Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

hehe, tenkte på kcal jeg nå ja. jeg drikker ikke så mye brus så da bekymrer jeg meg ikke for emaljen :)

 

høres utrolig upraktisk og tungvint ut med krykker i snøen ja! jeg fikk ikke bilen opp fra parkeringen imorges så jeg måtte stjele bilen til kjæresten min...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

jeg er fornøyd med at jeg har blitt så flink til å komme meg ut!!! får bare håpe det varer etter jeg har levert hunden også! skal prøve på det!

 

nå har jeg laget den slankesuppen/grønsakssuppen! kjæresten er litt syk, og da smaker det godt med slik suppe. bare har oppi litt strimla kjøtt når vi skal spise så blir det litt mer mat for en mann! hehe!

 

har vært ute en liten tur i dag, 1,5 tp!

 

snart skal jeg til bestemoren min med blomster!

 

god bedring med foten fiskebolle:)

lykke til med lesing smint, du klarer det!!!

og bra du ikke spist noe godt under stevne chenok!!

 

vi er flinke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har fått 3,8 tp i dag! spist bra har jeg også gjort! godt med suppe, hehe!

har spist et stykke av sjokoladekaken jeg bakte i går og.

 

mål for uka er 3 tp hver dag. så minst 21 tp på søndag!

ellers skal jeg fortsette med hvregrøt og annen sunn mat.

 

hvordan har dagen deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ridd på dressurtime og har laget skinke- og makaronigrateng med salat til middag. mm!!

 

idag glemte jeg yoghurtene mine så jeg har spist altfor sjelden... :) ble bare frokost, lunsj og middag...

 

høres ut som et greit mål med 3tp hver dag, missrosa. 21 på en uke er jo absolutt ikke gale!

 

overlevde du dagen på krykker, fiskebolle?

 

kom du i gang med lesingen smint?

 

håper dere har hatt en finfin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

jeg har faktisk kun vært ute av døren i dag for å kjøpe mat. Fiskeboller og gulrøtter faktisk:)

 

hehe, jeg må le litt missrosa, da du sa du skulle til bestemor med blomster fikk jeg et meget sterkt mentalt bilde av deg som en liten rødhette som hoppet og svinset bort en sti med kurven over armen, hehe:)

 

Har hvertfall spist rimelig greit i dag, ca 1400 kcal, men en meget slapp dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag er jeg klar for spinning igjen!! yeah!! gleder meg for nå føler jeg at jeg har fått altfor lite trim den siste uken... :)

 

er litt tom for middagsideer idag. kanskje det bare blir omelett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært ute en liten tur. nå skal jeg spise havregrøt mens jeg ser på ugly betty!

elles er det helt nydelig vær her i dag, så skal prøve å komme meg ut en tur i 2 tiden og!

 

omelett er jo godt, chenok!

 

hehehe, ja det var omtrent slik og fiskebolle! god bedrng med foten, håper den kommer seg!

 

hvordan går det med deg smint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, jeg vil også uuuuuuuuuuuuuuuuuut!

 

sitter inne og kokkelurer... ute er det masse snø og strålende sol!! er ikke ofte det er slik her i Bergen! hvis jeg hadde hatt fri kunne jeg jo ha trimmet masse også!

 

hmm... jeg er nok rett og slett ikke EGNET til å jobbe 100%. hehe! og ihvertfall ikke 110-120% slik jeg ofte gjør... :) blæææææææh!

 

- jeg må finne meg en RIK mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer ikke i gang med noen ting.

har jo gått en tur, så har jeg spist og sett ugly betty, så har jeg dusjet og sminka meg, tenkte det er hyggelig å gå i ordentlige klær og litt sminke. ikke bare vase rundt i ullundertøy og joggebukse!

burde vaske opp og burde komme meg ut! men ingen av delene skjer.... men man skal kanskje bare være litt lat noen dager? har vært ganske ernærgisk siste dagene, bakt, vasket og gått tur....

også er de jo ikke siste dagen med fint vær, så eg går jo ikke glipp av noe på den måten, har jo vært ute!!!

 

skal ha risgrøt til middag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh! grøt er skikkelig godt!!

 

jeg skulle ønske jeg kunne hatt en skikkelig lat dag en dag snart... kanskje jeg skulle forsøkt å få noen til å passe hesten en dag så kan jeg sitte hjemme og sulle en hel lørdag eller søndag?? det hadde vært sinnsykt deilig!

 

kanskje du får lyst til å ta en tur ut senere? jeg er ofte super aktiv på kvelden - når jeg helst burde lagt meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske dårlige dager her akkurat nå..kommer ikke i gang..spiser usunt..godteri osv.. står opp sent igjen :)

 

Skal iallefall gå til byen i dag for å bøte litt på (50 min tur).

 

Har krøllet håret og sminket meg og kledd meg slik at jeg føler meg litt bedre iallefall.

 

Stå på videre - dere er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen er snart forbi,håper på en dag med litt mer energi i morra!

men, det ble 2,9 tp i dag og det er jeg fornøyd med!

har ikke spist så mye, 1 porsjon havregrøt, 1 kakestyke(sukkerfri) og en porsjon risgrøt. dvs nesten ikke noe proteiner... ikke bra! men har ikke hat lyst på noe mer... kanskje jeg skal spise litt nå.

 

du kommer inn i bedre dager smint=) prøv å snu en liten ting hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puh!! idag har jeg "spunnet" som en gal på spinningen!! :)

 

det ble kjøttboller av karbonadedeig, salsa saus (rester fra taco), litt hjemmelaget potetmos og salat til middag!! kjempegodt!!

 

idag lagde jeg faktisk dessert også: skar opp knallgrønt og surt eple og hadde vanilje kesam på! deilig :)

 

nå skal jeg vaske trappen i huset her. det er vår leiegård jeg bor i (pappa, onkel, min bror, mine 2 fettere og jeg) og i et tullete øyeblikk har jeg påtatt meg jobben med å vaske trappene hver uke!! angrer til stadighet, spesielt med tanke på min dårlige rygg!! - men det er i det minste GOD trim!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får være ute i god tid og sjekke at du får start på bilen så du rekker legetimen din.

 

min bil står godt fast på parkeringsplassen. mercedes er ikke akkurat gull på vinterføre!! så denne uken har jeg lånt kjæresten sin saab :)

 

han mente forresten at han kunne se at jeg hadde tatt av! weeee! han mente jeg var tynnere på ryggen?? jaja, jeg skal være fornøyd så lenge jeg blir tynnere :)

 

lykke til hos legen! håper han/ hun er hyggeligere en min bitchy fastlege!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk startet bilen!

 

men, har spist frokost nå, 700 kcal!!! bare fordi jeg hadde de idiotiske peanøttene på grøten min. ahhh! hver gang jeg gjør det angrer jeg like mye.

har også et skikkelig sug etter mat i dag. peanøtter og kake og vi har begge deler, buhu!

må klare å stå i mot, ikke spise opp alt vi har!!

 

så bra da chenok at kjæresten din ser endringer!!!

 

ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

hehe, jeg har det samme problemet, missrosa. Enten spiser jeg cashewnøtter eller peanøttsmør. Sistnevnte er forøvrig storfavoritten nå om dagen, fantastisk godt!!

 

Jeg har på morgenen i dag (ENDELIG!!!) fått hinket meg av gårde på trening og trent styrke for overkroppen. Og dere kan tro det var deilig å få bevegt litt på seg igjen. SOm dere sikkert har skjønt er jeg litt av en treningsnarkoman. Så etter 2 uker uten trening nå.... fantastisk! Selv om jeg gjerne skulle ha løpt litt på mølle også, men det må jeg nok vente enda en uke eller to med. Men jeg har hvertfall fått kastet av meg krykkene, så nå humper jeg rundt her;)

 

Ellers er det stråååålende vær i dag, I like!! Håper dere har en like fin dag som meg!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vakkert her og i dag, har akkurat kommet inn fra tur med hunden, deilig. men merker jeg blir sliten, 2-3 turer hver dag tar faktisk på! målet mitt er 3 tp hver dag og så langt i dag har jeg 3,2. men tviler på at det blir så lang kveldstur egentlig!

 

da er vi to om nøtteproblemet fiskebolle, hehe! så bra at du har fått trent i dag, kan tenke meg det var godt ja... da er det bare å fortsette med å trene overkroppen, viktig å ikke oveanstrenge foten før den blir bra... men det kjenner du jo!

 

nå skal jeg slappe av litt! jippi!

 

ha en fortsatt fin dag i det nydeige været

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo kjekt at NOEN ser endringer, hehe! JEG kan nemlig ikke se noen endring selv ennå!

 

flott at du kom deg på trening fiskebolle! kan tenke meg det var deilig ja! :)

 

3,2 tp er jo bra missrosa!!

 

hmm... jeg er veld kanskje "heldig" som ikke er så glad i nøtter :) da slipper jeg å bekymre meg for å spise for mange av dem! liker nøtter i sjokolade da :) men sjokolade er jo veldig fy-fy uansett!

 

idag tror jeg det blir kyllingfilet, pasta, pesto og salat hos oss! imorgen er det veiedag, lurer på hva kurslederen skriver til meg imorgen!

 

ha en fortsatt fin dag folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har spist mye i dag... det blir vel ca 2500 kcal etter middag. buhu.. men, det meste er nøttene... og siste kakestykke av den sukkerfrie kaka!

men, det ble 3,8 tp i dag. så da får det vel gå bra med litt ekstra mat for en dag!

 

vi skal ha haselbakte poteter, kyllingfile og grønsaker til middag! nam, ikke den sunneste type potet, men nam! hehe

 

have a nice evening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.. lite trening på meg i det siste, men jeg har iallefall spist sunt og magert. Blitt gåturer da, og i dag hadde vekta heldigvis gått litt ned igjen..får litt sånn småpanikk av å se "et nytt tall" så da må det skjerpings til! var på 56,8 nå da..vil så gjerne se 55 igjen, men 56 blank er greit det også..har senket kravene mine, hehe..

 

I dag ble det kalkun, poteter, løk, paprika og tomat til middag. Og mango og pære til dessert.

 

Har også kjøpt inn gulrøtter endelig, er glad i det så skal bli flinkere til å spise det som mellommåltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har vært litt mye i det siste så måtte avlyse en avtale jeg hadde i dag. er rett og slett helt utkjørt... jeg blir det når det blir litt mye.

så i dag skal jeg ta det med ro, gå noen turer med hunden, spise mat og ellers ikke så mye mer.

 

så bra at du hvertfall spiser sunt smint, det er jo viktig. mango og gulrøtter, namnam!!

 

ha en fin dag, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haselbakte poteter er kjempegodt da!! gulerøtter også - men jeg synes det de er veldig varierende både på smak og kvalitet!

 

idag lurer jeg på å spise fiskekaker til middag... har ikke helt bestemt meg enda :)

 

hadde veiedag idag: 65,6 kg og har skrumpet inn 5 cm totalt. det går saaaaaaaaaaaaaaaaaakte framover...

 

høres deilig ut med en avslappnings-dag missrosa :) du får nyte dagen og lade opp "batteriene" :)

 

jeg er så misunnelig på vekten din smint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sto opp 9, så gikk jeg og la meg igjenn og sov til 11.20. vært på en tur med hunden og nå baker jeg brød! skal vaske lit klær, men det er ikke så anstrengendes!

 

jeg synes det er fremagang hos deg chenok... når var det du begynte å gå nedover?

jeg veide 75 i mai 08 og nå, februar 09 er jeg 69. var 67 i jula, har krympet 8 cm i midjen. men, det er ikke så lett å gå fort ned, men du har jo gått inn 5 cm og det er bra!!

du må nok ha tolmodighet!

og det går litt saktere når kroppen ikke er såå stor... i følge høyde/vekt som du skrev hadde du en BMI på 25, som tydeligvis legen din reagerte på. men dette er jo ikke spesielt mye...

når jeg var på mitt største hadde jeg BMI på 33/34. var da ca 82 kg. på 155 cm. men jeg brukte ikke "mer" en 42/44 i klær. men jeg var jo ganske "oppblåst" men jeg gikk ganske fort ned til 75, litt tyngre å gå ned til 70 og tyngre og gå fra 70 og nedover.

 

er egentlig ikke noe fan av BMI, for jeg føler IKKE at det stemmer i forhold til hvordan kroppen er bygd. ville bare ta det med... for det var sikkert ut fra BMI legen din kalte deg overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...