Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på, noen som har noe tips til billig men sunn mat? Har vært på innhøsting i matbutikken (salg :) )så jeg har noe i fryseren, men det kommer før eller siden til å gå tomt.. :) Var på EU-kontroll med bilen i dag ser dere.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

skjønner... da kan det være greit med litt billig mat...

for min del handler jeg mye på rema 1000, den butikken som er her er ganske stor, og har mye billig og bra!

Jeg har vel ikke så mye tips på billig mat, men, rotgrønsaker er jo billig bra og sunt!

 

Jeg har vært å handlet litt julegaver i dag, så nå mangler bare foreldregaver og til mannen min, men har det under kontroll!

 

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har enda ikke begynt å trene jeg!! uff, mistet helt motivasjonen..prøver å spise lite da for å kompensere..har hatt mensen denne uka også så tror det er derfor jeg er ekstra daff og har lite motivasjon..men i morgen skal jeg virkelig prøve hardt å komme meg avgårde! Er liksom blitt litt redd for å dra på trening og ikke klare det..selv om jeg vet innerst inne at det sikkert bare blir godt..uff dårlig sirkel jeg er inne i nå!! MÅÅ greie å dra i morgen! Bare MÅ! :)

 

Her er en link til en side med sunn og billig mat

 

http://godtsuntrimelig.blogspot.com/

 

Ha en fortsatt fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUKK!!! Sier jeg bare..enda ikke trent!

 

Så flink du er da missrosa! Er det ikke glatt ute da? tenker litt på å løpe, men er så redd for å falle, er småglatt her.

 

Jaja..i morgen er det en ny uke, og bare tre uker til jeg reiser hjem på juleferie..kan jeg greie å starte å trene igjen? F.eks tre dager i uka? Det er bare 9 treningsøkter før jul det..det er ikke mye.

 

Prøver igjen i morgen da..sukkelukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ute å kjøre!! hehe..er det mulig..lagde brownies i kveld/natt..skikkelig nedtur! Planen er å trene i morgen, planen er å trene hver dag egentlig da, hehe, kommer meg aldri i gang! Har ingen jobb for tiden, tror det er derfor jeg har blitt så lat og daff, nå da jeg har allverden tid å trene, så blir det ingenting..håper på normal dagsrytme igjen snart..blir smågal av dette!

 

Jaja, vi prøver igjen i morgen :)

 

Er dere flinke for tiden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget meg en plan! Starter 1. desember altså i morgen, perfekt tid å starte på, tre uker til jeg reiser hjem på juleferie, har skrevet ned treningsavtaler og mål og slikt i en liten bok jeg har. Håper dette kan hjelpe meg å få meg sparket i gang igjen! VET det blir godt å trene bare jeg begynner! I morgen er THE day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Smint!! Håper du kom igang i dag!!

 

Det er alltid kjipt med sånne "brownies-kvelder". Men det kan være en liten oppvekker og noen ganger, nå må det endre seg på en måte...

 

jeg trener lite, har ingen god grunn annet enn at jeg er sliten fortiden og prøver å få til det som skal gjøres, selvom det sikkert hadde vært ok å komme inn i en treningsrytme igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

 

Jeg har trent! hehe

 

Og jeg har til og med trent pulsspinning! Den tyngste timen jeg vet.. aner ikke hvorfor jeg var så "lur" at jeg dro på en slik time når det er lenge siden jeg har trent og jeg har vært syk osv, men endte med at jeg måtte gå ut under uttøyningen fordi jeg ble kvalm og svimmel..hehe.. men jeg fullførte iallefall, og det var så deilig å kunne krysse av på trening i den lille boka mi i dag. I morgen er planen å bare gå tur. Av erfaring vet jeg at jeg ikke må trene for mye i begynnelsen, da blir jeg bare lei, nei, nå blir det tre dager denne uka, og ellers gåturer hvis jeg skal røre meg ellers :)

 

Stolt og glad!!

 

missrosa: noen ganger er man bare sliten, håper også du kommer inn i treningsrytmen igjen, prøv nå sammen med meg? Jeg lagde meg plan til 18. desember for da reiser jeg hjem til jul, og når det bare er snakk om treningsdager i løpet av en 18 dagers periode var det lettere å motivere seg fordi man ser en ende på det på en måte (selv om jeg selvfølgelig vil trene etter jul også, men det sier jeg ikke høyt til meg selv, hehe). Tenk at "alle" begynner på ny frisk og skal trene i januar, men hvis vi starter nå så får vi et forsprang! :) Jeg tenker også at det skal bli godt å ta "fortjent" juleferie og kan spise litt god mat hvis jeg allerede er inne i treningen. Kom igjen! Bli med på julekalendertreningen min, hehe, 1. luke er allerede åpnet! :)

 

Bak luke 2 gjemmer det seg gåtur... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du kommer i gang igjen smint! Tror jeg slenger meg med på den med å lage en trenings-julekalender fram til en reiser hjem, det hørtes ut som en kjempegod ide!

 

Har vært i dårlig form og slitt med motivasjonen denne uka, det ble ikke så mye bedre av at jeg har gått opp 400 gram heller -_-' Menmen, får prøve å sparke meg selv igang igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bli med LinaM!

 

Håper det kan hjelpe å skrive ned treningsplan.

 

Leste noen gode råd:

 

Sett av tid til trening

Gjør avtalen ubrytelig

Ta på treningsklær selv om du er umotivert

10-minuttersregelen (Dra på trening, tren i minst 10 minutter, er formen fortsatt på bånn har du lov å dra hjem, de fleste gangene trener du lenger)

Belønn deg selv, delbelønninger er viktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tar utfordringen Smint....

 

I dag skal jeg ut på gåtur, men nå skal jeg først skrive opp "treningskalenderen"!!

Jeg skal ta det rolig, ikke sette opp hardkjør hver dag (som jeg pleier å gjøre så klarer jeg aldri å fullføre, dermed blir det nedtur hver dag.)

 

Det var bra tips, skal huske på dem!

 

Skal veie meg på fredag har jeg bestemt meg for!

 

Ok, nå skal vi kose oss med kalender, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Missrosa! :)

 

Ja i går når jeg dro på trening sa jeg til kjæresten at jeg hadde bestemt meg for å glede meg til trening..hehe.. prøve å endre tankene.. det ER jo egentlig godt å trene, bare lett å glemme i blant. Etter jul (eller nå?) tror jeg at jeg må finne meg en ny type treningsform som jeg synes er morsom..har bestemt meg for å kjøpe rokkering med vekter, hørt om mange som har fått flat og sterk mage med det, og så høres det gøy ut! Men kostet ca 500 kr, så blir ikke før jul antagelig. Andre forslag mottas med takk.

 

Sliter sånn med døgnet mitt og det ødelegger dagene og det jeg planlegger å gjøre, får ikke til å fikse det! :) og i morgen er planen å trene tidlig, håper jeg får litt søvn før den tid!

 

Luke 2 er åpnet og der var det gåtur, så jeg må enda komme meg ut i dag, heldige meg som fikk gåtur i dag! Jippi!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gjemte det seg step og pump B75 kl 9.45 i kalenderen min, så da blir det trening om et par timer! Stått opp kl 4 i dag ( i natt?), så håper jeg holder energien oppe til jeg har fått trent!

 

I går ble det gåtur på 35 minutter, alle monner drar! Var iskaldt ute da! Stilongstid nå ja!

 

Har fått skikkelig lyst å shoppe klær! Men er så blakk..skummelt å sitte å "vindusshoppe" på nett..får så lyst å bestille og betale senere, men har foreløpig ikke gjort det..

 

Får ikke penger før neste uke, så vi prøver å spare på maten denne uka så vi får råd til å dra på fylla i helga, hehe, fine prioriteringer ja! Har spist brødskive til middag hele uka, men i dag har jeg lyst på noe annet, prøve å finne på noe skikkelig billig..

 

Ha en fin dag dere! Hva fikk DU i kalenderen i dag?

 

(by the way, i kjærestekalenderen fikk jeg en pakke brownies av kjæresten.. :) jammen godt jeg har treningskalender i tillegg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom du deg på trening i dag, Smint?

Jeg har ikke løpt=( jeg finner bare ikke energien, MEN jeg tok frem yogamatten min og gjorde litt styrkeøvelser. OG vi har tenkt å kjøpe oss wii, så da skal jeg ha wii fit. Gjøre mer trening hjemme=)

 

Jeg skal på vekta i morgen har jeg tenkt, 62,5 var jeg sist... håper ikke jeg har gått opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

wii fit er moro det har jeg :)

 

men du fikk jo uansett trent noe selv om du ikke var på joggetur!

jeg skal klare 7trimpoeng denne uka! har ikke mye men skal klare det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg var det dansematte i dag, 300 kcal^^

 

Helt enig i det med wii, tenkte på å få tak i en da jeg innså at det ikke kom til å bli altfor mange gåturer i vinter, men siden jeg har playstation og i det store og hele egentlig ikke spiller noe særlig så endte jeg opp med å kjøpe dansematte til playstation. For så å oppdage at den hadde et work-out program, storfornøyd!

 

Kjenner at noe av motivasjonen kryper tilbake, så nå er det bare å klamre seg fast i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jada jeg trente i går og jeg er så ufattelig støl i rompe og lår idag, hehe, helt ille!

 

Hadde tenkt å trene i dag også, men får se om jeg tar det i morgen i stedet pga stølheten, tenkte å gå en times tur nå og så får jeg se senere.

 

Ikke gi opp missrosa, det er jo bare litt opp! Jeg varierer hele tiden noen hundre gram hit og dit, men det er virkelige kg som teller i det lange løp! Kan være du spiste noe i går kveld som gjorde utslag f.eks. Så ikke mist motet.

 

Høres gøy ut med "spilletrening", vi har jo playstation vi også, kanskje det er noe å tenke på for meg og :)

 

Ha en fin helg alle sammen! Skal på fylla lørdag jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg Wii fit!!! Og dagens første treningsøkt er tilbakelagt!

Det er jo alt mulig av opplegg! Kjempebra, gleder meg til å fit!

 

Har satt opp som mål å gå ned 6 kg på 2 mndr!

 

Dette blir så bra!

 

Nå Smint, nå er jeg 100% med på treningskalenderen, skal trene litt til mye stort sett hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra missrosa! Høres bra ut! Må du ikke bli overivrig å overtrene for så å bli lei nå da :) mener ikke være gledesdreper, bare snakker av erfaring, hehe!

 

Ble bare to treningsøkter på meg og to gåturer i uka som var, men jeg er da i gang igjen, i morgen blir det trening på ny :)

 

Ble fylla i går, og en del godis og potetgull og god mat i dag som følge!!

 

Greier ikke slutte heller, bakrusen lar alle hemninger fare!! Jaja.. håper alle har hatt en fin helg. I kveld skal jeg skrive plan for uka som kommer i treningsjulekalenderen :) Bare to uker igjen til juleferie nå. Ha en fin kveld dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Jeg har kjøpt meg Wii fit!!! Og dagens første treningsøkt er tilbakelagt!

Det er jo alt mulig av opplegg! Kjempebra' date=' gleder meg til å fit!

 

Har satt opp som mål å gå ned 6 kg på 2 mndr!

 

Dette blir så bra!

 

Nå Smint, nå er jeg 100% med på treningskalenderen, skal trene litt til mye stort sett hver dag.[/quote']

 

det er kjempe gøy med wii fit :)

du er så flink med trening syns jeg, stå på <3

jeg trener med det støtt og stadig :)

jeg har satt opp at jeg skal klare 10kg på 6månder, det må være mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...