Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Så flink du er! Har booket meg på en time pulsstep kl 18, men usikker på om jeg blir å dra.. vil få trent, men har "veldig mens" i dag så føler meg så slapp og vondt osv ;) må se litt an..

 

i dag blir siste godteridag..blir godt med vanlige vaner igjen i morgen! :) Utrolig fint vær her også, sol og varmt :)

 

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hvordan ble det med treningen?

 

Vi har hatt kjøttboller med makaroni og tomatsaus til middag, ikke veldig sunt, men alle butikker er jo stengt, så tok det vi hadde!

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble trening ;)

 

Jeg booket meg av..men så var det plutselig bare en plass igjen og så booket jeg meg på igjen, og da var det forsent å melde avbud på nytt, hehe, så ble skikkelig tvunget avgårde, var i supertvil, men NÅ er det godt at det er gjort! :) Føler meg så mye bedre!

 

Ja har ikke hatt middag i dag vi heller, hadde egentlig handlet inn akkurat nok middager, men så spiste vi den ene middagen på natta når vi hadde vært på fest... så aner ikke hva vi skal ha, om vi gidder å lage middag, men er stort sett bare pasta i huset her også. Har fått i meg et eple etter treningen da..og det føltes godt, nesten ikke spist frukt og grønt i påska!

 

Neste uke reiser kjæresten bort i jobben, og jeg har bare ca 200 kr å leve på, så må handle veldig fornuftig, men spørs hvor sunt jeg greier å få det med så lite, blir vel noen enkle løsninger. Grønnsakssuppe er iallefall greit å ha :)

 

Får lage meg plan i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så bra at du meldte deg på igjen!! Det er bra!

Jeg har gått en halvtimes tur i kveld, deilig, de ter så deilig med bare veier og vår i luften.

 

Jeg er så motivert nå, det er godt med den følelsen.

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå har jeg handlet inn mat for resten av uken!! For 500 kroner, synes ikke det var mye, når man kjøper mat hver dag blir det jo mye dyrere..

Og i dag kastet vi alt påskegodteriet som var igjen!

 

Supert!

 

Har også blitt tante til ei lita jente i dag! Koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå gratulerer som tante, så koselig :)

 

500 for hele uka var ikke mye nei, supert hvis dere greier å holde det! Vi har også brukt lite noen ganger, men så ender det med at det blir litt mer til helgen eller at vi har glemt noe osv, så er vanskelig å holde seg, men håper dere klarer det! :) Var nettopp å handlet selv jeg, har bare 200 kr å bruke denne uka så blir vel å leve mest på brødskive, heldigvis får kjæresten lønn på fredag så da begynner han å betale maten igjen :) Så er i grunn bare snakk om disse tre dagene.

 

Jeg er jo arbeidsledig for øyeblikket, men ble ringt opp i dag og skal være prøvekanin i morgen på en slags test som skal kartlegge hva jeg passer til å jobbe med, og hvor mye arbeidskapasitet jeg har og slike ting, blir spennende, varer i ca 4 timer så høres ganske omfattende ut, håper jeg blir mer klok på hva jeg vil og kan etterpå!

 

Tenker det blir gåtur i dag, er jo så nydelig vær, kunne gå i bare skinnjakke i dag - godt! Så blir det heller trening igjen i morgen. Ha en fin dag og lykke til med den nye livsstilen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ja, da er første dagen snart forbi, det er "tyngst" for mannen min for han er vant med cola og godteri i større eller mindre grad hver dag.

I kveld har jeg laget god og sunn (!!) kveldsmat til han også har vi te og bonaqua med kullsyre.

Jeg lagde enkel fiskesuppe med fiskeboller til middag, oppskrift fra GR. Men jeg kokte noen poteter ved siden av og lagde suppa litt tykkere, da ble det litt mer mettende. Men veldig godt, faktisk!

 

Jeg gikk en halvtimes tid på rulleskøyter tidligere i kveld, det var lenge siden sist og fortsatt litt smågrus på fortauene så ble godt ristet, hehe! Var ganske hardt for leggene...

 

Høres spennende ut med sånn intervju for å finne ut hva du passer til, spennende! Lykke til!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Hvordan gikk intervjuet i går?

Jeg eller vi er flinke til å spise riktig, men jeg fikk ikke trent i går. I dag skal jeg bort en stund og har tatt med meg matpakke og en flaske med vann, skal ikke ty til noe dyrt og usunt.

Jeg håper bare denne endringen vil gi meg en lettere kropp. i går hadde jeg på meg et sommerkjørt som jeg sydde til meg selv og kom på hvorfor jeg liker vinter best, da er det lettere å skjule seg bak en tykk jakke.

 

Men, bare jeg får trent nok blir det sikkert bra.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det gikk greit. Nå kommer jeg på hvorfor jeg ikke liker å være arbeidsledig.. blir så lat, og snur døgnet og blir i dårlig humør og slutter å trene og spiser bare dritt! Ja.. en dårlig dag!

 

Bra dere er flinke med maten, du ser nok resultater etterhvert ja. Liker årstiden sommer best jeg egentlig, men ikke det å gå i mindre klær nei.. blir deppa av å tenke på at jeg kanskje ikke greier å gå ned noe særlig til sommeren i år heller.

 

Uff, jeg får bare slutte å skrive i dag for jeg er så sur..hehe.. men vurderer å dra på pump nå om en time.. VET jo jeg sikkert føler meg bedre hvis jeg gjør det, er bare så "synd i meg" i dag at jeg ikke orker noen ting :D

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hmm.. høres ikke ut som en god dag,nei... Håper det blir bedre!

Bra om du kom deg på pump..

 

vi var borte på besøk i dag og der var det kake og is til dessert.. spiste litt, men ble egentlig litt kvalm. jeg har det med å bli det når det blir for mye søtt.

 

Har ikke trent ordentlig siden mandag, blir muligens en liten løpetur i morgen, men fra søndag blir det ordentlig trening igjen...

 

Jeg ser litt mørkt på nedgang til sommeren jeg og, jeg føler ikke jeg går ned i vekt uansett.. jeg har jo bare gått opp den siste tiden selv om jeg trener osv.. men må vel bare ha tålmodighet... bah!

 

vel, håper du får en bedre dag i morgen!! Prøv å stå opp til fornuftig tid, spis en god sunn frokost og kom deg ut og gå en tur!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Ble en spontantur på vinkveld i går, ei venninne spurte om jeg ble med, hun spanderte vin så jeg var ikke tung å be :) Ble en mye bedre dag da, fikk ikke trent men. Er faktisk litt i småbakrus i dag! Så spørs om jeg greier å trene i dag heller da, uff, skal på fest i kveld og.. Skal virkelig sette skikkelig i gang med trening igjen fra neste uke jeg og, så får denne uka bare bli slik den ble!

 

Har bare sovet 3-4 timer i natt fordi jeg overnattet hos venninna mi og så fikk jeg ikke sove noe særlig, godt å være oppe tidlig, men kjenner jeg nok må få meg litt mer søvn i løpet av dagen.

 

Skal bli mer aktiv her inne fra neste uke igjen og hente fram all positivitet og treningsglede jeg bare kan! Vi SKAL da greie å gå ned til sommeren! :D

 

Ha en fin helg!! Klemklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Høres bra ut, Smint!

Jeg og begynner treningen for fult neste uke. I dag har vi spist lunsj ute i det deilige været, jeg bestilte gresk salat og mannen tok også en sunn rett! Og farris.. Ikke dårlig!

Så har jeg fått nydelige roser av svigerinnen min ettersom jeg fyller 25 år i morgen! Det er alltid koselig med blomster..

 

Ha det hyggelig på fest i kveld!

 

Ja, vet du det SKAL vi!!! Det er bare pent nødt til å bli slik for jeg nekter å være tykk enda en sommer!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

For jeg er 25 år i dag!!

 

Masse fine gaver og knall vær!!

 

Og, har spist en grov scones og 2 spiseskjeer med vanilje is, ellers lakse salat og fruktsalat!

 

En herlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen Missrosa! Bra at du har kost deg! Hørtes kos og godt ut med det du har spist! Flinke er dere! Høres ut som du har fått med deg kjæresten også ja, alle små endringer er jo til det bedre (som farris fremfor brus). Starter i morgen jeg, tenker meg på trening da, er jo i bakrus i dag også..

 

Håper du får en fantastisk fin bursdagskveld - kos deg! :D Stor bursdagsklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Tusen takk!!

 

Ja, i dag er den første dageni resten av mitt liv og jeg bruker den til å bytte ut vinterklær med litt lettere klær i skapene og skal generelt rydde, få litt ordning og reda!

 

Håper du får trent i dag! Jeg skal kjøpe meg ny treningsjakke i morgen, til å løpe med. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Var på vekta i dag, den var gått ned 300 gram... hadde vel håpet på i alle fall 500 gram. Men, det er bare å stå på videre!

 

så nå er jeg 67,4

 

Skal trene i dag da!

 

Hvordan er det med deg, Smint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har gått ned iallefall :) Veide 56,5 kg i dag jeg :D Jeg som nettopp var nede på 54-tallet.. føler meg blubb og fæl! Har spist sunt i dag da, grønnsaker og kylling til middag. Er skikkelig slapp og har ikke lyst å trene i dag, satt nettopp og lurte på om jeg skulle booke meg av eller ikke..så var timen fullbooket så jeg torte ikke booke meg av i tilfelle noen andre skulle ta plassen..hehe.. så nå MÅ jeg dra, men har overhodet ikke energi eller lyst!! Skjønner ikke at jeg skal dra.. bare tjue minutter til jeg må gå ut.

 

UFF! Vil bli motivert og full av energi igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Kryss i taket :D

 

Men fikk ikke den gode følelsen etter trening..er bare sliten.. men det er jo godt at jeg har gjort det da..må vel bare tvinge meg til det blir morsomt igjen, men tror jeg bør finne noe annet enn pulsstep, kjenner jeg er lei.

 

Ble en del aktivitet i dag da, 4,4 trimpoeng til sammen. 1 time gange + 45 min pulsstep.

 

Nå er det yoghurt naturell, eple og mandler - godt. Kjenner jeg føler meg lettere da og ikke så sykt daff som i helga. Det blir vel bedre etterhvert. Skal iallefall ikke øke på vekta nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg planlagt morgentreningen også, skal på bootcamp, gleder meg til å prøve noe nytt og morsomt å dra sammen med noen andre! Godt å ha det i boks så slipper jeg å lure på om jeg skal dra og hva osv :) Litt optimist igjen nå kjenner jeg..kanskje treningen endelig har tikket inn og virket på humøret nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så bra Smint!!! Hurra for deg! Bootcamp høres kult ut, jeg sjekket ut det her i dag, men det koster 900 i mnd og det ble litt for dyrt synes jeg

 

Jeg har gått litt på rulleski i dag, ellers gått ganske mye også, det er jo så fint vær!

 

og spist veldig sunt!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bootcamp-timer på 3t her. Fins det et senter som kun driver med bootcamp hos deg altså? Ja blir spennende å se om det er gøy:) Begynner 19.45 i kveld, skal rapportere etterpå :D

 

Rulleski! Det har jeg aldri prøvd, høres gøy ut da, flink du er :)

 

Spist sunt jeg også foreløpig og skal greie det videre også håper jeg. Blir middag hos søstra mi dag, men håper hun skal ha noe forholdsvis sunt

 

Ha en fin kveld du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ja, jeg så lapp i Frognerparken i går om bootcamp i går, men synes det er dyrt med 900 kr for 8 treninger.. selv om det utvilsomt ville vært gøy! Om jeg vinner i lotto...

 

Jeg har gått tur i dag, tror ikke jeg rekker noe mer trening i dag, har noen planer.. Men får ta det igjen i morgen.

 

Kos deg med middag hos søsteren din!

 

Nå skal jeg ut å handle middag for de neste dagene!

 

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

 

I dag ble det en liten hurtig styrketreningsøkt på gulvet, tror jeg skal begynne med det litt oftere, kanksje det gir litt mer muskler?!

 

Ble en tur på fridays i kveld, ble invitert.. så spiste en real hamburger med pommes frites, var jo godt, men ikke så sunt... men, man kan kanskje ikke være helt fanatisk.

 

Hvordan var bootcampen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Har vært ute å løpt 40 minutter nå, løp mange strekninger veldig fort og tok det roligere mellom. Tenker kanskje det gir litt bedre resultater enn å bare løpe en viss strekning i et tempo.

Ble i alle fall sliten nok, svetten renner... hehe

 

hadde vekkerklokka på 05.30 og var litt i tvil, men kom meg ut og det var utvilsomt verdt det!

Nå skal jeg dusje og så legge meg litt igjen.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...