Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

idag har eg gått til norges midtpunkt, altså totalt 20 km ute i skauen. Kjempefin tur, kaldt og blå himmel. Men det var frykteleg godt å komme inn i varmen igjen. Ikveld blir det tv kveld med kjøttrett og potet, ein kvikklunsj og ein slikkepinne. Skal ikkje ete så mykje godt etter at eg var på ost og vinkveld i går, samt sjokoladefondue på onsdagen... :P

 

Så flink du er Smint, som har unngått godteri heile veka! teikn på sterk viljestyrke.

 

Håper du får meir motivasjon eller at veret blir betre hos deg, missrosa. Og kjekt at det er fleire nye som kjem inn i tråden enn meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Jeg har i det siste spist alt for mye, men etter en liten avtale med mannen min i går skal jeg ikke spise i tide og utide, så vi har blitt enige om litt mer faste rammer rundt maten!

Og i dag har det gått veldig bra og jeg føler meg så godt! Utrolig hva mat gjør med psyken...

I morgen skal jeg på te og scones hos kusinen min, blir koselig! Også har jeg tenkt å gå meg en lang og fin tur i høstværet!

 

Imponerende skogstur isma!!

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Her går det fint, jeg trener ikke særlig pga foten, men maten går så det stråler og jeg får mer energi og mer lyst til å trene igjen...

 

Hvordan er det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så fint missrosa. Går fint her. Veide meg idag og har 3,6 kg igjen til målet, ikke mye det! rart å tenke på. altså gått ned 400 g i uka som gikk. planer om step og pump time ikveld. stå på videre folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det går bra til dere!

 

Jeg har tatt fatt på ei ny uke med mål om å greie å spise det man ifølge kurset skal spise, selv iløpet av helga ;) Greide ikke det denne helga ser dere.. Jeg snur om på døgnrytmen nesten hver eneste helg (!) og da er det rett og slett ikke tid til å spise alt man ifølge kurset skal spise.

Skal ut på tur ganske snart nå, venter på henne jeg går sammen med. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første virkelige veiedag!!

ned 0.9 kg og 1,5 cm mindre midjemål!!

Da tar jeg fatt på neste kursuke med mål om å spise nok frukt og grønnsaker, drikke mere vann, få i meg nok kcal og holde måltidene. ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis LinaM kjempebra! God start det!

Kaster meg med på målet om nok frukt og grønt fra i morgen! 2 porsj frukt og 3 grønt, 750 g tilsammen som er anbefalt tro? Følger ingen diett jeg, men tenker sånn generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere LinaM! :) Veldig bra!!

 

Eg veide meg i morges, og har gått ned 1.2 kg sidan sist veke, så no er vekta 74.7 kg. Men no trena eg ganske mykje igår, så det er nok ein del væsketap som kjem på igjen. Men fornøgd fordi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra isma! All nedgang er positivt uansett syns nå jeg, ikke sikkert det kommer tilbake ;)

Ny frisk på meg idag, frokost:

1 grønt eple, 2 skiver rugbrød med makrell i tomat og svolværpostei, multivit + omega3.

Nå skal jeg gå tur for å komme meg i gang med aktivitet igjen! 1 frukt og 3 grønt igjen i dag! Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, så mye frukt og grønt smint!

 

tror jeg greide å få i meg alt jeg skulle, hadde wok til middag så det ble mye grønnsaker der.

 

Kjermpebra isma! herlig, jeg blir mer og mer i godt humør og motivert av å se resultater og høre hvordan dere greier det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så mye egentlig,fikk det i meg via et eple, en kiwi, to tomater og kålrot til kveldssnacks ;) Klarer ikke la vær å veie meg selv om det ikke er veiedag! Er altfor ofte på vekta! Nå skal jeg være barnevakt for tanteungen, blir kos! Tur med barnevogn også :) ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag jhar jeg vært ute på en liten løpetur, bare 20 minutt, bør jo egentlig ikke løpe så mye enda pga foten, men jeg hadde så mye energi!!!

 

ellers går det svært bra med maten om dagen!

 

skal på yoga i morgen. Har tenkt å trene mest pilates og yoga fremover på elixia også gå en del ute. nyte den fine naturen!!

 

Dere er flinke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt usikker på åssen denne kvelden kommer til å gå! skal på halloweenfest, og det masse man ikke skal ha i seg i alkohol. hun kurslederen sa at festing er greit så lenge en husker at det er masse kalorier i alkohol og at en tar det med måte.. det er en sak jeg jobber med, men ikke er spesielt flink til..!

det er den lille tingen med å stoppe før det går for langt og en ikke lengre tenker over hva det er en heller i seg! jeg får tenke en hel masse på det iløpet av kvelden så går det sikkert greit..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist pizza i kveld, ganske mye.... Men nå har jeg spist veldig bra en hel uke, så bør kanskje ikke føle meg så ille, må jo være lov å kose seg på en lørdagskveld

 

drikk med måte LinaM, men kos deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk ganske greit i går, tenkte ikke så mye på hva jeg helte i meg, fordi jeg rett og slett ikke drakk så mye. og siden jeg ikke har potetgull i hus noe lengre så ble det heller ikke no spising midt på natta når jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra LinaM!!

 

Her har det vært en svæææært rolig dag, gikk ute en rolig tur på ca 30 min ellers har jeg bare tatt livet med ro.

 

I morgen må jeg klare å komme meg på pilates, krysser fingrene for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag, har gått ned 700 g til, men noe kommer kanskje tilbake, spiste så lite i går fordi jeg har blitt syk, kjedelig!! Skikkelig sterk hodepine. Forrige uke ble det 4 dager med times gåturer. Stå på, dere er flinke! :)

hvis vekten holder seg: 2,9 kg igjen ;) kanskje jeg kommer i mål til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har jeg kommet frem til å fryse medlemskapet mitt på Elixia, til jeg får litt overskudd igjen...

Men skal prøve å komme meg ut litt å bruke naturen litt!

 

Hvordan går det med dere?

Er du fortsatt syk Smint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fortsatt syk ja, dumme influensa, sengeliggende og lever på appelsinjuice og fint brød med skinke, det er det eneste jeg får i meg.. Håper på bedring snart, er dønn lei av å bare være inne!

 

Håper du får overskudd igjen missrosa, kjedelig å bare være støttemedlem så var nok lurt å fryse.

 

Håper alle har det bra og får en fin dag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohoi!

Jeg frøs medlemskapet på Elixia i dag og følte 10 kg fløy vekk fra meg, har ikke den dårlige samv for å betale noe jeg ikke bruker.

SÅ jeg fikk masse motivasjon rennende over meg, tok tbanen til sognsvann, løp rundt sognsvann og ned igjenn til Majorstuen på 1 time - 4,2 tp!!!

 

SVÆRT FORNØYD!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...