Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

takk fiskebolle!

bryllupet gikk veldig bra, det ble rett og slett en perfekt dag, helt perfekt!

og jeg var så vakker syntes alle, det var koselig!

 

nå ferierer vi rundt om i Spania, det er godt vær og mye fint å se på.

jeg prøver å være litt forsiktig med maten, men unner meg litt godt innimellom... får ta det igjen når jeg kommer hjem!

 

håper dere har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

vel hjemme fra ferie,vi har storkost oss,

jeg har vært veldig spent på vekta....

 

jeg var ca 66 når jeg dro og i kveld veier jeg 67. så er ganske fornøyd når jeg tenker på all den maten jeg har spist, is, BK mat, dessert, kjeks.....mat generelt!

 

men jeg har storkost meg noe veldig og det er vel det viktigste.

 

 

men fra og med i morra er det til bake til å registrere mat og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

det var en bra teori fiskebolle!

 

jeg har gått opp litt etter jeg kom hjem da, veldig kjipt. men jeg har stresset med pakking og ikke mye uteaktivitet og feil mat. men, nå begynner jeg jo snart på elixia, så da får jeg komme sterkere tilbake der!

gleder meg som en liten unge til å begynne der, endelig litt som drar meg ut på trening, jeg er blitt skikkelig dårlig på å dra meg selv ut, men det er så mye som skjer fortiden.

 

det er skrekkelig stille her..... har det blitt sommermodus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

bare 8 dager igjen til jeg begynner på treningsenter! inntil da er det bare å male, pakke og flytte som står på agendaen.

prøver å spise sunt, men det er ikke så lett når alt står på hodet på kjøkkenet! og forsåvidt i resten av leiligheten!

 

ha en fin uke til alle som måtte lese her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Høres spennende ut. Skikkelig omveltning på livet for deg nå, både gift og på flyttefot!

 

Jeg har gitt litt opp for nå. Har gått opp 3-4 kg siden mars, og det er i hovedsak på grunn av denne dumme skaden. Får ikke lov til å trene i det hele tatt, og mest sannsynlig ikke før nærmere jul:( Og når man ikke kan trene er det ikke lett å motivere seg til et sunt kosthold heller, spesielt ikke nå om sommeren.

 

Men jeg er jo innom og ser om det har skjedd noe fra tid til annen. Men hvor er det blitt av resten av flokken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

ja, det lurer jeg og på, vi får skrive her med jevne mellomrom vi da:)

 

jo nå er vi ferdig flytta inn i leiligheten... og alt er i hundre esker og poser osv...

 

maten er veldig varierende, men jeg har ikke gått opp selvom jeg ikke har trent på evigheter, men på onsdag bærer det løs på Elixia!

 

så utrolig kjipt at du kanskje ikke kan trene på sååå lenge... høres ikke noe ok ut.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

da begynner jeg å trene igjen for fult! og nå skal jeg være flink med trening og mat.

i går bakte jeg cookies og i dag har jeg laget kake (skal ha med bort) men fra i morgen skal jeg være flink!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

jeg er litt midt på treet om dagen med hensyn til kosthold. Spiser generelt sunt, litt sjeldnere, men samtidig blir det litt usunt stort sett hver dag, enten i form av is, kake eller sjokolade. Men klarer å begrense meg litt hvertfall. Skulle bare ønske jeg kunne trene igjen. Da hadde livet vært så meget bedre!

 

Men glad på dine vegne missrosa, kos deg på elixia!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har trent på mandag og i dag, herlig..... jeg merker jeg er mye gladere på bare disse to treningene.

men, føler veldig med deg fiskebolle, men du får håpe og se frem til du kan begynne å trene. men kan du ikke gjøre noe? manualer på armene, sit ups??? ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå har jeg og hunden min vært på tur, vi koser oss masse i byen begge to, heh!

 

veide fortsatt 65 i dag..... har veid rundt det i evigheter... skulle gjerne likt å se 60 tallet snart!

 

bare å trene mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

kom akkurat inn fra morgen turen, løpt intenst i 30 min, 378 kcal!

er i en god periode om dagen..

 

håper det går fint med deg fiskebolle om du fortsatt titter innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest fiskebolle

hei missrosa!

Godt du holder liv i tråden. Blitt dårlig med nettsjekking på både meg og andre i sommer ser det ut til. Men kan jo hende det er flere av oss som kommer krypende nå som sommeren nærmer seg slutten.

 

Jeg kan dessverre fremdeles ikke trene, og har i sommer bare trøstespist alt jeg kommer over av is og vin:P Men nå er det slutt. Begynner på jobb igjen i morgen, så da er det slutt på slikt. Egentlig tror jeg det skal bli litt deilig. Blitt mer en vane med is og sjokolade enn at jeg faktisk har så lyst på det.

 

Så til mer håndfaste bevis på mine utskeielser. jeg fant frem vekten i dag tidlig, og sannelig om den ikke viste det urovekkende resultatet 68,1!!!!!:) Så mye har jeg aldri noensinne veid tidligere. Men noe går nok av raskt når jeg kommer inn i vanlige rutiner, men likevel. Dette var ikke gøy! Så ikke utenkelig du får se mer fra mer her inne fremover. Man kan jo ikke løpe rundt å være småtykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei Fiskebolle!!!

Godt å ha deg tilbake, hehe!

Usj.... det var noen kg i feil retning, ja... Men bra du har motivasjonen på plass. Så får du bare tenke at det nærmer seg juletider, var det ikke da du kunne begynne å trene igjen, eller?

 

Jeg trener stort sett 4-6 dager i uka, noen av dagene trener jeg to ganger og. MEN, ingen vektnedgang og det irriterer meg... Prøver å spise fornuftig og.

Det virker som om kroppen virkelig har hengt seg opp. har vært 65-67 i flere måneder nå.

 

Men i morgen er det ny skjerpings, med faste tider til måltidene og neste mandag begynner jeg på skolen, så da blir det bra med rutiner!

 

Har du flyttet du og nå eller? Er vi blitt naboer??

LYKKE TIL med jobbstart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har helt uten videre gått ned 2 kg! eller jeg har trent for det, men plutselig var bare vekta 64,5 istedet for 66,5 som den har vært i evigheter

 

mandag er det skolestart, gruer meg litt. men hadde et mål om å være under 65 kg og det har jeg tydeligvis klart m.m jeg spiser masse mat i kveld og i morgen, men det har jeg ikke tenkt.

fikk bare enda mer motivasjon nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

så bra! Det er jo definitivt mer motiverende når man ser resultater!

 

Jeg vet ikke helt når jeg kan begynne å trene, men ser ikke bra ut foreløpig. Må bare ta tiden til hjelp er jeg redd. Men gått ned 1,5 kg kun ved ikke å spise godteri og sånt, så det er jo bra. Men er nok kun vannvekten. Men men, alle monner drar... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ja, alle monner drar... bra du klarer å spise sunt i alle fall!

Skolestart gikk bra... puh..!

Har vært på styrketime i dag, tok i ganske bra, så jeg ble litt sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest missrosa

Hvordan går det? Du må titte innom noen ganger og fortelle!

Jeg har ikke fått trent mer en to ganger denne uken, tror ikke det blir flere heller, det er 3 bursdager og en konfirmasjon og bare syv dager i en uke...hehe! Og skole på dagene..

 

Men, men nye håp for neste uke!

 

Jeg har gått ned til 64!! etter å ha vært på 65-66 siden april, så det er fint!

 

Håper det er bra med deg, selv om jeg skjønner det er veldig kjipt å ikke få beveget seg noe særlig.... føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

jo takk for det!

Dessverre har det ikke skjedd så mye siden sist. Ligger stabilt på vekten hvertfall, så jeg går ikke videre opp. Men likevel... liker ikke å veie 5-6 kg mer enn normalt:(

 

Men nå har jeg fått lov til å begynne å trene litt styrke hvertfall, men kun overkropp, og det er begrenset med øvelser. Men det går fremover.

 

Forhåpentligvis skal jeg få lov til å sykle med lett motstand nå om noen uker, så det gleder jeg meg fryktelig mye til. hihi, rart hva man kan glede seg til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...