Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

det er helt sykt bra med trening :D jeg kan registrere noe i morgen jeg :D i alle fall 20min gåing til å fra bussen i morgen, og det blir litt :D

 

jeg tror jeg skal kjøpe meg pulsklokke etter jul om jeg får nok penger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Ja lurt med pulsklokke, jeg hadde en "billig" en jeg fikk i velkomstgave etter at jeg ble meldlem i et blad en gang, men vet ikke hvor den ble av..brukte den så lite for - hold dere fast - strikken var FOR STOR rundt midjen, haha! Så den gled av meg hele tiden. Men har lyst på ny skikkelig!

 

Sitter å lurer på om jeg skal trene i morgen eller utsette det til fredag..men er kanskje greit å bare gjøre det i morgen, får se om motivasjonen er der enda i morgen tidlig!

 

Høres gøy ut med fekting missrosa! Høres ut som det er mye gøy! Vi har sånn bowling, tennis og boksing og slikt på et spill på wii`en, tennis og boksing kan faktisk være ganske slitsomt, kanskje jeg kan bruke det til trening :D

 

Hva mener du Lina, sluttet du med juice til fordel for vann eller? Drikker mye vann i løpet av dagen, juicene blir mer til måltider for min del og ikke som tørstedrikk :D Hvis du har noen gode oppskrifter må du gjerne rope ut, gjerne noen med grønnsaker! Men tenkte å låne en bok på biblioteket i morgen :D

 

stinelill så kjedelig at den er ødelagt da :/ håper du får til å steppe igjen snart da, det er jo super trening det og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i byen og sett Obama, rettere sagt de jeg var med så ham, men jeg var for lav....

 

Ellers i dag har jeg ikke trent, litt sliten og stiv i muskler jeg aldri bruker, men som jeg tydeligvis brukte på fektingen i går!

 

Har du trent i dag, smint, eller utsatt det til i morgen?

 

Jeg har veldig glede av pulsklokken min, det er en Polar F11,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

ble 1.9tp i går, men jeg var på fest på kvelden så alt ble vel ødelagt tenkte jeg, men da jeg snik veide meg i dag viste vekta nedgang på 1kg siden sist :D :D men har veiing på mandag så dette blir spennmende!

 

også skal jeg har pasta til middag i dag, nam nam<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse musli med skummet melk, og til middag: burger og pommes frittes, ahhh!

 

har trent bittelitt, men sliten i kroppen.

 

har mensen, merker det godt for jeg har spist usansynelig mye i helgen, har garantert gått opp i morgen, men trøster meg med at det er jo "normalt" i denne syklusen. neste mandag er nytt håp mot å veie 65.

 

men jeg har fått 11,8 tp! Alt fra Wii'en!

 

hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
masse musli med skummet melk' date=' og til middag: burger og pommes frittes, ahhh!

 

har trent bittelitt, men sliten i kroppen.

 

har mensen, merker det godt for jeg har spist usansynelig mye i helgen, har garantert gått opp i morgen, men trøster meg med at det er jo "normalt" i denne syklusen. neste mandag er nytt håp mot å veie 65.

 

men jeg har fått 11,8 tp! Alt fra Wii'en!

 

hvordan er det med dere?[/quote']

 

så bra med 11.8tp :D

 

jeg har bare 4 og noen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente på fredag jeg - pulsstep :D Ble en fin uke med trening annenhver dag, denne siste uka skal jeg prøve å presse meg litt ekstra ettersom det er siste uka før jeg reiser hjem. Men var på fylla på fredag og har spist usannsynlig mye god mat både lørdag og søndag, så jeg bare vet at jeg må ha gått opp litt. Skal iallefall komme meg på trening i morgen og bøte på skadene :D

 

Ha en fin søndagskveld videre dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater den måndtlige greia så inntenst.... Har gått opp 1,5 kg siden fredag, men mye er vann er helt oppblåst og jævelig, men det er så typisk nå som jeg endelig skulle se litt nedgang.. Men det kommer vel en ny mandag neste uke...

Vekten er da 66.7 kg

 

Ha en fin dag dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!

Jeg veide meg nå for jeg ble litt irretert på vekta i dag..

 

65,6 mye vann som har gått bort! Jeg har flat mage igjen!

 

Og det er nedgang på 200 g siden forrige mandag, det er jeg fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt da missrosa! Hater den tiden av måneden jeg og, og jeg går inn i den nå!! Blir så kvapsete av vann i kroppen og sulten ikke minst uken før mens. Gleder meg allerede til det er over..

 

I dag ble det pulsspinn, som straff fordi jeg ikke dro på trening i går. Jeg hater spinning.. men straffen er tatt! Godt etterpå da!

 

Bare 4 dager til jeg reiser hjem på juleferie nå, og altså 4 treningsøkter igjen, det skal jeg greie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du var til å ta straffen!

Jeg har ikke trent denne uken, blir heller ikke noe mer trening da vi reiser til Praha i morgen-søndag.

Men dagene er ganske hektiske så jeg beveger meg en del, men spiser også litt, hehe (julemarsipan er så godt)

Men, det er bare jul en gang i året, og tror også grunnen til at jeg har spist marsipan er pga matlysten denne uken. Tror jeg skal avskaffe menstruasjon! Haha!

 

Ha en flott juleferie, nå har vi nett på hotellet, så jeg kommer sikkert innom;) Men allikevel..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg så masse på tur missrosa!!! :D håper du får en flott ferie! Blir ofte mye gåing på slike byferier så kos deg med marsipan du :D

 

Det er kommet juleplan på 3t og det er så irriterende at så og si alle morgentreningene er spinning.. liker best step jeg. Så sitter å lurer på om jeg skal dra til et 3tsenter som krever to busser for å ta en step&styrketime kl 10.30, eller om jeg skal trene pulsstep kl 16.15, men tar jeg den siste blir det litt stress, skal i et møte kl 15 i dag, og så møte venner 19.30 for å utveksle julegaver.

 

Å dra på en spinntime i dag også er så og si utelukket! Hm..eller.. Det hadde vært det enkleste, går en time 9.45 på senteret rett ved meg..åh, men orker jeg enda en spinning! blæh..så demotiverende når man KUN gruer seg til en time liksom, at det baare blir et ork.

 

Jaja, jeg skal spare dere for all tenkingen min! Hehe, håper bare jeg kommer meg på trening i dag og at det ikke ender med null og niks!

 

Ha en fin dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn det! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme meg avgårde på ENDA en spinntime, særlig når denne også var pulsspinn, har dere prøvd det eller? Det er den hardeste treningstimen jeg vet om, og som alltid var jeg så sliten av jeg var kvalm og svimmel etterpå :S

 

MEN jeg greide det!! måtte motivere meg selv gjennom hele timen for å holde ut, og det føles så godt å ha greid det! Nå trenger jeg ikke tenke mer på trening i dag ;)

 

Bare to treningsøkter til før jeg reiser hjem nå,

 

Step&pump B 75 minutter i morgen - den gleder jeg meg til, liker å steppe :)

Pulsstep 45 minutter på fredag :)

 

Nå er det pasta til lunsj her..kanskje ikke det beste, men skapene er skrapa så må bare lage det jeg har, får satse på en sunnere middag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

nå blir det mindre mat i noen dager før jul!

veide meg på mandag og hadde oppgang på 300gram ;)

 

så jeg håper veldig jeg går ned igjen for det er vondt og trist og se meg selv så feit som jeg er nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat inntatt frokost, veldig sunt...

Frokostblanding (sikkert sukker i) og en liten sånn butterdeig ting med sjokolade i...

 

Men snart skal vi ut å gå og gjøre oss litt kjent! Så det blir jo mye gåing, men jeg tviler på nedgang til mandag.

Men, nå er det siste uken før jul, jeg får bare være ekstra flink når jeg kommer hjem!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at du kom deg på ENDA en time med spinning, smint!

 

Og stinelill, jeg vet hvor vondt det er å føle seg alt for stor i sin egen kropp, men du må bare ha tolmodighet og stå på vilje, så skal du se ting blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg missrosa :)

 

Stå på videre stinelill, man vil alltid få dårlige dager, men det viktige er å stå på videre og du vil helt sikkert se resultater som motiverer deg mer. Og husk, alt er bedre enn ingenting, en liten gåtur nå og da hjelper på det også! :)

 

I dag ble det step&pump på meg i 75 minutter. Kjente at kroppen var utslitt i dag så jeg dropper treninga i morgen og sier meg fornøyd før jul, de tre siste dagene har jeg vært på tre harde treningstimer så jeg tror det er på tide med en hviledag nå, det er vel på hviledagene at resultatene kommer ikke sant ;)

 

I morgen reiser jeg hjem på juleferie, så hvis jeg ikke får kommet innom mer vil jeg ønske alle sammen en riktig god jul og godt nyttår! Vi sees på nyåret! :)

 

Store klemmer fra meg!!

 

(ps. vekta i dag var 54,5 - fornøyd med det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

god jul og godt nyttår til dere også ;)

 

jeg har helt mistet motivasjonen og er på vei tilbake der jeg var før jeg start og sånn vil jeg ikke ha det!

så jeg vil trenge råd for å gå ned, burde jeg spise mer enn 1000kcal per dag, eller burde jeg trene 3-4timer per dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
DU MÅ SPISE MINST 1300 KCAL HVER DAG!!!!

 

Å spise mindre betyr bare at nedgang går veeeeldig tregt.

Spis 13-1500' date=' tren 1 time 4 ganger i uken mer om du vil og ha tolmodighet!![/quote']

 

jeg har et håp om å klare dette innen jul 2010!

jeg skal prøve å ligge på et sted mellom 13-1500kcal fram over ;)

skal skaffe meg pulsklokke etter jul så skal jeg i gang med trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekt forrige mandag: 65,7

vekt i dag (etter prahatur): 65,3

 

altså en nedgang på 400 gram enda jeg har spist mye forskjellig og ikke trent, men har gått en del da!

 

 

 

 

hvordan gikk veiingen din i dag, stinelill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

opp 900gram ;)

men kan vel bare regne med det nå som det er jul... jeg skal prøve å gå ned igjen til jeg kommer hjem igjen fra mamma, da skal jeg veie meg! blir vel 27 eller 28 desember jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...