Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Så flink du har vært! Ja intervalltrening er det aller beste for kondis og fettforbrenning så det er nok lurt av deg! :) Det var tidlig du sto opp ja, herlighet! hehe.

 

Bootcamp i går ja, det var faktisk noe av den hardeste treningen jeg har hatt på en stund, mye tyngre på kondisen enn step f.eks. Så skal prøve å forsette med det, kanskje en gang i uka eller noe. Vi ble delt inn i to lag, når det ene laget var i hinderløypa/styrkesalen eller hva jeg skal kalle det, så løp det andre laget frem og tilbake og hadde "pause", byttet på 3 minutter hver - 4 ganger tror jeg. I den løypa så var det spensthopp på rad over mange stepper, spurtet lengder, hoppe sikksakk over stepper, ta en push up så et spensthopp over step så en push up tilsammen gjentok dette seg ca 5 ganger tror jeg, så løpe fort opp og ned med begge føtter på flere stepper. Så løp vi rundt i denne løypa og gjenntok, høres kanskje lett ut, men var sykt tungt! Lenge siden jeg har kjent såpass på kondisen faktisk! Tror det var godt for meg å få presset meg, har liksom blitt vant til den belastningen som er på step-timene nå.

 

I slutten av timen hadde vi i tillegg styrketrening med vekter :)

 

Er usikker på om jeg skal trene i dag, bør kanskje ikke ta 3 dager på rad kjenner jeg meg selv rett, men blir kanskje så travelt i morgen så hadde vært greit å ha det unnagjort også.

 

Skjønner du synes det ble dyrt med 900 kr for KUN bootcamp, dessuten var jo dette ting man lett kunne gjort hjemme egentlig, eller ute, men det er jo å greie å holde den disiplinen da. Dette var faktisk den første gruppetimen jeg har vært på der det var like mange gutter som jenter, om ikke flere! Det sier meg at det er en hardere time, hehe. På step eller pump er det som regel bare jenter, eller kanskje 1 el 2 gutter.

 

oi, dette ble litt langt :) Nå skal jeg ordne meg litt lunsj! Vi snakkes! Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

Du er flink! Det minner om sånn sirkeltrening de hadde på elixia, knallhardt!! Jeg ble sååå sliten etter en sånn time. Så du er flink! Kan jo kanskje være greit å i alle fall ta en litt lettere time i dag om du skal trene.

 

Ja, jeg skal satse på mer intervaltrening, jeg holdt på i 40 minutter og ble sliten, når jeg løper time halvannen i samme tempo blir jeg ikke så sliten, så det viser seg at intervall er bra!

 

Har vært på koselig trilletur med kusina mi og ungen hennes i det fine været!

Snart skal jeg møte en annen kusine og skravle litt! Skikkelig kusinedag, hehe!

 

Det er så herlig med dette været, håper det blir mer av det utover våren og ikke minst sommeren!

 

Hvordan går det med jobb og slikt?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er, her har det regnet i dag. Men jeg og kjæresten gikk til butikken litt langt unna her og handlet og ble ute i over 1 og 1/2 time, så fikk gått ganske bra tur da! Han er også hjemme nå fordi det er streik i byggebransjen. Håper ikke det blir langvarig altså! Får jo så lite penger da..

 

Mitt jobbsøk går det ikke så bra med enda, har søkt litt på noe da, men er ikke så mye å velge mellom foreløpig. Målet mitt er å få meg jobb før mai, håper jeg greier det!!

 

Kos deg med kusinedagen! hihi!

 

Mulig jeg dropper trening i dag, er så usikker, går bare pulsstep i kveld og det er rimelig hardt..hmm..får se an formen! :)

 

Forresten så kjøpte vi Cheerios havre i dag..har prøvd å google det for å sjekke om det er veldig usunt osv, vi har brukt å spise all bran nemlig, men hadde lyst å variere litt, står at det er mindre sukker i den og det var faktisk mindre sukker i den enn i all bran..så håper det ikke er så altfor ille! Kaloriinnholdet var ca det samme. Godt å mumse som dessert etter middag iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Så bra med butikk-tur!

 

Nå har jeg kommet hjem fra kusinetreffene.. var veldig hyggelig! Så har gått ganske mye i dag og trening i dag tidlig, så vært en sprek dag!

 

Har spist sunt også! Det er så deilig å slippe å vurdere om man skal ta noe usunt eller ikke for det er bestemt at vi ikke kan, mange minutter med undring spart! Hehe

 

 

Kjipt med streik, håper den ikke varer så lenge..

Cheerios ja, jeg kan ikke ha sånt i huset, synes det er så godt så spiser opp pakka litt vel fort, ups.. Det er godt!

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere greier maten fint! Er sånn når man har bestemt seg liksom! Begynner å komme inn i en litt sunn vane igjen jeg også nå (bortsett fra at jeg spiste en is i dag... og jeg hadde ikke SÅ lyst på en gang, er ikke spesielt glad i is egentlig, men det var kommet en ny type som jeg fikk lyst å smake, hehe, sånn salt og søt, type smash-aktig, den var god da) Men ellers så droppet jeg trening i kveld og syklet heller på ica for der var det 40 % på frukt og grønt! Så jeg handlet inn til grønnsakssuppe til i morgen + litt frukt. Men det er jo så dyrt på ica fra før så synes ikke det ble så superbillig uansett, men men :)

 

Har spist pasjonsfrukt og honningmelon i kveld og koser meg nå med en kopp te! Kjøpte mango også som jeg skal ha til frokosten, godt med slik frukt.

 

Tror ikke du hadde blitt så hekta på denne cheerioen for det merkes veldig godt at det er mye mindre sukker, såvidt den er søt liksom, men den var grei nok :) Skal prøve spesial K neste gang, den skulle være sunn, men orker ikke hvis den ikke er god også, hehe.

 

I morgen skal jeg sykle til to møter i byen, og jeg kjenner jeg gruer meg litt allerede, hehe, det var godt å sykle i kveld altså og jeg liker det sånn generelt, men vi bor på en ås her i byen så når jeg skal hjem igjen så er det veldig bratt oppoverbakke, så bratt at jeg alltid må gå litt på slutten, så blir en treningsøkt det iallefall. + planlagt pump på kvelden, håper jeg greier det!

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hvordan har dagen din vært? Ble det pump på deg?

 

Jeg har ikke trent, men jeg har gått litt. Jeg hadde vel ment meg ut men så begynte jeg å sy et skjørt, og da satt jeg med det til sene kvelden. Ble veldig fornøyd med resultatet!

Og nå vet jeg ikke om jeg bør være så mye ute, for det første stinker det svovel pga vulkanen og det er sagt at de med astma/luftveisproblemer skal være litt forsikitg, jeg har det så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for se om jeg finner noe mer på nettet om det. Det kan vel ikke være så farlig? Ikke godt å vite!

 

Vi skulle egentlig ut å fly til Danmark i morgen, det er skrinlagt nå. Heh, det er helt rart at en vulkan på Island kan gjøre så mye.. Får håpe det ordner seg etterhvert!

 

Kjøpte honningmelon i dag jeg og, ble litt fristet når jeg så du skulle spise det, hehe! Det er godt med frukt, elsker mango! Nam,nam!

 

God natt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå har jeg kommet inn fra en morsom treningsøkt i Frognerparken, hadde min egen lille intervall-økt på 37 minutter. Opp trapper, fort fra et tre til et annet og slikt! Er ganske sliten, kunne nok holdt på litt til, men jeg gikk litt hardt ut, varmet ikke opp ordentlig så det var pusten som holdt meg litt tilbake på slutten. Men, en deilig økt!

 

I dag skal jeg være flink i leiligheten, vaske litt og rydde plass til alle vår/sommer sko, og ryde i sysakene mine, og være ute litt og da blir knallvær her i dag og!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, nei jeg droppet pumpen i går fordi jeg var så sliten. Syklet og gikk til forskjellige møter og slikt i byen, så ble rundt 1 times sykling og 1 og 1/2 times gåing eller noe slikt tilsammen. Men skal på pulsstep i dag istedet så jeg får 3 økter denne uka :) teller liksom ikke med syklinga og gåinga ute, det blir bare bonus :)

 

Forresten var jeg 55,9 i dag, ned 600 g fra mandag. Får prøve å begrense meg litt i helga..liker ikke å ligge så nært 56..

 

Flink du er som greier å trene så bra på egenhånd! Det skal litt selvdisiplin til, iallefall for meg, må liksom dra på timer jeg for å greie å presse meg helt.

 

Kjenner du svovellukt altså? Har ikke merket noe her.. men ikke vært ute i dag da..ser det snør, kan det ha noe med noe å gjøre? Ja er helt rart at det kan påvirke så store områder! Sikkert lurt å holde seg litt innendørs til det verste er over hvis du plages med pusten. Kjipt at danmarkturen ble avlyst da!

 

Håper virkelig ikke snøen legger seg her nå, har akkurat begynt å sykle igjen nå når jeg ikke har busskort lenger, så er kjipt hvis det skal bli mer vinter nå.

 

Et par timer til jeg drar på trening nå! Ha en fin fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Ja det var svovel lukt her i går, men borte i dag..

 

Så bra, ned 600 gram er jo bra! Håper jeg og er gått ned på mandag.. skal trene i morgen og har jeg planer om.

 

I kveld har vi vært på kino.

Vi "fikk lov" til å ha litt popcorn og nøtter. jeg hadde nøtter, men det irriterer meg litt nå det var 800 bortkastet kcalorier.. men, men, Jeg får tenke slik at mange spiser det hver dag.

 

Håper treningen var bra!

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man må kose seg litt! Tenk på hvor flink du har vært hele uken :)

 

Ble pulsstep på meg, og så dro jeg på Hard-Mage som varte i 20 min etterpå også, det var dritbra trening, kommer til å kjenne det i magen i morgen. Spist middag vi nå, og så en is til dessert :)

 

Ha en fin kveld du og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Usj, har fått mensen og i dag er dagen jeg bare tenker på mat. Jeg hater det... har spist 2 storet porsjoner med musli (sukkerfri) og melk og flere knekkebrød med ost. Så det er jo ikke usunn mat i den forstand, men kalorier er jo kalorier uansett hvordan man vrir og vender på det.

 

begynner å se litt mørkt på sommeren, har litt vondt for å tro at jeg skal klare å gå ned 10-12 kg på få måneder. jaja, blir vel en feit sommer i år og=(

 

men, kan ikke gi helt opp håpet...

 

 

håper din dag er bedre...=)

er du støl i magen? Det er deilig med treningsøkter man blir skikkelig sliten av!

 

ha en fin lørdagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Prøv å ikke tenk så mye på kiloene, vet det er vanskelig, men bare fortsett å spis sunt og tren så godt du kan, så blir det slik det blir ikke sant? Jeg hadde sett for meg at denne sommeren skulle jeg blir råstram og finere enn noen gang.. har ikke gitt opp, men tenker at jeg kan ikke gjøre mer enn jeg kan liksom, MEN det er enda noen måneder (iallfall til juli - som er "sommer" for meg, ettersom vi skal på ferie da). Vi får bare prøve å holde motet oppe og motivere hverandre. Det hjelper meg fortsatt å lese på treningssider, treningsblogger og slikt.

 

Jeg ble ikke støl i magen faktisk, haha, men var en bra time uansett da :) Gleder meg til vårplanen kommer på 3T, da skal jeg sette opp ny plan for treningene fremover, det er en uke til den begynner. Min nye plan er VARIASJON ! Hehe, kjenner jeg begynner å bli litt lei av step nå, og det vil jeg ikke fordi jeg egentlig synes det er så morsomt, så nå skal jeg prøve å variere mellom: Step (både puls og B og C timer), Funcional moves, pump, afro, bootcamp og kanskje svømming i ny og ne! Håper å kunne variere såpass at jeg aldri drar på samme ting mer enn EN gang hver uke, har lest at variasjon er veldig bra for å få resultater, og så blir jeg kanskje mindre lei og kan glede meg mer til hver time! Skal allerede prøve å sette opp en plan i kveld kanskje, ble litt motivert av å tenke på dette.

 

Kanskje det kan hjelpe for deg også? Sette opp en ny og frisk plan? Hehe, jeg er et planmenneske altså :)

 

Men bortsett fra det, husk at du har mensen!! Jeg blir helt gåen de dagene, og pessimistisk og lei, men det går alltid over! Kos deg heller litt ekstra nå, og selv om du spiser mere så synes jeg du er sykt flink som holder deg til slik mat da.. i går ble det helt sykt mye godteri på oss, potetgull og dipp, sjokolade og smågodter, følte meg elendig etterpå, så i dag har jeg godteriforbud!

 

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Takk mange gode ord.. joda, dagen i dag er bedre, det er bare den ene dagen som alt føles som går a dundas.

I morgen tidlig skal jeg trene, angående variasjon tenker jeg og det er veldig bra, for min del blir det mye løping, men nå har jeg jo begynt mer med intervaller da. Så blir det jo litt rulleski og skøyter innimellom.

Men, så lenge jeg får trent får det være bra!

 

Høres bra ut med ny plan med flere elementer, viktig å ikke bli lei, ja da går all motivasjon bort..

 

Vi reiser også på ferie i juli, så det er også "målet" mitt, elsker forøverig også planer, hehe, har bare litt problemer med å overholde de noen ganger..

 

Nå er det sovetid, er trøtt og skal jo opp om ikke mange timer for å trene, liker best å trene så tidlig for da er det ikke så mange mennesker ute og jeg har alt for meg selv, hehe!

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dagen er bedre :) Ja er slik med planer jeg og...elsker å skrive dem men følger dem ikke alltid helt opp :)

 

Godt å trene tidlig synes jeg og, men mest fordi jeg får det unnagjort da, og jeg slipper å tenke på det mer, er mer tiltak å greie å dra på kvelden, men er ikke noen timer her før halv seks i morgen kveld så blir vel step igjen på meg da!

 

Natta - sov godt og god trening i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da var treningen unnagjort, ble 30 minutt i dag, men jeg er dønn sliten, følte jeg tok veldig bra i de 30 minuttene, så da så.

 

Blir bra med ny vårplan tenker jeg, skjønner du kan bli litt lei step, men du får tenke det er bra trening=)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta her viste 56,3 og det er også ned 300 g siden forrige mandag! :)

 

Hehe, morsomt at vi har gått ned likt. Selv om det litt kjipt at i forrige uke var jeg lettere, men det teller liksom bare på mandager slik at jeg kan sammenligne med forrige mandag. Egentlig syns jeg mandager er en litt dum veiedag fordi jeg som regel stabiliserer meg på tirs el ons da det har vært mye spising i helga..men på den andre siden så er det jo antagelig da jeg er tyngst så kan like gjerne veie meg på den tyngste dagen, hehe.

 

I dag skal jeg på ste&pump B75 sammen med søstra mi. SÅ mye morsommere å dra sammen med noen. Litt synd det går såpass sent, men men!

 

Grattis med nedgang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

grattis med nedgang til deg og!! så koselig at søsteren din blir med!! skulle også ønske jeg hadde en treningsvenninne.

 

Har sittet i sola på cafe i noen timer i dag med ei venninne. også var vi på litt shopping etterpå, fant ingenting, men kos å bare kikke litt og!

 

pluss at jeg gikk fra meg og ned i sentrum, så har fått gått en del i tillegg til dagens trening.

 

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble step og pump i går ja, og det var en hard og god trening ! Senere i dag er planen pulsstep kl 16. Men nå skal jeg først på et møte i byen og fordi jeg ikke har busskort lenger skal jeg sykle, tar bare 20 minutter nedover, men tilbake igjen er det bare bratt oppoverbakke så blir jo en liten treningsøkt det også!!

 

special K til frokost her for tiden, måtte kutte ut cheerio, den var jo ikke mettende i det hele tatt! hehe.

 

Høres koselig ut å være på kafe og shopping.. vi er så blakke for tiden at jeg ikke kan gjøre noe slikt før juni!!! ja juni faktisk.. et kjedelig liv for tiden :) Men det er jo fordi vi har kjøpt leilighet og det kommer mye ekstrautgifter disse månedene, og jeg har jo så lite penger nå fordi jeg ikke har jobb. Åååh håper jeg får meg jobb snart, blir gal av å gå hjemme!!!

 

Ja det var dagens utbrudd :) Nå skal jeg komme meg ut før jeg rekker å tenke mer på dette! Klem! Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagd meg motivasjonskort, ble inspirert etter jeg leste bloggen til anettemarie.blogg.no der er det bilde av et slikt motivasjonskort som hun har laget seg. Poenget er bare å lage en kalender og så krysse av med grønne kryss de dagene du har trent, og røde kryss de dagene du ikke trener, kanskje du også har lyst til å gjøre det? Du og kjæresten kan lage hver deres og ha konkurranse på det og finne på en premie?

 

Jeg merket at jeg ble motivert av å lage den iallefall, og har lagd den så lang at den varer helt til 1. juli, dagen før vi reiser på ferie. Tenker jeg må finne på en premie å belønne meg selv med hvis jeg greier så og så mange grønne kryss..har ikke funnet ut hva enda eller hvor mange kryss som skal være målet!

 

Elsker slike avkrysningsgreier! hehe, og godt når det "bare" er 11 uker, slik at jeg kan se målet svart på hvitt liksom :) Allerede krysset for i går, og gleder meg til å komme hjem fra trening i dag å krysse på nytt :)

 

Ellers har jeg spist eggerøresalat til lunsj (eggerøre, cottage cheese og kinakål + pomfrikrydder..) Skal ha torsk og salat og poteter til middag når jeg kommer hjem fra trening :) Føler meg suuuuunn!

 

Har også syklet til og fra byen, brukte 30 minutter hjem igjen og var gjennomsvett! Fornøyd med innsatsen sålangt i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Motivasjonskort hørtes lurt ut, skal prøves ut!

 

Flink du er til å trene og spise sunt! Vi er i en god periode begge to.

Det er kjipt å være blakk, men dere har jo noe godt i vente med leiligheten da!

 

Jeg har ikke trent i dag, men gått en del, har sydd meg en kjole, har helt hekta på å sy... det er så gøy!

 

er litt tom i hodet, skriver mer siden=)

 

 

Ha en fin kveld, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev et innlegg her i går, men det forsvant visst.

 

Ble totalt utslitt etter treninga i går, så er godt med treningsfri i dag. Men har syklet tilsammen 80 minutter til og fra møte, så helt fri er det jo ikke.

 

Flink du er til å sy :) Høres gøy ut! Skulle funnet meg en hobby jeg også nå når jeg går hjemme.

 

Forresten har vi vært så flinke med penger og mat denne uka at vi kanskje skal ta oss råd til en liten fest lørdag likevel :) hehe, snakk om viljestyrke! Sulter hele uka for å få råd til alkohol.. sa noen alkoholiker ? :) Men blir godt hvis vi drar, føler det er så lenge siden jeg har vært sosial nå..blir helt gal av å bare være hjemme om dagene.

 

Nå er det snart middag her.. torsk i dag og..

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

her var det lasagne til middag, og masse salat. godt...

planene for dagen ble ikke helt som jeg hadde tenkt så har endt opp med å ikke gjort noe...

fest hørtes koselig ut =)

 

ja det er koselig å ha en hobby.. jeg hadde ikke klart meg uten...

 

flink du er til å sykle frem og tilbake til ting!

 

jeg må komme meg ut i morgen, hadde ment det i dag, men ble vist aldri slikt for været har vært så rufsete... dårlig unnskyldning..men...

 

men i morgen skal jeg, gleder meg..=)

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

30 minutter trening i dag og, bilr litt lite, men i dag har jeg bestemt meg for å løpe mere. en runde på 3,3 km, løpe den i alle fall 2 ganger..

 

jeg går ikke ned slik jeg hadde tenkt... må intensivere litt tror jeg skal jeg få til det her. har jo så mye tid jeg kan trene på, så det burde absolutt være mulig!

 

i dag skal vi ha laks til middag. skal ellers også være flink med maten, det går veldig bra fortiden!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg allerede hatt dagens økt jeg også. Step&pump B75 ble det. Regner med dagen i går som trening likevel jeg, den ble jo såpass lang og så kjenner jeg at jeg er veldig sliten i dag så tror jeg må ha fri i morgen og heller muligens ta en økt på lørdag, evt bare gå tur lørdag

 

Ble ikke torsk i går, orket ikke tanken, hehe, lagde meg bare litt fullkornspasta med ketchup, var så sliten så det var alt jeg orket :)

 

Men nå har jeg spist en nydelig lunsj etter trening. Stekt torsk, villris, kinakål, soyasaus og krydder, ble veldig godt!! :)

 

Kjenner at jeg har blit litt mindre selv om vekta ikke har gått så mye ned, kanskje jeg faktisk har fått litt muskler, driver jo å pumper en del, og har gått litt opp i vekter nå! Tenkte kanskje å måle meg neste uke.

 

Forresten har jeg planer om å finne meg et bra mageprogram fram til sommeren, må intesivere litt her og skal jeg kunne vise meg i bikini :) Men føler meg generelt bra i dag! Sunn mat og god bevegelse! Vi er så flinke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...