Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest Chenok

for min del ble det:

 

* 1180 kcal

* 4 måltider

*1,3 trimpoeng (ikke særlig imponerende, men likevel bedre enn ingenting!)

* ingen brus...

 

før middag var jeg 63,00 kg!! OH YEAH! håper det fortsetter i riktig retning!!

 

imorgen er det spinniiiiiiiiiiiiiiiiing! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest fiskebolle

endelig klarte jeg 1300 :D

Da får jeg ha offisiell start i dag synes jeg;)

 

- 5 måltider

- 1300 kcal

- ikke brus

- aerobic + 30 min løping på mølle

 

Gratulerer chenok og missrosa, så bra! :D

og missrosa, du imponerer med alle disse skiturene dine!

 

Og ps! Jeg tror nok ingen klarer å stå imot lukten av bakverk i heimen. hehe, kun mengdebegrensning og sunne ingredienser som gjelder;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! og grattis med vektnedgang!

 

Gikk veldig bra på jobb i dag, men var litt nervøst da. Hun jeg jobber sammen med var supergrei da, kunne ikke vært sammen med noen bedre :D

 

Men jeg som SKULLE på trening i dag, hehe, sovnet da jeg kom hjem fra jobb, helt utslitt! Skal bare jobbe mandag til onsdag uken her, så hvis jeg ikke kommer meg avgårde så har jeg iallefall torsdag-søndag å trene på. Blir vel litt ekstra sliten de første dagene når jeg har vært vant til å være hjemme tenker jeg.

 

Men noe som var positivt det var at jeg ikke har tenkt på mat i dag, har hatt det såpass travelt og det var deilig! Godt å få en normal dag igjen, og litt avstand fra mat og trening :D

 

Mulig jeg blir litt borte denne uka for jeg får besøk i morgen og ut uka, men skal rapportere når jeg kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

var oppe 07.45 og gorde Yoga'en min, det er så delig og jeg merker det i kroppen!

så har jeg pyntet meg litt og sminket meg, kjærestn komenterte at det har blitt litt mye slapp klestil i det siste! tas til etterretning!

 

skal ikke på ski i dag. jeg fant ut at jeg må vaske rundt i leiligheten og være litt husmor, bake brød og gå i butikken. pluss at det er kanskje sunt med en fridag i ny og ne! viktig å ikke gå seg helt tom for da blir det ikke noe gøy!

 

så bra at du klarte 1300 kcalorier fiskebolle!! keep on the good work!

takk, jeg imponerer meg selv og, hehe

 

smint, så bra at jobben var bra og at du trives! det er godt å ha noe å gå til sikkert!!

ha det fortsatt fint på jobb og kos deg med besøk!

 

bra chenok, med vektnedgang!! kos deg på spinning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott at du har klart målene fiskebolle!!

 

er deilig å ha det litt travelt noen ganger smint. som du selv sier så får man tankene litt bort i fra mat og trening :D

 

missrosa: jeg kjenner godt til det der med at klesstilen kan bli litt slapp. når jeg kommer hjem fra jobb og trening er det jo sååååå deilig å bare ta på seg en deilig joggebukse!!

 

jeg har forresten funnet meg en joggebukse/ kosebukse favoritt på g-sport denne vinteren: en nike bomullsbukse. egentlig en herre-modell. den er sydd med en slags stripe eller felt i samme farge og stoff nedover på utsiden av beina. den er så gooooood!!

 

http://www.intersport.no/Misc/Product/?productid=292625(BC_2)

 

imorges var vekten 63,3. blæh!! 0,3 høyere enn igår. :D jeg klarer ikke å la være selvom jeg VET at jeg ikke skal veie meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har kjøpt play station 3 i gave til kjæresten min og som takk (vi reiste på butikken for å kjøpe spill) fikk jeg en rosa sekk og datamus som jeg kan bære min kjære data i når jeg beynner på skolen til høsten og ellers!

har også kjøpt masse til scrapook'en som jeg skal lage til nevøen min - morro!

 

ellers er det en ski fri dag og typisk nok er det knallvær i dag! men jeg har så mye nnet jeg må gjøre inne. men har satt opp verandadøren på vidt gap så jeg får inn den friske luften!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

hehe, det er godt missrosa. Bedre at det er den veien enn at du ikke har noe lyst til å trene!:)

 

jeg for min del har funnet ut at det er fysisk umulig for meg å ikke spise denne kveldsmaten/desserten min sent på kvelden, så nå har jeg kuttet litt ned på frukt og nøtter tidligere på dagen, så jeg klarer 1300 likevel:)

 

Så i dag:

- 1300 kcal

- 5 måltider

- ikke brus

- spinning + 1 time rask gange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempesnilt å gi han en playstation da, missrosa! noen spesiell anledning?

 

flott at du er nede i 1300 kcal fiskebolle! du er flink!!

 

tirsdag:

* 1229 kcal

* 1,8 TP (spinning)

* 4 måltider

* ingen brus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

så bra fiskebolle, at du fant ut av hvordan du kan stokke om måltidene!!

 

chenok: jeg bare ga han en, uten anledning, ville bare vise at jeg er gla i ham!

 

jeg spiste litt sen kveldsmat som ikke var planlagt i går, så endte på 1400 kcal - uten trening, jeg blir litt oppgitt for jeg var egentlig ikke sulten, bare spiste det fordi kjæresten spiste.

men det som var er at jeg veier 69 i dag og ikke 68. men nå skal jeg jo trene i dag, torsdag, fredag og søndag. så da går det vel ned igjen.

 

jeg vet at det er sikkert bare vann og slikt, men jeg vil bare ikke ikke gå opp i vekt.

men det er kanskje bare jeg som blir litt hysterisk.. hehehe!

 

har begynt å kalle meg selv litt treningsavhengig, dagen blir ikke det samme når jeg ikke får trent!

ting forandres, det er sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekten svinger fort med ett kilo ja, men jeg er nok like hysterisk som deg :) hater når vekten er gått opp - selvom det ofte bare er snakk om noen hundre gram!!

 

idag skal jeg på 25 min gå-tur med hesten. det blir wok med svinekjøtt og ris til middag.

 

offisiell veiedag imorgen.... grøss og gru! jeg er så redd for å bli skuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

kom akkurat inn fra en 2-timers deilig skitur inn i fjellet! 6,5 tp!!!

veldig sliten og veldig fornøyd!

 

og det var jo bare så nydelig, snødekte fjelltopper som glinser i solen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

vi skal ha taco i dag, men jeg skal ha aubergine og sopp som "kjøtt". og sløyfer ost!

så da havner middagen på 550 kcal og jeg kan spise litt flere måltider uten å spise for mye!!

 

synes det var ganske smart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

ok, dagens rapport...

 

- 1800 kcal (fysj fysj fysj)

- 7 (...) måltider

- 1 liter brus

- styrke + 50 min joggetur

 

konklusjon: FY fiskebolle! selv om det kunne jo vært verre. Var kun sunn mat, og fikk jo trent en god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* 1200 kcal (+ en woksaus som jeg ikke finner kcal-innholdet på. VELDIG irriterende!)

* 4 trimpoeng

* ingen brus

* 4 måltider

 

nå har jeg akkurat gått 1 mil i skogen i raskt tempo sammen med en kamerat - deilig å bevege seg litt før leggetid!

 

god natt folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

dagen i dag:

1200 kcal fordelt på (3 måltider 2 små og et større)

7,3 tp. ski, gåtur og litt yoga

6 dl 7up light

 

klar for en ny dag i morgen!

 

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg fikk ikke sove i går natt før sent, og var silten i dag tidlig, men gikk ut på ski, men kroppen var ikke helt med og det snør tett, løypene var snødd igjen så jeg snudde fort, endte med 18 min, 0,8 tp

det er ikke smart å trene når kroppen ikke vil pga for lite søvn. og jeg vil ikke at det skal være noe negavtivt forbundet med å gå på ski.

 

så, det er spådt knallvær i morra, så da tenker jeg at jeg skal gå en lang tur.

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

høres bra ut missrosa! :)

 

Min dag har vært riktig fin:

- 4 måltider

- 1100 kcal

- 1t aerobic

- 0,5 l pepsi max (oops)

 

også blir det vel muligens et lite måltid nå i løpet av kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

jeg liker ikke dette i det hele tatt, men ejg må nok redigere gårsdagens innlegg. Søvnproblemene mine er tilbake og jeg har ikke sovet i det hele tatt i natt.

 

så gårsdagens kaloriresultat ble i stedet 1800. nei nei nei! Og kjenner jeg meg selv rett blir det knallhardt i dag å unngå å overspise. De dagene jeg har lite søvnkan jeg spise og spise til jeg sprekker:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

så trått, fiskebolle. du som har vært så flink! men om du prøver å øke matinntaket til 1500 og VET at du kan spise det i stedet for 1300. kanskje det kan være en liten løsning i noen dager, mens du sliter med søvnen?

har ikke så mange smarte tips egentlig....

 

 

for min del er jeg nødt til å øke inntaket av kcal. i går spiste jeg 700 og de andre dagene har jeg ligget på 1100, og ettersom jeg trener så mye kjenner jeg kroppen blir sliten + at jeg går jo opp i vekt. (67,5/68 til 69)

 

så jeg skal prøve å ligge på 14-1500, se om det hjelper. jeg trenger ikke ødelegge forbreningen mer enn den er ødelagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

frokost: 1090 kcal!!!!!

 

yoplait, frokostblanding, toast brød, margarin, ost, kyllingpålegg, biola,

 

jeg fatter ikke, de gangene jeg bestemmer meg for å øke matinntaket litt blir jeg helt tomelomsk og bare spiser.

 

men om jeg holder meg til 400 kcal resten av dagen går det vel fint! men klokka er bare 10.30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torsdag:

 

* 1290 kcal

* 5 måltider

* 4,0 trimpoeng

* ingen brus (men jeg syndet derimot og spiste noen mentos :))

 

det høres fryktelig slitsomt ut med disse søvnproblemene dine fiskebolle! er det ikke noen eksperter som kan gi deg gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har vært på en times rolig ski tur, 2,8 tp.

 

er sliten i hodet av forsjellige ting så jeg orker ikke gi så mye. det irriterer meg for jeg merker at jeg kunne gitt så mye mer.

 

jeg orker ikke noe mat, frokosten holder noen timer til for å si det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missrosa: forsøk å tenke på at det er positivt at du kom deg ut i det hele tatt :) 2,8 tp er jo så absolutt bedre enn ingen tp selvom du vet at du kunne gjort det bedre!

 

selv sitter jeg her på kontorstolen og ruger :) er ennå noen timer igjen før jeg kan komme meg ut og få beveget meg litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det er sant, chenok!

og jeg er fornøyd med at jeg kommer meg ut!

 

i morgen skal jeg og mamma til oslo på shopping + at vi skal se hvordan det går med sying av brudekjolen! blir spennende!

gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...