Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mykje Missrosa! Det er jo KJEMPEbra!!! :)

 

No er det lengje sidan eg har skrivd noko her, ein grunn er at det er travle dager for tida og den andre er at eg ikkje har gjort det særleg bra den siste veka. Synd å seie det, men ein mistar litt motivasjon til å skrive når det ikkje går så bra. Men er innom ofte fordi då, berre for å få motivasjon frå deres innlegg!

Har trent 1-2 timer kvar dag, men har også ete mykje drit! Så når eg vegde meg på onsdagen, var eg 75.7 kg. Ikkje bra, ein oppgang på 1 kg! fysj!

Og frå idag til søndagen får eg besøk av to venninner som ikkje bryr seg om kva dei et, og som forventar at eg skal ete like mykje som dei (teit formulert, men det er slik eg føler det). Så idag var eg på pulsspinn kl.06.30 for å trene siste rest før søndagen...

 

Mål for neste veging er å sjå 74 kg tallet at, helst nedre del når det gjelder desimaltalla.. :(

 

Går det betre med deg, Smint? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Supert missrosa! Alltid en deilig følelse å se et nytt tall :)

 

isma hvis det ikke nytter å forklare dem at du prøver å passe litt på hva du spiser, hva med å bare si at du har litt dårlig matlyst for tia elr no sånt? Teit å måtte begynne å bortforklare, men er ikke alltid man gidder ta diskusjonen, noen folk VIL bare ikke skjønne og respekterer ikke andres matvaner, irriterende! Kjæresten min f.eks spiser konsekvent aldri godteri/kaker annet enn i helgene, er ikke i få anledninger/bursdager han har fått høre det.. ”du kan vel ta ET kakestykke siden det er bursdagen MIN?” osv osv, utrolig hvor mye det er forventet at man skal spise for andres skyld! Matvaner er helt personlig, og man spiser da jammen bare for egen skyld! Virker i blant som folk vil lette sin egen samvittighet ved å få andre til å spise mer! At folk gidder bry seg så mye! Ah!! Ja det var dagens utblåsning folkens :(

takk er i litt bedre form i dag, men fortsatt sengeliggende. Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, du har rett i det Smint. Og eg fulgte ditt råd i helga delvis..men det vart noko is og peanøtter, samt ei fyllekule på laurdagen med hamburger på natta. :( men det var verdt det.

No har besøket reist og eg har komme meg tilbake til den fine kvardagen. idag var eg på 1 time pump, 15 min. på tredemølla og 45 min. pulsspinn. Det er så godt å få bruke kroppen sin altså! :)

 

Du er flink til å trene også missrosa! bra med 13.8 poeng på ei veke!

 

Nei, nå blir det kveld, skal opp tidleg imorgen å dra på hare/rådyr og revejakt for første gong i livet. Skal berre sitte på post, men blir veldig spennende om vi får tak i noko.

God natt folkens! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk missrosa, formen er bedre men ikke bra, skal til lege i dag. Kommer sterkere tilbake her inne når jeg er frisk, greier ikke tenke på kosthold el trening nå. Stå på videre! Ha en fin løpetur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Det vart ingenting på jakta, rådyra klarte å snike seg forbi vår post, og det kom ein elg istaden :) Men den kunne vi no ikkje ta, så vi fekk berre sitte å sjå han springe forbi med hund i hælene og ein stykke sint losj etter (han var sint fordi hunden spora av og sprand etter elgen istaden, når det er sporhund etter rådyr). Med hans banning og veiing, trur eg alt av dyreliv rømte frå skogen, så vi avslutta jakta då. :D

 

Veiedag idag tidleg også, veg no 75 kg blankt. nedgang på 600 g. frå sist veke. Gleder meg til å sjå 74 - tallet att.

 

Uff, syns så synd på deg Smint!! Får håpe doktoren kjem med noko hjelp iallefall. Ønsker deg god bedring så raskt som mogleg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men du fikk i allefall en fin dag ute i naturen, isma! Bra med 600 g i nedgang!

 

Når jeg sto opp hoppet jeg i treningsklærne, og løp i 50 minutt, 3,3 tp!

Hadde ment å løpe lenger, men, det ble nå ikke slik. Men er jo fornøyd allikevel!

 

Håper det gikk fint hos legen, smint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! ei stund siden jeg skrev sist nå, har hatt masse å gjøre.

Denne uka gikk jeg ned 300 gram (93,5 kg, tatt av nesten 2 kg siden jeg begynte!) , jeg hadde en liten nedtur i helga der jeg spiste en god del godteri. Så nå er det et mentalt spark i baken for å ikke gjøre sånt igjen, det går an å kose seg litt men jeg må passe på så jeg ikke tar av helt :D

Har forresten satt meg ett mål nå! Skal ned på 80-tallet innen jul, og der skal jeg prøve å holde meg igjennom jula, deretter blir det å fortsette som nå.

 

trist at du er syk smint, du får ha god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et bra mål, LinaM.

Jeg har mål om å komme ned på 50-tallet, var 63,3 forrige fredag.

 

Har ikke trent på et par dager, har vært litt sliten, men skal ut å løpe i helgen.

det blir fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er no bra med 300 gram nedgang då, LinaM. betre ein ingenting! :D

 

Ikveld har eg ein roleg kveld framfor TV'en etter at eg var på 90-talls fest igår. Laurdagsgodteriet er gulrot og kålrot med dip. Har hatt ein god del utskeielser i det siste (drikke og masse sjokolade), så håpar å komme på rett spor att. Veit at eg er for svak til å kunne la vere å ete opp alt av godteri, om det kjem inn i huset. Så det kan eg ikkje kjøpe inn frå no, og fram til jul (kan heller ete bra då). :)

 

I dag var eg å såg etter julekjole. Fant det ikkje, men eg fant meg to lange topper i størrelse M. Lengje sidan eg har vore på shopping, likar det egentleg ikkje. Har nærmast budd i college genser og joggebukse i 7 år no... Men det at eg no kjem inn i normal størrelse på klær at er jo kjempeartig! Er skikkeleg rart å plutseleg begynne å leite etter kle to størrelser under der ein har vore (har ikkje gått raskt ned i vekt, er berre eg som sjelden handlar kle som sagt). Og no skjemmes eg ikkje så gale over kroppen min lengjer heller. Så då lurar eg på korleis det vil føle når eg når målet mitt 10 kg fram i tid! :D hehe

 

Har dere opplevd store forandringar ved innkjøp av kle også eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det er bra Isma, det er deilig å kunne se på størrelser man føler seg mer komfertabel med!

Når jeg var 84 kg brukte jeg 44 og x-xxl, likte ikke å hanlde da, nå bruker jeg stort sett M/38, men gkeder meg til å bruke 36/S, da er gode gammle jeg, før jeg raste opp i vekt.

 

I dag har jeg løpt en liten tur, 2.8 tp, skal gjøre mitt beste for å gjennta det i morgen.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket litt på klærne, fikk på meg ei bukse som ikke er blitt brukt på leeenge (den så ikke helt bra ut enda.. må ha en lang og vid genser for at jeg skal føle meg vel med å bruke den) , og noen gensre og topper ser litt bedre ut på enn de brukte.

 

Er også slik at jeg ikke kjøper særlig mye klær, fordi jeg må lete så lenge for å finne en str som passer, og jeg er i bunn og grunn ikke ei shoppe-jente. Har en tendens til å være litt sparsom, hvilket er både bra og nødvendig når en er lærling rundt 80mil hjemmefra og nekter å ta imot hjelp medmindre en virkelig har feilberegna månedens inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ikkje shoppe så mykje heller då, penger veks ikkje på tre gitt...noko som forresten hadde vore fint...

hehe, det positive med å ha vore stor er at ein sparer ein del klesutgiftar ettersom det ikkje er så veldig motiverandes å leite høgt å lavt etter ein str. som passar.. :)

 

Eg er også slik at eg ikkje vil ta imot pengehjelp heimatt ifrå før det er høgst nødvendig. Kjekkast å klare seg sjølv og ikkje bekymre seg over korleis ein skal klare å betale tilbake.

 

bra springetur, Missrosa! fekk du tatt den dagen etterpå også eller? =)

 

No sit eg på skulen for å gjer litt på ei storoppgåve før timen startar. Reisar vekk på torsdagen for ei veke på vennebesøk, så må gjer ein del før eg drar. Så det blir nok ikkje så mykje tid til å trene. å det e veldig trist syns eg! Men kanskje eg får skvist inn ein time på onsdagen....hm..må tenkje litt på den. Bra at treningssenteret ligg rett over gata til høgskulen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra LinaM!

 

Jeg skal veie meg på fredag, da er det 14 dager siden sist jeg veide meg. føler jeg har gått opp ettersom jeg ikke har fått trent så mye som jeg hadde tenkt og spist litt mer en det jeg skal, men ikke noe usunt.

Men jeg får se!

 

Sto opp 9.30 i dag og hoppet i treningstøyet, men jeg var så trøtt så jeg sovnet i god stolen, og skjønte at det er viktigere å være uthvilt enn å presse meg ut for å løpe når jeg var så trøtt. Så jeg prøver på nytt i morgen, nå er jeg akkurat hjemme fra skole og må snart til med middag, og ordne litt til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har spist noe usunt er det ikke sikkert at vekta er så alt for ille.

Ute å trene om morgenen.. det tror jeg er noe jeg aldri ville klare. Men det er viktig å være opplagt ja, dagen blir så mye bedre da ^^

Har det sånn at samme hvor lenge eller lite jeg har sovet så tar det minst en time å våkne. Kan være veldig tungvindt enkelte ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700 g er bra! =)

 

Er imponert om du begynner å trene om morgonen Missrosa! Det er jo så hardt å stå opp tidleg, særleg no når det er kaldt og mørkt ute også! :) Men veldig bra start på dagen, om ein kjem seg over dørstokken.

 

Eg vegde meg i dag tidleg og då var vekta 73.9 kg. så ein nedgang på 1.1 kg sidan sist veke :D

men no reisar eg vekk ei veke til nokre vennar så det blir spennende å sjå utfallet av det... håper det ikkje blir så gale altso! :)

Uansett, så håper dere får ein fin dag imorgo, så snakkast vi om ikkje så lengje! Stå på jenter :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA Isma! 1,1 kg er jo flott på en uke!

 

Jeg liker veldig godt å trene tidlig på dagen... i sommer sto jeg opp i 5 tiden og løp ute en times tid... men nå er jo ikke det så lett i mørket, klart det er jo mulig..men krever litt mer!

 

Men jeg har respekt for kroppen min og når den sier jeg er sliten så følger jeg det!

Men jeg har en plan om å komme meg ut på en løpetur på formidagen i morgen i alle fall!

 

Og veiing fredag, veldig spent....

 

Og smint, er du fortsatt syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Endelig frisk..har gått på pencilin for luftveisinfeksjon etter influensan var over, så har vært syk i flere uker!! Glad jeg er bra nå, men kjenner formen er helt på bånn nå, skulle gå til byen her om dagen og greide bare gå i tjue minutter, var helt utkjørt, så må bygge meg opp sakte men sikkert her, og starte med gåturer tror jeg. Har spist lite da så vekta har holdt seg. ca 2,8-3 kg igjen til målet.

 

Dere er flinke alle sammen! :D Går fort til jul nå, håper vi greier minst en kg alle sammen før jula setter inn :) Skal prøve å oppdatere her inne litt oftere nå igjen :)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er frisk igjen, smint! Ikke noe gøy å være syk..

Jeg har så utrolig mye energi i kveld, skulle gjærne løpt, men det er mørkt ute og det regner. Bah...

Jeg skulle løpe før i dag, men da var jeg sliten.. skjønner meg ikke på kroppen min, men jeg må bare ta den for det den er. Men jeg føler meg mer opplagt, så det har kanskje hjulpet med noen dager med ro... Men i morgen skal jeg prøve (igjenn...)

Skal også veie meg i morgen, gruer meg litt, vil ikke at vekta skal vise MER enn 63,3 men om den gjør det kan jeg love at det blir mange løpeturer! Hehe

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra missrosa!! En herlig overaskelse.

 

Så bra du endelig er frisk igjen smint, ikke noe særlig å være syk. Tar nok ikke så alt for lang tid før du er i normal form igjen, det går ofte kjappere enn en tror..

 

Jeg har ei herlig rolig helg hjemme, det blir nok den siste på ei lang stund. Sitter å feirer, med et glass sjokolademelk, at det er 4 uker til jeg reiser hjem for jula :D Har holdt på mye med dansematta så langt denne helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow 1,3 kilo! Er nok ikke helt hvordan det egentlig står til, da jeg har hatt magetrøbbel de to siste dagene og endelig greid å spise igjen i dag, men wow. Det er ikke å forakte dette tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke å forakte!

 

Leit med magetrøbbel, da... får håpe det ordner seg!

 

Jeg har hatt litt utskeielser de siste dagene, men starter med blanke ark i dag....

 

hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...