Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

jeg synes ikke det hørtes skrytete ut, heller veldig bra at du begynner å bli fornøyd:)

 

i går kommenterte kjæresten at buksa mi var blitt litt større.... og så spurte han litt om hvor mye jeg ville gå ned. jeg ønsker jo å se 55 tallet, og det syntes han var greit, men helst ikke noe lavere. jeg var 55 kg for 5 år siden, da vi ble sammen. og han likte kroppen min da... men han likte kroppen min når den var 83 også. hehe

 

så da er det vel litt greit å høre på han og! vil jo ikke at jeg skal bli for tynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

hehe, pappa uttalte seg her forleden dag: JEG FIKK IKKE BLI MINDRE ENN 60 KILO!!!

 

han vet jo ikke hva han snakker om i det hele tatt ;) han aner jo ikke hva som er normalt eller noe, men han hørte at jeg snakket med mamma om vekt og da fant han tydeligvis ut at det var bra å komme med et innspill :) både mamma og jeg bare så på hverandre og fortsatte samtalen :) pappaer altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nei pappaer har ikke alltid peil, hehe!

 

i dag har jeg spist litt lite, men har ikke fått trent, skal gå en tur etterpå, men hunden er ikke helt i form så best å ikke slite han for hardt ut inntil han blir bedre...

 

 

jeg MÅ bli flinkere til å drikke, jeg glemmer det helt og blir skikkelig uvell i hodet. i morgen skal jeg bort mang timer og kjøre en del bil, så da skal jeg ta med meg ekstra med vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg veier nå 66 og 74 cmi midjen! dette er supert

 

det er jo ingeting som er positivt med å få i seg for lite veske, så tror barevi må skjerpe oss!!

 

nyyydelig påskevær i dag.

 

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Har kommet hjem fra treningstur, gikk 8 km og løp hjem 8 km, på ca 2 timer!!!!

7,8 tp

er dønn sliten! nå sitter jeg å koser meg med salat med røkt fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne helgen har jeg vært særdeles aktiv!! magemusklene verker så jeg verken kan le eller hoste! jeg kjenner godt at jeg ikke har vært på stevne siden august i fjor!! likevel ble det både premie og fine runder, så da er jeg fornøyd ;)

 

trimpoengene har det ikke vært noe å utsette på de siste dagene, men i helgen har kostholdet vært elendig!

 

lørdag ble det hjemmelaget pizza og litt smågodt på kinoen...

søndag ble det hamburger til middag og kake i en venninnes bursdagsselskap...

 

men nå er det mandag og det er bare til å ta seg sammen!! :) ha en flott dag folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag har jeg kjøp ca 1,5 k godteri!!!! for påsken.... men jeg rører ingenting av det for jeg liker det ikke. men jeg får ei venninde på besøk så hun og kjæresten får kose seg. pluss at jeg har bursdag på fredag og da får jeg litt familie på besøk! men gosj, det ble mye godteri!

 

har ikke trent hverken i går eller dag. men i morra er det ut på 1,6 mil igjen!

 

nå skal vi spise påskemat! hihi

 

liker påsken!

bra at magemusklene dine verker chenok!! alltid positivt!

 

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

her er det absolutt ikke påskevær i dag...

jeg får ei venninde på besøk, det blir kos. og i morra har jeg bursdag!!!

 

maten og vekta er stabil!

 

god påske folkens;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg inser at jeg er litt alene her om dagen, men jeg har jo lovet smint å holde tråden varm!

 

har hatt en kjempefin bursdag! nå er den snart over... og det er kanskje greit for jeg har spist endeløst med kaker og søte ting. det er lov på bursdag! men det er fortsatt igjen kaker og rosa muffins, hihi!

så fra mandg er det hardkjør og sunn mat som gjelder!

 

påskeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i omrra begynner virkelig en ny stil, jeg har skeiet ut noe helt forferdelig siden torsdag. alle kakene og maten. huff! og så har jeg blitt forkjøla så jeg vet ikke om jeg bør trene så mye. men jeg går jo tur hver dag med hunden da.

 

håper noen av dere dukker opp snart, ensomt her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

måtte spise 3 pølsebrød (grove) i dag og når jeg regnet det ut her er det jo søren meg 450 kcal tilsammen. aldri igjen om jeg skal spise det, liker det egentlig ikke... men kom ikke utenom.

 

men, i dag har jeg ikke spist noe kaker ol, har puttet alle muffinsene i fryseren!

 

nå skal jeg spise litt havregrøt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Har falt litt ut de siste ukene, både med mat og her. Så en generell oppdatering er at jeg har spist 70% sunt, og resten usunt de siste dagene. Nå varierer det fra dag til dag, men i påska har det blitt myyyye sjokolade og marsipan, det skal være visst. Men tror av en eller annen merkelig grunn at jeg ikke har lagt på meg så mye som forventet, så det er jo bra. Men litt rundere i kantene er jeg nok. Derfor starter jeg på ny frisk, og kjører 2 måneder nå hvor jeg skal ligge på ca 1200 kcal.

 

Ellers hvordan går det med alle sammen??

 

Godt du holder liv i tråden missrosa. Og gratulerer med dagen på etterskudd! Og god bedring!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei, så koselig å se deg igjen fiskebolle!

tusen takk for det, jeg hadde en kjempefin bursdag!

 

jeg har spist ufattelig mye i påsken, men ikke gått opp et gram, enda jeg har ikke fått trent...

 

du kommer deg nok fort i gang igjen fiskebolle, jeg bare sa til meg selv at; nå missrosa er det ikke noe mer usunt før bryllupskaka skal deles! og det har jeg tenkt å holde!

 

jeg hadde virkelig hatt godt av en treningstur i dag, men halsen verker :)

 

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg også tilbake etter påskens utskeielser :)

 

jeg hadde bestemt meg for å være sunn i påsken, men den planen gikk raskt i vasken da jeg var på besøk hos "svigers" noen dager...! :)

jeg rakk ALDRI å bli sulten mellom måltidene, og det var nærmest ingen aktivitet. jeg holdt på å gå på veggene etter noen dager så for min del ble ikke oppholdet langvarig!

 

likevel la jeg på meg 1,5 kg, i dag tidlig var vekten 63,0.

 

håper dere har hatt en fin påske folkens!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

ikke at jeg har spist sååå mye i dag, men jeg har ikke gjort annet enn å spise. bare kjedet meg og da føles alt forferdelig...

 

frokost: havregrøt m/ rosiner og frø, 350 kcal

mellom: dobbel 0 yoplait m/ 20 g go dag, 120 kcal

lunsj: havregrøt m/ frø, 270 kcal

skal spise:

middag: 4 wiener pølser m 4 lomper, 560 kcal

 

det blir ca 1300 kcal. det er kanskje ikke så ille, egentlig. men jeg har lyst ut, men jeg hoster sånn... så det er ikke så lurt.

 

 

håper du kommer inn i treningen igjen chenok så skal du se kiloene går vekk...

bra du har hatt en fin påske!

 

jeg skal til oslo 3 dager nå, så da blir det heler ikke trening, men det blir jo en del gåing hit og dit!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe valg om å komme i gang med trening igjen dersom man har hest :)

 

noen ganger er det greit... andre ganger er det et ork å alltid måtte ut, uansettb vær og uansett om man er syk eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

ja jeg kjenner til det chenok, har man dyr må man ut! hehe... :)

 

er i oslo å suger inn litt inntrykk, det er masse fuglekvitter og ingen snø... i forhold til hjemme med masse snø og lite fuglekvitter!

 

har spist taco til middag/kvelds

en liten ciabatta, banan og en yoghurt til lunsj.

4 dl sjokolademelk til frokost

 

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag skal jeg ta noen blodprøver så må være fastende... skal ta de kl 12 og etter det blir det stress om å rekke toget, så blir vel ikke en dag med så mye mat. men jeg skal på burger king i kveld... kjernesunt... men jeg spiser den fedon king chiken, det er grovt brød og kyllingfile, med salat og low fat dressing! så da er det el ikke så ille som en fet burger med masse pommes frites.

 

velvel... ha en fin dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det ikke vært snø på lenge! har faktisk hatt en hel uke med supert vær og opp til 16 grader - DEILIG!

 

igår var jeg på spinning og idag kjenner jeg det i leggene!

 

i kveld blir det taco med kjæresten og i helgen skal jeg på stevne med en ponni. da blir det i hvertfall trim på meg!! :)

 

kos deg i oslo missrosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...