Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

det endte vist opp med 1470 kcal, jeg måtte ha litt mer yoghurt også ble jeg fristet av sånn citronkake, et stykke/bit de er små! men ganske usunne! hehe

 

så flink du er da chenok! lykke tilmed hesten i morgen!

hva konkurerer dere i? har ikke så mye peil, men har fått med meg at feltritt er noe annet enn innedørs bane med hinder!

lykke til hvertfall!

 

god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

en ny dag!

skal prøve å begrense maten litt i dag, hvertfall til 1300.

 

skal være alene hjemme i helga, så da blir det akkurat hva jeg vil til middag!

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*1339 kcal

* 1,5 trimpoeng (jobber så mye på fredager...)

* 4 måltider

* kooooooser meg med pepsi max nå :D

 

jeg driver med sprangridning. det foregår innendørs om vinteren og utendørs om sommeren. banen er flat og inngjerdet og det er om å gjøre å gjennomføre feilfritt (uten riv eller stopp) og innen en makstid. de som er feilfri og som har gjennomført innenfor den gitte tiden går videre til "omhoppning". da skal man være rask og feilfri. bedømningen kan variere litt: noen ganger er det bare en runde - den går på tid. noen ganger er det feil og stil som teller og noen ganger er det flere runder.

 

her er vi i aksjon:

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=chenok01&aq=f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg så det ene klippet, så flinke dere er chenok!! hvordan gikk det med hesten og vetrinæren i dag?

 

jeg har gått to turer i dag, 4 tp.

er alene hejmme med hunden!

 

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

det høres koselig ut,å være hjemme alene med hunden:)

 

I går var min statistikk somfølger:

 

- 8-900 kcal

- 4måltider

- 1 glass brus

- ingen trening

 

Ble litt travelt i går, så rakk nesten ikke spise. men men... Tar det vel igjen i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har vært på tur med hunden, spist frokost og sett på frustrerte fruer!

 

har gått inn 0,5 cm i midjen, er nå 75,5 cm, vipper mellom 66,5 og 67 kg.

 

ut i neste uke skal jeg besøke bror, nevø og svigerinne en uke. jeg pleier alltid å gå ned litt i vekt når jeg er hos de for jeg er i så mye aktivitet med lillegutt! håper det blir slik nå og!

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå har jeg vært ute på tur med hunden!

 

 

ellers i dag har jeg prøvd masse klær jeg pakket bort for litt siden fordi de var for små, men nå passer mer eller mindre alle sammen!

har gått ned til 66,5 kg og 75 cm i midjen!

så jeg passer klær i str: s og 38 og noen 36.

MORRO!!!

for et år siden brukte jeg xl/42 og for litt lenger siden brukte jeg xxl/44!

 

deilig med fremgang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

veide 66 kg i dag!!!

 

det er ikke så mye aktivitet her om dagen.... =(

 

håper hvertfall dere får en fin uke! selv så reiser jeg bort i midten av uka, en uke til broren min! og skal stor kose meg med lille nevøen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!! har blitt lite oppdatering fra meg i det siste!

 

lørdag:

* 4 måltider

* 1500 kcal

* lettbrus... (det var jo lørdag!!)

* 2,3 trimpoeng

 

søndag:

* 4 måltider

* 1155 kcal

* ingen brus

* 3,4 trimpoeng

 

mandag:

* 4 måltider

* 905 kcal

* ingen brus

* 2,1 trimpoeng

 

missrosa:

 

det gikk fint på fredag! dyrlegen mente han var bedre og sa jeg skulle forsøke å trene han forsiktig opp i noen uker framover. hvis det ikke fungerer nå blir det tur til uppsala (sverige). der er det flinkere veterinærer og bedre utstyr enn her i norge.

 

kjekt å kjenne at gamle klær passer. selv har jeg fått på meg buksene mine (strech er en lur ting!), men jeg har følt at de var litt for stramme og gradvis begynt å bruke løsere klær. nå er jeg tilbake i buksene mine :)

 

nedgangen min har ikke vært så bra denne uken - jeg har ikke egentlig skeiet ut noe videre så jeg vet ikke helt hvorfor... jeg får skjerpe meg og trimme mer så løsner det vel igjen tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du sier missrosa er det lite aktivitet! jeg får bare fortsette å oppdatere så kommer dere kanskje tilbake :)

 

tirsdag:

* 1264 kcal

* 4 måltider

* et glass pepsi max

* 2,2 trimpoeng (spinning)

 

onsdag:

* 986 kcal

* 4 måltider

* ingen brus

* 1,9 trimpoeng

 

idag skal jeg på resturant med "svigers" så da lurer jeg på hvordan jeg skal finne ut hva jeg har spist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte en stund nå pga pcn vår er ødelagt, får antagelig ikke kjøpt noen ny før i april eller mai så jeg blir fraværende en stund, men håper dere holder liv i tråden i mens og det er det visst ingen fare for ser jeg :) Er bare innom biblioteket og låner pc der i dag. Ellers går det bra med meg i den nye jobben, trives så langt:)

 

Vekten er like stabil som før da, men tenker å virkelig gå inn for å gå ned i vekt igjen, føler meg blubbete, så skal ta ekstra tak i treningen nå. Snakkes igjen da dere, blir nok en stund til jeg er her da.

 

Lykke til videre! Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

bra at du og holder tråden livet chenok!!!

gikk midag med svigers fint?

 

er kommet frem til broren min nå,

har gått veldig mye de siste dagene og ikke spist fult like mye, jeg glemmer meg litt bort! hehe

 

så bra at du trives i jobben smint!!! synd at pcen ikke funker... men jeg skal hvertfall hole tråden varm, hehe!!

 

har vært på reisefot et par dager ogskal være her til neste uke, men skal være flink til å være i akivitet, tror egentlig ikke det blir noe problem for nevøen min er høyt og lavt og trenger noen til å løpe etter! hehe

 

 

skal også være flink til å spise riktig!

ha en god natt!!

 

skriver mer i morra - nå skal jeg sove!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei missrosa! høres ut som du koser deg hos broren din :) min bror bor på loftet i samme hus som meg :) lillebror...

 

middagen igår gikk fint. vi spiste tapas på escalon.

 

men nå lurer jeg på hvor mange kcal jeg skal registere???!! jeg spiste:

 

2,5 baby poteter med hvitløk

3 kjøttboller med salsa

litt brød med Alioli

2,5 poppers (Panert og fritert chilli med ost)

2 Panerte kyllingstrimler (veeeeeeeeldig tynne greier!)

litt svineterninger surret i chili og hvitløk...

 

ellers så har jeg gått ned igjen i vekt (til tross for resturant igår). idag var jeg 62,6 kg - altså samme vekt som forrige torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i kveld har jeg spist sjokoladevaffler m/ bringebærkrem.... godt, men mektig! spiste bare to plater da. så det gjør vel ikke så mye utslag!

 

ellers har jeg hatt en fin dag, har spis litt uregelmessig... men har rørt meg en del!

 

det er ikke så lett å si, chenok hvor mye kcal det er i det du spiste, men du har jo holdt deg stabil i vekt... så da går det vel fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg spste taco i går og det straffer seg som vanlig, jeg flyr opp på vekta, men DET ER BARE VANN, missrosa!!! for ellers spiser jeg nok litt mer,men jeg er jo aktivitet hele dagen selvom jeg ikke dirkete løper på beina eller på ski.

men å løfte gutteungen opp og ned og opp og ned sklia er tungt, og løpe rundt bordet 100 ganger... hehe men veldig kos!

 

skal på stor shopping i dag - gleder meg!

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ligget med migrene hele helgen...

 

det endte med at jeg syntes så synd på meg selv av jeg spiste SNOP i går! både litt smågodt og to påskeegg i lilla kartong gikk ned på høykant - og hodet ble (selvfølgelig) ikke bedre av den grunn!!

 

jaja, nå er det mandag og FULLskjerpings!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag har jeg vært å shoppet i ca 7 timer... litt sliten!

 

maten har vært fra cafe!!

 

 

usj, det hørtes ikke godt ut, chenok!! håper det går bedre!

natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldiggris :) gleder meg til å være slank som en sylfide :) da skal jeg på shopping!! har lagt tilside penger og alt. JIPPI!!

 

nå begynner faktisk den minste buksen min å bli litt stor, men det kan også være fordi det er strech? jaja, satser på å gå ned en str eller to når jeg er ferdig slanket :)

 

idag er det jobb og spinning som står på programmet. denne uken blir det nok mye trening. jeg har blitt bedt om å ri en ponni på et stort stevne i helgen, men jeg har aldri hoppet med han før så da må vi øve litt for å bli kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

så spennende da chenok, lykke til med øvingen=)

 

nå har jeg lagt lillegutt og har ca to timer for meg selv.. hehe!

 

jeg tror jeg har gått opp litt i vekt, men jeg vet ikke om det egentlig er fett.... tror heller jeg har fått litt muskler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har trent mye så er det ikke utenkelig at det er muskler nei!

 

jeg lurer på å ta en slik kroppsanalyse på SATS når jeg bare har gått ned litt mer. pr idag trenger jeg ingen analyse for å vite at jeg enda har mer jeg kan kvitte meg med :) ... men jeg kan nok ikke kalles verken tjukk eller overvektig heller nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg og har tenkt å ta slik kropsanalyse på elixia når jeg begynner der igjen til høsten!

jeg har jo ikke direkte trent den siste uka, men jeg har vært mye i bevegelse, og jeg har jo trent ganske bra den siste tiden. men det er jo litt vanskelig å si!

blir bra å komme hjem til sitt eget og nå, få gjøre de tingene jeg pleier å gjøre i hverdagen.

har kost meg mye med lillegutt, men i morra åker det hjem!

 

men jeg har nok spist mer denne uka, så det er ikke utenkelig om jeg rett og slett har gått opp pga det. vi får se når jeg kommer inn i treningsrytmen igjen hva som skjer. nå skal jeg ha med meg hjem hunden til svigers i morra og ha den i ca 1 mnd. så det blir mye tur!

 

det er psitivt at du hverken kan kalles tjukk eller overvektig chenok! jeg kan nok kalles litt blubben, men godt trent! har fortsatt igjen litt på magen, ellers på kroppen og...

 

god natt! det kan være jeg ikke skriver før torsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedriftslegen sa jo at jeg var overvektig i januar... i følge BMI (som han antakelig hadde regnet ut) var jeg ca ett kilo innenfor "overvektig-grensen": 165,5 cm og 69 kilo...

 

nå er jeg 62 kilo og legen hadde nok ikke kalt meg overvektig. jeg TROR heller ikke at jeg er i den kategorien som (av folk flest) betegnes som tjukk, men jeg må enda litt ned i vekt før jeg finner den berømmelige trivselsvekten :)

 

i mange år har jeg vært slik som jeg er nå (61-62) og følt meg litt for tjukk. nærmest umerkelig hadde vekten nå sneket seg opp istedefor ned... hovedsaklig er det nok pga litt for mange dager med lørdagskos midt i uken! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...