Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

Så bra at du føler deg mindre, det er jo det det går på, ikke vekta... Jeg fikk også kommentar på at jeg ser tynnere ut nå.. koselig å høre, enda jeg ikke har gått ned, jeg har jo gått litt opp egentlig.... men, hyggelig er det nå når folk sier slikt=)

 

Trente ikke noe mer i dag, har litt smerter i leggen, redd for å dra på meg flere betennelser, så utsatte det til i morgen med å løpe mer.

 

Ellers spist veldig bra og har jo vært ute i dag tidlig, så en veldig bra dag!

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Ja det er jo kjempehyggelig når folk kommenterer det og faktisk ser at du har blitt mindre! Det må du ta til deg :) Det er jo det viktigste tross alt, hvordan man ser ut og ikke tallet på vekta. Er nok lurt å passe på ang betennelser ja, kan jo sitte i lenge det. Kjenner det litt like under kneet på leggen der jeg også.. men har steppet tre ganger denne uka så vet at det er derfor, neste uke skal jeg heldigvis på andre timer også :)

 

Gikk på en liten "smell" i kveld. Kjøpte meg smågodt..men ikke veldig mye..kanskje 10 smågodt.. og slukte i meg alt..og så var det ikke SÅ godt heller, føler meg bare veldig søtmettet og småuvell nå :S

 

Jaja! Har trent i dag, og spist lite middag så går vel opp i opp. Rart at det i blant smaker dårligere med godteri når man har vært uten en stund, men ergelig at jeg ikke greide å holde meg til i morgen når jeg har "lov".

 

Ha en fin kveld du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå må jeg ringe legen, det har satt seg skikkelig i leggen, så ga meg etter 20 minutter i dag med trening. Men det er da bedre enn ingenting...

 

Ja, det er greit å variere litt fra steppen, den er ganske hard for beina den også.

Rart det der, man tenker det skal være så godt, å det frister en så mye, men når alt kommer til alt er det egentlig aldri vært det å spise godteri.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, fått en betennelse nå da? Vet det er kjedelig, men er nok lurt å holde beinet HELT rolig en stund da..kjedelig når man er motivert iallefall.

 

Håper du får en fin helg! Ikke noe nytt å melde her..treningsfri i dag.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

ja, leggen er knallvond nå....=(

så legen ringes på mandag.. bah! Så må finne andre måter å trene på nå noen dager... styrke går jo fint da=)

 

Ha en fortreffelig aften og kos dere med fest i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er vel ikke på treningssenter du? tenkte på romaskin med en gang, men fins sikkert en god del du kan gjøre selv om foten må holdes rolig ja.

 

Har fråtset mye i helga :D Spiste cheeseburger på natta, skal ha lasagne i dag, pølse med brød i går + + + Så føler meg oppblåst og tjukk rett og slett!

 

Ble litt deppa på fredag av at jeg fortsatt ikke hadde gått noe særlig ned enda jeg hadde vært så flink å trene at jeg fikk litt sånn gi-faen-holdning og bare spiste..

 

MEN starter på ny frisk i morgen igjen. Er jo maten jeg trenger å bli flinkere på, treningen er jo ganske bra nå. Hadde planlagt step&åump C i morgen, men så må jeg passe barna til søstra mi (samboeren hennes var i en ulykke i helga! Så han er på sykehus! uff) Så jeg skal prøve å få kommet meg på Spinn 45B på morgenen istedet, ja faktisk spinn..hater det jo egentlig, men får prøve da det er det eneste som går tidlig på dagen.

 

Da skal vi spise lasagne her.. siste "spisedag" før jeg blir flink igjen..

 

Ha en fin kveld!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Uff, håper det går bra med ham, ikke gøy med slike ting....

 

Ny start i morgen, nå glemmer du at du har spist mye disse dagene og fortsetter fra når du var flink forrige uke!

Nei, er ikke på elixia noe mer, har rett og slett ikke råd og ikke så lyst heller, vil heller trene ute i det fri!! Men, det er meg.

 

jeg har vært i dåp i dag, det var koldtbord og der spiste jeg bare litt, altså jeg ble mett men stoppet da, og tok litt ost og kjeks til dessert og et lite kringlestykke til kaffen. men det var masse deilig mat så jeg kunne spist mye mer... men er veldig fornøyd!

 

trøtt nå, god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du var på koldtbord! Det er ofte mye godt der ja.

 

Uff jeg har gått opp.. mye også..føler meg skikkelig blubb! Håper og tror det er fordi mensen er på vei..men isåfall kommer den litt tidlig, men kjennes nesten sånn ut.

 

Får ikke trent i dag heller fordi jeg ikke greide å stå opp tidsnok til den spinntimen og nå skal jeg snart dra å være barnevakt resten av dagen og kvelden. Skal i det minste gå til byen for å ta bussen, så får rørt meg litt.

 

Hater å føle meg så stor igjen :D Skikklig oppblåst mage, ser gravid ut!!

 

Blæh!

 

Håper du har hatt en fin begynnelse på uken og at det gikk bra hos legen hvis du dro dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Jeg hadde ikke rikket meg et gram fra forrige mandag, så ble litt oppgitt. Mannen min sa det er jo bare å trene mer styrke, hvertall nå som jeg ikke skal løpe så mye, så jeg trente styrke med manual og litt fra WII og er riktig så fornøyd med meg selv nå!

også har jeg satt som mål å gå ned 7,1 kg på tre måneder. vil jo helst gå ned mer, men i den farten vekta mi rører seg så skal jeg ikke sette større må tror jeg.

 

Så jeg MÅ være 60 kg innen 26.juli... jeg som hadde 55 kg innen 12.juli.. litt nederlag, men.. vi får se! det er jo slik at jeg ikke kan gå ned mer..=)

 

Man blir jo så oppblåst når man har mensen, så ikke tenkt alt for mye på det.. Du skal se at det bedrer seg til slutten av uka! Og om du får trent i morgen skal du se du føler deg mye bedre allerede da!

Håper du har det hyggelig med tanteungene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok lurt å redigere på målene ja. Vet ikke helt hva jeg vil veie lengre jeg..men var over 57 i dag, så går jo bare oppover.. vil helst ganske mye ned, men sier meg fornøyd med 54 til ferien..skulle helst vært 52-53.. MEN 3 kg BURDE jeg jo klare, bare gjør det ikke! hehe.. står stille eller går litt opp og ned hele tiden, så holder meg ganske jevn, men vil ned!! Men fokuserer mer på å bli strammere og føle meg bra enn på vekta egentlig. Håper mensen bare kommer nå og blir ferdig med det! Er vel derfor jeg har sånn matkick også nå.

 

Ble en del mat i dag også, sukk, pluss sjokolade.

 

Ble 1 time gåtur i dag da, og i morgen skal jeg på en ny type trening så den er jeg spent på, skal visst være veldig bra og hard trening, så håper på det.

 

I morgen er det full skjerpings igjen!! MÅÅ greie det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hvordan har dagen vært? og hvordan var den nye treningstimen?

 

jeg har fått legetime neste tirsdag, litt lenge til, men, men...

ellers i dag har jeg kjøpt 0,5kg vekter jeg skal ha på armene når jeg skal løpe og ellers trene på WII'en. men det blir vel en stund til jeg kan løpe, snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å morsomt med sånne vekter da, kjedelig at du må vente ja, hvorfor fikk du ikke legetime før?

 

Jo timen var kjempebra trening! Svetten silte innimellom. Var veldig på styrke og kjernemuskulatur, rotasjon, balanse og slikt. Tror og håper jeg blir støl i morgen. Varten en hel time. For min del som liker type dans og steptimer veldig godt så merker jeg at det kan bli kjedelig med denne timen, men jeg skal prøve å få til 1 sånn time i uka for jeg merker at det var bra for kroppen ja! Særlig på mage og rygg, og ingenting er bedre enn det nå like før bikinisesong :D

 

Endelig fikk jeg et gult kryss på motivasjonskortet mitt igjen, føltes godt! Og vet du hva, kjæresten min sa at hvis jeg greier 7 gule kryss på disse neste to ukene så skal han kjøpe en parfyme til meg som jeg har så lyst på! :) Det ble jeg skikkelig motivert av! MÅ greie det da. Blir 4 treninger en uke og 3 den andre og det burde jeg klare! Så nå har jeg skrevet delmål parfyme på kortet mitt. Tenkte å lage et nytt delmål når jeg har klart dette.

 

Og ja..jeg har spist sjokolade i dag også.. men jeg er iallefall i gang igjen med treningen, så får jeg heller prøve i morgen å bli helt flink med kostholdet også igjen. Kjenner nå at jeg har fått motivasjonen tilbake og det er godt å ha "kommet inn i det" igjen.

 

Nå skal jeg kose meg med yoghurt naturell, blåbær og mandler :) I morgen er det også en ny time jeg ikke har vært på, nemlig afro. Gleder meg til å se om den også er bra!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Legen hadde fult, har jo såklart hastetimer, men det gikk ikke under det.... men,men, jeg må bare ta det med ro, det er vondt hele tiden nå når jeg går så=(

 

Så bra at du er i gang igjen, og kjempebra å jobbe seg mot en parfyme!! Det gjør litt ekstra med motivasjonen!

 

Jeg er stiv i dag, trente ganske hardt i går med tunge manualer og jeg har jo ikke trent armer på evigheter, så kjenner det, men det er bare godt!!

Skal trene det samme i morgen også, prøve å gjøre det annenhver dag.

 

Håper jeg klarer å gå ned til neste mandag slik at jeg får tilbake litt troen på at jeg og klarer det, det er så leit å vite at jeg var 64,2 før jul... 3 kg som bare føyk på... de og mange fler må vekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :) Er oppe "alt for tidlig" i dag, hehe, aner ikke hva jeg skal gjøre med en så lang dag.. :D Enn å ha det problemet da..men orket ikke sove lenger heller når jeg først hadde våknet. Trene skal jeg jo ikke før i kveld heller.

 

Jeg kjenner det litt etter i går, men skulle ønske jeg var mye mer støl! Blir bare glad når jeg er skikkelig støl jeg, godt å kjenne at man har jobbet godt! Men kjenner det sånn jevnt over kroppen, og mest i rompe og rygg.

 

Så flink du er med manualene, hvor tunge er de? Har et par jeg også men de er ikke sånn veldig tunge egentlig, liker best å pumpe med skikkelig tyngde!! hehe.

 

Ja de kiloene..uff..kan nesten ikke tenke på det jeg for jeg blir bare deprimert.. hadde bestemt meg for å ikke veie meg i dag, men jeg greide ikke la vær, hadde gått littegranne ned igjen, og føler meg litt mindre i dag enn de andre dagene, men vet ikke helt. Sitter her å lurer på hva jeg skal spise til frokost, har blitt litt matlei kjenner jeg..ingenting som frister..tenker å røre sammen en omelett av egg og cottage cheese og krydder kanskje.

 

Nei er vel best jeg finner på noe, kan ikke sitte på rumpa hele dagen! Håper du får en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..jeg var mye mer støl enn jeg trodde, hehe, det kjente jeg når jeg skulle sykle på butikken nettopp - herlig :D

 

Jeg har vært å handlet inn litt sunne saker:

 

Kyllingfileter

Isbergsalat

Cashewnøtter

Rosiner

Blåbæryoghurt

avokado

tomater

paprika

gulrøtter

poteter

løk

4-korn

skinke

cottage cheese

 

jah..det var det tror jeg, så nå er det ikke noen unnskyldning for å spise sunt!! Skal lage meg en lunsj snart av:

 

cottage cheese, frukt (eple og eller blåbær), hakkete mandler, litt cashewnøtter og kanel!

 

Til middag skal vi ha kokt kveite, poteter, mager kesam, revet gulrot og brokkoli

 

middag i morgen: Salat, tomat, paprika, avokado, løk, stekt kyllingfilet, med blåbæryoghurt over. (skal evt ha noe lignende til et eller annet måltid i dag også)

 

Godt å ha mye forskjellig mat tilgjengelig nå, kanskje jeg ikke blir så lei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Så flink du er da, syklet på butikken lenge før jeg har stått op..

Vi skulle stå opp 9 i dag hadde vi bestemt oss for og vips så ble klokken 11 allikevel.. =(

 

jeg har en manual på 4,5 kg, den er ganske lang så kan bruke den med begge hender for å ta den over hodet eller bare en arm om gangen.

 

i dag skal jeg trene litt også skal jeg handle inn en del mat for resten av uka.

skal veie meg i dag tror jeg, men redd jeg bare blir skuffet, så må tenke litt på det.

 

i går hadde jeg litt opprydning i kjøleskap/fryser, i fryseren lå det pommes frites og is, som jeg rett og slett kastet, og jeg oppdaget egentlig at vi har et veldig sunt kjøleskap, det er mest grønsaker der!

 

Ha en fin dag så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så bra at du bare kastet ting da :) Det gjorde jeg faktisk på søndagskveld også, kastet resten av potetgullet og smågodter og slikt (men så kjøpte jeg ny sjokolade på mandag...), så jeg følte meg også kjempeflink! :D

 

Jeg skal straks på afro nå, sitter i treningsklærne og bare venter på at jeg kan sykle..føler jeg har ventet hele dagen på å dra på trening ettersom det var min eneste plan i dag, hehe. Forresten så blir jeg bare stølere og stølere ettersom tiden går, til slutt kan jeg vel ikke gå!

 

Vet du hva jeg gjorde i dag da, meldte meg inn i kvinnetrening.no

Har du hørt om det? Det koster 299 i måneden og du kan binde deg for 6 eller 12 måneder. Valgte 6 jeg. Var litt usikker ettersom det var såpass dyrt, men tenkte at det var en investering i helsa (kan jo bare kjøpe litt mindre sjokolade..) Gå inn å les på det hvis du ikke har allerede.

 

Det handler i bunn og grunn om at de skreddersyr et treningsprogram og et kostholdsprogram til deg. Du får en oppfølgingstelefon i uken. De som driver det er en motivator, en ernæringsfysiolog, en lege, en personlig trener og en parterapeut. Det virker veldig bra da, så håper jeg ikke blir skuffet. I dag har jeg svart på en masse spørsmål og sendt inn, og så skal jeg få de personlige programmene innen 2 dager. Det er mest pga kostholdet at jeg har gjort dette da, treningen har jeg jo ganske grei plan på, men kan være gøy å se hva de finner ut der og. Håper dette kan hjelpe meg å gå ned de siste kiloene og bli mer strukturert på matfronten, samt få nån nye oppskrifter. I tillegg er de online på nettet flere ganger i uka der medlemmer kan få spørre om hva som helst! Trenger litt sånn personlig oppfølging jeg tror jeg, noen som kan pushe meg litt og hjelpe meg ut av onde sirkler og sånt :)

 

Men da skal jeg sykle på treninga! Snakkes senere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afro var dødsbra trening og morsomt også! :) Merker nå at selv om jeg ble sliten og svett på til og med de tyngste steptimene, så var dette enda bedre på kondisen! Og i dag er jeg stølere enn jeg kan huske at jeg har vært på evigheter! :) Hvis jeg får til Functional moves og afro B45 fast i uka så tror jeg at jeg er langt på vei! Så hiver jeg på en step også og har tre faste dager, så får evt mere bli bonus :) Blir treningsfri i dag da, tror jeg bør det, skal til og med ta buss i stedet for å sykle til møte fordi jeg er så sliten i kroppen (og så regner det da...).

 

Nå har jeg spist frokost:

Yoghurt naturell

rødt eple

1 ss 4-korn

1 ss rosiner

 

Og så har jeg stekt kyllingfilet mens jeg spiste frokost og lagd en salat av:

 

Isbergsalat

Paprika

Tomat

avokado

Skal tilsette kylling og cottage cheese eller blåbæryoghurt. Og litt cashewnøtter. Så blir dette lunsjen i dag.

 

namnam! Gleder meg allerede! hehe.

 

Håper du får en fin dag!! Snakkes! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Jeg skrev et innleg her i går, så klikka hele GR så det ble borte =(

 

Du må fortelle om hvordan den kvinnetrening ordningen fungerer... jeg har nok ikke råd til det akkurat nå, men kanskje senere!

 

Så bra at afroen var fin trening! Da er det jo bare å fortsette.

Jeg hadde ikke trent i går, men klokka 10 på kvelden fant jeg ut at det gikk ikke ann, så da var det frem med treningsmatte og vekter og WII...

jeg vil se et mindre tall en 67,1 på mandag

 

i dag skal vi ha kjøtt og spaghetti, med hjemmelaget tomatsaus og fulkornspasta.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

jeg hadde laget tomatsaus fra bunnen av, stekt sammen med kjøtet og var svært så fornøyd. Kjøttet hadde jeg tatt opp fra fryserern og det luktet ingenting galt, men når vi skulle spise var det skikkelig guffen smak på det, så alt rett i søpla, regner med det var harskt, det smakte i alle fall slik. all den jobben for ingenting.

så ble det slik at jeg lagde tacosalat etterpå, skulle egentlig ha det i morgen.

 

nå har jeg gått en fin tur ute, det var skikkelig varmt ute, deilig!

 

f.o.m i morgen skal jeg skrive opp absolutt hver minste smule jeg spiser for jeg skjønner ikke at jeg ikke går ned, jeg spiser sikkert for mye og trener for lite.

 

hvordan har dagen din vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så kjedelig at kjøttet var ødelagt da :D Særlig når du hadde laget saus fra bunnen og alt! Men tacosalat hørtes utrolig godt ut! Vi skulle ha fiskesuppe i går, men begge var så slitne og hadde overhodet ikke lyst på det da vi kom hjem så ble bare enkle og usunne middager på oss. Men men! kompenserte med å spise mindre på kvelden så håper det gikk bra! Vekta er fortsatt høy til hva jeg er vant med, men jeg føler meg mindre, hm, rart! Er vel mensen som fortsatt er på vei..hehe..den kommer jo aldri!

 

Kjente at jeg hadde veldig lyst til å trene i går også, men måtte bremse meg selv så jeg ikke blir overtrent, var også utrolig støl fortsatt! Men nå skal jeg straks dra avgårde på pulsstep og pilates! Deilig å få trent om morgenen, selv om jeg gruer meg litt til å sykle i regnet, men tar jo bare rundt 5 minutter da ;)

 

Ja det er nok lurt å gå kostholdet i finsømmene, "alle" sier jo at kostholdet tross alt er det viktigste, jeg har i grunn levd litt omvendt, altså heller spist litt usunt så lenge jeg har trent så har jeg hatt god samvittighet likevel..men det sies jo at det er bedre å spise en dag sunt enn å trene..hvis du skjønner, det er jo selvføgelig lurt å trene også, men hvis man må velge liksom.

 

Min frokost har foreløpig vært liten: cottage cheese, cashewnøtter, rosiner og kanel, namnamNAM!

 

Har allerede fått noen treningsvideoer fra kvinnetrening, og må si jeg ble overrasket faktisk, for de viser seg å se veldig bra ut! På lik linje med timene jeg går på på 3t. Men jeg tenker å fortsatt bruke 3t da, og så kan jeg heller ha disse videoene i bakhånd hvis jeg bare får lyst å trene hjemme en dag. Videoene blir gitt ut etter min interresse, og jeg har f.eks foreløpig fått 3 program som heter danse, stram, sterk :)

 

Men da må jeg skynde meg avgårde her!! Snakkes! Endelig helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Mat i dag: (lunsj og frokost i ett) sto opp 5.30 men har ikke hatt tid til å spise før nå (13.00).... så det ble havregrøt

1 dl havregryn m/krusakli

2 dl skummet melk

1 banan

1 spiseskje solsikkefrø

1 spiseskje linfrø

 

tilsammen 430 kcal.

det er ganske mye, men som sagt det ble frokost+lunsj!

 

vet ikke hva vi skal ha til middag enda, ettersom vi spiste den i går.. men kommer vel på noe, sunt skal det i alle fall være!

 

flink du er som reiser på trening, jeg har gått en times tur, men leggen blir egentlig bare vondere, så burde sikkert sitte stille =(

 

ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler virkelig med deg som har vondt i foten, det er så kjedelig å vente på å bli bra, særlig når man har motivasjon og lyst til å røre på seg! Men prøv så godt du kan å holde foten i ro, så du ikke blir sittende mye lenger rolig fordi du bare "måtte" trene litt ;) Den frokostlunsjen hørtes både sunn og god ut! :)

 

Droppet pilates jeg, men dro på pulsstep, men det var syykt tungt å trene i dag, derfor jeg ikke greide pilates etterpå..og når jeg kom hjem så hadde mensen kommet! Aha, hehe, derfor kroppen føltes utrolig tung kanskje.

 

Lunsj etter trening: Cottage cheese (ja jeg elsker det!! hehe) eggerøre av 1 egg, 5 kokte skinker (pålegg) med krydder, var kjempegodt!

 

Skal straks lage middag som blir:

 

Stekt torsk, stekt kylling, ris med litt eggerøre, salat av litt isberg og litt kinakål, tomat, avokado, løk, soysaus og krydder :) Gleder meg!

 

I kveld skal vi på fest.. igjen :D

 

Ha en fin helg! Blir treningsfri på meg fram til mandag nå, det trengs, kroppen kjennes mørbanket ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Her blir det lasagne i dag, ikke det sunneste, men det var mannen som hadde et ønske, og han er så flink, har ikke rørt godteri/brus siden vi starte 6.april.... så er jo greit å ha litt godt til middag og noen ganger, skal ha god salat ved siden av, så det blir vel bra! Vi kjøper sånn ferdig i ferskvaredisken, da er det bare en porsjon, når man lager selv blir det alltid så mye og da spiser man jo MYE mer...

 

hørtes godt ut med cottage cheese, tror jeg skal kjøpe det en dag. Du har jo vært kjempeflink til å trene nå da, så er bra å ta noen dager fri for å la kroppen hvile litt.

 

Ha det gøy på fest i kveld!!

God helg..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag har jeg spist 1365 kalorier

 

- havregrøt 430

- epler 120

- lasagne m salat og grovt brød 740

- chocco mocca m/ skummet melk, 75

 

så, det ble litt stor middag, men ellers har det jo ikke vært så mye så da går det jo ann, 340 av kaloriene på middagen var deler av salaten (avocado og noen mozarellakuler) og litt dressing gjort på olje, og det er jo sunne fettstoffer.

har gått og skal gå tur snart så blir tilsammen en times tid med gange. pluss at jeg har jo gått mer, tenker også å trene litt med manualer.

 

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...