Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

hei!

jeg koser meg med nevöen min, og spiser ikke så alle värst! vekten holder seg hvertfall! og jeg får trent armene mine med all löftingen, hehe!

 

jeg bor ikke langt unna gjövik! skjönner du har litt blanede fölelser med å flytte hjem... det er jo et stykke unna!

men bra du holder deg på 14-1500 kcal! og en sunn linje=) da blir det fremgang!

 

lykke til med arbeidsuke smint! flink du er som ikke har spist godteri!!! håper du greier 55 kg da! jeg satser på å nå 67, men da må jeg trene en del når jeg kommer hjem!!

 

bakte pepperkaker i kveld, spiste en bit rest av deig som man ikke lenger fikk stemplet ut, så har jeg spist et hjerte og drukket en kopp glögg! ikke så ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Hallo i luken :)

 

Ja blir vel rart å reise hjem igjen fiskebolle..etter så lang tid, men håper du får en fin jul hjemme :)

 

Jeg vet jeg ikke bør veie meg hver dag..men i dag var jeg bare 55,7 kg !! :D

 

Det er jo fredagsvekt! hehe..OG i tillegg har jeg mensen nå..da bruker jeg være tyngre enn ellers..blir spennende når uka er over!

 

Høres ut som du har det koselig ja missrosa! Å nå gleder jeg meg enda mer til jul og til å se familien igjen og tanteungene ikke minst :) Bare litt over en uke til jeg reiser hjem nå.. wee!!

 

Fortsatt ikke spist godterier..dag 3 nå, flinke meg, hehe. skulle ikke spise godteri før jul, men lurer på om jeg skal si ikke i ukedagene, for vi skal på kino i helgen og da har jeg lyst å ha litt godter med meg da jeg ikke har vært på kino siden juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Nå nærmer det selg veldig her, både jul og avreise. Reiser hjem allerede på lørdag, så pakker for fullt her.

 

Men..jeg er blitt forkjøøølet:( Så da ble det slutt på treningen igjen... Men maten ligger fremdeles på 14-1500. Buksene er blitt litt trange igjen, men satser på at det er pga vannholding og PMS, og ikke noe verre;)

 

God jul dere!!

 

Åssen er været i Norge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minus 15 grader i Trondheim i dag..kaldt nok.

 

Var hos legen i dag igjen..han sa at jeg ikke burde begynne å jobbe neste uke pga armen.. :D ble så lei meg..vet ikke hva jeg skal gjøre nå..lytte til ham, eller ta sjansen eller hva..uffe!!

 

Ellers spiser jeg ganske lite og sunt for tiden, ingen trening bortsett fra gåing.

 

God jul til deg og fiskebolle.men du kommer fortsatt til å komme mer på nett før jul eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

jada, skal være hjemme hos mamma og pappa i jula, så der er det nett:)

 

Btw, i dag er det VARMT her i Mexico, 32 grader!! Det er ikke verst midt i desember! Og jeg sitter selvfølgelig inne og er syk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så 67 tallet i dag!!! 67,8!!! det er ikke min vekt såklart, men den stemmer med den jeg har hjemme!!og jeg ble så glad. pluss at den buksa jeg har brukt i det siste strammer ikke sånn som den brukte å gjöre! jeg går alltid ned i vekt når jeg er sammen med nevöen min, sikkert fordi jeg er så aktiv!

hihi, dette blir en fiiin jul!

 

god tur hjem fiskebolle

 

uff, det var kjipt, smint! men det er kanskje greit å höre på legen? de vil jo sikkert heller ha en frisk person på jobben og enn at du må sykemeldes etter en måned, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 67 tallet missrosa :D

 

Og jeg var 55, 4 i dag :) kan ikke huske sist..er bare veldig nervøs for helga..greier jo aldri ta meg sammen! må minne meg selv på at dette er siste helg før jul så burde kunne greie å ikke ta helt av.

 

Uff så kjedelig fiskebolle - masse god bedring til deg! På den positive siden så blir du kanskje ferdig med dette nå da slik at du blir frisk til jul.

 

Ja, men er jo ikke en fast jobb/stilling..har bare denne ene uka før jul foreløpig, en slags "prøvejobbing", og jeg har strevd så lenge nå for å få en fot innafor osv, så vil helst ikke la sjansen gå fra meg heller. Smører med betennelsesdempende krem og tar fortodol kosttilskudd nå og håper at jeg greier å kure meg selv litt. Evt blir jeg å forklare hvordan det er når jeg kommer dit og kanskje jeg kan ta det jeg greier, i verste fall sender de meg hjem igjen.

 

Skal gå til en venninne nå og hente noen skolepapirer, så blir en times gåtur frem og tilbake. Ellers blir det kino i kveld, kanskje litt godteri, men ikke noen stor middag i dag da, da vi ikke rekker det, heldigvis :)

 

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette går jo strålendes!

 

jeg skjönner at det blir litt vanskelig å ikke komme på jobb da, ja smint! god bedring så får vi håpe det beste!!! så bra, 55,4!!! hold ut i helga=) kanskje du ser 54,9 til jul

 

god bedring til deg og fiskebolle! nå er det ikke lenge för du reiser! jeg reiser også hjem i morra, så vi "ses" på gardermoen, hihi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en del godis på kino i går..selv jeg ikke skulle! Jaja..ble også to timer gå tur og ca 3 trimpoeng :) Måtte bare veie meg i dag, og var på 55,8, fortsatt 55-tallet altså. Og jeg må være veldig flink i dag hvis det ikke skal bare hoppe opp igjen! Føler jeg ikke kan spise noenting uten å legge på meg med en gang! Greit at jeg spiste godter i går, men likevel så tror jeg neppe at jeg spiste mer enn en vanlig dagsrasjon på rundt 2000 eller noe..altså jeg burde ikke ha gått opp men holdt meg stabil..begynner seriøst å lure på hvor lite jeg blir nødt til å spise når jeg en dag skal stabilisere meg igjen. Kanskje jeg har fucka til forbrenninga mi :S Men så må jeg jo huske at jeg ikke har trent på en stund nå, kun gåturer.

 

I dag skal vi til byen så blir 1 times gåtur igjen da, det er bra :) Skal ta på stilongs i dag da, for ble sykt kaldt i går da vi gikk! Særlig på lårene, kjenner det litt i halsen i dag, og vil ikke bli syk til jul! Hvordan er formen din nå da fiskebolle? bedre?

 

Forresten var filmen vi så sykt dårlig: the day the worl stood still. Så ikke se den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ bare veie meg hver dag denne helga, for jeg er spent på om jeg greier å være flinkere enn ellers..i dag var jeg 55,6 kg :) håper sååå at jeg ikke ser 56-tallet igjen på mandag!

 

Kan ikke trene pga armen, den er veldig vond nå :D men skal gå litt tur i dag og. Ellers ble det grandis, men spiste bare to biter.

 

Hvordan står det til med dere ? Hatt en fin helg?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har feira 90 års dag for bestemoren min i dag med rømmegrøt og kake! men det er det eneste jeg har spist, så tror ikke akkurat det skal gi noe utslag!

det er ok å være hjemme igjen, men jeg skal bort igjen på tirsdag-onsdag og resten av dagene går det slag i slag, pluss at jeg og kjæresten skal stå for juleaften i år, så jeg har nok å henge fingrene i, tror ikke det blir så mye tid til å spise mer en det jeg trenger!

 

jeg har også gått ned en kg, er nå på 67,8... det er deilig! og folk komenterer at jeg har blitt litt smalere! det er fortsatt noen uker igjen til kjolen skal begynnes på, så kanskje jeg klarer å se 65 til midten av januar! det hadde virkelig vært en god start på det nye året!!!!

 

kjipt at armen ikke er blitt bedre smint....... men bra du går så mye! det hjelper jo det i forhold til vekta, all mosjon er bra! gå på! hihi

 

jeg har ikke trent på 2,5 uke, eller jeg har jo gått litt.. men ikke noe mer enn det! men har ikke spist for mye heller, bare akkurat passe!

 

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen tilbake til norge fiskebolle!!!

 

jeg veier 68, på kvelden... dette er bare utrolig bra! hihi

sitter å skriver opp alt som må handles inn til julebaking!

jeg skal ikke bake så mye, men må jo ha litt ettersom vi får gjester... men jeg har tenkt å spise fint lite selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på butikken og handlet inn masse bakevarer! koselig, gleder meg til å bake litt :D

 

var 68 i dag, jippi!

ble bare 3 timers søvn på meg i natt, så blir sikkert trøtt utover dagen! men men!

 

håper dere har det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg laget fiken&dadel&sjokolade kuler og fudge. har bare spist en liten kule for å kjenne at de ble gode, og det ble de!

de er ganske sunne, det er bare fiken, dadler, julenøtter og mørk kokesjokolade. mens fudgen er masse smør, sukker og marshmellows... hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLink du er missrosa, som greier å bake uten å spise masse :D det julegodteriet hørtes NAM ut! Og så bra at vekta holder seg, jeg er også så happy, var 55,1 i morgest :) :) er det mulig liksom? iihhhh! begynner jo å nærme meg målet! har gått 1 time i dag og er fornøyd med det :) Faktisk så merker jeg så godt forskjell på meg selv på bare 1 kg! Det er litt rart! Var innom jobben å pratet med de i dag, de sa jeg kunne komme og se hvordan det gikk ang armen, så føles veldig godt at jeg gikk innom! Men i dag er armen verre enn noen gang :S men men..må bare ta det som det kommer! i verste fall kan jeg kanskje gjøre forfallsoppgaver.

 

Velkommen til Norge fiskebolle !!

 

I morgen er første arbeidsdag! gledegruer meg!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg bakt fruktkake, sukkerfri!!! så den kan jeg spise med GOD samvittighet! men den skal stå i en uke før man kan spise av den..... skal ha den på julaften!

har virkelig vært effektiv i dag føler jeg, enda jeg bare sov 3 timer i natt:)

 

så kjempebra smint, 55,1..... det er jo bare knall!

masse lykke til på jobb i morra, håper armen blir bedre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var litt under 67 på vekta..... altså på 66!!! men jeg ser det ikke så godt ettersom jeg ikke har digitalvekt, men alikevell var det ca 66,8!!!!

JIPPI!!!!

skal til oslo i dag til i morra og møte venninder og shoppe litt=) dette blir bra!!!

 

dette gjør godt! kanskje jeg ser helt 66 tall til jul?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

åååh, nå ble jeg nesten misunnelig på dere her. Men glad på deres vegne også :D

Og dere har jobbet hardt for det!! Så dette var gøy!:) Da gjenstår det bare å ikke la det gli ut i jula, så ser jo dette strålende ut!

 

Selv har jeg bare blitt enda mer syk etter at jeg kom hjem. 40 i feber, sover ikke, hoster og harker og føler meg generelt helt forferdelig... Så det ikke noe gøy. Men da satser jeg hvertfall på å være frisk igjen til jul!!!

 

Også må jeg prøve å komme meg på vekta i morgen tidlig. Ikke kommet så langt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er akkurat det da, å ikke la det skli ut..men jeg tenker som så at det er bedre å skli ut fra 54 til 56, enn 56 til 58, så jeg har jo litt å gå på nå da, selv om det blir litt kjipt å bare gå rett opp igjen på en ukes tid. Men samtidig så har jeg lyst å kose meg i jula..kanskje bare heller være litt ekstra flink til å gå turer :D

 

Gooood bedring fiskebolle! Håper du blir bra til julen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har jobben gått smint????

 

usj, så kjipt fiskebolle... god bedring!!

 

jeg har vært i oslo og kjøpt siste rest av julegaver.... er fattig nå... kjipt!

 

på vekta til min svigermor viste den 66,4 i dag!! det har virkelig løsna for oss ja smint... det er jo bra! hihi for håpe du kommer etter fiskebolle... men viktig at du blir frisk til jul da;)

 

har ikke spist så veldig mye i dag, men det er sikkert blitt en 11-1200 kcal... men har gått ganske mye. håper vekta viser 66-67 i morra og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist ganske lite i det siste..så tipper jeg blir å legge på meg igjen når maten blir mer normalt igjen, men men. Fortsatt så jeg 54-tallet i dag da.

 

Ble ikke noe av jobben :D jeg var der en dag, men så hadde jeg en samtale med sjefen og vi bestemte at jeg heller skulle kontakte dem igjen etter jul og når jeg var frisk igjen. Så jeg får fortsatt komme dit da, og det er bra. Nå får jeg bare hvile armen så godt som mulig og håpe på at den blir raskt bra!

 

Så her er det altså juleferie nå! Skal på pub med vennegjengen i morgen kveld, og lørdagskveld reiser vi hjem til nordnorge :) Gleder meg veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var bra at du får komme tilbake etter jul da, smint;)

og bra med 54 tallet... får håpe det holder seg!

 

jeg var 68 i dag, det nye tippepunktet er tydeligvis 67/68. er fornøyd med det. men vil gjerne se 66/65 snart!

 

i dag skal vi handle inn til jul! og sende de siste pakkene og kortene! håper bare det kommer frem til jul, litt sent ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...