Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

jeg går midels tempo, målte meg rundt magen nå 99cm. men var 99.5cm sist jeg målte, men er ikke sikker på om jeg tar måle båndet for løst eller stramt, skal man stramme eller la det bare være løst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

det er forsåvidt det samme, bare du gjør likt hver gang du måler.

 

jeg er 93 rundt navlen. jeg målte meg nå da, er kanskje litt mindre om morgningen. jeg strammer ikke hardt, men har det slik at det sitter tett inntil rundt hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

I kursboka mi så står det at man skal måle rett over navlen!

 

gleder meg egetlig til alle klæra mine passer igjen jeg! :D begynner å bli lei av og bare gå i jobbebukser hele tiden!

 

men lykke til i dag da<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du har motivasjonen på topp! :)

 

Her er motivasjonen laber, føler eg ikkje blir lettere, men tyngre! Endå eg var på kjøpesenteret i dag og kjøpte meg to topper i strl. M!! Det er mange år sidan eg har sett bra ut i slik størrelse. Men trur verkeleg ikkje eg går noko ned i løpet av denne veka. Ut idag, helg imorgon :D

 

hehe, no blir det pizza...kremt... men har vore ute å gått/jogga i 2 timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskebolle

Jeg har i dag vært på spinning!!!!:D

Endelig!! Var så lei av å ikke få lov til å trene ordentlig at i dag tenkte jeg at nå bare prøver jeg, og sannelig om det gikk ganske greit. Kjenner det godt i knærne nå, og jeg satt hele tiden, men hadde skikkelig motstand i bakkene og ble god og svett. :)

 

smint, ja jeg har skadet meg. Ikke fått trent ordentlig på en 7-8 måneder nå. Merker jeg har litt mer problemer med å spise bra når jeg ikke trener, men kostholdet er egentlig ikke så galt. Var verre i vår da jeg var sykemeldt og med beskjed om å holde sofaen så mye jeg kunne. Da ble det null aktivitet og en god del trøstespising... Eller, kjedespising var det vel kanskje heller...

 

Men nå skal det andre boller til. Tror nok jeg skal vente noen dager før jeg prøver meg på spinning igjen, men det er uansett godt å se at det går fremover!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ UTROLIG BRA FISKEBOLLE!!! Glad på dine vegne!!

 

Jeg har vært borte i helgen, men motivasjonen er fortsatt på topp! Vi var ute å spiste indisk i går, og jeg droppet desserten!

Og har vært på tur med hunden i dag, skal ha henne en uke, så blir mye tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Bra å lese at dere har fått motivasjonen igjen, men jeg tror dere knabba min :D

min uke ble step mandag, 1 time gåtur fredag og 1 time lørdag. ikke store greiene altså. Har kjøpt batterier til vekta nå og det var ikke så ille, men vil ned de siste 4 kg. Og føler meg så dvask og slapp, vil bli stram! Lurer på hvilke mål jeg skal ha for uken,akkurat nå føles det som jeg ikke vil klare å trene i hele tatt! Uff, det må snus! Lyst å trene noe nytt, men hva?? Ha en fin uke dere, og stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du si det samme til deg selv som du sa til meg!!

Og kanskje du ikke skal ha så store krav til deg selv denne uken, men 3 økter, slik at det ikke blir nederlag om du ikke klarer å trene 6 økter. Og finn grunner til akkurat hvorfor du vil ned de siste 4 kiloene.

Er det et klesplagg du vil inn i for eksempel?

Og er det noe i livet ditt som gjør til at motivasjonen ikke er der for fult, er du sliten kanskje?

Prøv å tenke litt, kanskje du finner ut av det, og motivasjonen kommer tilbake!

 

Jeg har prøvd å gå tur med hunden, men hun ville ikke gå særlig lenger en rundt kvartalet, så var det rett ned på rumpa, og hun er ganske stor så når hun bestemmer seg for at vi ikke skal gå lenger, ja da er det bestemt!

Men vi skal sammen med ei venninne gå rundt Sognsvann i kveld, håper ikke hun er så stri da... Ellers skal jeg på pilates i dag, det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å finne på noko nytt å trene er jo lurt. Ein får jo ny glede ved treninga, samt kanskje trent nokre andre fine muskelgruppa? :P Men eg har ikkje så mange gode forslag å komme med då.

 

i helga endte det med at eg for ut på fest fredagen, bakte sjokoladeboller på laurdag og åt god mat på søndag. men trøsta er at eg var på joggetur på fredagen, 2,5 mils sykkeltur laurdagen, fjelltur igår (samt fjøsstell på laurdag og søndag). Og idag var eg på 4 mils sykkeltur..så då har eg no trent opp noko av det eg har lagt på meg...

 

Lagde forresten svele idag og serverte, men klarte å la ver å ete ei EINASTE EI!! wiii! men merka at eg hadde utruleg mykje vatn i munnen berre ved å tenkje på svelene... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du har vært isma! Slikt krever viljestyrke! Får vann i munnen bare av å lese om sveler, eller lapper som vi kaller det. Bra jobba med treninga, da er det ikke såå ille å kose seg litt.

 

I dag ble det gåtur på meg, ca 50 min. Du har rett missrosa, jeg må senke målene litt. Denne uka blir det å trene tre dager inkludert gåturer. Ellers har jeg spist sunt og bra idag. Prøvde en ny suppe, den var NAM! Anbefales!! Til og med kjæresten syns den var kjempegod, og det sier litt, hehe, ingen suppemann han :P

 

100 gram skogsbacon, fres. Ha i 1 rød og 1 gul paprika og 1 løk, 2 fedd hvitløk, 1 boks mais. fres dette sammen med bacon i 8 min. Bland så i 1 boks hakkete tomater, 1 pk store hvite bønner, husk å skyll dem først, hønsebuljong og ca 8 dl vann. kok i 5 minutter. Ha evt i 1 jalapeno eller litt chili. Nyyyt! Deilig suppe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

syns dere er flinke jeg :P

ble ikke noe super bra nedgang denne uka som var bare 200gram men men!

 

nå er motivarsjonen på bånd :P

 

hvordan går det med deg missrosa?

ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :P sitter å venter på en mann som skal fikse noe på vaskemaskinen vår, håper han kommer snaaart, etterpå skal jeg komme meg ut i sola, er jo så nydelig ute! Håper dere får en fin og aktiv dag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det litt trått igjen, jeg har hatt en betennelse i achilesen i mange år, men nå har den blomstret opp igjen veldig, så må ta det med ro noen dager, gå på yoga og slik i stedet for kondis o.l

men skal ringe legen i morgen og få litt betennelsedempende.

 

den suppa høres god ut smint!! Håper det hjelper deg litt å sette ned kravene for en liten stund...

 

du er jo veldig flink da isma, sykler og står på!! Og ikke spiser sveler, som er SÅ godt!

 

ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Kjedelig med den betennelsen missrosa, får håpe den blir raskt bra! Blir gåtur på meg idag og, har mistet treningsdriven, men litt aktivitet er vel bedre enn ingenting. Fortsatt sunt og bra kosthold iallefall. Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det Smint og Missrosa :P

 

høres ut som ein spennende suppeoppskrift, sjølv om eg er litt skeptisk til bønner. Men kanskje eg må prøve den ut også, når til og med mannen din likte den :P

 

Kjedeleg med betennelse då, Missrosa!! Du får komme deg til legen å få hjelp, slik at du blir bra fort! :)

 

Eg hadde vegedag idag, har gått opp 600 gram, til 75.9 kg. Men det går heilt fint, ettersom eg har hatt ein triveleg veke og ved sist veging hadde eg ete dårleg dagen før, så dette tallet er nok meir reelt :)

 

Ha ein fin fin dag dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke tenkt å veie meg på noen uker, MEN slik skal det være

25.11: 62/61 kg

16.12: 59/58 kg

13.01: 55/54 kg

24.02: 50 kg

 

HÅPER JEG!!

 

Jeg blir så irritert på tallene, så tror jeg heller skal gjøre det slik, da må jeg på en måte gi litt mer for det er jo ekstra skuffende om jeg ikke har klart det innen da.

 

Jeg har mistet litt piffen igjen jeg og Smint, ettersom denne betennelsen kom igjen.

Men vi får bare være så flinke vi kan, så skal vi se motivasjonen kommer en dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er ny her og driver å leter etter en aktiv tråd jeg kan skenge meg med på. Denne virker koselig og støttende :3 Noe imot at jeg slenger meg med?

 

Har nettop begynt på GR kurs, hadde første veiedag i dag. Veide 95.4 kg. Jeg har ikke noe bestemt mål over hvor mye jeg skal ned, en kan vel egentlig si at jeg fra før av er på trivsels vekta mi... Fikk høre av legen at jeg må gå ned noen kilo pga. høyt blodtrykk. Legen ville ikke sette meg på tabletter siden jeg kun er 20, og problemet kan fjernes med vektreduksjon.

 

Så, jeg satser på at trivsels vekta krymper samtidlig som min vekt gjør det :P Men jeg skal ikke si at jeg ikke har motivasjon.. jeg er sta, så når jeg har bestemt meg for noe så blir det sånn.

 

Så langt har jeg satt opp en liten trenings plan..

-Mandager går jeg tur, varierer om hvor lenge og etter hvert som kondis bedrer seg begynner man å jogge.

-Tirsdager svømmer jeg, minst en time.

-Torsdag som mandag.

-Fredag (framdeles opp til vurdering :P )

Og en tur i løpet av lørdag eller søndag.

 

Oj, dette ble et langt innlegg.

Vel, lykke til dere også, håper motivasjonen bedrer seg!

 

~Lina~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med flere! Og lykke til med vekttap! så ut som en fin plan å starte med, svømming er jo så herlig da! Selv om du ikke har eksakt kg du skal ned kan det være greit med noen mål for motivasjonens skyld, kan jo f.eks bruke målebåndet? Eller svømme så og så langt på en time etter 1 mnd, eller noe annet, lurt å ha noe målbart å strekke seg etter :)

 

isma du må kjøpe store hvite bønner i sånn grønn eske, de har det gjerne på litt større butikker som ultra og obs og slikt. Jeg er heller ikke overbegeistra for bønner, men disse er gode, og så er det jo veldig sunt. prøv suppa, du vil ikke angre! Hehe, jeg har oppskrift på en kjempegod hjemmelaget tomatsuppe også, si fra hvis noen vil ha oppskriften, den er rågo! Rene suppeguri jeg nå :P

 

Treningen min idag: 1 time gåtur og 30 min jogging på mølla. I morgen tenker jeg meg på step&pump B75, bare jeg greier å stå opp, har vært sene morgener i det siste. Har dere veiedager på mandag fortsatt folkens? Har nesten lyst å drøye til tirsdag, har alltid spist litt godt i helgene :P

 

Synes planen din var veldig ambisiøs missrosa, 1 kg i uken da, kanskje gi rom for at det blir stillestand i blant? Så du ikke blir nedtrykt hvis du ikke greier det mener jeg. Men kjempefint med mål ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare gåtur i dag og, 1 time. Bedre enn ingenting antar jeg. Har klart meg helt uten godteri uka her da, noe som er stort for meg! Er en godtegris, kan kose meg litt i helga med god samvittighet da. Målet for morgendagen er pulsstep, må greie det nå da!! Ha en fin morgendag dere. Natta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en halv times gåtur på meg. Greide nesten å komme inn i GR menyen, men det ble ikke mye til frokost, forsov meg :P Må på stor innhandling i morgen, haha.

Lykke til med plusstep, og kos deg i helga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen :P

Kjenner til det der Lina, jeg spiste utrolig lite i går bare fordi jeg ikke rakk, sto opp så sent :P

 

Skal på et møte nå! Men er det noen som har oppskrift på litt sunne vafler som fortsatt er gode? Har hatt lyst på hele uken! Tenkte å lage senere idag :)

Ha en fin fredag! Går det bra med dere andre også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ingen sunne vafler oppskrift, men om du leter på GR sine oppskrifter kanskje du finner der!

 

Her går det sånn passe. Jeg får ikke trent noe pga betennelsen og all motivasjon når det gjelder alt fra trening til mat til vasking er totalt borte, kanskje pga at det er så grått vær??

 

så det som trengs er snø, sol og mange minusgrader!! Hehehe

 

Velkommen hit LinaM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...