Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Det var godt å trene igjen i dag, tre dager uten føltes for mye! Men tror det var godt for kneet. 1 time pump i dag :D Sliten! begynner å bli sterk nå, økte litt på vektene :(

 

I morgen er planen pulsstep. Prøvde den YT etter trenings drikken med kakao i kveld, den var ganske god :)

 

Hvordan går det med deg da missrosa? har du noen planer for helga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Jeg gikk en god tur i går og i dag før jeg gjorde dagens forpliktelser.

I morgen skal jeg på spanskkurs!! Og jeg skal ut å løpe, det klør i bena mine...leeeenge siden nå!

 

ellers i helga skal jeg på museumbesøk med venninne å se på marimekko utstilling, og feire fastelavens og valentine på søndag! Ser ikke ut som den store treningshelgen.. men om jeg får løpt en god tur i morgen som planen, er det greit å la kroppen venne seg til til igjen før ny løpetur på mandag.

 

Det er bra at du merker resultater i forhold til vektene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det over meg; Nå vil jeg trene!

Så da var det bare frem med treningsmatten og wii fit, jeg har holdt på en stund svetten renner og har da med turen før i dag fått 2 tp!!!

 

Dette er gøy!

 

GLEDER MEG TIL FLERE POENG I MORGEN OG FREMOVER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på en deilig løpetur i dag!!

Men jeg ble ganske fort sliten, merker at det er en stund siden forrige tur!

 

Men det føles godt å være i gang igjen!

 

Nå skal jeg på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går spiste jeg ikke så mye usunt, men i dag skal vi ha fastelavensboller på dagen og amerikanske pannekaker til kvelden... Men valentins dagen er jo bare i dag! hehe

 

jeg får trene ekstra mye neste uke=)

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så bra du er i gang og at du er motivert! :)

 

Trente bare 1 gang denne uka, har egentlig booket time i dag men er veldig usikker på om jeg skal dra, det er dette kneet da..ååhh irriterende! Får se litt an da om jeg tar pumptimen eller om jeg drøyer til i morgen.

 

Vært party både fredag og lørdag så blitt en del alkohol, men ikke så mye mat (bra kombo ja.. ;) ) sliten i dag da, gleder meg allerede til neste helg da jeg skal ta det fullstendig med ro og bare slappe av! Trenger det kjenner jeg.

 

Tips til hvis motivasjonen skulle dale: Hver gang jeg begynner å tenke litt sånn "skal jeg egentlig orke å dra på trening" like før en time, så leser jeg på nettsider om trening, f.eks på fitnessbloggen og da blir jeg alltid motivert igjen etterpå, det funker for meg iallefall! Når man leser om hvor bra det er og om tips osv så får jeg bare lyst å sette i gang! Så nå leser jeg ofte innom der før jeg drar på trening for å få ekstra giv! It works! Det er veldig sjeldent at jeg har droppet trening i det siste pga lite motivasjon, jeg bare drar - føles som det har skjedd en forandring egentlig, jeg tenker ikke lenger over om jeg skal dra, det er en selvfølge at jeg drar liksom - og DET er jo positivt! :)

 

Ha en fin valentinesday og kos deg med alle godsakene! Blir litt misunneli kjenner jeg, vi har ikke noe godt i dag, har ikke fått helt med meg at det er fastelaven.. skal ha hjemmelagd tomatsuppe og rundstykker i dag vi da, men det er supergodt!

 

Snakkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bare boller, men det er mer en nok=)

Vi ble så mette etter middag at pannekakene ikke var så fristende...

 

I morgen skal jeg løpe en tur har jeg tenkt. Så skal ordne til treningstøy nå slik at det bare er å løpe rett ut etter jeg står opp.

 

Leit at du skal ha så vondt i kneet, men håper det går seg til!

 

takk for motivasjonstips! Skal prøves ut.

Nå har jeg veldig motivasjon, er så lei av å stå på samme vekta, vil sårt ned på 50-tallet.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg henger med på tråden deres hvis det er greit. Veier nå 66.6, og vil ned til under 60 og holde meg der, men sliter med motivasjon...

 

Er flink en periode så detter jeg av, og det er ikke så bra...

 

Hilsen annikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan være med Annikken!

Vi veier jo ganske likt jeg og du, jeg er rundt 66 stort sett, prøver sårt å komme ned til 52-55.

Er 155 cm, hvor høy er du?

Hva trener du?

 

 

Jeg kom akkurat inn fra en liten løpetur, er i skikkelig elendig form ettersom jeg ikke har trent på evigheter, men det er deilig når man bare kommer i gang.

Nå skal jeg ta litt styrketrening her på stuegulvet.

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere og velkommen Annikken, lykke til med vekttap! ;)

 

Ja ikke gi deg missrosa, husk i begynnelsen av uken er man ofte litt tyngre.

 

Jeg har ikke trent siden torsdag, men tror jeg er bra i kneet nå, har booket pulssteptime i dag og håper jeg kommer meg avgårde på den. Kjenner at med en gang jeg "slutter" å trene så er det utrolig vanskelig å komme meg avgårde igjen, men vet jo at bare jeg drar på en time så er jeg i gang igjen, så får presse meg avgårde i dag!

 

sjokoladekick både i går og i dag.. når jeg slutter å trene spiser jeg usunt, når jeg trener spiser jeg sunt..hehe, ond sirkel å komme i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er litt aktivitet her, da skal jeg også være flink =)

 

Jeg er 167 høy.

 

Jeg var veldig flink til å trene en periode, men nå i det siste har jeg blitt så slapp og kostholdet har sklidd helt ut. Jeg har begynt igjen med treningen nå, og skal prøve og få til hvertfall 3 ganger i uken. I time spinning, en med styrke og en med yoga... Hva trener dere andre her. Når jeg får opp kondisen litt, og det ikke er så mye is ut skal jeg begynne og løpe litt mer ute håper jeg på.

 

Annikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en litt usunn dag i dag, har gått en times tur, så 1 tp.

Burde ha løpt i sta, men så sovnet jeg på soffan i stedet...

 

Men, jeg skal løpe meg en god tur i morgen er planen!

 

Annikken: jeg trener mest løping og litt styrke på hjemmebasis. Har hatt et laaangt treningsopphold (altså ingen trening) så er ikke i superform akkurat... Men henter meg raskt inn igjen om jeg bare får litt regelmessighet igjen!

 

håper pulssteppen blir bra smint, at du kommer deg inn i den gode sirkelen igjen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, kom meg på pulsstep ja, og det var bare vondt å trene i dag, hehe, men fullførte da. Irriterer meg at jeg fortsatt kjenner antydning i kneet, men kommer til å fortsette å trene og heller ta litt av på vektene igjen.

 

Neste trening blir pump torsdag og pulsstep fredag. Blir tre ganger denne uka her med mindre jeg slår til på søndag som jeg ofte gjør ;)

 

For meg hjelper det å ha treningsplan Annikken. Jeg elsker å krysse av når jeg har trent og å kunne se tilbake på hvor flink jeg har vært, kanskje det kan være noe for deg også? Og hvis det er en trening jeg ikke kommer meg på så setter jeg opp en ny time samme uka med en gang! Jeg trener mest step og pump timer, fram til sommeren er planen 2 timer med pump i uka + 1 ( av og til 2) timer med step (både stepB og pulsstep).

 

Håper du kommer deg på løpetur i morgen missrosa og kjempebra at du har rørt deg i dag uansett :) Er nok lurt å starte litt forsiktig hvis man har hatt treningspauser så man ikke får skader... ja jeg snakker av erfaring :) hehe.

 

Ha en fin kveld dere og husk frustrerte fruer!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

 

Ble ikke pump på meg i går heller, for vi KJØPTE LEILIGHET!!! wee! hehe, så jeg ble så oppgiret at jeg ikke greide å dra å trene, var så superhappy! :)

 

Har booket time på pulsstep nå 16.50 men jeg er utrolig sliten etter jobb, men skal prøve hardt å komme meg avgårde!

 

I dag blir det pannekaker og bacon til middag her :) nammis!

 

Og feiring av leilighet i kveld :o Jeg som ikke skulle drikke denne helga..herregud, rene alkoholikeren her.. kommer meg ikke gjennom en helg uten.. jaja!! hehe

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED NY LEILIGHET!!!!!!

Så utrolig morsomt!!!

 

Du får trøste deg med at du får nok med trening når dere skal flytte.......

 

jeg har ikke trent i dag heller, det var litt for kaldt til å løpe =(

 

i morgen skal jeg på shopping uten penger.... men er jo gøy å bare titte også..

 

nå har vi spist taco, mett!!

 

kos deg med feiring av leilighet,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Ble pulsstep på meg i dag, stolt over at jeg kom meg avgårde, men er dønn sliten nå da, foreløpig bare sofaliv her, er proppet av pannekaker :o

 

Ha en fin kveld du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å trene i dag, men det er bare å glemme! Har utrolig mye bakrus..er så kvalm! Ikke vært så dårlig på lenge :o Lever på pepsi max og grandis her.. Ble ikke fest på fredag men på lørdag i stede.. og jeg spiste burger i natt også!! Uffa!! Men men.. starter på ny frisk i morgen og skal virkelig gå inn for å ikke spise godteri denne uka! Har laget middagsplan og skal handle inn mye sunn mat i morgen, skal kjøpe en del frukt slik at jeg kan lage meg smoothies hvis godtesuget kommer, og så har jeg lettkakao også i bakhånd! Hehe.

 

Håper kvalmen går over snart..................

 

Neste helg blir det også fest..skal i bursdag på lørdag. Er så sliten av å ha bakrus hver eneste helg, men ender alltid opp med alkohol, flere som har det sånn? ehe.. flaut egentlig, men slik er det. Vet at det ødelegger mye av treningseffekt og slikt når jeg drikker hver helg. Skal prøve å ikke ta så mye neste lørdag, prøve å kose meg med måtehold!

 

MENMEN! Nå er det først mandag og ukedager :) Har booket step&pump B75 til i morgen kveld. Satser på tre treningsøkter i kommende uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke nye muligheter!

 

Nå sitter jeg og setter opp treningsplan for denne uken. Var et bra forslag det. har stor tro på at det skal gå bedre denne uken enn forrige, var for mye kake og feiring på jobb, og bort i helgen i bursdag. Ikke bra!!!!

 

Jeg syntes vekten har gått oppover, og det er skikkelig demotiverende, så nå må jeg ta meg sammen. Ikke så altfor lenge til bikinisesongen og kjenner jeg blir deprimert av å se meg selv i speilet.

 

Skal trene rett etter jobb i dag, skal ikke engang hjemmom først, for da klarer jeg alltid å finne en unnskyldning for å droppe det.

 

Ha en strålende mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fikk jeg nok,nå måtte det skje noe!! Så jeg la frem treningsklær, satte vekkeklokka på 07.00

 

Og.. 07.00 sto jeg opp i dag, kledde på meg og løp ut, i 14 minus...

Nå er jeg inne igjen, ble 26 minutter løping (1,3 tp) det var ganske kald luft så ville ikke overdrive.

 

Jeg var også gått ned igjen til 66,2 i dag... 67 skyldtes nok mye sterk mat dagene før.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Vekten min har også sneet seg opp til 67,4. skjønner ingen ting jeg. Når jeg først går inn for og trene og spise sunt så går den opp, men når jeg ikke tenker på det så mye, så holder den seg på 64 ca. Er det rat man mister motivasjonen. Jeg skal under 60 før sommeren, skjønner bare ikke hva jeg gjør galt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere ;) Kommet i en uten-treningsbølge jeg og, så dere er ikke alene!

 

Når man legger på seg må det vel enten være at fordi når du trener så spiser du mer, kanskje får man så god samvittighet ved å trene at man unner seg litt ekstra?

 

Eller så kan det være at man legger på seg muskler, men det skal vel ta en liten stund før det skjer antagelig.

 

Min erfaring er at hvis jeg bare fortsetter å trene regelmessig og prøver å være flink med maten, så jevner det seg ut etterhvert. Men det tar tid og fins ikke noe kjapp løsning. Kan det være noe i kostholdet du kan forandre på annikken? Noen spiser faktisk for lite også og bremser ned forbrenninga helt.

 

Ikke vært på trening denne uka pga jeg har så utrolig mye som skjer for tiden på jobb osv, så har rett og slett vært for sliten, men tenkte å få kommet meg avgårde på enten pulsstep eller pump i morgen.

 

Hatten av for deg missrosa! Oppe 7 for å trene i så mange minus!! Hadde ikke vært meg! Flinka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må være kostholdet. Men syntes jeg er ganske flink til å spise sunt, tror bare jeg rett og slett spiser for store porsjoner, så nå skal jeg prøve og kutte litt ned på det. I morgen skal jeg på vekten igjen, så det blir spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...