Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

stevnet gikk allright. får gi han litt tid på å komme i gang igjen tenker jeg... reiser en tur til krsand på stevne nå til helgen... blir ikke helt enig med meg selv om det er lurt eller ikke men... :)

 

idag er det spinning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

i dag meldte jeg meg inn på Elixia f.o.m 1.juli!!

gleder meg som en liten unge, jippitjohoi!

det var bra tilbud, så gratis innmelding og jeg trenger ikke betale før ut i august!!!

 

har gått ganske mye i dag, og spist litt så som så...

 

frokost: 30 g all bran m/ 1 dl kefir

lunsj: 1 muslibolle og 1 stor grov muffin

middag: 1/2 porsjon pasta og kylling med fløtesaus

kveld: 1 banan

 

 

god tur til kristiansand, chenok

 

hvordan går det med dere, fiskebolle og smint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :)

 

igår raket og kostet jegi en time utenfor stallen (har "kosteuke" som rullerer) før jeg gikk på spinning.

 

Var hos legen forrige uke og nevnte i samme slengen at jeg sliter med mye slim/ hoster når jeg trener hard. fikk da beskjed om å drikke mer... (jeg er helt elendig på å drikke nok!!)

igår hadde jeg drukket tilsammen 2 liter vann og en kopp te før jeg dro på trening og SNAKK om forandring!!! :)

 

veiet meg idag: 61,9 kg. endelig går det nedover igjen! jeg er glad jeg har holdt ut til tross for at resultatene har vært skuffende de siste ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg veier meg på en annen vekt ettersom jeg er borte, men den viste 600 g mindre enn i går!

så når jeg legger på den 1 kg den viser mindre enn min blir vekta mi 64,5!!!!

 

jeg skal klare å beholde det, helst komme ned på 64/63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg får fremdeles ikke trent:(

Men har hvertfall gjort en innsats for å endre på disse forferdelige matvanene jeg har lagt meg til den siste måneden.

Så siden mandag har jeg spist riktig så bra, og vekten har gått ned 0,8 kg siden mandag morgen. Men det er nok vann mest, men er jo uansett bra at det går riktig vei! :)

 

Gratulerer med elixia missrosa. Når er det du flytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

usj, så kjipt fiskebolle.... blir ikke knærne bedre?

så flott, all nedgng er god nedgang, men det viktigste er jo at du klarer å spise sunt!

jeg flytter 1.juli! gleder meg skikkelig til elixia igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen folkens!

 

nå er jeg på jobben en liten tur før jeg reiser til krsand. alt er pakket og klart så da gjenstår det bare å hekte hengeren på bilen og sette hesten på!

 

igår ble det wok med svin til middag/ kvelds. er kjipt å spise alene så jeg merker at jeg spiser mindre nå som kjæresten er vekkreist... mystisk, men egentlig allright :)

 

idag veide jeg 61,5. håper å være 61,0 når han (og jeg) kommer hjem seeeeeeeeeeeeent søndag kveld.

 

ha en fin helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag kom jeg meg ENDELIG ut på en løpetur, nå har jeg ikke trent på 4 uker pga diverse hosting og forstuelser.

ble bare 27 minutter i dag, 1,6 tp. men det er greit å ta det litt rolig de første gangene!

 

nå skal jeg spise havregrøten min!

 

 

håper dere har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

heihei!!

 

da er jeg "back in black" :) kom hjem fra kristiansand kl 02.00 i natt og begynte på jobb kl 08.00 idag så jeg er ganske sliten!!

 

er veldig fristende å dra hjem etter jobb og for å ta en liten hvil...

 

... men i stallen står hengeren og all bagasjen og bare venter på at jeg skal pakke ut *sukk* for ikke å snakke om hesten som nok gjerne vil ha både mosjon og stell!

 

snek meg opp på vekten i går kveld: 62,0 kilo. er godt fornøyd med det ettersom det ble noen utskeielser i helgen!

 

blir spennende å gifte seg missrosa :) godt du har fått kommet i gang med joggingen - men sikkert lurt å ta det rolig i starten ja!!

 

ha en flott dag folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

sitter å planlegger innredning i leiligheten vi flytter inn i. har gått på butikken. ellers hatt en svært rolig dag....

 

håper du har kommet deg ut av stallen, hehe! og at du har fått sovet litt chenok!

 

 

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

så spennende, missrosa!! Er gøy med planlegging, både bryllup og leilighet. Hvor i Oslo er det dere flytter til?

 

Jeg kan fremdeles ikke trene, og merker beina fysisk kribler av mangel på aktivitet. Maten har blitt litt bedre den siste uken (bortsett fra fredag og lørdag med vafler og sjokoladekake), og mitt nye forsett nå som jeg har klart å kutte sjokolade og smågodt er å unngå å småspise. Jeg har et behov for hele tiden å putte noe i munnen, om det så er frukt, nøtter, saft eller hva som helst. Er stort sett sunne saker, men blir jo en god del ekstra kalorier i løpet av en dag. Huff, dette er vanskelig. Og ekstra vanskelig nå som jeg ikke kan trene, og begynner å kjede/trøstespise i stedet.

 

Jaja, nok klaging på meg. Hvordan har det gått med dere i dag? Og smint, hvor er du blitt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg flytter til majorstuen. hvor flytter du?

 

var kanskje et ørlite gram under 65 i dag, jippi!!!

det er kjempefint vær her, men det blåser så kaldt, usj

 

i går var en ganske "lat" matlagningsdag..... havregrøt, frukt, 1 yoghurt m/musli, og to små kaker, men det endte på ca 1000 kcal

 

ja smint, du sa du skulle komme på nett i april/mai.... hmmm...

 

kjipt med beina dine, fiskebolle. men håper det blir fremgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg regner med det blir majorstuen på meg også. Var der jeg bodde sist jeg bodde i Oslo, og stortrives der. Så det blir bra, da blir vi naboer nesten:)

 

Jeg har i går kveld lagd 3 boller gele med fun light, så nå sitter jeg og spise gele med vaniljekesam til frokost. Me like!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

jeg skrev nettopp et laaaaaaaaangt innlegg til dere her... hvor i allverden har det tatt veien??

 

jaja...

 

joda, kom meg omsider hjem og nå begynner jeg å komme til hektene igjen etter turen i helgen.

 

igår hadde jeg "stallfri" så da var jeg på spinning :D deilig!

 

det er utrolig kjekt å planlegge ny leilighet. jeg vurderte faktisk å bli arkitekt, men så havnet jeg jaggu meg på økonomi og administrasjon istede! interiør er også utrolig kjekt. akkurat nå driver jeg og planlegger nye gardiner til stuen og forsøker å få med kjæresten på å kjøpe nye altankasser og blomster før 17.mai... han er ikke veldig interessert for å si det slik...

 

er det godt med fun light gelè? jeg pleier å bruke vanilje kesam på bær og frukt. kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag skal vi ha taco. sunn versjon for min del, aubergine+bønner istedetfor kjøtt og droppe osten. så har fylt inn det jeg skal spise og da ender det på ca 600. pluss det jeg har spist før i dag så ender jeg på ca 1200!! har spist laksekake før så jeg har fått proteiner!

 

så gøy at vi blir "naboer", hihi! jeg bodde også der sist gang jeg bodde i oslo, vi har leilighet der... og trives absolutt veldig godt der + elixia'n som er der er jo veldig bra!!!

 

fungele er godt!

 

usj, så teit da chenok at innlegget ble borte :D

så gøy, ja det er veldig gøy å planlegge hvordan man skal ha det! og når man bor i en liten leilighet føler jeg det er ganske viktig å holde litt stil i alle romene.

vi har jo foreksempel nå endret hvordan vi vil ha det på soverommet 4 ganger, (på ikea home planer!) var så sikre på å ha det slik eller slik, men så finner vi en bedre løsning og slik holder vi på, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

hehe! jeg har få, men enorme rom i min leilighet.

 

har en smal gang som er ca 3 meter lang, stue/kjøkken på ca 35kvm, bad som er ca 7-8 kvm og soverom som er 35 kvm. leiligheten ligger i sentrum, oppå en høyde utenfor en park. har egen parkering i hagen ca 3 meter fra inngangsdøren. luksus!! må jo være LITT fordel å være eier av leiegården :D

 

utenfor stue/kjøkken har jeg altan. idag skal jeg få meg blomsterkasser og en rimelig kulegrill :) så da er jeg klar for sommeren!!

 

ellers så var jeg 61,4 kg i dag. da må jeg oppdatere signaturen min litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

høres ut som om du har plass da ja.... eier du en hel gård?

vår leiligh i oslo er 45-50 kvadrat.. så ikke så stor plass å boltre seg på, men jeg trivdes veldig godt der når vi bodde der sist.... det handler jo bare om å finne smarte løsninger og innredninger! blir nok fint!

 

har akkurat spist middag, rester fra i går (taco). så har spist ca 1000 kcal i dag. ikke for mye, men jeg har ikke trent heller, stort sett sitti stille i bil og andre steder.

 

jeg får alltid så mye vann i kroppen etter taco, det er irriterendes. men det går jo over, er vel alt saltet.... jeg spiser svært lite salt ellers så da merker sikkert kroppen det godt når jeg får i meg alt tacokrydderet osv...

 

61,4 er bra..... jeg vipper mellom 64/65 men merker buksa er blitt litt større!!!

 

kjøpte meg ny olabukse på VeroModa på mandag og da kjøpte jeg str 27!!! og det er en stund siden jeg har gjort.... de siste årene har jeg ikke orket å prøve bukser en gang for da har det vært 32/34 (når str på buksene startet på 25) og i andre klær var det xxl og 44 nå er det s/m,36/38 og da 27 i jeans!! jiihaaa...!

 

får mye komentarer om at jeg har gått ned, og det er ok å høre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

ja, deilig å høre når folk ser du har gått ned!! på meg tror jeg det er mest tydelig i ansiktet... jeg blir så veldig smal i kinnene :D

 

og buksene mine passer jo tydeligvis enten jeg er 69 eller 61! de er selvsagt litt løsere nå, men jeg er skuffet over at de ennå passer...! kroppen min er jammen rar!!

 

igår plantet jeg blomster i altankassene mine, og min kjære lagde deilig taco til oss. akkurat som deg, missrosa, pleier jeg å gå litt opp i vekt etter taco. som du sier skyldes det nok salt/ krydderet!

 

jeg eier 24% av aksjene i bygården ja :) ganske allright for det gjenspeiler seg både i str på leilieheten min OG med tanke på hvor mye leie jeg betaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =)

 

Får jeg være med her? Virker som en livlig tråd! :D

 

Jeg er 21 år, og har som 1. mål å komme under 70 kg.

Var 98,6 i januar, og er nå 91,4 kg. høyde 163 cm..

Midjemål var 126 for to måneder siden, og 120 for en uke siden :)

Alltid vært overvektig, og det gleder meg å se at vekta går nedover. Bare tanken på å bli tynn motiverer meg ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei dinah!

det er jo kjempebra nedgang allerede da!

trener du noe spesielt eller?

hvordan spiser du?

 

bare lurer jeg=)

 

har bare spist middag og en tur på cafe som inkluderte et halvt rundstykke. til middag spiste jeg 4 grillpølser og 5 lomper. og det ble jo søren meg ca 700 kcal bare det.

 

må skjerpe meg når det gjelder både mat å treninge. spise oftere og trene mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...