Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Takk for det dere :)

 

Nesten litt irriterende å ha rett døgn igjen også når man ikke får sove mer enn til halv sju på en fredagsmorgen :) hehe, neida, skal ikke klage jeg! Spiser frokost nå, multigrain med makrell i tomat. Treningen i dag blir gåtur tenkte jeg

 

Ellers er planen å lage to pizzabunner som jeg tenkte å halvsteke og fryse, er så lettvint å bruke senere da :)

 

Så flinke dere er! Kanskje jeg også burde lage meg noen mål..foreløpig tror jeg det bare blir å fortsette å trene regelmessig ca tre ganger i uka selv om jeg starter å jobbe, tror det kan bli tøft nok!

 

Så utrolig mye trimpoeng du har missrosa! Men sånn blir det vel når du farter rundt på ski :)

 

Fiskebolle: sliter med kveldene jeg også..skal være så sunn på dagen og middagen at jeg ofte blir stormsulten til kvelds! Må bli flinkere til å ta meg et lite kveldsmåltid. Men så bra at du greier deg uten brus igjen! Lykke til med målene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Chenok

* spiste middag til "vanlig" tid (dvs 1630)

* spiste fisk (middagen bestod av 4 fiskekaker og et grovt rundstykke)

* red lang tur med hesten, mens jeg ringte rundt til folk som kanskje kan få han frisk

* var på spinning og gjorde en GOD innsats (kjente jeg var skikkelig sliten da jeg skulle legge meg igår!)

* da jeg kom hjem tok jeg en dusj og lagde meg en stor deilig smoothie

 

 

har også kommet fram til at jeg kan registere arbeidet i stallen som "maling" og "snø måking"!! det gir meg minst 1,3 trimpoeng hver dag.

 

ingen brus, 4 måltider og endte på 1171 kcal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

kjempeflott missrosa! det er en herlig følelse når man når målet sitt!! :)

 

jeg håper å være 60 til påske... nå vipper jeg rundtom på 64-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Dagens rapport:

- trent styrke

- spist 1300 kcal på 4 1/2 måltid

- drukket 1 liter (!!!) brus... men så er det jo helg? fysj!

- sett "han er faktisk ikke interessert" på kino, den var ikke veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

min rapport:

 

fredag er den STORE jobbedagen for min del:

 

jobb fra 8-16, to timer i stallen og deretter underviser jeg i ridning...

 

* 4 måltider på meg idag

* 1160 kcal

* drikker pepsi max nå (har lov en gang i uken - men bare lettbrus! er ikke egentlig så glad i det så da blir det ikke til at jeg gidder å drikke brus i hytt og pine!!)

* 1,3 trimpoeng (har funnet ut at jeg registerer alt stallarbeidet som 25 min maling og 25 min snømåking)

 

i helgen skal jeg forsøke å få beveget meg så mye som mulig for neste uke SKAL jeg være nede på 63-tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i går ble det 1200 kcal.

frokost: brød og yoplait

lunsj: fedon king chicken

middag:salat med mais og avocado, litt ost og en fullkornwrap

+ 3 små appelsiner

og ikke noe trening, da jeg kjørte nesten hel dagen og var sliten av det om kvelden!

 

i dag skal jeg komme meg ut i snøværet, ikke sååå fristende, ville heller hat litt sol!

men skal spise frokost først, så jeg får litt energi!

 

bra du kan føre opp stallarbeidet ditt, chenok! da blir det kanskje litt mer spennede når du kan telle poeng:)

 

jeg hadde også tenkt å se den filmen, men da trenger jeg kanskje ikke stresse med det før den kommerpå dvd...

 

ha en fin lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

skeier litt ut med en stooor middag, men har ikke spist så mye ellers i dag.

ingers rugbrød, biola 220 kcal

havregrøt m eple 350 kcal

kjøtt m/ nachos, mais og ost (gratinert) 800-1000 kcal

jordbær til kos 60 kcal

 

så ender på ca 14-1600 kcal

 

men det er jo ikke så ille med tanke på mine 5,5 tp fra skituren!

pluss at det er lørdag og da må man få kose seg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke filmen bra? Tenkte meg i vei å se den jeg og, mine venninner sa at den var ganske morsom jentefilm så tror jeg skal se den jeg og hvis jeg får råd :D

 

50 minutters gåtur i dag. Fylla i går. Hjemmelaget pizza i dag.. og ellers en del junk!

 

MEn men! Kjøpte meg nye klær i helga! Er evigheter siden jeg har shoppet sist! Både en dongeribukse, en lang genser og en lang vest, alt fra H&M hehe. Deilig å føle seg litt ny! Og så syntes jeg at jeg fortjente litt nye klær når jeg skal starte i ny jobb :D

 

I morgen SKAL jeg komme meg i vei på trening! Bare SKAL, ingen unnskyldning er lov! I dag har jeg lov å være lat og spise..hehe!

 

Ha en fortsatt fin helg dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

åh, det er kjekt med nye klær. ihvertfall hvis man ikke har blitt STØRRE siden sist man handlet!

 

idag har jeg vært hel på trynet: har styrt på siden jeg stod opp kl 8.30, men har helt glemt å spise!

 

frokost: 200 kcal ( de vanlige bærene med kesam og kellogs)

lunsj: en gulerot og en yoghurt (dobbel 0)

 

da jeg kom hjem og kl var blitt 1845 var jeg rimelig sulten!! klarte å "grine" meg til en proteinsjokolade fra kjæresten min. spiste 1/2, dvs 190 kcal.

 

fikk meg i det minste noen trimpoeng idag: 3,2

 

nå lager jeg lørsdagsmiddag: indrefilet av storfe, og grønnsaker/poteter stekt i ovnen. :D

 

ha en flott lørdagskveld folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

sov lenger enn jeg har pleid å gjøre i det siste...

men det er søndag og vi lå oss litt seint i går!

 

vekta har poppet opp til 70 (argh) men jeg spiste jo stooor middag/kvelds i går, ca 1000 kcal. tror den kg bare er vann i kroppen så er nok tilbake på 69 i morra om jeg bare spiser litt mindre middag i dag.

MEN jeg er gått inn en cm i midjen, så er nå 77 cm. det er positivt!

 

det snør veldig mye her, bilen er blitt helt borte i løpet av natten, så er spent på hvordan skiløypa er!

 

det er alltid gøy med nye klær ja, smint! spesielt når du skal begynne i ny jobb! det blir sikkert kjempebra!! gleder du deg?

kom deg på trening i dag - husk ingen unskyldninger!

 

fort gjort, chenok... i den siste tiden er jeg blitt så opptatt med spansken min at jeg merker kke at det er gått maange timer, enda jeg nesten sitter vesidenav kjøleskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Det er viktig med gode unnskyldninger for å kjøpe nye klær, smint. Jeg er riktig flink selv på å slike ting. hehe, litt for flink kanskje? :D

 

Gårsdagens rapport,

- ingen brus

- 1400 kcal

- 4 måltider + 2 ekstra på kvelden

 

Merker problemet mitt er å ikke spise så mye på kvelden. Har i utgangspunktet kveldsmat sånn ca 19-20, men blir alltid sulten et par timer etter det igjen:( Eller, en slags blanding av sulten og fysen kanskje.. Så derfor blir det alltid litt ekstra kalorier enn det jeg beregner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

men det er vel ikke så farlig om du har ekstramåltid på kvelden når du ikke overstiger 1400 kcal tilsammen inkludert det.

bra at du ikke drakk brus:)

 

jeg bare måtte veie meg en gang til og nå viste det 69 igjen, så hadde bare samlet litt vann fra middagen i går! jeg viste jo det, men jeg har "lovet" meg selv at vekta ikke skal vise 70 igjen.

 

mål for neste uke:

mandag: ski 1 time, yoga 50 min

tirsdag: ski 1,5 time

onsdag: ski 1 time, yoga 50 min

torsdag: yoga 50 min

fredag: ski 2 timer

lørdag: ---

søndag: gå 1,5 time, yoga 50 min

 

tp: 25 eller mer

vekt: 68 (-1 kg fra i dag)

midje: 76,5 (-0,5 cm)

 

mat: mye proteiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

rapport fra lørdag:

 

* 1236 kcal

* 4 måltider ( men litt uregelmessig likevel)

* ett glass pepsi max til middagen

* 3,2 trimpoeng

 

før middag idag (søndag) stod vekten på 63,4 kg :D weeee!!

 

mål for uken (torsdag til torsdag):

* minst 15 trimpoeng

* 1300 kcal pr dag

* ingen brus i hverdagene

* drikke mer (vann altså!)

 

søndagsrapporten kommer senere :D

 

fiskebolle: jeg forsøker å spise feks frukt dersom jeg blir sulten ut på kvelden. skjærer et grønt eple i biter og har på litt vaniljekesam eller lager meg en deilig smoothie.

 

missrosa: jeg er imponert over antall trimpoeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag har jeg glemt å spise, har vært så "opptatt" med å skrive opp treningsplan utover våren.

blir veldig bra!!

har gåt en liten skitur i dag og

 

denne uken har jeg fått 26,8 tp.

 

skal spise pølser nå, ender på ca 1100 kcal med kveldsmat.

tror jeg skal øke mat inntaket litt, virker som jeg er inne i en god trenigsperiode!

 

takk, chenok! jeg er veldig fornøyd over meg selv og!

bra mål du har!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimpoeng for uka som har gått: 13,8 fornøyd med det fordi det er litt mer enn forrige uke :)

 

Glemte å veie meg i dag, tar det i morgen! Jøss enn at jeg glemte det, hehe

 

Nettopp vært på trening, 3 trimpoeng ble det, jeg ble utrolig sliten, men jeg trente som en helt fordi jeg har skeiet ut med boller i dag!! Spist to hveteboller og to kanelsnurrer..aner ikke hvorfor jeg måtte bake i morgest, men men..det var godt da :D

 

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra trening og lurer på om jeg skal droppe å spise mer i dag bare pga bollene..men jeg vet jeg blir råsulten på kveld om jeg ikke får i meg noe..og det vi hadde planlagt til middag er ostesnitzel og chips! med andre ord ikke mye sunt.. hva er lurest å gjøre tro? Bare spise en snitzel? bare litt chips? Har liksom ingenting annet i hus heller. Eller skal jeg bare droppe det hele..hmmm

 

Mål for neste uke: trene 5 dager 45-50 minutter per gang. Leste nemlig nettopp på en nettside at for å gå ned i vekt "burde" man trene 250 minutter i uka, så jeg tenkte å utfordre meg selv og se om det funker. For å holde vekta man hadde var det nok med 30 minutter 5 dager i uka. Så skal jeg også holde meg unna godteri denne uka her, det er det som er min store svakhet! Skal belønne meg selv på lørdag med ny sminke hvis jeg greier det :)

 

Så flinke dere er!! imponert! og blir inspirert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

søndagsrapport:

 

- 4 måltider + "kveldsdessert"

- 1400 kcal

- ikke brus

 

Åh, at det skal være så forskjell på 13 og 1400 kcal per dag... rent merkelig er det!

Men neste uke nå SKAL jeg ned på 1300! Uansett!! Tror at jeg må slutte å spise nøtter for å få til det. Men på den andre siden så bør jeg jo ha i meg litt sunt plantefett også... usj!

 

Chenok, ikke noe problem å spise sunt, men at jeg må nødt til å spise i det hele tatt. Dagens kvelds var cottage cheese med litt lett syltetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

* 1271 kcal

* 5 måltider

* 4,9 trimpoeng + husvask!

* ingen brus, men desverre ikke nok vann :D

 

er skikkelig trøtt idag. det var knivran like nede i gaten i går kveld. vi så raneren, hvor han la kniven og klærene sine og hvilken vei han løp. dermed ble det en sen kveld med politi og mye styr. håper de tar raneren...!!

 

smint: jeg har også veldig lyst til å bake! men da vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å styre meg... spiser sikkert opp alt sammen :D

 

idag blir det langt færre trimpoeng: jobb, stall og ukeshandling!!

 

ha en flott uke folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

så guffent, chenok! kan ikke være særlig gøy å se slik...

men bra med tp og mat!!

 

jeg elsker å bake boller, men nå i det siste har jeg prøvd å la være... klarer ikke helt å styre meg når det er ferske boller i huset!

 

i følge nye treningsplanen min skal jeg gå 1,5 time på ski i dag.

har akkurat spist frokost så må la den synke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så ekkelt Chenok! Får håpe de får tak i gjerningsmannen da!

 

Nei jeg bør ikke bake jeg heller.. var lur nok til å fryse resten i går da.

 

Nå spiser jeg havregrøt til frokost og er snart på vei til første dag i opplæring! Aner ikke hvor lenge jeg skal være der eller noe, blir spennende å få litt mer info!

 

Og ja, glemte å svare sist missrosa, men ja jeg gleder meg til å starte! Men kjenner at nervene begynner å komme litt også, men det er vel helt normalt.

 

Vekt i morgest: 56,4, ikke så verst med tanke på at det var mandag..føler på meg at jeg bør greie å gå litt ned denne uka da!

 

Håper dere får en fin dag og en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

lykke til smint! håper det blir bra på jobb!

 

jeg har gått ca 50 min på ski og 30 min på beina, + yoga, så har 4,7 tp i dag.

tror jeg skal ha fridag fra ski i morra, hente litt krefter!

 

jeg veide 68 i dag! det er jeg fornøyd med!!! og en bukse som har vært trang er ikke fult så trang lenger, men jeg må nok trene litt til skal den være til å bruke, kan bare stå i den nå, hehe!

 

nå skal jeg til vennina mi (forloveren) og se på kjolen hun har køpt seg til bryllupet! blir spennende.

har også fått en liten oppgave fra svigerinnen min, skal lage scrapbook om nevøen min, det gleder jeg meg til å begynne på, hihi!!

viktig å fylle dagene med mer enn bare trening og mat! man kan fort bli for ophengt i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

missrosa: scrapbook er så gøy!!! hvis jeg først begynner på noe slik klarer jeg ikke å legge det fra meg :D

 

lykke til på ny jobb smint. helt normalt å være litt nervøs!

 

nå skal jeg i stallen, der etter er det tid for ukens handletur!! håper jeg klarer å finne på gode og sunne middager denne uken også. merker det ofte blir det samme hver uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...