Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Så bra grattis!! ;) Orker ikke veie meg før mensenuka er ferdig jeg tror jeg. Lurt med lasagne i porsjoner, vi lager alltid en stor en, og spiser den stort sett alltid opp også..det er jo så godt! I går til den fisk og kylling-retten så lagde jeg guaccamole selv med en litt kunstnerisk vri, hehe, den ble så god!! Dette brukte jeg:

 

Kesam

Avocado

Salt og Pepper

Litt sennep

hakket sylteagurk

Sitronsaft

 

Slurp! sunn og god! :D

 

Festen i går ble morsom ja, la meg ikke før 5 i morgest.. ble litt mye drikke, og formen er heller dårlig i dag. Vi skal ha nachos til middag, blir nok ikke spart så kaloriene i dag for å si det sånn..Uff denne fylla mi, ødelegger jo alt!

 

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hehe, fylla har skylda.....

 

den guaccamolen hørtes spennende ut, jeg elsker det, lager det så ofte jeg kan, hehe

 

vi skal ha noe gryte av et slag, sånn toro pose som man tilsetter kjøtt... tenkte ikke på at det var 1.mai i dag, så måtte handle på en liten ica som alltid er oppe, men de har pris deretter og utvalget er heller ikke til å skryte av.. hehe

 

i morgen blir det pitabrød med kjøttdeig m/ taco krydder og salat,

 

jeg er virkelig fornøyd med å være på 66 tallet igjen, håper bare trenden fortsetter så jeg en gang se 59 tallet=)

 

ha en fortsatt fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da er jeg kommet inn fra en nydelig morgentur på 50 minutt. Det er knallfint vær ute, sola skinner fra blå himmel og fuglene kvitrer...

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pleier du å ha i guaccamolen da? Hvordan lager du den? :)

 

Så flink som har vært på tur! Jeg greier nesten ikke røre meg fra sofaen i dag. Har fått vondt i foten jeg også, kjenner det er pga overbelastning :D Det dunket i den i hele natt, og er fortsatt vond men kjennes litt bedre, håper ikke det blir verre altså, uff! Får se om jeg må droppe trening i morgen.

 

Ellers har jeg sovet masse i natt! Hehe, la meg 20.15 i går og sto opp rundt 10.30 i dag!!! Sykt! hehe. Men bra å sove så mye for da spiste jeg ikke så mye i går ;)

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg bruker avocado, litt olivenolje, salt og lime, noen ganger litt chilli.

 

Da tar du treningsfri til foten ikke er vond lenger, bastabom! Armer kan du jo trene.. jeg skal til lege tirsdag, håper han kan hjelpe, for JEG VIL LØPE!!!!

 

Hehe, også en måte å se det på... altså å sove over noen måltider=)

 

Nå skal jeg ut å gå tur i det pene været,

ha en fortsatt fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Du er så flink :D Jeg gikk på en smell og veide meg i dag..og skal ikke si hva jeg var..skulle jo ikke veie meg under mens - men så gjorde jeg det likevel.

 

Og i går da..så tenkte jeg, nå er jeg ikke i bakrus eller noe så jeg startet dagen med cottage cheese og følte meg så flink. Så skulle kjæresten en tur på 7eleven og jeg sa: ok da, kjøp EN sjokolade til meg, det kan jeg unne meg i dag liksom. Og så kommer han hjem med KEBABPIZZA!! (+ sjokolade...) wææ.. ble jo glad, men samtidig tenkte jeg, det var den dagen liksom! hehe.. denne slankingen min går jo heller dårlig får man si.. denne uken får jeg vel kostholdsplanen fra kvinnetrening og da skal jeg være flink å holde meg til den, blir vel lettere ettersom jeg har brukt penger på det så da vil jeg ikke bare blåse i det og skeie ut. Får håpe det går bra. Ellers unnskylder jeg meg litt med at jeg har mens merker jeg.. skal være så flink jeg kan denne uken da, men har ingen store forhåpninger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

takk for det..!

 

Vekten i da er jo ikke realistisk må du huske.. det er så vanskelig det der når man har planlagt å være sunn, det var slik med oss før og jeg planla sunt hele tilden så ville mannen ha pizza e.l, men nå er det ikke slik lenger ettersom vi har lagt om helt...

 

jeg merker det er mye lettere å slanke seg når man er to om det.

 

nå har jeg vært i byen, burde ikke ha gått... jeg hadde 800 kr frem til neste mandag og gjett hvem som brukte opp 800 i dag! blir gal, jeg fikser ikke å ha penger, de brenner i lommeboka.

men det er jo hobby ting jeg har kjøpt da, kjøpt litt stoff og noen mønster, så jeg har jo glede av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

hvordan går det?

i dag har det snødd her, gikk en tur og det var veldig surt, men deilig å komme inn!

 

har ingen betennelse i foten, men antageligvis en strekk i muskelen inni leggen. så skal helst ikke løpe for mye og være flink til å tøye leggen.

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg på, at det er lettere når man er to. Kjæresten min er jo egentlig sunn hele tiden, han er veldig flink, men ikke i helgene, hehe.

 

Men i dag har jeg fått trent igjen - ble functional moves, og jeg ble svett og sliten. Heldigvis var det en slik time som ikke er superhard på foten, kjenner det vel littegrann enda, men er bedre. I morgen er afro planen!

 

Har fått treningsprogram fra der jeg meldte meg inn nå, og det så veldig bra ut, kan legge det ut her litt senere, ser ut til at det blir mye trening da! Godt å ha fått en "proff" person til å se på det og hvor mye jeg skal trene og hvor variert og slikt. Blir spennende når jeg får kostholdsplanen også ;)

 

Nå skal jeg se tv og spise litt cottage cheese + kanel + cashewnøtter + rosiner til kveldskos :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsplanen min fremover går over 2 uker - så starte på nytt med nye 2 uker osv. Altså første og andre uke er ulike. Skriver dem ned her også så jeg har litt oversikt: Ettersom jeg ikke fikk programmet før i går og har hatt vondt i foten har jeg ikke trent mandag denne gangen da:

 

Mandag: Pulsstep + Styrkeprogram 1

Tirsdag: Functional moves

Onsdag: Ut å gå/sykle

Torsdag: Styrkeprogram 2 + Yogatrim

Fredag: Pulsstep 45 + Pilates

Lørdag: Fri

Søndag: Ut å gå/sykle

 

Mandag: Step&Pump C75

Tirsdag: Poweryoga + sykle intervall ute i bakker

Onsdag: Afro B45 + Styrkeprogram 1

Torsdag: Fri evt gå i skogen

Fredag: Valgfri oppvarming + styrkeprogram 2

Lørdag: Functional moves

Søndag: Fri

 

Så det blir en del trening! Men synes det ser variert og bra ut, blir spennende å prøve gjennom det de første ukene nå. Denne uka skal jeg jo egentlig i følge planen gå tur/sykle i dag, men ettersom jeg ikke fikk trent mandag skal jeg på Afro i dag (og fordi jeg må trene 3 ganger til denne uka skal jeg få parfyme fra kjæresten, hehe) Så følger jeg heller planen videre fra i morgen :D

 

Styrkeprogram 1 og 2 er egentrening med vekter, hun har satt opp et program som går for hele kroppen da hun mente jeg ikke fikk noe styrke med de timene mine, så er spent på om jeg merker resultater på dette!! Er mye mer enn jeg er vant til iallefall.

 

Fikk kostholdsprogrammet mitt også i går, så frokost i dag har vært:

 

Havregrøt av havregryn, havrekli, melk, blåbær og kanel :)

 

Skal ligge på ca 1800 kcal om dagen, og måltidene er større enn jeg er vant til! Iallefall frokost og lunsj, så er spent på dette, men skal følge det da og se, trenger vel en del mat når jeg skal være i mye aktivitet. Tror faktisk jeg har spist litt lite til tider før og derfor har fått dette sjokoladesuget. Ellers blir utfordringa å spise til faste tider (noe jeg allerede i dag ikke greide fordi jeg sto opp for sent..) og å la "helg" bare bli på lørdag. Altså jeg kan bare kose meg med godteri og "junk food" på lørdager, fredag og søndag skal med andre ord bli vanlige dager..kanskje med litt ekstra gode middager da. Og jeg må spise regelmessig i helgen også.

 

Tror det blir tøft jeg! Men tror det er nettopp dette som må til hvis jeg skal greie å få bukt med de siste kiloene og stramme opp kroppen til sommeren! Følger jeg dette burde jeg greie å se bedre ut til ferien :)

 

Tvi tvi! ;)

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har gått ned 800 gram siden denne mandagen, og er nå 65,5 kg!!

 

JIPPI!!!

 

Bra du har fått program, ja det er en ekstra motivasjon når man betaler for det!

 

ha en strålende dag! Kos deg på afro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så bra Smint! Det ser jo veldig bra ut treningsprogrammet ditt!

 

ja, det er noe med å ikke spise for lite, det gjør jo at man blir mer fysen hele tiden.

vi klarer å gå ned sammen! jeg er helt overveldet forrige onsdag var jeg 67,1 og i dag 65,5 så nå har det tydeligvis løsnet

 

det er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Så flink du er! Det viser jo at det du gjør nå virkelig fungerer! :D Wee!

 

Gleder meg (tror jeg ;) ) til jeg også skal begynne og veie meg igjen fra mandag, da skal jeg bli med på veiedager jeg også, eller kanskje fra tirsdag, lurer på om jeg skal ha det som veiedag i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

Har hatt en fin dag, kost meg med tanken på at det sto 65,5 på vekta.. nå har jeg trent styrke, det var deilig!

Gleder meg til neste veiing jeg også!!!

 

Har du hatt en bra dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har hatt en fin dag. Har nettopp vært på afro og nå er jeg sliiiiiiten! Syklet også til og fra byen i dag.

 

Har hatt en veldig fin dag kostholdsmessig også.

Frokost: Havregrøt med blåbær

Lunsj: Kylling, ruccolasalat, kinakål, tomat, sukkererter, paprika, avokado, løk, 1 egg, + 1 grov brødskive med smør.

Middag: Omelett med skinke, tomat og løk + salat ved siden av og en brødskive med philadelphiaost.

Mellom: 3 fullkornskorper med peanøttsmør

Kvelds: Blomkål og brokkolisuppe + 1 egg + 1 flatbrød + 1 glass melk

 

Føles som jeg har spist mye hele dagen, og likevel vært mett hele tiden sånn jevnt. Deilig, ikke hatt lyst på godteri en gang! ;)

 

Skjønner godt at du svever litt ekstra når du vet at du er lettere..det gleder jeg meg til også! Men i kveld føler jeg meg så bra at jeg vet at jeg MÅ jo ha gått ned neste uke, hehe.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuud så sliten jeg er i dag! Ble ikke trening på meg, men gikk til et møte i dag og det tok 80 minutter!! JA ÅTTI! hehe, lurer på hvor mange kilometer det blir.. Og etterpå møtte jeg mamma i byen og vi gikk rundt i 4 timer (minus en halv time da vi satt på kafe) Så det verker skikkelig i beina nå! Hadde tenkt trening i dag, men greier bare ikke, er helt knekt! Men MÅÅ jo trene to ganger til uka her hvis jeg skal få premie av kjæresten..så i morgen blir det pulsstep + pilates..og så får jeg ta den siste på søndag, litt skummelt å ta den siste treningen på den siste dagen i uken..enn hvis jeg blir skadet/syk/osv (bank i bordet), men må bare gjøre det slik, greier ikke trene i dag altså!!

 

På kafe spiste jeg salat til middag, salat med både reker, skinke og kylling! Kjempegod! :-D Ellers har frokost i dag vært havregrøt med blåbær, mellom måltid 2 fullkornsskorper med skinke + agurk/paprika, og nå et kveldsmåltid cottage cheese, 1 eple, kanel, rosiner, cashewnøtter.

 

Fikk en pose M av mamma i byen!! Den har jeg gjemt godt til lørdag, hehe, SKAL greie å holde meg fra å spise godis til da!

 

Hatt en fin dag du missrosa? ;)

 

Bare ligger å slapper av på sofaen nå - digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Heisann!

Har hatt en fin dag også, gått ganske mye jeg og, er helt sliten i kroppen...så ingen styrketrening i kveld.. Men i morgen blir det ingen unnasluntring=)

 

Har spist 1400 kcal i dag. Havregrøt, knekkebrød, kylling med ris og sweet&sour saus. banan.

 

puh... er skikkelig daff, skal lege meg litt tidlig i kveld tror jeg.

i morgen kommer hunden min til meg, skal ha henne til neste søndag! Blir koselig=) Men, hun er litt engstelig her i byen så får henne nesten ikke ut på tur, bare akkurat på plenen bak her også vil hun inn.. men, men det er jo kos uansett=)

 

 

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens økt over - pulsstep og pilates 30 min. Føler meg skikkelig fornøyd i dag og er sånn godt sliten! Kjenner at jeg får økt energi (i motsetning til forrige fredag), kan være fordi mensen så og si er ferdig. ;)

 

Har bare en treningsøkt igjen denne uka og den tar jeg på søndag, blir pump og en eller annen oppvarming eller kondisjon!

 

Så langt har jeg greid å ha en vanlig dag kostholdsmessig:

Frokost: 4-korn, melk og rosiner

Lunsj: 3 Fullkornskorper med makrell i tomat, melk med nesquick.

 

Så koselig med hunden på besøk da, den bor ikke fast hos deg?

 

Synes vi er så flinke for tiden! Klapp på skuldra til oss :)

 

Skal kanskje på grilling og pilsing i dag da (er superfint vær her!!), men får se an, kanskje droppe grillinga eller gå for noe sunt.

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei! Flink du er!!

Jeg begynner å få mensen, har et enormt matsug i dag og spist MASSE! Heldigvis bare sunne ting, men det blir jo kcal ut av det og...

Jeg håper ikke jeg går så mye opp... tror kanskje jeg skal la vær å veie meg den kommende uken, det blir jo ikke helt realistisk allikevel når man blir så oppblåst.

 

Hunden min bor hos mamma og pappa. Hun trives best der, for da kan hun løpe fri ute så mye hun vil, litt vanskelig å få til det samme midt i byen, hehe! Men, jeg passer henne når mamma og pappa er på ferie, og det er jo veldig kos!

 

Mannen min har hatt eksamen i dag, så i kveld skal vi ha taco.

OG i morgen har vi 4 års forlovelse dag + at vi skal feire 1 års bryllupsdag den 30.mai, men da har han hjemmeeksamen så vi feirer begge i morgen på fin restaurant!! Blir kos!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Hvordan går det Smint?

Jeg er helt ballong i dag, har sykt mye vann i kroppen og det hjalp jo ikke at jeg spiste taco i går, får så mye vann i kroppen av det også.

 

Men, i kveld skal vi kose oss på restaurant, gleder meg..

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi mye fint å feire! Det høres koselig ut ja! Husker jo at når vi begynte å skrive her inne så skulle du gå ned til bryllupet! Og nå har det allerede gått 1 år siden bryllupet?? Sykt så fort tiden går! :) Håper dere får det bra på middag :D

 

Vi skal lage hjemmelaget pizza i kveld, det blir godt. Ble fest på oss i går, men jeg føler meg helt fin i dag for en gangs skyld, utroliig godt! Så det har ikke vært noe problem å spise normalt frem til nå. Vet du hva, jeg har faktisk ikke spist godterier enda! Men i dag har jeg jo "lov" men er nesten litt redd for å gjøre det i tilfelle jeg skal "miste kontrollen" hehe. Men tror jeg skal unne meg litt i dag så jeg ikke går på en smell neste uke. Ble grilling i går, men spiste svinekotelett og salat og litt potetsalat, så ble ikke så usunt egentlig.

 

I dag har jeg treningsfri, men i morgen skal jeg på den siste treningen som sagt og da har jeg greid delmålet mitt og får parfyme hos kjæresten ;)

 

Vet veldig godt hva du mener med matsug og vann i kroppen osv, har jo nettopp hatt det selv, og nå er jeg endelig ferdig og kroppen føles så lett! Utrolig deilig, så tenk på den gode følelsen som kommer etterpå. Vil anbefale å droppe veiing ja..man blir bare i dårlig humør selv om man vet det er vann.

 

Håper dere og hunden har det fint i helgen! Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ja, tiden har virkelig gått fort.... jeg ble jo "medlem" her april 2008, det er helt sært hvor fort det har gått...

 

Vi hadde en kjempefin kveld, spiste på Nodee, en veldig bra asiatisk restaurant.. veldig hyggelig=)

 

Hvordan ble det med godterispising i går?

 

Skal på tur nå, skriver mer senere i dag=)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du koste deg :) Jo jeg spiste litt godteri i går - det var godt, hehe. Har fortsatt litt igjen i dag, men har lagt det i skuffa nå og håper det blir det til neste lørdag :D

 

Frokost: 4-korn, rosiner og melk.

Skal på trening i to-tida, skimaskinoppvarming tror jeg, og så pump 30 kl tre :D

 

Nydelig vær ute så får ta en gåtur i dag også tror jeg, iallefall komme meg litt ut!

 

Var på besøk hos venner i går også, og hun ene hadde med seg oreokake!! Den var sykt god, men jeg var flink og tok bare et kjempelite stykke! Stolt ;)

 

Ha en fin dag, skriver sikkert mer senere jeg også! Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...