Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

litt sent men :)

 

Hørtes ut som en deilig utskeielse, og viktig med kosedag innimellom!

 

Kjenner det skal bli tøft å starte på sunn uke.. føler meg lat og daff og sulten! Vært våken hele natta..spørs om jeg kommer meg på trening i dag da, sukk. Jeg begynner virkelig å merke arbeidsledigheten..deprimerende ;) Lett å miste motivasjonen når det går så lang tid.. og da er det lett å miste motivasjonen når det gjelder andre ting også, som kosthold og trening.. Vet ikke helt hvordan jeg skal greie å snu det..eller..jeg vet jo at det blir bedre med trening da. Får prøve å komme på rett kjøl igjen. Bare føles så tungt akkurat nå!

 

Håper du får en fin dag. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

uff... høres ikke ok ut å gå arbeidsledig.. ikke bra når alt blir en ond sirkel, jeg vet ikke om jeg har så mange råd, men du må kanskje være litt streng med deg selv,

legge deg og stå opp til fornuftige tider, og kom deg gjerne opp ganske tidlig, du har jo den trening og matplanen som du betaler for, er det ikke noe motivasjon i de?

 

Og så flink du var med motivasjonkortet, du fikk til en parfyme/frisørtime. Hva med et nytt slik?

 

Jeg håper det snur for deg, og husk hvor deilig det er HVER GANG du er ferdig med en treningsøkt.

Du får: økt glede, mer energi, blir naturlig sliten og sover bedre, du blir sprekere, vekta smiler til deg, osv, osv...

 

Jeg skulle gjerne hoppet i treningsklærne nå, bare at jeg må på butikken og handle litt mat til min syke mann før jeg tar toget til ei venninne.. men skal absolutt ta det igjen fra torsdag av..

 

Kom igjen Smint!! Du klarer å snu dette!!

Håper du får en bra dag!

 

Stor styrkeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Nå har jeg vært ute å løpt/gått, det er varmt,.... herlig!!

I morgen tidlig har jeg planer om å svømme..

 

Ellers går det fint med mat og alt annet!

 

Hvordan er det med deg, har du mistet motivasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Heisann!

Nå må jeg ta meg sammen litt, har ikke trent i dag, og dagene går og jeg blir ikke mindre...

I morgen skal og må jeg ut å løpe!!

Hvordan er det med deg, Smint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag har jeg ikke gjort annet enn å spist føles det ut som.... og det må det bli slutt på!

Ikke rart jeg ikke går ned i vekt....

 

I morgen skal jeg gå lang tur med ei venninne, det blir jo hyggelig.

Jeg må også komme i gang med treningen, jeg hadde jo så mye planer og motivasjon, men det blir liksom bare med det..

 

Må lage en plan av et slag med virkelig mål.

Nå har vi gjort om Englands ferien, istedet for utgangspunkt med 1 dag i London har vi nå gjort om til 5 dager i London og 6 dager andre steder...

Og jeg vil være lekker til den turen.....=)

 

Det er 7 uker igjen på mandag, så jeg burde klare å nærme meg 60 OM JEG BARE STÅR PÅ!!!

Ok, nå skal det skje=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei missrosa! Beklager at jeg har vært litt fraværende og tusen takk for motivasjonsråd og trøst! :)

 

Ble en "stille uke" for meg dette. Jogget og gikk tur på onsdag, og gikk 1 times tur i går, men har ikke trent noe mer enn det, og maten har vært så som så. Men nå prøver jeg å ta tak igjen (IGJEN!!) hehe, og prøver å redigere treningsplanen min, fant ut at den ble for ambisiøs og da blir det jo bare demotiverende når jeg aldri greier den! Derfor skal jeg nå senke kravene noe så kanskje det blir litt lettere. Skal finne ut en realistisk plan når jeg kommer hjem senere og skrive den ned. Vil være klar før uka starter slik at det blir lettere å komme i gang. Hadde egentlig tenkt å begynne i morgen, men så ser jeg at det går en time med pump nå kl 18 på 3t, og begynte å leke med tanken på å dra på den. pluss varme opp en halv time/20 minutter før på skimaskin..hmm..får se om jeg greier å dra den late rumpa mi avgårde!

 

Høres knall ut med den ferien dere har bestemt dere for da! Vi skal jo til syden 2. juli, men nå er det snakk om kanskje en liten festivaltur også rundt 20. juni, hvis vi får råd. Med en vennegjeng, og jeg vil jo gjerne se smashing ut da :D

 

Så får prøve å komme tilbake til gamle vaner. Har sendt mailer til den klubben jeg er medlem av i dag også for å få hjelp til motivasjon og å sette opp ny treningsplan, så får antagelig svar fra dem i morgen, får bruke dem for hva de er verdt nå!

 

Ja da skal jeg gå å kle på meg treningsklærne og sykle avgårde tenker jeg, håper jeg greier det! Skal forresten på jobbintervju på torsdag :)

 

Håper du har hatt en fin helg! Klemklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, jeg greide det! 16 minutter oppvarming på skimaskin og 1 time pump! Ble skikkelig sliten, var god trening :D Da føler jeg at jeg er i gang igjen :) Skal prøve å bli mer aktiv her inne igjen. Nå skal jeg skrive ny treningsplan, skriver den sikkert her senere :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg begynner også på ny i morgen... har vist vært litt lat den uka her jeg og.

Så i morgen kl 10.00 skal jeg på svømming uansett vær eller vilje! JEG SKAL!

 

Har gått lang tur i dag, ca 3 timer og er blitt litt rød på armene, sola tar nå..

 

Bra å gjøre om trenings planen innimellom når man ser det blir for mye, det har jeg og gjort.

 

Skriver mer i morgen!!

 

Lykke til på torsdag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres heerlig ut å svømme da! Håper du kommer deg i vei :)

 

Jeg er sykt sliten nå, etter trening så har jeg pakket i 4 timer ca..vi flytter til helga så jeg begynner å kjenne småpanikken, hehe, men nå har jeg pakket ned så og si hele kjøkken og stue og en god del i gangen, så føler vi har litt mer kontroll nå!

 

I morgen skal jeg på pulsstep eller step&pump B75 :)

 

Såh, da var det å skrive ny treningsplan da, skal vi se.. skal prøve dette de neste to ukene og se hvordan det går, og evt redigere litt underveis! :

 

Mandag: Step&pump C75

Tirsdag: Skimaskin + styrkeprogram 2

Onsdag: Fri

Torsdag: Pump 60 + oppvarming

Fredag: Pulsstep + pilates

Lørdag: Fri (Flytting :D)

Søndag: Fri (Vasking av leilighet.. )

 

Mandag: Pulsstep

Tirsdag: Oppvarming + styrkeprogram 1

Onsdag: Afro B45

Torsdag: Fri

Fredag: Oppvarming + styrkeprogram 2 / eller pulsstep

Lørdag: Functional moves

Søndag: Fri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Har ikke vært på svømming =(

men om jeg ser det ikke er stapp fult når jeg går forbi der etterpå må jeg gå,

jeg har også gått opp 1 kg siden sist uke, 66,5 nå. =(

 

men jeg skal ha 30 klistremerker til 11.7, for da får jeg nye sko og har jeg 29 klistremerker, vel da ryker skoene.....

 

det ser ut som en overkommelig plan du har satt opp, vi krysser fingrene for den!

spennende med flytting da... selv om det om oftest er ordentlig slit mens det står på..

 

nei, vet du hva, nå har jeg bestemt meg, ikke noe mer latskap. jeg går først tur med hunden så er det svømming neste! det må jo gå!

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har svømt!! Selv om det bare ble 16 minutter.. men jeg ble så sliten!!!

Men, nå har jeg prøvd det og jeg syntes det var bra så da er det lettere på torsdag eller neste gang!

 

Fornøyd nå!!

 

Og hvordan går det med deg og ny start?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Der tok du deg selv skikkelig i nakken, hehe, akkurat som meg i går, ble så lei av å være misfornøyd å klage at jeg bare: nei nå drar jeg! :)

 

Vekten stabiliserer seg nok, er ofte litt mer rett etter helg, iallefall er jeg det.

 

Jeg sitter i treningsklærne og skal dra nå om 7 minutter! Skal på step&pump men tenkte bare å dra på step-delen ettersom jeg er råstøl siden i går, og jeg har planlagt styrke i morgen også, ikke vits å overdrive heller :D

 

Så er det hjem og pakke ferdig boden etterpå, skal bli godt å få det unnagjort!

 

Ny start - i rute! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så flinke vi er!!

Begge har virkelig skjerpet seg, og det er bra, nå må det bare fortsette..

 

God trening=) Og lykke til med å pakke ut av boden! Jeg skal ned i boden å finne frem litt sommerklær og sko, det er også et prosjekt i seg selv, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 50 minutt StepB på meg da, ble skikkelig sliten - godt :D Enda ikke kommet oss i boden, men skal gå nå, måtte bare ha middag først.

 

Ja de bodene er alltid så rotete, hehe, men tenkte å prøve DENNE gangen å få ryddet og ha et system dit vi flytter, derfor vi nå går gjennom alt og kaster mye og skal gi bort masse klær i sånne containere og slikt, godt å bli kvitt gammelt skrot! Målet mitt er å kjøpe egne beholdere (ikea) for vinterklær, sommerklær, skiutstyr, osv osv :)

 

Fikk forresten svar fra klubben allerede i dag, og jeg har fått tips om å skrive timeplan for to uker fram i tid (fordi jeg alltid er flink annenhver uke, hehe) så kanskje jeg kommer ut av den dårlige sirkelen nå. Har allerede skrevet ned all treningen, og skal i kveld skrive ned matplan også for de to ukene. Delmålet mitt denne gangen er frisørtime! Det trengs! hehe. Inni denne planen er det også bare utskeielsesdag på lørdagene. Er motivert for å greie det!!

 

Ja godt at vi begge er over på den positive siden igjen! Måtte det bare holde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ja nå skal det holde!!!

 

Det hørtes smart ut med forskjellige beholdere for vinter/sommer osv... jeg har alt i søppelsekker og bagger, så ikke mye system nei! Hehe

Men fant resten av sommerklærne i dag da - BAKERST i borden, =)

 

Nå holder jeg på å steke kalkunbryst og skal ha bulgur salat ved siden av, med tomater, løk, paprika og agurk. Og en "tæsj" med mager kesam til!

 

Det ble jo bare 16 minutter trening på meg i dag, ikke noe som gir så mye resultat, MEN jeg tenker jeg kom i alle fall i gang!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alle monner drar, og det viktigste er jo at du fikk kommet i gang igjen, har du planer for morgendagen da? Skal egentrening styrke jeg, + oppvarming, blir den siste treningsdagen før fri onsdag så tror jeg skal greie det når jeg vet at jeg får fridag etterpå :)

 

Ja søppelsekker og esker i vår bod også, det systemet tenker jeg å innføre når vi har flyttet, hehe, en ny start i ny leilighet! Men du aner ikke hvor mye vi fikk kastet! Skikkelig effektiv og nådeløs rydding av oss begge to! Nå er det bare under en tredjedel av boden som er i bruk!! hehe, såå deilig å være ferdig med det, nå er det bare å flytte det rett over i neste bod. Og utrolig mye klær som ble kastet og som skal gis bort. Hadde du bodd nærmere skulle du fått det så kunne du sikkert sydd nye klær av det :D Mye som er så og si ubrukt vettu! Men gir det til veldedighet i u-land nå da.

 

Da skal jeg slappe av resten av kvelden, evt pakke litt/ vaske hvis energien kommer over meg. Kos deg med maten, hørtes godt ut! Snakkes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Planen for i morgen er å løpe en times tid med intervaller inni økten..=)

 

Bra at dere fikk ryddet opp, jeg og hadde litt nådeløs rydding av klær en tid tilbake, som jeg skal gi til fretex, men tror du ikke posene ble tatt ned i boden for jeg fikk ikke kastet de den dagen.. hehe.. jaja, jeg får gjøre det en dag i sommer, må det!

 

jeg skal også ha fridag på onsdag faktisk! skal bort hele dagen så rekker ikke noe trening.

 

nå striregner det ute, tenkte kanskje å gå ut en tur men tror jeg drøyer til i morgen, spådt pent vær igjen da..=)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg flink altså! Sto opp kl 7 og syklet på trening når det åpnet kl 8. Ble 10 minutter oppvarming på skimaskin, og 45 minutter egentrening styrke. Det programmet jeg har fått er virkelig bra! Halve kroppen i dag, og så tar jeg halve kroppen igjen en annen dag, har fått to styrkeprogram.

 

Det verket i hele kroppen da jeg våknet i morgest, så jeg var ikke sikker på at jeg skulle dra, men er så fornøyd nå! Deilig å være ferdig så tidlig på dagen, og nå er det fri til torsdag :)

 

Nå spiser jeg mat og etterpå skal jeg pakke og vaske her, en liten tur til byen blir det også. Håper du får en fin dag!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så bra Smint!! Du er virkelig i gang!

 

Jeg skal ut å løpe litt senere i dag, blir bra!

 

Ellers har jeg gått en times tur, i rolig tempo, men har nå rørt på meg=)

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Løpt en time!!! 2,5 tp!!

Var så daff før i dag, men så sa jeg til meg selv at skal du ha sko? vel, da må du trene! Og jeg trente!

 

Men jeg synes jeg er i dårlig form fortiden.. det irriterer meg, betyr jo bare at jeg må fortsette å trene=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi en time løping er jo kjempebra! all creds til deg :)

 

Jeg har ikke fått gjort noenting i dag! hehe, etter treningen i dag og en tur til byen så har jeg sittet plantet i sofaen og føler meg kjempetung og sliten i kroppen! Håper energien stiger til kvelden, bør absolutt få pakket litt i dag og.

 

Når skal du kjøpe sko? Når er målet? Frisørtimen min skal være etter denne og neste uke, må alltid ta to uker jeg, slik at jeg kan se målet nærme seg. Nytter ikke når det er for lenge til. Får du sko bare hvis du greier mål med trening eller mat også? For meg er treningen viktigst, men vil jo prøve å greie å holde meg sunn også (..........spiste litt sjokolade idag.........) men er ikke så streng på det enda i forhold til mål.. burde vel være det men! Blir bedre når vi får bedre råd igjen, da er det lettere å være sunn, (ikke at det er noen unnskyldning for å kjøpe sjokolade..hehe.. )

 

Jaja, da skal jeg daffe litt til på sofaen..og håpe jeg ikke gror fast her. TRØTT!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Mitt mål er på 7 uker, da reiser vi til England så jeg får kjøpe meg sko der!

For meg er det overkommelig, men skjønner godt at det kan være greit med kortere mål også!

Og det gjelder både mat og trening, men jeg spiser ingenting usunt lenger bortsett fra på 17.mai også skal jeg i dåp 13.juni så da blir det et kakestykke eller to, men utenom det, ingenting...=)

 

hehe, jeg sovna også på soffan i dag var så sliten... men nå kommer svigermor om litt så vi har hatt litt sjokkrydding, hehe! og da våkner man!

 

Så du får sjokkpakke litt!

 

Uansett, det er bra vi har trent i dag! I morgen er det fri!!

 

god pakking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Hvordan har dagen din vært, smint?

Jeg har vært med ei venninne på cafe og litt forskjellig...

 

Vurderer litt å trene nå, men jeg har egentlig fri dag, så må vurdere, har gått mye i dag da!

 

 

LYKKE TIL på jobbintervju i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har hatt fridag jeg, og det var deilig og trengtes, var supersliten da jeg våknet i morges også, og greide ikke gjøre noe i går. Men nå mot ettermiddag/kveld har vi pakket masse og i tillegg fått begynt å vaske. Merker jeg har mye mer energi på kveldstid! Deilig å føle at vi begynner å nærme oss slutten på pakkingen!

 

Takk for lykkeønskningen! Vet enda ikke når jeg skal møte i morgen, så må stå opp tidlig i tilfelle det blir tidlig på dagen, de skulle ringe meg i morgen da. Ellers er planen pump60 kl 19, så håper intervjuet blir tidligere så jeg får dratt på treningen, hvis ikke må jeg finne en annen time å dra på.

 

Ellers har jeg levd på knekkebrød med leverpostei i dag..kanskje ikke det sunneste, men men. Frokost er som alltid 4-korn med melk og rosiner da, så er litt variasjon :)

 

Ha en fin natt, vi snakkes sikkert i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...