og slett fordi jeg vil prøve å skru opp forbrenninga til før jul, så jeg ikke legger på meg så mye som jeg pleier. Så det blir spennende å se om det går.

 

Ellers begynner det å nærme seg veldig nå at mine dager i mexico er talte. Det er litt trist å skulle reise fra kjæresten og alle de andre. Men samtidig gleder jeg meg veldig til å hjem til Gjøvik og feire jul også. :D

 

PS! Grunnen til at jeg har vært lite aktiv i det siste er at internett streiker hjemme for tiden, så da er det litt tiltak å sette seg på internettcafe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...