Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

så leit at du ikke fikk jobben, skjønner motivasjonen knekker litt sammen da ja... men du må ikke gi opp for det..

 

jeg har litt dårlig tid, kommer tilbake i kveld... men ville bare svare litt i alle fall!

 

håper du får en ok dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Takk for det :) Neida jeg skal ikke gi opp, men har litt dårlige dager merker jeg.. har satt meg opp på pulsstep kl 17 i dag så får se om jeg greier å dra. Fikk nye joggesko i posten i går, det hjelper jo litt på motivasjonen med noe nytt. Var helt rart å ha på sko som faktisk har demping! De gamle skoene mine har jeg brukt i en evighet

 

Håper du også får en fin dag. Nå skal jeg lage hverdagsgryte som jeg fant på matprat bestående av kyllingkjøttdeig, hakkete tomater, gulrot, purre, buljong og krydder + hjemmelaget potetmos :)

 

Snakkes senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på pulsstep :) Trodde det skulle bli sååå tungt fordi jeg ikke har trent denne uka, og fordi jeg har levd på sjokolade, eheeehe :) Men det gikk overraskende bra! Nyskoene kjentes også gode heldigvis :)

 

Planlegger pulsstep i morgen også, + en trening i løpet av helga, mest sannsynlig søndag, får jeg til det så ble det 3 økter denne uka og da er jeg fornøyd!

 

I morgen er siste dagen på den andre jobben min, hehe, mye som skjer på jobbfronten for tiden, skal på et møte etterpå for å se hva som skjer etter påske, håper jeg finner noe mer fast snart!

 

Håper du har hatt en fin dag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så bra at du kom deg på trening!!! Og grattis med nye sko!

 

tvi tvi i morgen og med jobb!

 

Jeg har vært litt usunn i dag jeg og, to rosinboller og 8-9 sjokoladebiter fra godterihylla (løsvekt). det er jo ikke verdens undergang, men etter jeg hadde spist det skjønte jeg ikke hvorfor jeg absolutt skulle ha det...

Har ikke trent i dag, men måtte løpe i ca 15-20 minutter for å rekke et tog, og har gått ganske mye. så ikke så ille...

i morgen planlegger jeg en løpetur.

 

jeg ser litt mørk på vektnedgang fortiden, men jeg får vel ikke gi opp riktig enda, neida tenker ikke gi opp! blir bare litt frustrert. men skal være flink fremover og forhåpentligvis går snøen snart i Holmenkollen så jeg kan ta frem rulleskiene og rulleskøytene! Skal til foreldrene mine i påsken og hente dem!

 

lykke til i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Har spist litt mye, var på god vei til å løpe i dag tidlig, men når jeg kom ut døra orket jeg ikke mer enn 4 minutter, nå har jeg sovet i 2-3 timer.

Er sikkert bare litt sliten...

 

Men håper jeg kommer ordentlig i gang med løpingen snart, trenger litt sol tror jeg..

 

Hvordan har det gått med jobbmøte i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Ble ikke trening her heller, og jeg sovnet på sofaen, sliten av uka begge to :)

 

Men nå har jeg ferie i lange tider.. påskeferie hele neste uka og arbeidsløsferie i iallefall to uker etter det.. Så jeg skal iallefall få trent!

 

Spiser og spiser fortsatt jeg, mat og godterier, har ikke tort å veie meg denne uka! Men skal på trening enten i morgen eller søndag så jeg iallefall får to økter denne uka.

 

Men føler meg litt flink tross alt for det er jentekveld i kveld, men jeg ble hjemme, både fordi jeg er sliten og av økonomiske grunner, men sparer jo på kaloriene også :)

 

Håper du får en fin helg! Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Betyr det at du ikke fikk fortsette i jobb? Men får håpe noe nytt kommer, stå på!

 

Jaja, så har det ikke blitt uken jeg så for meg i alle fall, men ny uke starter snart, jeg merker at jeg trenger litt sol!! Men den kommer vel snart...

 

Jeg har langt hår, vurderer å klipe meg til skuldrene, men jeg vet ikke, kommer sikkert til å angre, merker jeg har skikkelig behov for å "fornye" meg, skulle bare ønske kroppen og ville det, hehe... føler at det skal bli så mye bedre når 10 kg er borte og jeg kan ha klær og kropp jeg er fornøyd med!

 

Ny dag i morgen, må komme meg ut å trene på et eller annet vis.

Jeg vil se 55 på vekta 12.juli!!! Og det nærmer seg hver dag, så jeg må bare stå på!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag er en såkalt matvrak dag.. Men, jeg har det i dag og så er det over. Det må det, selvom jeg har sagt det mange ganger før. Jeg vil jo så gjerne være 55 til 12.juli

 

Jeg eser virkelig ut, det er ikke tøys en gang, det må ta en ende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Fra og med nå er det skjerpings! Jeg må ha litt mer selvbeherskelse! Har kost meg med nøtter og foskjellig sjokkis i dag, men det er virkelig ikke så godt. Og jeg blir uvel av det, så det er ikke verdt det.

 

I morgen blir det ikke trening, skal bort, men maten skal være bra, og fra og med mandag begynner treningen igjen, må være litt streng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har vært ute å løpt ganske hardt i 50 minutter, 2.5 tp, er sliiiiten nå.

 

Vekta i dag viste opp 700 gram, nemlig 66,8 kg

Men jeg gir ikke opp!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei stinelill1988 lenge siden sist! Hvordan går det med deg? :)

 

Bra missrosa! Jeg er også på banen igjen! I dag har vært en veldig aktiv dag. Startet med å gå til byen, ca 40 min. Nå nettopp har jeg vært på step&pump B75 + at jeg gikk hjem fra trening ca 15 min. Så har vært i aktivitet i godt og vel 2 timer i dag :)

 

Etter at jeg veide meg i morgest uten at jeg tør å fortelle hvor mye jeg var :) Så ble jeg motivert til å ta tak. Har spist sunt i hele dag, helt kuttet ut godteri og sjokolade igjen! Skal være flink denne uka, så kan jeg heller få lov å kose meg litt til helga igjen.

 

Sitter å spiser en skål med cottage cheese med skinke og raspet eple nå :) namnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

by the way.. kjæresten hadde besøk når jeg kom hjem fra trening, og så satt di og spiste PIZZA!! Snakk om viljestyrke når jeg sa nei takk og spiste cottage cheesen min, hehe. SKAL være flink i dag, skal!

 

Er litt spent på vekta i morgen, hadde gått litt opp, men ikke så ille på søndag, og så når jeg veide meg i morges så hadde jeg gått opp enda EN KG i tillegg! sjokk..håper det jevner seg ut igjen.. Føles godt å ha trent i dag iallefall, dørstokkmila var tung å komme over, men det gikk :)

 

Planen er egentlig å bare gå tur i morgen, men får se om jeg tar en treningsøkt da eller om jeg venter til onsdag.

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Flink du er som er kommet inn i den gode rytmen igjen=)

 

Jeg har og spist ganske greit i dag, skal gå en god tur i morgen så får jeg se om det blir noe trening onsdag, vi reiser til foreldrene mine på påskeferie noen dager

 

Og bra at du ikke spiste pizza, det er ikke lett å si nei takk til det=)

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. I dag ble det gåtur, ca 40-50 minutter. Og til middag har vi hatt stekt kveite, kokte poteter, revet gulrot, agurksalat og rømme! Og det var sååå godt! :)

 

Skal rydde i boden i kveld så tenkte å ta trening i morgen i stedet..ble så trøtt etter middagen også nå, så bare sitter å daffer og prøver å mote meg opp til å gå ned..

 

Hadde gått ned 400 g siden i går så håper vekta jevner seg ut igjen..fortsatt føler jeg meg TUNG, men all den sjokoladen må vel renses ut av kroppen :)

 

Har laget middagsplan for uka:

 

Mandag Stekte poteter og pølse og løk

Tirsdag: Kveite med tilbehør

Onsdag: Hjemmelaget tomatsuppe + rundstk

Torsdag: Fiskesuppe med torskefilet

Fredag: Rundstykker med pålegg

Lørdag: Pannekaker og bacon

Søndag: Pizza

Mandag: Spaghetti bolognese.

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har gått på samme smell i dag, ingen trening = mye mat!

 

Og jeg er så lei og usansynelig mett/full i magen. Fra og med nå, skal det bli bedre, det må det. Jeg har et så stort ønske om å gå ned disse kiloene. Jeg må bare ta meg selv litt i nakken nå.

 

Du er fortsatt flink, Smint... Fortsett slik=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg tror jeg har fått med mannen min på litt "livsstil endring".

Vi skal til England til sommeren og har bestilt en uke, men tenker å forlenge ferien noen dager om vi begge klarer å gå ned 7-10 kg, og spiser sunnere og bedre.

 

Vi starter neste uke, blir bra! Så nå skal jeg lage middaglister og handle inn to ganger i uken.

 

Er så deilig om vi kan være to om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra missrosa! Godt å være sammen om det ja! Og deilig med ferie da :) Hjelper på motivasjonen å ha noe å se fram til. Nå er det 3 måneder til vi reiser til Hellas og TRE måneder burde være goood nok tid å gå ned noen kg og stramme opp, så dette skal jeg klare! Merker at det hjelper meg mye at kjæresten min overhodet ikke spiser godteri i ukedagene, han er mye flinkere enn meg, men er lettere for meg å være flink også når han ikke sitter med godteposen liksom

 

Nettopp vært på pulsstep - superfornøyd med det, men kjenner jeg skal prøve å variere litt og ikke dra på steptimer mer enn to ganger i uka for jeg får så lett belastningsskader i beina, så nå tenker jeg pump, svømming, dansetimer..får se hva som passer.

 

I dag handlet vi inn for hele påsken etter planen jeg la ut i går, så godt å ha alle middagene klare. Har i det siste tatt vare på alle kvitteringene slik at jeg kan planlegge billige middager, lettere når jeg vet ca-pris på matvarene :) Det å handle 1 eller 2 ganger i uka er nok kjempelurt og noe vi også prøver å få i gang, har bare greid det i perioder hittil for det er litt jobb. Men når man har gjort det en del uker så har man jo ferdige planer som man kan bruke om igjen, så prøver å skrive ned mest mulig :)

 

Forresten var jeg mye lettere i dag når jeg veide meg..MEN det skal sies at jeg sto opp laaangt på dag, er kanskje ikke så rart da :) Men føler meg lettere igjen. Skal på trening 1 eller 2 ganger til uka her, og i morgen tenkte vi å gå en påsketur i skogen og ha med lett-kakao, hehe.

 

Ha en fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Takk for den linken!

Ja du må være forsiktig med bena dine, step er jo ganske stor belastning..

 

Nå har jeg lagd matplan for neste uke og uken etter og skrevet handleliste, dette blir så bra!

 

Gikk en times tur i dag, blir nok bare turgåing i påskeferien, så begynner jeg å trene på mandag igjen.

 

Ellers har jeg klipt meg i dag... klippet av ca 25 cm og har nå til rett under skuldrene, ganske stor forandring.. men deilig!

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny sveis! Det var stor forandring ja. Ble du fornøyd? :) Har hatt så veldig lyst å gjøre noe med håret lenge jeg også, men har ikke råd enda. Tror valget har falt på å bleke masse lyse striper i stedet for å klippe det så mye, men en god stuss trenger jeg iallefall! Får bli nærmere sommeren!

 

Ble så deppa da jeg sto opp i dag og hadde gått opp litt i vekt igjen, så var fast bestemt på å dra på trening enda jeg er såå lei av step nå og ikke har noe lyst, er det eneste som går.. Men så sa kjæresten at vi heller kan gå en lang tur i bymarka! :) Så nå skal jeg finne frem turklærne og så håper jeg det blir en lang og fin tur!

 

Så bra at du allerede har fått planene klare, da er det ingen vei utenom ;)

 

Ha en fin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Det ble gratis sveis på meg, mamma tok seg av saken! Ble veldig fornøyd, godt med litt forandring. Det er inkludert i livsstil endringen min, jeg fyller 25 år 10.april, og begynner med bevist sunnere livsstil på mandag (eller tirsdag butikken er stengt mandag=( )

Og SKAL ned til 55 i løpet av sommeren! SKAL SKAL SKAL!!!

I dag her jeg gått med en litt trang genser og føler meg ordentlig ukomfortabel...

 

Så bra dere jeg i bymarka da!! Fin tur?

Jeg har også gått i dag, to timer med hunden. Deilig og ble egentlig litt sliten, så vi gikk jo i greit tempo tydeligvis.

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja skjønner det er godt med forandring, 25 år ja, stordag det da :) Skal du feire stort?

 

Ja var en fin tur, ble 1 time og 40 min på oss, deilig å gå i skogen i litt terreng da.Gikk lang tur du også! I natt gikk vi en time "tur" hjem fra fest også :) hehe, Alle monner drar ;)

 

Forresten, jeg har følt meg så oppblåst i magen de siste dagene, og at det liksom ikke har hjulpet å passet maten og trent, har ikke vistes på vekten heller, vært litt frustrerende, MEN i går så kom mensen litt tidlig! Ble så glad jeg, for da forklarer det jo hvorfor, hehe, så da tenker jeg at jeg eeegentlig er litt lettere :) Legger alltid på meg litt før og under mens, så da føles det bedre igjen.

 

Er litt i bakrus i dag, så blir bare gåtur hvis det blir noe trening i hele tatt, men i morgen skal jeg på step&pump B75, gleder meg

 

Nå har jeg bakt rundstykker som jeg skal spise med egg på! Ha en kjempefin påskedag! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Vel, ingen stor feiring. Blir vel middag med mannen, mamma og svigermoren min. Også skal jeg bake banankake tror jeg...

 

Nå har vi kommet hjem fra påskeferie, deilig å komme til byen igjen, her er det full vår og sol...

 

Ja, all bevegelse er bra bevegelse. Jeg skal trene i morgen, håper det blir sol en stund nå.

 

Hørtes deilig ut med nystekte rundstykker=) Vi hadde kalkunpølser.. Men med ordentlig lefse og det er jo godt!

På tirsdag begynner den nye livsstilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har gått opp enda en kilo, er nå 67,7 =(

jeg har gått opp 4,5 kg siden desember... det er jo ikke slik det skal være, det skal jo gå nedover.

Så nå er det bare å henge i med trening og riktig, sunn mat. Basta bom!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...