Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

i morgen må jeg komme meg ut litt!

 

har ryddet ut masse klær i klesskapet som er for store... har kjøpt inn litt nytt i det siste' date=' men skal ikke kjøpe noe mer på en stund![/quote']

 

Det hørtes utrolig gøy ut egentlig :) :) Can't wait to do the same!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Chenok

uff og huff!

 

nå er jeg tilbake på jobb etter en "forferdelig" helg... jeg har vært i konfirmasjon/ på besøk hos svigers og spist nok kcal for en hel skoleklasse! blæh!

 

hadde ikke vært så ille hvis det bare var snakk om to dager med utskeielser - men nå har det seg slik at jeg blir 25 imorgen (og dermed for gammel for forumet) så da blir det nok usunn mat både imorgen og på lørdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

dessuten har du sikkert bare godt av noen dager med høyere kaloriinntak. Og husk, for å legge på deg 1 kg fett må du spise 7000 kcal mer enn normalt. Det tviler jeg på at du har gjort, selv om det blir mer enn en dag med spising.

 

Etter noen dager med normal mat og trening har du nok kommet deg tilbake skal du se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

håper på det :op

 

jeg tenker å forsøke å holde de andre måltidene (altså de som ikke består av kake!) sunne slik at det ikke skal ta helt av her :)

 

jeg får lyve litt på alderen hvis jeg skal fortsette å skrive her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har ikke trent på lange tider, jeg har ikke hatt tid nå de siste dagene egentlig. og nå har jeg vel egentlig ikke tid på noen dager heller..... men jeg skal gå mye da!

 

men vekten holder seg ganske så stabil på 65 kg. og det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

det var så vidt jeg turde gå opp på vekten imorges etter både konfirmasjon og besøk hos svigers i helgen OG bursdagsfeiring igår...

 

vekten viste 61,6 kg - altså 200g opp fra forrige uke. egentlig er jeg positivt overrasket siden jeg både har spist mye og usunt OG har måttet droppe flere treninger.

 

i neste uke er jeg tilbake i gode vaner igjen for fult og onsdagen reiser jeg til stavanger for å delta i en konkurranse så da får jeg ihverfall beveget meg nok!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det var da bra chenok at det bare var 200 g!!

du er flink!

 

jeg er ikke så flink om dagen..... tror det er litt mye som skjer fortiden og da klarer jeg ikke å sette av tid tiil trening...

 

men jeg har jo heldigvis ikke gått opp fra 65.. blir nesten litt forundret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

hehe, hvis jeg fortsetter som nå går det nok "gale" til slutt :) men jeg forsøker å begrense inntaket av usunne greier og sørger for at de øvrige måltidene er av den magre sorten!

 

idag lurer jeg på om jeg skal teste grillen som jeg fikk til bursdagen: grille svinekjøtt og ha god salat og (lett?!) potetsalat til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

du har hatt bursdag.....

 

GRATULERER MED DAGEN!!!! i går var det ikke det?

 

vi skal også ha grillmat i dag, men kokkelert på panna inne, men salat, maiskolber, grillpølser og grillribber tror jeg det var!

blir godt!

 

jeg vil bare si fra at jeg skal bort på 17.mai reise... så jeg kommer kanskje ikke innom på noen dager!

men om jeg får tilgang til en pc så må jeg jo se om det er litt live her!! hehe

 

Om jeg ikke er innom så vil jeg si;

 

Ha en riktig fin 17. mai!! og ikke spis for mye is! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

sånn! nå er årets grillsesong sparket igang for min del :D

 

det tok sin tid å få fyr på grillen og underveis i prosessen holdt både hår og øyenbryn på å ryke med :) da grillen endelig var varm grillet jeg deilig marinert svinekjøtt jeg hadde denja sin "godt og lett" potetsalat og salat ved siden av. DEILIG!!

 

jeg liker sommeren :)

 

jepp, bursdagen var den 12.mai. :) dersom du ikke stikker innom før den tid så må du ha en riktig fin 17.mai Missrosa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hehe...

svigermor lager den fløtemiddagen, og jeg liker ikke det!!!

 

 

grilling og sommer hører sammen og jeg liker det veldig godt også, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

kjipt når svigermor lager noe som man ikke liker...

 

engang fikk jeg pai med sopp TO dager på rad. sopp er noe av det verste jeg vet - og det vet svigers GODT! det første hun sa da jeg kom inn døren var: "idag skal vi ha pai med sopp!!! det liker vel ikke du??" uheldigvis var det nok rester til en til middag... effektiv slankekur for min del :)

 

deilig med fredag!! imorgen blir det grillfest med venner på hytten for å feire min bursdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå er jeg tilbake for noen dager, hehe.... det er mye som skal ordnes nå før bryllupet, ikke minst kjolen!! det er 12 dager igjen.. wiii!!

 

veier fortsatt 65 og det er jeg veldig fornøyd med! for jeg har spist litt av hvert de siste dagene, men jeg har stresset rundt i byen og gått mye, så da går det vel opp i opp!

 

hadde en veldig koselig 17.mai..

jeg og kjæresten gikk tur i frognerparken og rundt der, og så på et hus jeg vil ha når vi blir rike.... (haha)

 

spiste tilogmed en is og bolle!

 

hvordan var deres feiring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dinah!

det er jo kjempebra nedgang allerede da!

trener du noe spesielt eller?

hvordan spiser du?

 

bare lurer jeg=)

 

har bare spist middag og en tur på cafe som inkluderte et halvt rundstykke. til middag spiste jeg 4 grillpølser og 5 lomper. og det ble jo søren meg ca 700 kcal bare det.

 

må skjerpe meg når det gjelder både mat å treninge. spise oftere og trene mer!

 

Ja, prøver å få trent 3-4 ganger i uka. Ikke bestandig det lykkes, da. Hadde en liten dødtid på en-to uker nå, men forrige uka ble det skjerpings igjen! :)

 

Med spisinga er det litt så som så. Har klart å begynne og spise regelmessig, men dessverre lykkes det ikke hver dag, og så sprekker jeg og spiser godterier. Er fæl til det! :b Men jeg jobber med saken! Forrige uka spiste jeg ikke godteri fra tirsdag til lørdag, gjett at jeg var stolt da ;b

 

Anyway, vært såå flink denne uka. Trent mandag og tirsdag. Det ble ikke de lange øktene, kun 40 min-50 min. Men hey, bedre enn ingenting! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det høres bra ut dinah!! all trening er god trening!!

 

jeg veide 65 i dag, har satt som mål å komme igang igjen fra i dag, bgynner med maten, så kommer treningen og. det er så utrolig mye som skjer fortiden, men nå er det bare 40 dager til jeg begynner på Elixia og det blir veldig bra!!!!

 

ha en fin dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

i dag veide jeg 66 kg, usj...

må komme meg ut å begynne å trene igjen!! og spise sunnere! har vært skikkelig dårlig på mat i det siste!

 

håper det blir litt liv her igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chenok

halloen folkens!

 

jeg har hatt det forferdigelig travelt i det siste og har også vært mye bortreist, men nå er jeg tilbake :)

 

jeg har ikke egentlig spist så usunt, men jeg har ikke fått registert hva jeg har spist.

 

tenker jeg begynner igjen med registeringen på mandag. det er ennå minst 5 kg som skal bort!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

velkommen tilbake chenok!

du har ikke mange kg igjen da, egentlig!

jeg begynner å se at det er en ende i tunnelen jeg og, 10 kg igjen av totalt 28 kg og jeg er veldig motivert! og tror det blir veldig bra å begynne på Elixia snart!

 

jeg har ordnet til alt der vi skal ha selskapet på lørdag, og så langt har jeg spist havregrøt og 3 små boller. hanske usunt igrunn! bollene ihvertfall, men til middag skal vi ha grønnsaksuppe med kylling i! så det blir jo ganske sunt!

 

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå skal det store skje for min del!

i morgen gifter jeg meg! så blir det bryllupsferie en stund!

 

jeg skal være flink med maten enda jeg skal kose meg litt ekstra akkurat denne ferien, men regner med at det blir mye gåing og bading og slikt og!

 

vel vel, håper det er noen her når jeg kommer tilbake=)

 

ha en fin pinse, det skal ihvertfall jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...