Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest fiskebolle

Nå er det lenge siden jeg har forvillet meg inn her.

Jeg kan fremdeles ikke trene så mye, og nå har jeg fått denne svineinfluensaen også, så da er det hvertfall ikke enkelt å skulle fokusere på å komme seg i form...

Vekten holder seg ganske stabil, men veier fremdeles en 8 kg mer enn jeg gjerne skulle ha gjort. Har jo ikke trent på nesten et år nå ;)

 

Men missrosa, du har jo blitt en sylfide!:) Under 63 leser jeg her. For du var oppe i 68 for ikke så altfor lenge siden, eller husker jeg feil nå? Trives fortsatt i Oslo?

 

Og smint, dette var ikke galt! Skikkelig treningsiver på gang ser jeg. Personlig er spinning min absolutte favoritt på treningsfronten. Men puls, er det intervalltime?

 

Åh, som jeg gleder meg til å kunne trene ordentlig igjen! Satser på å bli mer aktiv her fra etter jul av!

 

Uansett, dere må ha GOD JUL alle sammen!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

HEI ;)

 

I går reiste vi tilbake, juleferien hjemme er over, men har jo fortsatt noen dager her i Trondheim da, blir godt!! Føler jeg har hatt en ganske aktiv jul, har gått på ski mange dager og et par dager med gåturer, 12,3 trimpoeng i alt fra den 20. des til 28. des, fornøyd med det! Har jo selvfølgelig ikke gått ned da, for det har jo vært jul, med alt det innebærer, hehe, så har kost meg også, tror jeg ligger på ca det samme vektmessig, men venter med å veie meg til i morgen ettersom jeg skal ha en "normal matdag" i dag.

 

Deilig med ferie, men skal bli godt å komme i gang med skikkelig trening igjen på nyåret også!

 

Hei til deg fiskebolle, det var lenge siden ja, synd å høre du er syk, håper du blir raskt bra, skjønner godt at du gleder deg til å trene igjen. Masse god bedring til deg! Pulsspinn er intervalltrening ja, man står å sykler 4x4 minutter, med 3 min aktiv hvile mellom hver økt, det er TUNG trening, og jeg var med på spinntour for noen år siden og fikk overdose med spinning så jeg hater det fortsatt, hehe, men herlighet det er den beste treningen jeg har prøvd, blir aldri så sliten som jeg blir etter en slik time!

 

Håper alle har hatt en fin og fredelig jul, og jeg ønsker dere en fin nyttårsaften og et godt nytt år!! Kos dere!! det skal jeg :) planen er å trene 2. januar, så da titter jeg nok inn her igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Nå er det et nytt år og med nye muligheter!!

Jeg har spist alt for mye i jula og det vises på vekta, er tilbake på 66,7... blæ!

 

Hyggelig å høre fra deg igjen Fiskebolle! Leit du skal slite med så mye sykdom... Får håpe det blir et friskere år for deg i år!

Jeg stortrives fortsatt i oslo!

 

Har vært litt småforkjølet i jula, men fra mandag av skal jeg nok begynne å trene igjen!

 

Så flink du har vært til å gå turer og slikt MarieSLu!! Håper du kommer deg på trening i dag som du har tenkt!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! 54,9 kg viste vekten i dag, ikke ille, men overspiste så til de grader i går, at jeg tror vekten kommer til å gå opp til i morgen eller utover uken. Fortsatt så få timer på 3t og jeg greide ikke stå opp så tidlig som den ene timen gikk i dag, så jeg satser på å starte treninga i morgen i stedet. Jeg og kjæresten skal gå til byen i dag iallefall og det tar jo 50 min ca, så får rørt meg.

 

Håper alle hadde en fin nyttårsaften, jeg storkoste meg og ble fest til langt på morgenen, litt for mye mat og drikke da..men men!

 

Ha en fin dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

husker godt jeg var 54,9kg det så ikke bra ut på meg, siden jeg var 79cm rundt midjen :D

 

nå skal jeg jobbe meg nedover igjen! i dag skal jeg trene! jeg skal og vil!

<3 trening<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra stinelill håper du får trent!! :D

 

Kanskje jeg også skal måle meg, har ikke gjort det på eevigheter. Legger mest på meg rundt rompe/lår jeg så midja er ganske grei tror jeg.. irriterende at overkroppen er tynnere enn underkroppen, føler jeg bare kan gå ned til en viss vekt før det blir stygt tynt på overkroppen, men vil jo gjerne ned mer på rompe og lår, har dere det slik også eller? vet jo man ikke kan punktslanke seg, men ville gjerne gjort det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg er ganske "rett" har det jevnt fordelt over hele kroppen, det er forsåvidt greit for da er det jo delt utover alt sammen og når jeg går ned blir hele meg mindre ikke bare magen eller hoftene..

Men, man må gjøre det beste ut av sin kropp!

 

Jeg har ikke rørt sukkertøy etter kl 00.00 2010, det er jo bare 2 dager, men jeg har tenkt å la det bli slik. Ble litt mye sukker i sjokolade og slike ting de okt-nov-des, og det liker jeg ikke.

Samtidig MÅ jeg trene mer og oftere.

Skal hente skiene mine nå i løpet av januar, så skal jeg gå på ski i alle fall i helgene

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg fikk trent i går, må trene i dag å jeg :D skal og vil trene vær dag. selv om det ikke blir så lenge vær dag! men jeg tror jeg har blitt litt hekta på pulsklokka mi :D føler meg slem når jeg ikke bruker den!

men nå får jeg få i meg noe mat, er skrubbsulten! hihi!

 

ha en fin søndag alle sammen, jeg begynner på jobb igjen på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I morgen starter en ny uke, med nye mål og muligheter!

Jeg skal tidlig opp å WII trene litt før hverdagen starter.. Målet fremover er å trene såpass hver uke at det hele tiden er litt nedgang på mandagene, trenger ikke være en kg, men bare slik at det går nedover....

og at jeg også krymper!

Jeg irriterer meg over de 2,5 kg som har snekert seg på de siste ukene.... Men har et håp om at jeg er litt mindre i morgen enn 66,7, da jeg ikke har inntatt noe søtt og har normalisert maten litt de siste dagene!

TP skal være minimum 12 pr uke. Bastabom!

Men, jeg HÅPER på at jeg ser 5 tallet først i løpet av februar!!!

 

Ha en fin uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra missrosa!! :)

 

Jeg var fortsatt 54,9 i dag, juhu!!

 

Endelig fikk jeg begynt å trent, pulsstep i dag - kjempefornøyd med det!!

 

Plan for uka:

tirsdag: pulsstep

onsdag: pulsstep

torsdag: step &styrke B75

fredag: fri

lørdag eller søndag trening.

 

Har du kuttet sukker som nyttårsforsett missrosa? :) flink du er! Har blitt litt for mye søtt på meg de siste dagene..

 

Enda ikke laget meg noe nyttårsforsett jeg, må bli å trene 3 dager per uke tror jeg, altså fortsette slik jeg begynte så fint før jul :) Får se om jeg kommer på noe mer lurt etter hvert!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ja, eller jeg pleier aldri å spise sukker/godteri, men det ble litt mer av det før og i jula, men nå er det tilbake til gamle vaner med et liv uten godteri!!

 

Har ikke begynt å trene enda, men har gått en del!

Men tror jeg og skal legge meg på trening 3 dager i uken til å begynne med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke trening i dag da jeg sov bare to timer i natt så jeg turte ikke i redsel for å svime av. Men jeg har holdt meg aktiv likevel, ryddet bort jula her, bakt rugrundstykker som kjentes ut som de ble som stein, hehe, håper de er gode likevel, lagd hjemmelaget grønnsaksuppe med kalkunpølse som ble kanongod! Stolt som lagde meg middag selv om kjæresten er på jobbreise, som regel blir det bare noe raskt når jeg er alene. Men i morgen må jeg trene i stedet da!

 

En fin dag i dag, men iskaldt ute! Gruer meg til jeg skal ut i morgentidlig, må finne fram de varmeste klærne jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Flink du er smint som baker ,lager suppe og rydder bort jula! Jeg ryddet bort jula på søndag, men eskene står fortsatt i leiligheten. Ellers så har jeg gått litt tur, men kvalifiserer ikke som trening. MÅ komme igang snart, skal hente skiene mine i helgen, får håpe jeg blir flink til å bruke de.

 

Nå får jeg komme meg ut, passer en hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE gi opp missrosa! lag deg planer! Det får alltid opp motivasjonen hos meg, både når det gjelder mat og trening.

 

Vært på pulsstep nettopp, nesten så jeg ble hjemme fordi det var så sykt kaldt ute! Men gledet meg faktisk til trening så kledde på meg dobbelt lag med klær og dro i vei, hehe.

 

Blir pulsstep i morgen også så da ble det 3 pulsstep denne uken, litt ensidig, men må jo bare ta når det passer, er fornøyd hvis jeg får tatt den i morgen også, da skal jeg ta helg og kose meg!

 

54,7 kg i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå har det kommet nytt utseende på matsiden! Men jeg lurer på hvor legger man til trening med pulsklokke? slik som det var før? noen som vet?

 

Jeg spiste "riktig" frokost i dag, ikke alt jeg kom over, hehe! Fra og med mandag begynner jeg stjernesystem! Jeg klistrer en stjerne på et ark jeg har laget for hver dag jeg er flink, og om jeg får 42 stjerner (6 ukers program) så kan jeg unne meg noe veldig fint osv så det er om å gjøre å få flest mulig stjerner. Og jeg skal være ærlig når jeg setter de. Så om jeg sluntrer litt unna en dag, blir det ikke stjerne!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes lurt ut med stjerneopplegg missrosa, lykke til!! :)

 

Fylla ødelegger for meg..som vanlig.. var så sliten i går at jeg ikke greide trene men tenkte at jeg skulle ta det i dag i stedet, meeen så endte vi "plutselig" på fylla i går, og da er jeg ikke i form til å trene i dag..og i kveld skal vi også på fest..så da spørs det hvordan formen er i morgen, men håper jeg blir i form til å ta en liten økt på kvelden slik at jeg får 3 treningsøkter denne uka også, hvis ikke blir det "straff" med fire treningsøkter neste uke der den ene er SPINNING, skrekk og gru! hehe..jeg straffer meg selv med trening..kanskje ikke det sunneste :)

 

iallefall, vekta lå på 54,6 i dag, motiverende å veie seg i begynnelsen av helgen, mens den siste halvdel + mandag pleier å være litt mindre gøy... men skal prøve så godt jeg kan å ikke spise så utrolig mye i dag selv om vi skal på ost, vin og kjeks kveld..kaloribomber delux.. men man kan vel kanskje spise sakte og nyte hver munnfull? Det skal jeg prøve i kveld! :)

 

Ha en kjempefin helg dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Godt nyttår :)

 

Er tilbake fra juleferie nå og begynner for fult igjen med slankingen i morgen. Og jeg gleder meg :)

 

Er egentlig ganske fornøyd, greide akkurat 5 kilo før jul, og etter å ha gitt fullstendig blaffen i alt som har med matvaner og vett å gjøre (og vært på fylla en god del ganger) i tre uker så har jeg ikke lagt på meg mer enn 1 kilo.

 

Neste jeg skal gjøre er å finne ut hvor mange uker det er til påske og sette et mål til da ^^,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Heisann!

Sitter på bussen hjem til oslo, vært hos foreldrene mine i helgen. I dag begynte jeg stjerneprosjektet mitt, så nå er det verdt å være flink til å holde unna usunne ting og prøve å trene mest mulig!

 

er spent på vekta i morgen tidlig, håper ikke den er 66,8 fortsatt...

 

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår LinaM :P

 

Fint du er i gang med stjernene missrosa!! :P

 

Nettopp vært på step og pump B 75 jeg, og det var sååå gøy å trene i dag! fikk til alle trinnene så føles som å danse og da går jo treninga som en vind!

 

Må huske å lese dette senere hvis jeg mangler motivasjon, for i dag lå jeg på sofaen i evigheter og var superdaff og tenkte ikke jeg skulle greie å dra på trening, men så dro jeg likevel og nå er humøret på topp!! :P lager meg suppe nå, litt sen kveldsmat, men men, viktig med mat etter trening!

 

Skal prøve å holde "straffen" min med 4 treningsøkter denne uka!

 

Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

SÅ BRA SMINT!! Det er slik det skal være, ikke kutt treningen fordi det er godt å ligge på soffann... Flink er du!

 

 

 

I morgen SKAL jeg få minimum 2 tp, uansett!!!

 

Og ja, en stjerne på meg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...