Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

gikk på vekta i dag, for morro skyld, men det var nedgang på 200 g siden mandag! Så nå viste den 65,7 kg

 

Det er jeg fornøyd med! Håper den er lavere igjen på mandag, skal i alle fall være flink!!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Jo ble fin igjen i går :D men fikk noe med et kne, hehe, denne uka har det vært noe hele tiden! så jeg torte ikke dra på step, gikk til byen i dag da, 1 time, så får satse på å starte opp med treningen igjen neste uke og la alle deler av kroppen heale denne uka :)

 

Veide 54,7 i dag så har holdt meg jevn i det siste.

 

Snakkes over helga dere! God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Null trening denne uka, bare gåturer, fortsatt litt rar i et kne så bestemte meg for å hoppe over step i dag og heller dra på en pumptime, så skal på det kl 19 i kveld, gleder meg til å få trent igjen!!

 

Ellers har jeg hatt fråtselørdag som vanlig, prøver å overbevise meg selv om at det er bra med en spisedag i uka ;) men jeg tar kanskje litt av.. hehe.

 

Forhåpentligvis blir jeg helt fin i kroppen til neste uke og skal da sette opp et nytt treningsprogram. Neste helg blir det iallefall ikke drikking, lillebror skal være her hele helga så da vet jeg i det minste at det ikke blir drikking og bakrusoverspising, det blir bra!

 

Ha en fin søndag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på trening, 15 min oppvarming på sykkel, og 1 time pump! Det var knallhard time, men deilig!

 

Plan for uka:

 

man: pump&step B75

tirs: fri

ons: trening, litt usikker på hva enda

tors: fri

fre: pulsstep

lør: fri

søn: pump 60

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare stepdelen av timen i dag da jeg er villt støl! hehe, var hardt å komme seg avgårde i dag, men deeilig nå, ble 50 minutter step da! og i morgen er det treningsfri! ;)

 

Stille her nå, hvordan går det med dere?

 

Natta! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Er litt fraværende om dagen, sykdom i familien.. så jeg er mye sliten.

Men jeg spiser sunt, det er jo bra!

 

Ser ut som en fin plan, du er jammen meg flink!

 

Kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Missrosa, det var trist å høre, håper det går bra!

Fint du greier å spise sunt da :(

Tok forresten tipset ditt og hadde sodd til middag i dag, det var virkelig ikke mye kalorier i det!Jeg og kjæresten delte en boks så ble jo nesten litt lite kalorier ;)

 

Deilig med treningsfri i dag, jeg er så støl! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært helt tappet for energi i to dager nå, så droppet onsdagstreninga og flyttet den til i dag i stedet, så nå skal jeg snart på 1 time pump igjen, har virkelig troen på denne styrketreningen!

 

Er fortsatt i treningsrute da :)

 

Frokost: 1 pære, 4 fullkorn skorper med leverpostei

Lunsj: skinkesalat

MellomMåltid: Pære

Middag: Kalkunpølse, naturris, brokkoli og kyllingsaus, godt :)

Kvelds? sikkert noen fullkornsskorper med pålegg.

 

I morgen er det helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Flink du er smint!

Du får virkelig dette til!

 

bestemoren min døde denne uken, så tar dagene litt som de kommer... så får jeg blir flinkere når hverdagen blir normal igjen=)

Gleder meg til å begynne å løpe igjen... jeg tenker på at jeg har jo egentlig ikke trent ordentlig siden november/desember, har falt skikkelig ut. Men har jo ikke gått opp noe, men heller ikke gått ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så trist å høre missrosa! kondolerer så mye. Det er jo ikke så rart du ikke greier tenke så mye på mat og trening nå da, slikt gjør jo at man blir opptatt med andre ting. Sender deg en god klem jeg! Men det er jo bra du ikke har gått opp heller da, så blir det lettere å starte igjen når du skal det.

 

Jeg skal holde tråden varm i mens :)

 

 

Ble 1 time pump på meg i går, men overspiste på kvelden da jeg kom hjem, 6 skorper + et fullkorsnpita med leverpostei, + twix!!! en hel stor twix! ik, tør ikke tenke på hvor mye kalorier jeg førte i meg.. men men! Har spist godteri hele uka, kommet inn i en dårlig sirkel med sjokolade..har skyldet på at mensen kommer for har hatt et sykt sjokoladebehov, og har i det hele tatt spist mye mer, noe jeg bruker like før mens, men i dag er mensen 8!!! dager over tiden, og enda ikke kommet! .....

 

I kveld skal jeg på vinkveld (igjen..) skal prøve å holde meg ganske sunn gjennom dagen, er redd for å overtrene, så dropper treninga i dag, men skal gå 1 time til byen for å holde meg i aktivitet.

 

En god helg ønskes de som titter innom tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Tusen takk for klemmen smint!! Den varmer..

 

Jaja, du får kose deg med vinkveld og sjokoladen du har inntatt er det ikke så mye å gjøre med OG mensen kan alltid være forsinket uten grunn....

Men fra en dag du bestemmer deg for (i nær fremtid) kanskje du skal kutte litt på sjokoladen, slik at du ikke blir "avhengig" om du skjønner,

men jeg tenker, ja vi prøver å leve sunnere, trene og slik- men, det må jo være lov å kose seg litt en dag i uken og på vinkveld o.l..

 

En koselig ting da, nevøen min på to kommer til uken og da skal jeg lære ham å stå på ski! det blir kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres koselig ut da missrosa! :) Da får du nok rørt på deg, en toåring på ski trenger vel mye hjelp! :)

 

Ja jeg skal fra mandag av ha en godterifri uke, det ER veldig lett å bli avhengig, egentlig er det litt alt eller ingenting for meg.. for jeg blir så lett hektet! skal la meg ha lov å kose meg i helga nå men mandag er det stopp! Skal i barnedåp i morgen så blir nok litt kaker og god mat da. Jeg skal være fadder til tanteungen min så det er litt stas da.

 

Ble gåtur på fredag, og håper jeg rekker trening i morgen kveld :)

 

Ha en fortsatt fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes spennende ut!

 

Jo jeg har ikke spist godteri idag, kjøpte lettkakao så jeg har noe å ty til hvis suget blir for stort, er jo bare 40 kalorier i en sånn kopp :( men har gått bra foreløpig!

 

MEN jeg er så sur nå! Er medlem av 3t vet dere, og da må man booke time på nettet ellers blir det fullt, så i dag tidlig booket jeg både til timen 17.35 og til den som går 20.15 for jeg var usikker på hvilken jeg skulle ta. Endte med at jeg bestemte meg for den tidligste og booket meg da av den seneste fordi hvis man ikke booker av tidligst en time før så får man 50 kr i gebyr. I tillegg må timelappen hentes ti minutter før timen starter ellers blir det også gebyr.

 

Vel.. jeg sto ute og frøys i over en halv time! Bussen var så seeen! Ringte kjæresten for å få nr til 3t for å si fra slik at de kanskje kunne holde lappen for meg selv om jeg kom litt senere enn ti minutter før, men de svarte aldri!!

 

Endte med at jeg kom dit 5 minutter før timen startet, min avlagte billett var da lagt ut og tatt av noen andre.. da bare tusla jeg ut igjen for på nytt og stå å vente på forsinket buss!!

 

På toppen av det hele hadde jeg jo avbooka meg på den timen 20.15 så den er jo full nå! Altså ingen timer å dra på!! Pluss at jeg nå får 50 kr i gebyr, kjempeflott!

 

AAAAAAaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhh!!!

 

sukk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

usj.. det var teit, skjønner du blir irritert da..I alle fall når det ikke var din feil..

 

Men ny dag med nytt treningsmot i morgen!

 

Og veldig bra at du ikke har spist godteri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt forsinket pms i går kanskje? hehe.. ja i dag kom jeg meg på trening! nettopp vært på pulsstep, så nå er jeg glad igjen :(

 

Føler meg veldig bra for tiden, merker på kroppen at treningen hjelper! Blir motivert til å fortsette å stå på når resultatene kommer :D Ikke godteri i dag heller, tror jeg har kommet ut av sjokoladekarusellen :)

 

Spist sodd til middag to dager på rad nå da, litt lei! Men bare fordi vi hadde det i skapet og jeg er skrubbsulten når jeg kommer hjem fra jobb så må ha mat fort! Må begynne å ta med meg et lite mellom-måltid for tiden mellom jobb og hjem tror jeg.

 

Har alle de andre falt ut av tråden tro? Bra du er her litt da missrosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time pump i dag og 15 min oppvarming på sykkel da.

 

Det er deilig å trene styrke! Føler jeg kjenner at jeg forandrer kroppen min, hehe, skummeltgodt å ta skikkelig hardt i, herlig etterpå! Tenk at man faktisk kan bli svett og anpusten av styrketrening..hehe, har nok ikke gjort det helt rett før nei!

 

Planen er å trene styrke minst to ganger i uken fram til sommeren, og så 1-2 økter med step/kondistrening. Da tror jeg at bikinikroppen vil dukke frem til sydentur :P Belønning blir ny bikini! (som jeg i grunn får hvert år..jeg må være veldig flink.. hehe..)

 

Happy i kveld! Blir alltid det når jeg har trent. Har spist en skyr yoghurt nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tralala :P

 

Har startet å måle meg selv i stedet for å bare veie nå når jeg har startet med styrketrening.

 

Mål i dag:

Vekt: 55,2

Midje: 66

Mage: 79

Rumpe: 96

Lår: 55

 

Såh får jeg måle igjen om en måneds tid og se om det er noen endringer!

Skal på enten pulsstep eller fredagsmix75 i dag :P

 

Håper å komme meg i vei på trening på søndag også, men det er ikke et must i og med at hvis jeg drar i dag så har jeg vært 3 ganger denne uka og det er greit :D

 

Ha en fin helg hvis noen titter innom her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dette litt som dagbok nå i og med at ingen andre er her :P

 

Trening i januar:

 

uke 53/1 - 3 økter -

03.01 pulsstep

05.01 pulsstep

07.01 pulsstep

 

uke 2 - 4 økter -

11.01 Step & pump B75

12.01 Pulsstep

14.01 Step & pump B 75

(15.01 1 time gåtur)

16.01 pulsstep

 

uke 3 - 1 økt - (måtte holde meg unna trening pga skader/syk)

20.01 20 min skimaskin (ble egentlig ikke noe særlig trening, dro hjem)

24.01 Pump60

 

uke 4 - 2 økter -

25.01 Pulsstep

28.01 Pump60

(29.01 Gåtur 50 min)

 

10 treningsøkter + 2 gåturer i januar, 12 aktive dager av 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei missrosa, godt å vite at du er der ute, håper det går bra med deg :P

 

Vært på pump60 i dag, utrolig sliten i musklene i dag..ble 4 treningsøkter denne uka, hadde tenkt å trene i morgen men tror jeg skal drøye til tirsdag, vil ikke overtrene heller. Har begynt å få småvondt i et kne så tror jeg må være litt forsiktig. Sitter å koser meg med hjemmelagde hveteboller med blåbæresyltetøy nå :D

 

Har det fortsatt veldig fint for tiden! :P Det er det smarteste jeg har begynt med å trene på søndager, for jeg får ikke så ekstremt blåmandag som jeg ellers pleier, blir jevnere i humøret - godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå er jeg hjemme igjen! Vært der jeg kommer fra en uke.

I morgen skal jeg veie meg og starter på blanke ark, er motivert for å komme igang med litt trening nå..

 

Flink du er Smint, tok du treningsfri i dag, eller? Greit å ikke overdrive slik at du pådrar deg skader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei godt du er tilbake missrosa og at du er motivert :(

 

Tok fri både mandag og i dag jeg, for jeg kjenner det i et kne så tør ikke hoppe og styre så mye på trening da. Får se om det blir trening i morgen hvis jeg er bedre, hvis ikke skal jeg iallefall på torsdag på pump igjen :D

 

Kjedelig med slike småskader når jeg er toppmotivert! men men!

 

På fredag skal jeg på middagsdate og på lørdag på middag og sangriakveld med venninner så helga blir kaloririk, så burde få inn litt trening ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Greit å ta det litt ro et par dager da, det er ikke noe godt å vonde knær.

 

Har gått en time i ok tempo i dag, i morgen får jeg besøk, og torsdag skal jeg bort... men må prøve å få beveget meg litt allikevel nå som motivasjonen begynner å komme tilbake!

 

Hadde taco til middag i dag.. ble mett, men spiste ikke alt for mye slik det ofte blir med taco.

 

Høres ut som en hyggelig helg=)

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...