Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

dette er inlegg nr 1001 på denne tråden!! morsomt! vi er flinke til å skrive=)

 

er stapp mett og ballongmage deluxe.... men dette var kos og nå blir det lenge til vi skal ha taco igjen!

 

i morra skal jeg prøve å gå en tur på ski og en lang gåtur som i dag!

 

hva har dere gjort i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

sunn taco er det lov å bli stappmett på:) Jeg har blitt hektet på salat i disse dager, og spiser salat med kylling, torsk(...), laks, omelett, reker skinke. Altså, ikke alt på en gang, bare sånn for å få det på det rene. Men jo, salat er ikke dumt!

 

Har spist 1600 sunne kcal i dag, og trent både spinning og aerobic, så dag 1 med over 3 trimpoeng er vel overstått.

 

Også er det litt trivelig at det er litt varmere om dagen nå. Nei, livet er herlig dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA vi er flinke å skrive!! :)

 

Dagen i går ble ingenting på meg..ingen trening og mye mat :) Men nå har jeg vært våken i hele natt..og skal på trening nå kl åtte..måtte bare for å greie å snu døgnet! Håper jeg greier å yte litt! Blir neppe 3-poengene i dag da.

 

Taco og Salat høres godt ut! god ide. Vi skal ha stekt torsk i dag, + poteter, mais og lettrømme namnam..må på sukkeravrusning (igjen) jeg..og skal jobbe hardt i dag for å ikke spise noe godt, må bare fylle på med grønnsaker og frukt hele dagen tror jeg, og spise hver 3. time.

 

Ha en kjempefin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

3,4 tp!!! har gått i 70 min!

 

litt sliten og det er deilig!!!

 

var 3 kg mer i dag enn i går på vekta... får så utrolig mye vann i kroppen av taco, sikkert mye salt!

men jeg vet de kg går ned igjen da.

 

jeg må og bli flinkere til å lage salater..

flink er du fiskebolle som har tatt en dag med 3 tp

 

i iform denne utgaven står det mye om søvn og søvntips!! kjøp det og les.... jeg tenkte på deg når jeg så repotasjen, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

og dag 2 på utfordringen er i boks: 1t spinning og 1t bosu:)

 

Ellers må jeg innrømme at i går ble det helt oppe i 1900 kcal til slutt, men med all treninga så gjør ikke det så mye egentlig. Gåtur høres egentlig riktig trivelig. Kanskje jeg skulle gjøre det i morgen. Har fri hele dagen nemlig. Muligens kombinere med litt shopping?:)

 

Missrosa, du er herved utfordret til nok en dag med over 3 poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg tar utfordringen fiskebolle! torsdag eller fredag, skal bort i hele morra og deler av torsdag!

 

det er så deilig å ha rørt på seg, selvom det "bare" er å gå så gikk jeg jo fort i 70 min og det ble jo 668 kcal forbrent!!

det er digg med pulsklokke for den viser mer nøyaktig, til å anbefales!

 

det er jo knallbra med 1 time spinning og 1 time bosu!! du er sprek!

 

jeg gleder meg til høsten, da skal jeg begynne på elixia igjen, det var jeg så fornøyd med før, så blir bra å komme inn i et senter igjen!

lettere å trene synes jeg!

 

smint, hvordan går det med deg?

 

nå står kjæresten å lager en deilig å sunn omelett til oss, vedsiden av skal vi ha litt ingers rugbrød!

 

er så stolt av meg selv...

i dag har begynt å spise til ca faste tider og en "fast" mengde, som jeg skal følge fremover. i håp om at jeg ikke skal småspise så mye mellom måltidene eller hele dagen for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå har jeg ryddet i alle sommerklærne mine og plukket ut alt som ikke passet, det ble en svart søppelsekk tilsammen som jeg skal gi til frelsesarmen.

jeg har vært år tenkt at jeg kommer inn i klærne, men nå har jeg innsett at det kommer til å ta laaang tid og når den tid kommer at jeg kunne komet inn i klærne vil jeg heller ha nye sommerklær!

jeg har nsten ingen sommerklær som passer nå, så skal kjøpe litt nye med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Godt å høre, missrosa! Jeg har faktisk nettopp spist omelett selv, sammen med salat såklart;) Egentlig var planen å spise torsk og grønnsaker, men etter en lang dag ble det så mye enklere å bare lage en omelett. Men i morgen har jeg god tid, så da skal det nok bli torsk.

 

I morgen skal jeg også ta meg en gåtur tenkte jeg. Og får se an formen om jeg kanskje trener litt styrke også. Og matplanen er allerede klar;

 

havregrøt

yoghurt med eple og pærebiter

Torsk og grønnsaker

kylling og salat

appelsin og nøtter

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

3 brødskiver

1 yoghurt

1 fedon burger (burger king)

1/2 pose pommes frites

2 boller

1 rull med smil sjokolade

1 tallerken suppe

1 pølse

1 porsjon potetstappe!

 

spisekick kalles det! je klarer bare ikke begrense meg. usj... det er jo flere tusen kcal!

aldri mer kan jeg skrive, men det kommer jo garntert til å skje igjen!

 

det har ike vært en så god dag i det store og det hele, kanskje derfor trangen til mat var så stor når jeg var alene ute!

 

håper på en bedre dag i morra!

 

har dere hatt det bra i dag? har du fått gjenomført de du hadde tenkt fiskebolle med en fridag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært så mye i det siste så jeg har ikke rukket verken det ene eller andre!

 

Missrosa, sånne spisedager skjer i blant..det føles ikke noe godt, men du henter deg nok fort inn igjen! Du kan jo tenke at mange som driver med seriøs trening osv har såkalte spisedager for forbrenningens skyld..det var det du hadde nå :)

 

I dag ble det 3 trimpoeng :) Føltes godt å endelig trene, og å ha en bra dag generelt. Spiste havregrøt til frokost og nå kyllingsalat til lunsj (hadde det også til middag i går). Gud så godt det var med salat - lenge siden sist nå! Og så er det så deilig å spise normal mat igjen og ikke føle seg oppblåst som en bolle :) Skal ha stekt torsk og grønnsaker til middag i dag, blir godt.

 

På lørdag har jeg planer om å kjøpe meg sushi og kose meg med på ettermiddagen etter skolen. Kjæresten reiser nemlig bort i helga, så da må jeg utnytte det og spise slikt som han ikke er så glad i, men som jeg er kjempeglad i. Sånne makiruller er så godt!! Gleder meg allerede :)

 

Mitt eneste mål for denne uka var jo å trene tre dager..hmm..har planer om å trene i morgen også, så visst jeg kommer meg i vei på søndagskveld også så greier jeg det!! Får bare prøve.

 

Håper dere har en fin dag?

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg har hatt hviledag i dag. Tror kroppen har godt av det etter mange dager med hard trening nå. Men er litt rastløs, og liker ikke helt dette med å bare sitte i ro. Spist sunt har hvertfall, blitt veldig store mengder frukt i dag faktisk. Men det er jo ikke det verste man spiser akkurat...

 

Missrosa, spisedager er helt greit sånn iblant. Men prøv å heller spise sunn mat;) hehe, ja jeg vet utmerket godt at det enkelte ganger er lettere sagt enn gjort. Men jeg har hvertfall sånne dager som jeg bare vil spise masse, uten at det nødvendigvis må være så usunt, og da er det viktig å heller spise masse havregrøt (min personlige favoritt på slike dager), og la det stå til.

 

Sushi ja... jeg må innrømme jeg ikke helt er blitt glad i denslags. Enkelte "snille" typer spiser jeg, men det er noe med denne fisken som er rå... Jaja, jeg vokser meg det vel kanskje av meg etterhvert. Men det er utrolig deilig å være hjemme alene litt når man er vant til å bo sammen med noen. Bare legge beina på bordet og gjøre akkurat som man vil! Kos deg grenseløst i helgen, smint!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviledag innimellom er nok ikke dumt fiskebolle. Men skjønner at du er rastløs når du har blitt vant til å røre deg så mye!

 

Ja skal kose meg grenseløst :D hehe. Blir godt, men også litt rart å være alene på natta og sånn.

 

Forresten missrosa så har jeg sett etter iform bladet men ikke funnet det enda, kunne tenkt meg å se hva som står om søvn osv. Dessuten liker jeg å kjøpe det bladet i blant uansett - står mange tips der og sånn. Men jeg kan tenke meg at det ikke er noen søvntips der som jeg ikke allerede vet og har prøvd..

 

Men i dag sto jeg opp halv sju og hadde sovet siden halv ett i går kveld, og selv om jeg kanskje våknet ti ganger i løpet av natta, så slapp jeg å stå opp og var så happy i morges! Skal snart gå i senga igjen og forhåpentligvis gjenta suksessen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

så bra smint at du sov godt! har du gjort det i natt og?

nei, det var vel ikke noe banebrytende som sto der sikkert...

jeg skal være litt ærlig med deg (hørtes alvorlig ut, hehe) jeg har ikke sovet en dag uten sovemedisiner de siste 3 årene.... for jeg får ikke sove!

jeg vet det sikkert ikke er bra og alt det der, men jeg får det bare ikke til.

sier ikke at du skal begynne på det, for det absolutt beste er å klare seg uten!

enda jeg prøvde masse tips og råd. te, naturmedisin, varm melk, osv...

 

vel, jeg var ganske flink med maten i går, spiste 4 måltider og litt usunt, en marispanbit jeg fant og litt sånn. jeg skjønner ikke jeg har ALDRI brydd meg om godteri og søte saker, jeg bryr meg ikke så mye om det nå heller, men jeg bare må ha noe å dytte i meg.

 

i dag skal jeg være rolig hjemme, endelig! og skal gå lang tur med hunden og skaffe meg 3 tp!

 

en hviledag er sunt innemellom ja, fiskebolle!! og ikke minst deilig! hehe, du har jo bare vært kjempeflink til å trene i det siste!!

 

 

ha en fin dag jenter! det skal hvertfall jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

takk for at du utfordret meg til en dag til med 3 tp, fiskbolle!!

 

nå har jeg kommet inn fra tur, 3,7 tp!

det vil si at denne uka til nå har jeg greid 10 tp!!

og målet jeg satte meg for uka var 10 tp... så om jeg får poeg i helga blir det bare ekstra bonus!!

 

jeg er VELDIG fornøyd med min insats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,6 trimpoeng i dag!! :D superfornøyd med min innsats også! Så flinke vi har vært!

 

Ja jeg har mange ganger tenkt på sovemedisin missrosa, men jeg er veldig skeptisk og hører folk blir avhengig osv, så jeg blir ikke overraska at du har gått på det i 3 år, men hva skal man gjøre? man blir jo gal av å ikke få sove.. jeg vet jo det er grunner til det også da, mye styr i livet mitt nå, så ligger jo oftest våken pga tanker og bekymringer, og det er ikke så lett å fikse i en fei. Men men..i natt sovnet jeg 2 og sto opp halv ti i morgest og det er supert :)

 

Nå skal vi lage salat med pasta, ost og skinke, vel fortjent etter all treninga i dag.

 

Hvordan står det til med deg fiskebolle? Kommet deg opp av godstolen igjen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Joda, idag har har jeg vært ute i snøen. Kom nettopp hjem fra jobb nå, og må bare få varmet opp tærne litt før jeg tar meg en tur og trene styrke. Tenker det er greit å vente et par timer uansett så er det ikke like mange folk. Jeg hater å skulle trene oppå folk omtrent.

 

Heldigvis har jeg sovet mye bedre etter at jeg kom tilbake til Norge, men fremdeles skulle jeg gjerne ha klart å sovne litt tidligere. Er sjelden jeg får lagt meg før 12-1tiden hvertfall. Men det er jo uansett bedre enn å skulle kaste på seg til kl 4-5-6, eller ikke sove i det hele tatt. Så jeg sier meg fornøyd;)

 

Missrosa, så bra! Da skal du få ukens siste utfordring av meg. Og det er å trene enten lørdag eller søndag. Ikke nødvendigvis 3 poeng, men trene litt hvertfall, så du fortsetter den gode trenden.

 

Smint: 4,6 er jo kjempebra! Ser sannelig ut som om du også er på god vei nå. Er det ikke mye lettere nå bare dere er kommet i gang?

 

Ellers er min plan for kvelden (etter trening såklart) å kose meg hjemme og se på film, kanskje drikke et glass vin eller to. Og sannelig om ikke jeg skal vurdere å bake litt også. Fikk plutselig så lyst på horn med ost og skinke tidligere i dag, så tenkte jeg skulle lage en sunnere versjon med rugmel og lettost! Å, nå gleder jeg meg allerede. Må bare huske å innom kiwi på veien hjem nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg et par fiskebolle? :D

 

Jo det ER mye lettere når en først har kommet i gang, skal gi deg rett idet. Og om jeg ikke greier å trene mer denne uka, ble det en gang forrige uke og to ganger denne uka, er da framgang iallefall. Vil helst holde meg på 3 ganger i uka, 4 når jeg har litt ekstra å gi :)

 

Nå leser jeg til tentamen i morgen..er såå dårlig forberedt, puh.. latinske muskelnavn :S

 

Ha en fin fredag dere som kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

hehe, ja alt blir plutselig vanskeligere på latin. Men er jo de samme navnene på engelsk, så da blir det litt lettere hvertfall.

 

Ellers må jeg innrømme jeg aldri kom meg på trening, er så ufyselig vær ute. men i morgen og på søndag skal jeg nok få trent, så da er det jo ikke så ille. Har trent såpass mye i det siste at enda en hviledag sikkert ikke er så dumt uansett.

 

Ellers ble det jo heller ikke horn siden jeg aldri kom meg ut, så får ta det på sikt. Derimot ble det kyllingsalat, så man har hvertfall spist bra i dag!

 

God helg folkens!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå har jeg og kjæresten spist pizza, vi laget en NÅ deig med kylling, ananas, peanøtter og ost. jeg spiste 4 stk (en halv NÅ bunn) synes ikke det var så ille egentlig. når vi kjøper peppes e.l siser jeg jo mye mer!

 

jeg skal gå på ski tenkte jeg i morra eller søndag,så jeg tar utfordringen fiskebolle!

horn hørtes godt ut!

 

lykke til med lesing smint! og lykke til i morra! dette får du til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

sitter her å spiser frokost, havregrøt m/ banan, rosin og sukkerfri syltetøy! nam, dette er det beste jeg vet!

 

ellers har jeg ikke så store planer for dagen. skal nok komme meg ut en tur!

 

var ganske fornød med gårsdagens mat, håper jeg får til det fremover, ikke spise så innmari mye, alt blir bare vondt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hva dere..tentamen ble avlyst..hehe..neida, men den ble flytta til neste skolehelg pga syk lærer, gjett om jeg ble glad, hehe :D

 

Missrosa, jeg måtte lese det du hadde skrevet flere ganger, for å se om du hadde skrevet feil, hehe..hva betyr en NÅ deig????

 

Bare jeg som er dum nå eller? :P

 

Ha en fin kveld dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

hehe, kan ikke si jeg heller vet hva en NÅdeig er!:P

 

Så bra smint, alltid greit med litt ekstra lesetid.

 

Jeg kom meg aldri på trening i går, men har vært og trent styrke i dag hvertfall. Jeg har også kjøpt meg sko og sånne varme tøfler, så nå burde jeg være godt forberedt på kulden!

 

I kveld skal jeg på fest til noen venner, så det blir bra! Bare håper det ikke er for meget chips og sjokolade i nærheten, jeg kan holde meg til min vinflaske og intet annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

NÅ deig er en ferig deig fra Tine, det er bare å rulle den ut, for den ligger allerede på et bakepapir! kjempeenkelt!!! er litt for utolmodig til å bake pizzdeig, burde skjerpe meg... men NÅ deigen har redet meg!

 

så bra at tentamen ble utsatt, da kan du pugge latinske muskelnavn en uke til!

 

kos deg på fest fiskeboll!!

 

jeg sitter å "innreder" leiligheten vi skal flytte inn i til høsten. vi har bodd i den før. men nå skal vi ha lit nye møbler og stæsj!! morsomt!! gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...