Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest Chenok

jeg er så misunnelig på all "gåingen" deres!! jeg får meg liksom ikke til å kjøre en plass for å gå tur når kl er blitt 20-21 på kvelden

 

før gikk jeg jo masse... da jeg bodde hjemme altså. nå er det jo bare narkiser og dealere så langt øyet kan se!

 

jeg HATER dealerene i hagen. forsøker å drepe dem med blikket hver dag! har jo lest i avisen at de gir gratis narko til unger for å få dem hektet. da nådde hatet mitt et nytt nivå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

har vært ut på en lang og nydelig skitur, er skikkelig sliten for jeg gikk ganske fort på slutten for å ta meg litt ut... lenge siden jeg har gjort det! godt!

 

usj... det er lavmål ja... narko er noe shiit!

men du går vel mye med hesten og rir og slikt?

 

nå skal jeg ta en dusj, så skal jeg spise en velfortjent lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 4 trimpoeng i går. Veide 56,5 kg i dag..på stedet hvil altså.

 

Hadde planlagt trening i dag også,men så har jeg sovet med krøller i håret i natt, så vil liksom ikke trene så jeg må dusje å ta det bort..hehehe..forfengelighet framfor trening liksom, hadde lyst å være fin på kafè senere i dag, så jeg tenkte jeg heller skal gå meg en langtur nå :)

 

Jo dere, hun ringte ikke i går, jeg fikk en melding om at det var så hektisk at hun heller skulle ringe meg i dag, så jeg går nå å venter å venter :)

 

Kanskje du gikk på sånn skimaskin Chenok? eller ellipsemaskin som det heter på fagspråket, hehe, jeg trener iallefall veldig mye på sånn!

 

Nei da skal jeg skyndte meg ut å gå tur før samboern kommer hjem fra jobb så jeg rekker å gå og kjøpe middag også! Blir skinkesalat i dag!

 

Snakkes mere siden dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

ja, en sånn en var det! ellipse!!! suste avgårde :)

 

joda jeg trasker og går med gampen... men han går ikke så veldig fort så da blir det så som så med poengene :) så er det jo mye annet arbeid som tar tid.

 

jeg får gjøre en skikkelig trim-innsats i helgen tenker jeg. da skal jeg ri ponniene for noen av dem som jeg underviser også så da får jeg kanskje ristet bort noen kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag har jeg vært flink,

har spist 1 kyllingfile og salat med isberg, mais, ananas og fetaost med 3% dressing.

så det ble 430 kcal, og det er jeg fornøyd med!

 

ellers er jeg fortsatt litt sliten etter skituren, men det er godt!

i morgen er planen å gå en tur på morgnenen før dagens plikter kaller!

målet er 30 tp denne uken

 

mål for resten av uka:

torsdag - ski, 1 time

fredag - yoga 50 min

lørdag -ski 2 timer, minimum

søndag, ski 2 timer & yoga 50 min

 

tror jeg skal greie det, har veldig godt av å komme meg ut og jeg må trene! og jeg elsker jo å gå på ski, hvertfall når jeg kan gå klassisk... holder ut lenger da enn når jeg skøyter. og yoga er jo bare avslappende, men gir effekt!

 

nå skal jeg lese litt spansk! og slappe av og kose meg med et glass biola og en sjokokaffe! (kaffe med litt melk og sukkerfri kakao, nam)

 

hehe, det er viktig at skjønnheten kommer først ja, smint!! har "jobben" ringt?

 

du får ri noen ekstra runder chenok! så skal du se kiloene renner av.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Du får si fra om du trenger hjelp med spansken missrosa;)

 

Jeg har nå innsett at mine 3-4 uker med lite trening og mye spising har ført til at noen ekstra kg har kommet på igjen, og det liker man ikke.

Derfor er min plan å frem til påske (nærmere bestemt t.o.m palmesøndag) skal jeg spise 1300kcal i snitt per dag, samt trene som normalt. Og siden jeg nå er blitt vant med (og føler meg nærmest avhengig av) å spise mer enn normalt, så trenger jeg deres hjelp til å arrestere meg og være strenge! Ok?

 

Og smint, jeg som var så flink i hele januar med å ikke drikke brus, jeg er nå helt hektet igjen. nei nei nei!

 

Men men, med friskt mot går man på, og fra og med i morgen er det altså strengt regime, så jeg får bort disse uvanene igjen.

 

- 4 måltider

- 1300 kcal

- ingen brus

 

Flere av dere som henger dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble salat til middag på meg også i dag! Med skinke her da. Ellers kafetur med jentene men drakk bare en te der da :)

 

Gått tur har jeg også i dag på ca 50 minutter.

 

Nei jeg har ikke hørt fra jobben :) håper at hun bare glemte det bort og ringer i morgen!

 

Tror jeg allerede er her inne hver dag ca, hehe, så heng deg på daglige tilstandsrapporter fiskebolle :)

 

Nå er det Lost !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

mat:

frokost

90 g ingers rugbrød

1 yoplait sukkerfri

en skvett melk i kaffen

5 g margarin

 

lunsj

45 g ingers rugbrød

1 yoplait sukerfri

en skvett melk i kaffen

 

middag

salat

1 kyllingfile

 

kvelds

2 dl biola

 

1000 kcal, litt lite, men var så fokusert på en mindre middag og jeg har ikke vært så mye hjemme, så har ikke gått og småspist frukt som jeg pleier!

 

har gått 1 time og 50 min på ski - 879 kcal - 4,4 tp

 

så jeg kunne spist mer ser jeg, men nå har jeg hatt en periode hvor jeg omtrent ikke har rørt meg og spist mer... så da får jeg se på det som en kickstart! hehe, kan hvertfall late som.

 

hun ringer deg sikkert om ikke får du ta kontakt!

flink som bare drakk en te smint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

oj, en sånn dag hadde aldri jeg overlevd. Her må det betraktelig større mengder mat til, ellers går jeg på veggene av sult. Heldigvis finnes det grønnsaker og rent kjøtt og fisk! :)

 

Men missrosa, har du ikke pålegg på brødet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg bruker ofte yolplait'en på brødskiva ellers har jeg på litt margarin. jeg er litt pålegg-lei!

skal prøve å spise mer i dag, når jeg har tenkt å trene en del bør jeg kanskje det!

 

 

vel, skal ut på ski nå nå, skriver mer etterpå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

jeg slenger meg på denne ingen brus, 4 måltider og 1300 kcal!! det er nemlig akkurat dette jeg driver med :)

 

dvs drikker et glass eller to med pepsi max på lørdager... idag er jeg egentlig sur og lei. det er veiedag og den H******* kroppen min gidder ikke å forbrenne noe! ARG! 64,4 kg.

 

i kveld er det spinning kl 19. skal se om jeg ikke kan klare å gi litt ekstra så kanskje jeg blir slank og fin :)

 

hesten er sjuk. det er mye av og på og fram og tilbake med hva veterinærene sier... men akkurat nå får jeg bare leie han eller skritte rolig tur. sånt blir det lite trim av! både han og jeg eser jo ut! er fortvilende dette her for veterinærene i norge har rett og slett ikke bra nok utstyr og ikke nok kunnskap... dette sliter jo på meg psykisk også så jeg går fra å være høyt oppe og langt nede fra den ene til den andre beskjeden som jeg får av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har kommet inn fra en 70 minutters skitur, 4,2 tp!

deilig, nå skal jeg spise en god og sunn frokost!

 

chenok , jeg skjønner du er fortvilet for at hesten din er syk.... :)

håper dere finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i treningsklærne nå og har nettopp spist frokost: yogite + multigrain med cottage cheese. Har nesten sluttet å føre inn maten jeg..blir så lei til tider, men kan jo prøve å hive meg med jeg og! Brus drikker jeg fortsatt jeg og, men bare i helger, må liksom ha det når jeg er i bakrus..noe jeg ofte er :)

 

Ellers skal jeg på trening nå da og trene på skimaskin. Mulig jeg går en tur til byen etterpå, er jo strålende solskinn ute! Da blir alt så mye lettere :)

 

Forresten, jeg har mye mer orden på døgnet mitt nå enn før..plutselig ble ting bedre liksom..kan jo slite litt fortsatt med å få sove, men i går f.eks sovnet jeg rundt tolv og nå sto jeg opp kl ni, helt passelig det :)

 

Drømte i natt at hun ringte og sa jeg skulle starte på tirsdag kl fire..hehehe..håper jeg er sanndrømt og at det ikke bare er en ønskedrøm :) Føler på meg at tlf kommer i dag ja..hehe..hvis ikke får jeg bare ringe selv.

 

Missrosa: wow! 70 minutters skitur, så flink du er! Nå ble jeg mer motivert til å komme meg i vei og røre meg selv her! Selv om det blir innendørs ski, hehe

 

Chenok: Må være vanskelig å ikke vite hva som skjer ja, får bare håpe på det beste og så får du prøve å nyte nåtiden som du og hesten har sammen i fall det verste liksom. Klem til deg!

 

Ha en fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

slenger meg på missrosa: flott at du har begynt å få orden på døgnrytmen smint!

 

jeg har også lett for å snu rundt på dagene dersom jeg ikke har noen grunn til å stå opp til et bestemt tidspunkt!! men nå som jeg jobber hver dag og har en kjæreste som er flink til å legge seg tidlig går det bra for min del :)

 

takk for lykke-ønskninger med hesten :)

 

jeg er skikkelig misunnelig på dere som får kommet dere ut på ski og alt.

det høres så deilig ut!!

 

jeg sitter nå her foran dataen og jobber... nå er det lunsi for min del: mine to daglige brødskiver med ost og en kopp te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å trøste deg så går ikke jeg på ski, hehe, har rett og slett ikke ski. Men det er perfekt vær for det i dag da, utrolig fint ute, sol men kaldt.

 

Da har jeg trent i 80 minutter og fått 3,9 trimpoeng!

 

Sitter nå å spiser rester fra middagen i går, salat med utrolig lite skinke i, hehe, spiste opp mestparten av den i går..men slengte litt cottage cheese oppi og krydret det hele så ble veldig godt! I dag skal vi ha fiskesuppe og grove rundstykker til middag også, en bra og sunn dag så langt :)

 

Nå SKAL jeg lese skolestoff.. jeg er såå sløv på å komme i gang, men nå MÅ jeg bare!!!

 

Hva jobber du med Chenok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, faktisk har jeg alltid hatt litt lyst på type kontorjobb, det er ikke noe som avskrekker meg som så mange andre :)

 

Starter i opplæring på mandag :) :)

 

Tralala!

 

Nå middag: fiskesuppe og cottage cheese med jordbær til dessert bare for å feire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

åh, jordbær hørtes deilig ut - vel fortjent med feiring idag! er jo ikke HVER dag man får ny jobb!!

 

kontorjobb er ok, men kjipt å sitte så mye i ro! kanskje jeg kan finne noen øvelser som kan gjøres mens jeg sitter her og trykker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

gratulerer med jobben, smint!!

 

har vært på en skitur til i dag, så har fått tilsammen 7,5 tp.

 

har spist ca 12-1300 kcal

 

nå skal jeg kose meg med litt jorbær og biola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

forrige fredag satte jeg meg mål om å veie 69 kg i morra. blir spennende se!

har hvertfall vært fornøyd med innsatsen denne uken, har 18,5 tp, hadde et mål om 30, er jeg like flink som i dag går detfint, men jeg er fornøyd med 7 til.

 

men det er så godt å gå på ski, ser ikke på det som slitsomt, bare gøy! selvom jeg tar meg ganske så ut.

 

men jeg skal prøve å spise litt mer proteiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg har også et mål, og det er å veie 62 til påske! Så nå skal jeg fokusere på å ned i fettprosent og heller la muskelbygginga hvile litt.

 

Dag 1: Ikke helt fornøyd, ble 1400, og 45 min trening bare

Men ikke drikket brus, og har spist 4 måltider. Det siste ble bare litt for stort... Hadde gått så lang tid siden middag at jeg var så supersulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...