Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Kommet igang med litt aktivitet?

 

Har vært på sirkeltrening i dag, morsomt!

Etter å ha gått opp 2,2 kg på en uke (har begynt å veie meg kun på onsdager, det var nok litt vann i kroppen og da jeg hadde spist taco på tirsdag, men uansett... 2,2 kg!!!)

Så nå har jeg begynt å følge en slag kost plan jeg har satt opp og skal være flink til å trene oftere.

 

Det er fort gjort at det bare sklir ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest fiskebolle

jo, men fort opp går fort ned!:)

 

Joda, blir litt trening på meg, men er fremdeles superutålmodig.

Har ikke veid meg på en stund, men tror jeg ligger ca likt, kanskje litt ned fra sist jeg var her inne. Men jeg merker jeg er på rett vei hvertfall. Spiser mye mindre usunt nå som sommeren er over, og det helt uten problemer. Det er rart hvor mye vaner har å si, både på godt og vondt!

 

Og du? Trives på majorstuen og elixia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trives veldig godt!!

Har du og flyttet hit?

 

Jeg var på årets første sykkeltur i går, opp til Holmenkollen og hjem, deilig, litt hardt og da ettersom det er et år siden sist jeg satt på en sykkel... Men,men!

Er spent på veie dag i morgen, virker som om jeg har blitt litt mindre i ene buksa mi. Og det er jo det aller beste tegnet på om man går ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dere er her enda så utrolig bra!! Hvordan går det med dere? Så utrolig lenge siden jeg har hatt nett! Har savnet dere og inspirasjonen! Husker dere meg da? Hehe.

 

Er iallefall veldig klar for å ta fatt, har vært noen slappe uker pga sykdom, men har vært flink å trene før det. Trenger et lite dytt til å komme meg i ganp igjen nå. Håper alt er bra med dere? Fått resultater? Nye vaner? Iallefall pågangsmot ettersom dere enda er her!! :D håper det fortsatt er plass til meg? Selv om jeg strengt tatt har havnet utenfor kategorien 18 til 25..hysj... :(

 

Stor KLEM til dere! Flinkiser!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

HEI SMINT!!!!!

 

Som jeg har lurt på hvor det har blitt av deg!!!

Jeg er her vettu!! Trener og spiser og står på!

 

Du skal få lov av meg til å være her...=)

 

Jeg har ikke forandret meg så mye siden sist....... =( fortsatt 66 kg!

men har vært på 64=)

 

Koselig å se deg igjen....

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

se, der var sannelig smint tilbake også. Det liker vi!:(

 

Jeg har dessverre endret meg ganske mye, og det til det verre.

Veier nå ca 68 :P Dvs, har gått opp 6-7 kg fra i fjor på denne tiden. Det liker jeg ikke! Men samtidig får jeg ikke lov til å trene (fremdeles...), så det er ikke så enkelt å komme meg ned igjen. Men det skal være sagt at jeg går hvertfall ikke mer opp, har ligget her i noen måneder nå.

 

Sukk, jeg vil sååååå gjerne kunne trene og løpe og være i normal bevegelighet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har savnet dere også! Er klar for å bli mer aktiv her inne nå,dere er med? :) i morgen skal jeg trene, uker siden sist nå pga influensa, men nå er jeg helt frisk, så slutt på unnskyldninger! Skal kjøpe nye batterier til vekta i morgen og finne ut hvor jeg ligger!

 

Er du syk fiskebolle ettersom du ikke kan trene? Skjønner det er kjipt ja!! Greier du være flink med kostholdet da? Er det vanskelig å motivere seg? Klem på deg!

 

Gratulerer veldig forsinket med bryllupet missrosa!!! Hvordan er livet som gift? :P Blir det småttiser snart nå? Hehe. Vet dere, jeg har blitt såå barnsyk i det siste! ønsker meg bebis! Ingen av dere som har unger? Det slo liksom til for fullt her etter jeg ble 27,hehe.

 

Men da setter vi i gang med nye friske mål mot jul dere? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen har startet dårlig! 1000 kcal TIL FROKOST!!!

Men jeg skal snart på en time pilates og en time corebar i kveld, så tenkte jeg å løpe meg en tur etter pilatesen. må komme igang og kan ikke la en dårlig start knekke meg!!

 

jeg har et stort ønske om å veie ca 58 til jul. om jeg lager meg fornuftige frokoster og resten av dagen blir fornuftig mat messig så vil det kanskje gå?

og jeg har bestemt meg for at jeg skal trene minimum 1 time 6 dager i uken og en fridag, men da skal jeg gå en tur!

 

nå må det bare skje!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiste du??? Hehe, det går vel bra hvis du trener ja :P

 

Jeg har meldt meg på en steptime til kvelden, skal være spesialtime på 3T, step og pump B-time som varer i 90 minutter, med 80Tallsmusikk og bruk av TO stepper! Mulig jeg er gal som drar på en slik time når jeg ikke har trent på lenge, men det høres gøy ut da! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres kult ut smint!! lykke til!

 

jeg spiste to tortilla lefser med taco rester, og yoghurt med musli og banan.

jeg bare spiste, hater sånt!!

 

og kom meg aldri på pilates.... men jeg skal jo på corebar i kveld, der får jeg ca 3 tp.

jeg har på en måte så lite motivasjon.

det må endres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk stinelill :( hva pleier du å trene?

 

i dag rekker jeg ikke trene, skal på kino med ei venninne, men får heller være ekstra påpasselig med maten. Bør kanskje ikke trene for hardt til å begynne med heller, min plan for uka:

 

mandag: step&pump B90

tirsdag: fri

onsdag: egentrening evt gåtur

torsdag: step&pump B75

fredag: pulsstep 45

 

Håper jeg greier det! Ha en fin dag dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

høres ut som en fin uke, smint!!

 

jeg har ikke trent i dag, har ikke hatt tid. men har tid resten av dagene! så da må jeg få gjort det!

 

har spist alt for mye i dag og. er i en litt dårlig periode med lite motivasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg lurte på om eg kunne hengje meg på denne tråden eg? :( Er så vidt med i to andre trådar , men der er det veldig lite aktivitet og dermed lite motivasjon å hente frå likesinna :P

 

Eg er 23 år og 165 cm høg. Var på mitt største 88.8 kg, men veg no 75.3 kg. Målet mitt er å nå 65 kg. :) Trenar ganske ofte med å gå turar, spelle rugby eller ved å sykle (er ikkje medlem i noko treningsstudio). Har ikkje vore med på GR kurs, men har heller fulgt med på forumet her. Har fått utruleg mykje motivasjon utifrå å ha lest i innlegga her på forumet.

 

Håper det går bra om eg heng meg på altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei isma :) selvfølgelig kan du henge deg på her, jo flere som kan støtte hverandre, jo bedre! Lykke til med nedgangen :)

 

Hva skal til for at du finner motivasjonen missrosa? Tanken på en lekker julekjole i en størrelse mindre? :D At du husker hvor bra du føler deg ved å trene og spise riktig? At du skriver ned noen få overvinnelige kortsiktige mål? At jeg roper ”kom igjen missrosa jeg vet du kan klare det!!” Hvis ingenting hjalp, husk slike ting går i perioder, men prøv å hjelp motivasjonen tilbake igjen ved å gjøre et eller annet. Når man handler selv om den store lysten ikke er der er det lettere at motivasjonen kommer i gang igjen og at tankene endrer seg! Husk tankene påvirker hva vi føler, følelsene påvirker hva vi gjør. Handling påvirker hva vi tenker. For å bryte et dårlig mønster: handle! å ikke gjøre noe gjør at tanker og følelser ikke endrer seg. Så kom igjen, bryt ut, you can do it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink! Det er kloke ord du skriver til meg.... Jeg skal ta meg fri fra trening i dag og gruble litt. Jeg har ikke lyst i det hele tatt å trene i dag, men jeg skal finne ut hva som kan få meg lysten på det i morgen.

Tror jeg skal ta en tur i byen og se etter noe fint som kan friste meg. Jeg må ha en ny kjole til jul og det hadde vært utrolig deilig å kjøpe den i 36 og IKKE i 38.

Også skal jeg prøve å sette opp en plan som ikke innebærer 6-9 treningsøkter i uka slik som jeg pleier. Men kanskje 2-3 et par uker, så øke til 3-4 osv...

 

Tusen takk for motivasjon til å motivere meg smint! Du er gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og fra og med i morgen har jeg tenkt å ta tilbake mitt liv med trening og sunn mat!

jeg har 9 uker på meg, til jeg skal inn i ny kjole i størrelse 36!

 

jeg sitter å hører på julemusikk, er alene hjemme og fikk inspirasjon til å trene igjen!! Så nå håper jeg den holder... jihaaa....!!

 

jeg gir blanke i kiloene, jeg tror jeg skal bruke målebåndet og klær som "målestokk".

jeg kommer til å veie meg kanskje, ser det an, jeg er litt fedd up av vekta. og egentlig så er det bare tre tall, mens om et klesplagg som er for lite nå som plutselig passer så har jeg jo i hvert fall gått ned!!

 

Ha en fin kveld!! JEG HAR MOTIVASJON!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

nå fortiden skulle jeg ønske jeg fikk på meg en kjole i M som jeg prøvde på bik bok, men den gikk ikke over puppa og jeg så høy gravid ut i den... hva kan jeg trene for å få mindre mage, pupper og lår?

hadde vært fint om den passa til jul, tenkte å kjøpe den til uka! og ha den som mål!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei stinelill!

Det er vanskelig å punktslanke, så du får nok bare fortsette å trene kondisjon og styrke, og spise riktig så går du nedover!!

Smart å ha et klesplagg, det har jeg og som motivasjon!!

 

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

favoritt buksa mi ligger jo bare å venter på meg, den er 36, men først så blir det og komme inn i 38.. og det går nesten..

jeg er ikke så veldig flink med trening, går mest tur! og spiller fotball 1gang i uka!

du er flink :D

er du langt unna og komme inn i kjolen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker str 38 nå, har ikke kjøpt noen kjole enda, men har prøvd i butikken og det er ikke kjangs, så jeg må være flink å stå på!! For jeg VIL ha en kjole i 36!!

 

Men jeg har en bukse jeg kjøpte en gang (jeg skulle gå ned, haha, men gikk bare opp) så jeg ser frem til at den skal passe! den tilsvarer vel også en kropp som passer 36 / small

 

Men det er bra og gå tur også, hvordan går du?

Om man går lengre turer i et bra tempo så tar det bra, jeg har gått ned noen kg på det jeg.. Veide 84 kg før og er jo på 66 nå, så det må ha hjulpet=)

 

Og fotball er jo kjempe bra!! Mye løping!!

Du er også flink!!

 

Vi klarer dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...