Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest fiskebolle

Jeg elsker Oslo, så gleder meg til å flytte dit i august! Håper du koser deg missrosa!

Selv har jeg funnet ut at jeg venter til mandag med å telle kalorier, og ligge under 1200. Frem til da prøver jeg heller å lytte til kroppen når jeg er sulten og spise sunt bare.

 

Dessverre har jeg fått problemer med knærne, så jeg kan ikke trene:(

Og nå har påskens (og ukene før påske) utskeielser tatt meg igjen så det holder. Er nok en del vann også (disse p-pillene gjør meg til en eneste vannballong, går ned 3-4 kg den pillefrie uka), men det er ikke noe gøy å gå rundt og føle meg tykk:( Så derfor er det enda mer irriterende at jeg ikke får trent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

fiskebolle: tenker du på missrosa sine blodprøver nå kanskje?

 

jeg skal til legen neste uke. håper hun kan gi meg noe så jeg slipper å ha så mye hodepine... jeg er usikker på om jeg har migrene eller om det er noe annet snusk, MEN irriterende er det i allefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hehe, jeg tror vi forfølger hverandre fiskebolle... jeg flytter til oslo i sommer! og er stadig vekk på gjøvik. mener å huske du sa du bodde der!

utrolig kjit at du har problemer med knærne.. er det noe skader eller?

 

jeg har bare tatt noen medisinprøver, for å måle serum av hvor mye jeg har av forsjellige medisiner jeg går på i blodet!

 

det er jo nydelig vær i dag, men har bare sittet på toget (til gjøvik) og beinløpt 15 min for å rekke toget i 10 cm heler... puh!

 

har bare spist en banan og et eple, blir GODT med en burger etterpå!

 

nå skal jeg trene litt når jeg kommer hjem i morra og da begynner jeg på TP tre nummer 6! tjohoi!

 

lykke til på stevne i helgen chenok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

sitter å spiser havregrøt, kokte den på vann i dag for jeg hadde ikke melk, det er jo veldig godt det og!

 

har vært å gått tur med hundene, mamma og pappa i 2 timer. godt!

 

uka som kommer må jeg få trent en del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har ikke gjort annet enn å spise i dag føles det ut som!

 

i dag har vi funnet frem kaffetrakteren, nå skal jeg bytte ut all småspisingen med en kopp kaffe! dermed basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

hehe, det høres ut som en god plan! Hvertfall delvis... For min del får jeg alltid lyst på sjokolade når jeg drikker kaffe. Te derimot, har motsatt virkning.

 

Jeg har funnet ut at jeg nå har en ny plan, er dønn lei av å legge inn kalorier på kalkulatoren, så jeg skal heller satse på å spise 4 ganger om dagen. Jeg spiser uansett rundt 300 kcal per måltid, så vil ligge rundt 1200 uansett, sannsynligvis noe høyere siden jeg ikke pleier legge inn småting som melk i kaffen og en fruktbit her og der.

 

Så da er altså mine mål for de neste ukene:

- 4 måltider (jeg gir meg ikke på den)

- ingen brus bortsett fra helger (har falt fullstendig av lasset på den)

- ingen småspising mellom måltider (der kommer jeg til å slite)

 

Så ønsk meg lykke til, damer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det hørtes ut som en bra plan fiskebolle!

masse lykke til!!

 

 

jeg tror jeg skal sette noen mål og:

 

*trene minimum 1 time hver dag

 

*spise ca 1300 kcal->

frokost: havregrøt på vann, med linfrø, 170

lunsj: yoplait med go dag, 150

middag: kylling/fisk med tilbehør, 500

kvelds: havregrøt på vann, 140

frukt: 2-3 appelsin/eple, 150

mellommåltider: ca 5 kopper kaffe med 0,5 -1 dl melk. ca 200

 

*kaffe/te/vann i stedet for små spising. evnt skjære opp gulrøtter og slikt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!!

 

så fine mål dere har laget dere! jeg skal tenke litt og finne noen mål selv også. kommer med et innlegg om det når jeg har funnet ut noe lurt.

 

den planen høres ikke dum ut nei :) jeg er blitt flink til å huske hvor mye jeg har spist og hva slik at jeg kan legge det inn en gang for dagen eller annenhver dag.

merker jeg blir litt frustert når jeg ikke vet helt HVA eller hvor MYE jeg har spist :D

 

stevnet gikk supert det. ble en andreplass på meg. det var egentlig bare en ekstra "bonus" for jeg deltok først og fremst for å oppdra en ponni som noen andre eier :)

 

til helgen er det stevne med egen hest igjen. gleder meg og håper han er frisk som en fisk nå! hvis han er allright drar jeg til kristiansand helgen etter. *krysser både fingre og tær*

 

idag er det tid for spinning for min del. det er litt rart å være INNE på sats nå som det er så fint vær ute, men godværet varer nok ikke lenge... jeg bor jo tross alt i bergen :)

 

ha en god dag folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det har blitt noen kopper med kaffe, men faktisk bare på morgenkvisten og nå i kveld!

 

har spist fisk til middag, veldig godt!

 

ellers har jeg gått en rolig tur på litt over en time ute i den fine sola!

 

kjempebra med 2.plass da chenok! lykke til med hesten din og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!!

 

takk takk :) og gratulerer med flotte resultater missrosa!!

 

noen som har forslag til bursdagsønsker? jeg fyller snart 25... kommer ikke på noe. det er jo helt typisk for dagen etter bursdagen er det sikkert MANGE ting jeg trenger! hehe!

 

lurte på å ønske meg noe nytt treningstøy... noen litt lange t-skjorter, en fin bag, og en jakke til å ha utenpå før og etter trening? fin drikkeflaske kanskje? og kanskje noen litt nettere sko nå til sommerbruk?

 

gi et ord eller send en link dersom dere har noen lure forslag da? jeg trenger masse klær, men jeg vil helst gå ned litt før jeg handler. ble så utrolig deppa da jeg måtte opp i XL da jeg skulle handle etter jul -ser ikke egentlig på meg selv som EKSTRASTOR liksom?? :)

 

ellers kan jeg jo oppdatere dere på vekten igjen. jeg gikk jo opp litt på få dager i påsken, men er nå 62,5 kg (165 cm) og tydeligvis på vei nedover igjen... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg vet ikke helt, mye man kan ønske seg!

det er jo ikke så spennende på en måte, men gavekort på forsjellige butikker er jo kjekt, da kan du kjøpe akkurat det du vil=)

 

treningsklær - jeg har en del men ønsker meg mer, og en treningsjakke!

 

skal snart til spania, bruker å kjøpe litt nike og puma klær der, så blir vel litt denne gangen og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

fortsatt 65 kg. det føles godt, det er deilig å kunne bruke de gamle klærne mine igjen. og at str 38 er passe, nesten litt for store!!!!

 

målet mitt er jo 55 kg, så det vil si at det 10 kg igjen, men nå har jeg klart å gå ned fra 83, det vil jo si at jeg har krympet ned 18 kg, 4 størrelser og ca 20 cm i midjen om ikke mer.

 

jeg skal ikke gå ned mer enn til 64 nå før bryllupet pga at kjolen kan ikke bli alt for stor. det blir jo ikke så fint.

men f.o.m 1.juni er det bare å trene, trene og atter trene!

 

målet for sommeren er å være ca 60 kg ved skolestart som er 17.august.

dvs 4 kg på 2,5 måned. og det tror jeg absolutt jeg klarer.

 

så får 55 kg være julemål! så da skal jeg gå inn i år 2010 med 55 kg og være fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Veldig imponerende, missrosa! :)

Men kan jeg spørre hvor høy du er?

 

Jeg er derimot ikke like fornøyd med fasongen om dagen. Etter overspising den siste måneden (og spesielt påske) har jeg noen ekstra kg jeg gjerne skulle hatt bort. Og jada, en del av det er nok vann og glykogen som forsvinner etter et par dager med riktig mat/trening, men jeg kan ikke trene på grunn av denne skaden min. Ikke engang gå tur i finværet kan jeg gjøre.

Så jeg er en rimelig deprimert fiskebolle om dagen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg inviterte kjæresten på peppes i kveld, spiste ca 6-7 stykker og en tortilla lefse med reker, rømme og guacumole. usunt - men, godt!

 

høres veldig kjedelig ut å måtte være stillesittende, fiskebolle.... får du noe behandling?

jeg er 155 cm... så 55 kg er vel ganske passe?

 

i dag har jeg bestemt meg for å melde meg på oslo maraton 27.september, skal løpe halvmaraton da, 21 km

håper jeg holder motivasjonen oppe å klarer å løpe gjevnt fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes farlig godt ut missrosa!! jeg har skikkelig lyst på pizza snart... tenkte jeg kunne kjøpe en sånn bitteliten en på pizzabakern og lage meg en god salat vedsiden av :) det kan vel ikke bli så gale??

 

igår fikk jeg virkelig trent... trente en time på sats og red i over 2 timer... kjenner det godt idag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

så flink du er da chenok..... med treningen!! :)

 

jeg hoster fortsatt så har ikke fått trent ordentlig på 3-4 uker, men jeg skal ringe legen på mandag om jeg hoster like mye.

 

god helg til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i morgen må jeg komme meg ut litt!

 

har ryddet ut masse klær i klesskapet som er for store... har kjøpt inn litt nytt i det siste, men skal ikke kjøpe noe mer på en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!!

 

hvordan er det med hosten missrosa? akkurat nå tripper du vel kanskje rundt i oslo? :)

 

jeg er sliten etter en travel helg med stevne, fest og flere besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hosten er kanskje litt bedre, nå begynner i stedet allergien å slå inn... hehehe, er det ikke det ene er det det andre!

men nå jeg kommer hjem skal jeg begynne å trene igjen, samme hva! orker ikke mer av dette latskapet!

 

trippet ute i søte sko i går i 20 varmegrader og på cafe!! koooos!!!

i dag er det litt mer grått! men skal være sammen med ene nevøen min på 8 mndr. blir kos... og om 3-4 uker kommer andre nevøen min til oss.. pga bryupet!

kjempekos!! hihi

 

gikk stevnet bra chenok? er hesten din blitt frisk igjen?

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...