Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

heisann!

 

i kveld skulle jeg bare kose meg litt... så kjøpte bananchips som er drasjert med yoghurt, nytt fra sørlandschips... jeg spiser jo svært sjeldent sukker, og etter å ha dyttet i meg den posen føler jeg meg helt råtten i kroppen, det var jo ca 1000 kcal også.. jeg burde lære at meg og store mengder sukker ikke er en god blanding.

 

Ellers tenker jeg å ta en ny morgentur i morgen tidlig, det er så deilig, får så mye energi resten av dagen.

 

kom du deg på puls-step Smint?? Heier på deg!! håper du kommer inn i rytmen igjen...

 

Hvordan gikk det på vekten i dag, Annikken? Jeg har merket noen ganger at man går litt opp i det man begynner, jeg vet ikke hvorfor, men kanskje noe med vann som binder seg eller ja, nei jeg vet ikke.. men man må være litt tålmodig! og når du har trent en perioden og tar en fridag eller to vil du se vekten går litt ned, slik er i alle fall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Hellu!

 

Gikk på vekten i går, og da var jeg på 65, 4. Det var veldig bra. Tror kanskje jeg hadde litt mye vann i kroppen sist jeg veide meg da. Så nå håper jeg at det bare går nedover fremover. Skal være flink til å trene, men i går ble det taco til middag og sjokolade til OL. Og i dag er jeg redd det blir litt ekstra kos, men har kjøpt inn druer, så tror jeg skal prøve og holde meg til det. =) Hvis jeg klarer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Så bra missrosa! Flink på en søndag du! Jeg bare daffer i bakrus... som vanlig :D

 

Har hatt en uke uten trening nå, prøver å tenke at slik ble det bare og at jeg starter på ny frisk i morgen igjen. Veide 55,3 i dag, så det er jo ikke superille heller..men litt kjipt at jeg har gått opp igjen, men også veldig forståelig.

 

Blir pasta til middag i dag, og har kost meg litt med sjokoladekjeks..men har ikke altfor dårlig samvittighet, føles som siste "kosedag" før jeg skal starte på ny frisk så må bare utnytte den! hehe.

 

Fortsatt lenge til sommeren dere, og god tid på å gå ned noen kg, det skal vi klare!! Ha en fortsatt fin dag :)

 

Kommer sikkert innom senere med treningsplan for uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg masse nytt mot for kommende uke, Smint!!

 

Jeg planlegger en løpetur i morgentidlig også, får så mye energi gjennom dagen..

Jeg veide meg i dag "uofesielt" var 66,9 og det liker jeg IKKE!

Så det er versegod å trene og stå på.. kan ikke gå opp igjen nå, jeg har satt som mål fremover å prøve å gå ned ca 0,5-1 kg i uka. Om jeg er flink og standhaftig tror jeg det skal gå.. jeg gikk jo ned ca 3 kg før jul, men så kom jula og da kom de kjapt tilbake.

 

Men nå ser jeg frem mot vår, sommer og forhåpentligvis skal jeg klare og være et sted mellom 50-55 kg til juni/juli

 

Tror jeg skal prøve å lage meg en slags plan. Men, denne gangen skal jeg prøve å være litt realistisk, jeg har det med å forvente alt for mye av meg selv.

 

Hvordan er det med nye leiligheten? Når flytter dere? Er det fortsatt i Trondheim, eller?

 

Og hvordan er det med deg Annikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Storfornøyd med meg selv!

Var ute en time i dag tidlig og, 3,4 tp!!!

 

Har satt ny startdato fra i dag, målet er ca 0,5 kg i uka og da rett under 60 i midten av mai ca.

Nå har jeg satt noe som er veldig realistisk!!

 

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annikken

Hei!

 

I går var jeg veldig flink til å trene syntes jeg. Fikk litt sansen for det igjen, etter å ha hatt litt sperre for treningen. Litt mye kos i helgen, men treningen i går ga meg et spark bak. GØY når jeg føler treningen gir meg noe =)

 

0,5 kilo i uken tror jeg jeg henger meg med på. Veldig realistisk, greit å ikke ha for høye forventninger også, men 0,5 skal jeg nok klare.

 

Jeg kjenner jeg er litt gira nå, gikk forbi et treningssentere i går og der var det et stor skilt som sa: BARE 3 MND IGJEN TIL BIKINI 2010. Hahaha. Hjeeeeelp!!

 

 

Neida, dette skal vi klare dere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ny dag!!

 

Jeg har tatt treningsfri i dag... Men i morgen tidlig er det ut igjen.. Og det blir bra for i dag kjenner jeg at jeg føler meg litt lat, hehe. Men jeg løp en time søndag og en time i går... Så det er viktig å ikke overdrive!

 

Så bra Annikken at du føler treningen gir deg noe... Og 0,5 skal vi nok klare..!

Hehe, ja sommeren nærmer seg.. Så greit å komme i gang!

 

Smint, hvordan går det med deg? Kommer du deg i gang igjen? Håper det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag greide jeg endelig å trene! Step&styrke A60. Utrolig kjedelig time da..men var det eneste som gikk som passet tidsmessig..kanskje litt greit å starte med en A time også ettersom jeg ikke har trent på en uke.

 

Iallefall, satser på 3 økter igjen denne uka, og glemmer uka som var :D

 

0,5 kg høres realistisk ut ja, er med jeg også! Skal prøve å ikke veie meg igjen før på mandag nå og starte der i fra.

 

Har planer om å trene torsdag og fredag, stepstepstep selvfølgelig!

 

Vi er fortsatt i Trondheim ja, enn at du husket det missrosa, imponert! hehe. Men vi flytter ikke inn før til sommeren, så det er litt kjedelig.. har god pakketid nå da! Jeg sa det kanskje sist, men vi flytter like ved 3t, altså, så og si naboen til 3t, hehe, DA har jeg ingen unnskyldning lenger!! Jeg og kjæresten skal ha rolighelg (altså ikke feste) + at vi er blakke så blir ikke masse godteri, bare litt, så tror denne helgen kan gjøre meg godt!

 

Husk frustrerte fruer i kveld da dere, Må ses!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

SÅ BRA SMINT!!!!!

det er godt å komme i gang, da lurer man på hvorfor man droppet ut...

jeg har jo ikke løpt i dag og føler meg lat, men jeg kan ikke løpe hver dag skal jeg ha føtter å gå på,hehe

men i morgen er det opp og ut igjen.. gleder meg!! i dag har det vært sååå fint vær og snøen smelter litt om litt,

gleder meg så veldig masse til å ta frem rulleskøyter og rulleski!! da blir det 3 treningsformer og i dag så jeg også på rockering, har tenkt å kjøpe meg det, den var 1,5 kg. har hørt flere som sier det gjør godt!

 

så digg da...med 3T som nabo!! ja jeg har enorm hjernekapasitet på forskjellige ting, hehe=)

 

ja, jeg var 66,6 i går (litt skummelt, haha) så blir svært fornøyd om jeg er 66 blank kommende mandag..

 

digger frustrerte fruer... men jeg ser de på dvd så holder på med sesong 5, men prøver å dra den ut.. lenge til sesong 6 kommer på dvd=( buhu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sant, hver gang jeg begynner å trene igjen så lurer jeg på hvordan jeg kunne finne på å slutte, men men, man har sine dårlige perioder!

 

Du må ikke trene hver dag nei! Det er på hviledagene resultatene kommer vettu :D Er vanskelig for meg også når jeg først starter å trene, da føler jeg meg lat når jeg ikke trener..men det er nok lurt i lengden, ellers er det lett å gå på en smell! Nå blir det tvungen hviledag for meg i morgen.

 

Jeg har hatt lyst på rockering kjempelenge!! Men har ikke hatt råd, den kostet ca 500 den jeg så på, å jeg er så blakk for tiden..men håper såå å få råd til den f.eks i mai, så jeg rekker å rocke et par måneder før syden, hører mange har fått flat mage med bruk av en sånn! Men har også hørt at det er veldig vondt i begynnelsen, at man blir veldig støl og at det er lurt å trappe opp veldig rolig.

 

Ønsker meg jeg og!! :) Lykketil på løpetur i morgen da, du er sprek! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ja, det er sant det med hviledagene!!

Rockering ja, den jeg så på i dag kostet også 500... litt dyrt, så tar det etterhvert, jeg har også hørt det at man blir støl og slik men det går seg vel til!!

 

Jeg har laget en skikkelig bra plan frem til 23.mai som er første halvdel av to planer som tilsammen er på 20 uker

 

Så frem til 23.mai er det 84 dager (fra 1.mars) og jeg skal trene 42 av de dagene.

da har jeg også tatt høyde for ting som skjer i løpet av denne perioden.

Er veldig motivert!!!

 

Og da vil jeg etter planen være ca 59-60 kg til da. Og neste periode vil være på 8 uker (frem til 11.7) da er jeg om planen går som den skal ca 55 kg

 

Så nå har jeg virkelig vært realistisk!! det føles en hel evighet til, men om det er det som skal til er det greit for meg!

 

Takk for det, du er sprek du og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå har jeg akkurat kommet inn fra en god løpetur. Løp 1 time og 15 min som resulterte i 777 forbrente kcal (3,9tp) !

Så, så langt denne uken 7,3 tp,

 

Det som også er når man løper, det går det jo som en lek... man bare flytter bena og kommer fremover, men i dag fokuserte jeg mye på teknikk, hvordan bena treffer bakken og hvor mye jeg utnytter når jeg "sparker" fra bakken,

jeg merker at når jeg bevist tenker slik blir løpingen bedre, jeg kjenner at musklene jobber mye mer!

 

nå må jeg dusje.... blir litt kald!

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Missrosaflinka :D Lurt å tenke på teknikk ja, det forebygger jo skader også.

 

Syntes det hørtes veldig ambisiøst ut å skulle trene annenhver dag jeg, blir vel det når det er 42 av 84 dager, men you go girl! :)

 

I dag er jo hviledagen min, men jeg fikk inn en gåtur på 45 minutter, deilig å gå tur i solskinnet :) I morgen blir det pulsstep eller pump60, har booket begge to så får se hva jeg får lyst til.

 

Akkurat nå har jeg boller i ovnen..fyfy..

 

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

ja, kanskje litt ambisiøst.... men jeg skal prøve, men merker jeg at det blir for mye tar jeg jo hensyn til det!

 

Boller ja... farlig godt! Hehe

 

Ja, det er jo bare sååå nydelig vær om dagen, det er helt herlig!

Flink som går tur da!

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annikken

Missrosa, så flink du er til å jogge, det burde jeg også, men syntes det er kjedelig. hehe. Hva gjlør du for å holde motivasjonen oppe?

 

I morgen er det ny veiedag for meg, og føler det har gått veldig bra denne uken. I går gikk jeg 2 timers tur så det var deilig. Er så deilig nå som solen skinner å benytte seg av naturen. Blir litt lei av Sats innimellom.

 

Ellers har jeg vært flink til å spise mindre porsjoner denne uken, så er stolt!!! ;)

Gleder meg til helgen og lørdag, for da kan jeg spise hva jeg il, (bare jeg ikke tar helt av).

 

-Annikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Takk for det Annikken! Motivasjonen er vel bare at jeg synes det er så utrolig deilig å komme ut å løpe om morgenen, sola som kommer, fuglene som kvitrer, det begynner å bli liv i byen etter hvert. OG når jeg kommer hjem dusjer jeg og sover en times tid... Så når jeg da står opp igjen føler jeg meg så utrolig energifull og klar for en ny dag!

Og jeg elsker å trene, være ute og få frisk luft i lungene, gikk en stund på elixia, men jeg fikser bare ikke å stå i en sal flere meter under bakken å trene. Samtidig som at denne sommeren SKAL jeg være på 50 tallet så jeg kan være fornøyd med meg selv i bikinien!!!

 

Bra at du har vært så flink med porsjoner... Lykke til med veiedag.. Og det er jo lov å kose seg litt ja, bare man ikke tar helt av som du sier....=)

 

Vi (jeg og mannen min) var i holmenkollen i dag og kikket på nye bakken. Og jeg gleder meg som en liten unge til at snøen skal gå og jeg kan finne frem rulleski og skøyter og gå i nye traseén der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

kom igjen Smint.. den er ikke borte, den har bare gjemt seg litt...

du vet jo hvor godt det er når du kommer i gang!! Og da er det slik, oi hvorfor har jeg droppet ut??

 

*sender masse motivasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annikken

Jeg har gått ned til 64,4 nå!!!! Jeg er så glad. Hvis dette forsetter klarer jeg å nå mælet mitt, har vært og trent i dag, og i helgen drar jeg på hytta for å gå på ski, Gleder meg!

 

Smint, du kommer gjennom denne perioden her. Innimellom går det litt opp og ned, men du er jo så flink at jeg håper det går raskt over for deg!!

 

God helg folkens. Jeg er tilbake på søndag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk. Jeg la meg faktisk å sove i sta, var dødssliten etter uka, men nå når jeg har fått hvilt ut ser jeg litt mer lyst på ting. Skal jo ikke drikke alkohol i helga så kan jo trene lørdag eller søndag, det skal jeg jammen gjøre!

 

Spist god middag i kveld, men ikke SYKT usunn, kjøtt og salat og brød og brie da..godt var det og føler meg ikke stapp men godmett :D

 

Er både blidere og littegrann mer motivert nå, tror det hjalp at du sendte meg motivasjon missrosa :) Vi får se i morgen.... ;) Godt å ha dere her når motivasjonen daler iallefall, hjelper både med oppmuntring og at jeg får dårlig samvittighet når jeg ser hvor flinke andre er, hehe. Jeg har iallefall bestemt meg for å fokusere mer på kostholdet fremover..at det ikke er krise hvis det bare blir to treningsøkter en uke (selv om jeg selvfølgelig hele tiden prøver på 3..eller 4... ) så skal jeg heller ha økt fokus på kosten! Jeg lånte faktisk en fedon-bok på biblioteket for noen måneder siden, og fulgte noe av hans råd en stund, og da gikk jeg ned, og fikk flat mage!! Noe jeg aldri får ellers.. tror rett og slett det er bra for meg å ha et kosthold med mindre karbohydrater ala brød/pasta og slikt. Tenkte å låne de kokebøkene igjen. Hvordan spiser dere nå? Noen spesiell plan eller bare "vanlig sunt" ?

 

Annikken!! Så flink du er! Du greier målet ditt, det er jeg sikker på :( Tusen takk for motivasjon i fra deg også, det hjelper!

 

Ha en fin fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Kjempeflott Annikken!! Du er flink! Kos deg på hyttetur!

 

Og bra at du kjenner litt treningsglede igjenn, Smint! Det er ikke lett å føle seg motivert når man er sliten.

 

Jeg er veldig spent på veiingen mandag, tror ikke jeg har rikket meg et hakk. Men det får jeg ta da, jeg skal i alle fall fortsette å være flink med treningsplanen min. Mat, ja... Spiser mest wasa multigrain fortiden og middag. Og litt for mange appelsiner og en og annen banan. Egentlig tror jeg at jeg spiser litt for lite noen dager, ettersom jeg har begynt å trene såpass igjen... det kan gå 6-800 kcal ut (trening) og inntak på 11-1400 kcal. Så jeg tror det er der jeg må skjerpe meg, ikke være redd for å spise for mye, men samtidig sunt og ikke alt for mye.

 

Men i dag har jeg ikke trent og har spist mer enn nok, hadde taco til middag pluss at jeg spiste scones på dagen (vedsidenav vanlig mat). Så alt går i bølgedaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...