Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Smint: Jeg tar til meg det som et godt råd, hehe, skal la det være gøy lenge! Det er bra du har kommet så godt i gang igjen!

Skal også sette opp mer plan!!

 

Stinelill: Takk! Og ja det burde absolutt være mulig, bare stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

da finnes det håp for meg å :) hehe. jeg skal kanskje gå et GR kurs til etter jul.. og da må jo ting gå bra, sundmat og trening med wii + annen trening utenom så kommer nok mine cm til å forsvinne greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulerer med wii'en ^^

 

Det var virkelig en god ide med trenings julekalenderen:) siden vi begynte har jeg gått tur, danset på matta og gjort en del øvelser. Forresten, er det noen av dere so har frøvd noen av de trenings dvd'ene de selger på nettbutikken? Er litt nysjerrig på åssen det er og fungerer og greier.

 

Nå er det nesten mandag, så da gyver man løs på ei ny uke med stigende motivasjon ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veidag: bare 54,1 kg i dag!!!! oh my god! Det hjalp virkelig å trene igjen!? Men jeg tror bare det er en illusjon fram til jeg ser at det ikke bare går opp igjen.. bare 2,1 kg til målet da, uvirkelig! Spiste såå mye snop i går også, så jeg frykter at det vil la seg vise i løpet av uka da.

 

Fikk aldri laget plan i går, men skal gjøre det i dag, man kan si at motivasjonen økte noen hakk pga vekten nå da :) Litt for mye å håpe at jeg når målet før jul, men kanskje 1 kg til, i det minste å holde vekten jeg har nå, håper jeg greier det! Er litt redd for jula..vil kose meg og ikke tenke så mye på vekt og mat da, men er redd jeg fyker rett opp igjen, er jo så mye mat i jula! God mat! Får vel bare prøve å kose meg med måte.

 

I dag fikk jeg frustrerte fruer- dvd i julekalender fra kjæresten :) happy!! Har allerede fått en del godteri i kalenderen så jeg merker det var godt med noe annet så jeg ikke blir så fristet av alt som ligger i skapene!

 

Har funnet fram småvektene mine, tenkte å ha dem liggende her lett tilgjengelig denne uka slik at jeg kan ta noen øvelser mens jeg ser tv minst en gang om dagen liksom :)

 

Ha en flott og aktiv uke alle mann! (Damer mente jeg :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DIGGER frustrerte fruer!!! Så knallbra med bare 2,1 kg igjen til målet!

Grattis, stå på vidre!!

 

Sto opp halv 8 i dag og gikk i stua og trente i 40 minutter, pulsklokken min viste 258 kcal, så det er jo mer kcal forbrent om jeg hadde gått ut å løpt i to timer. MEN, det hadde ikke skjedd, så jeg har jo da trent mer enn jeg ville gjort ellers.

Så min konklusjon: Jeg er storfornøyd med å ha kjøpt wii fit. Tror dette er bra!

 

LinaM jeg har ikke prøvd dvd ene fra GR, men har ganske god erfaring fra andre treningsdvd'er, så de burde jo være nogenlunde det samme. Det gjelder bare å ta den frem og trene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Jeg DIGGER frustrerte fruer!!! Så knallbra med bare 2' date='1 kg igjen til målet!

Grattis, stå på vidre!!

 

Sto opp halv 8 i dag og gikk i stua og trente i 40 minutter, pulsklokken min viste 258 kcal, så det er jo mer kcal forbrent om jeg hadde gått ut å løpt i to timer. MEN, det hadde ikke skjedd, så jeg har jo da trent mer enn jeg ville gjort ellers.

Så min konklusjon: Jeg er storfornøyd med å ha kjøpt wii fit. Tror dette er bra!

 

LinaM jeg har ikke prøvd dvd ene fra GR, men har ganske god erfaring fra andre treningsdvd'er, så de burde jo være nogenlunde det samme. Det gjelder bare å ta den frem og trene!![/quote']

ser jo nesten ut som jeg må gå for innkjøp av en pulsklokke etter jul :D du er flink til å trene, nå skal jeg snart på wii`n min jeg å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra missrosa! Det hørtes ut som en hard treningsøkt når du forbrenner så mye så fort :D

 

Jeg har nettopp vært på pulsstep og er strålende fornøyd med at jeg kom meg avgårde! Dere vet..mandag og alt. Nå kan jeg krysse av i kalenderen min, jippi!

 

Fikk du kontrollen til å virke stinelill? kjedelig at slikt skjer når man er motivert og alt!

 

Ja frustrerte fruer er kjempebra! Til og med kjæresten liker den serien, hehe, så vi skal begynne fra begynnelsen og se alle sammen, rekker sikkert å se en del før jul, sofagriser som vi er :D

 

Middag i dag ble brødskiver med stekt egg. Blir mye brød når jeg er alene hjemme, orker liksom ikke lage middag. Åh jeg har sååå mye snacks i skuffer og skap her nå.. prøver å ikke tenke så mye på det, men det er ikke lett!! Jeg pleier aldri å ha "et lite lager" liksom, går fra hånd til munn når det gjelder godteri, men har fått en del i kalendergaver, sparespare til helg.... så blir det såå mye bedre, jada...

 

*prøverÅikkeTenkePåSJOKOLADE* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Så bra missrosa! Det hørtes ut som en hard treningsøkt når du forbrenner så mye så fort :D

 

Jeg har nettopp vært på pulsstep og er strålende fornøyd med at jeg kom meg avgårde! Dere vet..mandag og alt. Nå kan jeg krysse av i kalenderen min' date=' jippi!

 

Fikk du kontrollen til å virke stinelill? kjedelig at slikt skjer når man er motivert og alt!

 

Ja frustrerte fruer er kjempebra! Til og med kjæresten liker den serien, hehe, så vi skal begynne fra begynnelsen og se alle sammen, rekker sikkert å se en del før jul, sofagriser som vi er :D

 

Middag i dag ble brødskiver med stekt egg. Blir mye brød når jeg er alene hjemme, orker liksom ikke lage middag. Åh jeg har sååå mye snacks i skuffer og skap her nå.. prøver å ikke tenke så mye på det, men det er ikke lett!! Jeg pleier aldri å ha "et lite lager" liksom, går fra hånd til munn når det gjelder godteri, men har fått en del i kalendergaver, sparespare til helg.... så blir det såå mye bedre, jada...

 

*prøverÅikkeTenkePåSJOKOLADE* :D[/quote']

 

nei fikk den ikke til å funke, så jeg tok fram stepen min og brukte den i 50min og fikk 2.1tp <3

tenkte at dagen kan jeg ikke ødelegge selv om det jeg ville trene med ikke funket, glad jeg har stepen min, skal bruke den 10-40min vær dag<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fektet som en gal på gulvet i en halvtime, er høyt og lavt, svetten renner og pulsen dundrer avgårde, hadde ikke på pulsklokke, litt synd for jeg tror det hadde blitt en del...

Men strengt tatt, det er ikke hvor mange poeng man får som teller, det er om vekta går ned.... så holder jeg på med dette hver dag tror jeg at jeg vil se resultater ganske fort...

 

Så flink du var stinelill som brukte steppen i stedet når kontrollen ikke fungerte... Det viser motivasjon!!

 

Bra at du kom deg i vei på pulsstep smint, tiltross for mandag og slikt. ikke greit med godteri lager, jeg har bakt jolegodt i dag, dadl og fiken boller, det er ikke så usunt som mye annet julegodt da det inneholder dadler, fiken, MØRK kokesjokolade og julenøtter. det er bedre enn masse smør og sukker=)

 

mannen min og er litt svak for frustrerte fruer.. hehe!

 

jeg trives med min nye livsstil, selvom det er inne og forran tv så blir jeg knallsliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg satt ny startdato på poengtreet.

Start fra i dag 07.12.09,

Startvekt 66 kg

Mål 50 kg

1.delmål: 63 kg

2.delmål: 60 kg

3.delmål: 57 kg

4.delmål: 54 kg

5.delmål: 52 kg

6.delmål: 50 kg

 

Dato for delmål 6: 25.04.10

Dvs at jeg må gå ned i gjennomsnitt 0.8 kg i uka

 

 

 

Ps. om jeg ser det blir for vanskelig er det ingen fare om det ikke går like fort, jeg vet kroppen kan stagnere... men det er et mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med nye mål missrosa! Du har jammen tatt tak igjen! Godt å se :D

 

Hadde tenkt å ha fridag i dag, men lurer på om jeg skal trene i dag og heller ta "fridagen" (gåtur) i morgen istedet, får se an formen senere!

 

Var snakk om dansekurs på 3t etter jul, det tror jeg at jeg skal sjekke litt nærmere, alt som høres gøy ut må finnes ut av :D

 

Nå har jeg spist frokosten min: 2 brødskiver med leverpostei og sylteagurk, 1 glass jus og 1 kopp hvit te :D

 

Ut å kjøpe julegaver!! Ha en fin dag dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, smint!

Du er flink du og, det er ikke lenge siden du ikke orket og nå vurderer du å utsette fridagen, du har motivasjonen i orden... meget bra!

 

Jeg hoppet opp av sengen 07.30 og trente en halvtime, 1 tp!

Er litt stiv, trener masse muskler jeg aldri bruker ellers tydeligvis!

 

Ha en fin julegavehandel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, men fridagen ble ikke utsatt likevel, hehe, men julegaveshopping er jammen meg trening det også! Dro hjemmefra kl 9 i morgest, og kom ikke hjem igjen før ca 15.30, så jeg kjenner det i beina! Men vet ikke om jeg kan føre noe opp på trening? Blir jo ikke konstant gåing heller, men.

 

Jeg kjøpte meg jusmaskin i dag :D i julegave fra mamma og pappa, den var på tilbud bare i dag nemlig. Gleder meg til å få prøvd den, er sånn man kan putte hele frukter i osv, så nå blir det mye jus framover! Gleder meg til å prøve å lage gulrotjus f.eks :D

 

Nå må jeg lete på 3t-timeplanen og finne en trening til i morgen, får besøk på kvelden så må helst få det unnagjort på formiddagen. Kanskje jeg skal dra på svømming!! Har tenkt på det i det siste, er litt tiltak å dra til senteret som har basseng, men er jo gratis ettersom jeg er 3t-medlem så er jo verdt det! Jo, jeg tror jeg skal satse på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, shopping er ikke bare, bare! Svømming hørtes deilig ut.

 

Det er deilig med desember, men alt går så fort og det er så mye man skal få gjort og mange man skal møte og bytte gaver med... Jeg blir litt stresset merker jeg.

Men en ting vet jeg og det er at jeg skal trene hver morning, det er så deilig, det er ikke så hardt, men det er bedre med litt enn ingenting, ikke sant?

 

I dag har jeg spist litt rotete, ikke noe middag, men istedetfor yoghurt, brødskiver, salat, og en miniliten sjokolade som jeg fikk i kalender sammen med noe annet, kan ikke ha veid mer enn 5 gram, så ikke så syndefull, hehe. Men jeg har havnet på ca 13-1400 kcalorier.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempebra å trene litt hver dag missrosa. Faktisk så leste jeg nettopp på kvinneguiden.no om trening i jula og hvordan å unngå å legge på seg i jula, så det kan være verdt å titte på det! Tenker jeg skal prøve å få inn noen gåturer og tenke litt bevisst på hva jeg spiser selv om jeg skal kose meg :D Full julemiddag med dessert kunne bli opp til 1800 kalorier sto det :D

 

Ble ikke svømming på meg i dag for jeg kom på at jeg ikke har fått somla meg til å vokse leggene, :D hehe, får gjøre det i kveld tenker jeg! Skal heller dra på en dancemixtime, det har jeg aldri prøvd før så er litt nervøs, men skal gi det en sjans! Den starter kl 19.10 så har en times tid til å rydde litt her hjemme nå, skal prøve jusmaskinen nå, tenkte å lage jus av gulrot, eple og appelsin så får vi se om det blir godt!

 

Ha en fin kveld!

 

Ps, fikk den andre sesongen av frustrerte fruer i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jusen god? Jey, mer frustrerte fruer er bra... Lykke til på dansemixtimen!

 

Har trent en halvtime nå, 1,3 tp.

Jeg tenker at jeg sikkert burde holde på lenger og hardere for å få mer tp, men som jeg sier litt er bedre enn ingenting og det har vært ingenting ganske lenge, så får heller øke på etterhvert!

 

Ja, leste på kvinneguiden jeg og. Skal fortsette med treningen min så mye jeg kan, og jeg skal bort bare to dager i jula, så tror det går fint, ja også skal jeg og mannen til Praha neste helg, men der kommer vi jo til å gå en del tenker jeg.. også MÅ jeg jo ikke proppe i meg alt mulig av desserer o.l pluss at jeg drikker jo ikke, så mange kcal spart der...

 

Jeg er spent på vekten på mandag, det er vist det som er blitt offisielle veiedagen min nå.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA jusen ble kjempegod!!Morsomt å presse jus ut av en gulrot! hehe. Men sykt at 1 eple, 1 appelsin og 1 gulrot bare ble 1 glass jus! hehe, må vel passe på at jeg ikke drikker for mye kanskje..men har litt lyst å finne frem oppskrifter på grønnsaksdrikker, da kan jeg vel drikke så mye jeg vil :D Tror vi blir å hamstre masse frukt og grønt i helga og juse i vei!

 

Det eneste jeg synes var litt dumt var at det var en del renhold etterpå, mye som måtte skylles av/vaskes. Men leste i brosjyren etterpå at alt går an å putte i oppvaskmaskin, da er det jo ikke så ille likevel, alt skal være så lettvint som mulig for meg :D

 

Åh heldig du er som skal reise bort, praha høres fint ut, kunne tenkt meg en tur jeg også! Flink som har trent i dag missrosa! Om en time er jeg også på trening..gleder meg litt til det er over.. hehe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på mannen min spiller.. det er et helt nytt liv for oss, mye mer bevegelse... det er nesten litt ille at det må en spillekonsoll til for det, men, men...

 

Oppvaskemaskin er genialt, vi fikk det til bryllupet vårt, men vi må få nytt kjøkken først for det er ikke plass til det i det kjøkkenet vi har nå. Men det er meningen at vi skal få ordnet nytt kjøkken i løpet av våren som kommer.

Kan være smart å finne noen grønnsaksjuser ja.. mye appelsin, eple og sånn kan fort bli mange kcal, men 5 om dagen er jo bra!

 

Nå er du på trening, forhåpentligvis!! Håper det er en bra time.

 

Sitter å hører på t.A.T.u, har litt dilla på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi også skal få oss Wii fit, var det det det het? hehe, mye "det"

 

Ja jeg er så vant til oppvaskmaskin nå, så kan ikke gå tilbake, hehe.

 

Nå har jeg nettopp dusjet etter trening og sitter å drikker en grønn juice av agurk, grønn paprika og grønt eple :D jeg kommer til å bli helt jusaddict nå! er jo så gøy og godt!! Var spent på agurk og paprika, men det er frisk og godt!

 

Forresten, dancemixtimen: sååååå gøy!! Min nye favoritt-time! Enn at jeg ikke har tort å dra på den før! Ja det var vanskelig, men jeg likte at den var utfordrende, ble skikkelig svett og glad :D

 

Wee føler meg så glad jeg har kommet i gang med treningen igjen!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, wii fit til Nintendo Wii! det koster ca 2000 for konsoll og ca 900 for wii fit

Det er innmari morsomt!

 

Nå har jeg akkurat spist dagens middag, vi var litt late i dag så bestilte.. jeg hadde tacosalat, godt!

 

kos deg med jus!

 

flott at du likte timen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok vi har allerede spillkonsollen, da får jeg se om vi kanskje kjøper oss det, må bli etter jul i tilfelle, og muligens etter vi har flyttet, er så trangt her i stua.

 

Tacosalat hørtes veldig godt ut! Ble stekt egg på brødskive her i dag og..er litt bekymret for at jeg spiser veldig lite for tiden.. men blir nå sånn.

 

Nå skal jeg lage pikekyss for å ha som en kalendergave til kjæresten, må lage det mens han er borte :D

 

Snart er det jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Sitter å ser på mannen min spiller.. det er et helt nytt liv for oss' date=' mye mer bevegelse... det er nesten litt ille at det må en spillekonsoll til for det, men, men...

 

Oppvaskemaskin er genialt, vi fikk det til bryllupet vårt, men vi må få nytt kjøkken først for det er ikke plass til det i det kjøkkenet vi har nå. Men det er meningen at vi skal få ordnet nytt kjøkken i løpet av våren som kommer.

Kan være smart å finne noen grønnsaksjuser ja.. mye appelsin, eple og sånn kan fort bli mange kcal, men 5 om dagen er jo bra!

 

Nå er du på trening, forhåpentligvis!! Håper det er en bra time.

 

Sitter å hører på t.A.T.u, har litt dilla på dem...[/quote']

 

jammen det fins et sånn treningspill til wii fiten med hu treneren jillian fra slankekrigen, den må jo være efektiv. jeg må ha min wii på reprasjon, den har blitt ødelagt i kontrollen! signalene funker ikke! jeg som hadde plan og trene med den så ofte jeg kunne! nå går det ikke!

men trener på steppen min når jeg har tid, hakke hatt tid i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg fridag, egentlig husarbeids dag.. meen på svømminga i går ble jeg innvitert til å være med å lage marsipan i dag, *yummy*

så jeg er nettop kommet hjem, ikke no husarbeid i dag nei.. :D

 

Åh! Herlig med juice maskin da! Var så godt som avhengig av juice tidligere, men det dle betraktelig trappet ned på for å få i meg to liter vann om dagen^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg holdt på å fekte i 1 time og 36 min og har hatt på pulsklokka, 564 kcal!!!! Det er jo knallbra, så har fått tilsammen 4,1 tp i dag! FORNØYD!

 

dette tror jeg blir veldig bra...

kjipt at din er ødelagt da stinelill =(

 

koselig med marsipanlagning før jul, linaM, husarbeidet går ingen steder.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...