Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Ok intervju 12.15 iiih! :) Frokost nå, knekkebrød med leverpostei og oboy.. er oboy veldig usunt tro? hehe, måtte bare ha noe "kos" nå når jeg skal på intervju og er litt nervøs, :)

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

Tvi Tvi for deg!!

O boy er vel ikke akkurat sunnhet i seg selv nei, men et glass før et jobb intervju må jo være lov =)

 

 

Jeg har ingen stor planer for dagen, skal løpe en tur også skal jeg poste noen brev. Ellers lage en sunn middag!

 

Var 66 på vekta i dag!!! Ned 500 g fra mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hvordan gikk intervjuet???

 

Jeg har trent nå, ble en halvtimes løping, ble bare så sliten... men jeg hadde på de vektene på armene i dag for første gang og det var faktisk litt tungt og det er jo varmt, så kan være det spilte litt inn. pluss at jeg er ikke i så god form som jeg ofte har vært.

 

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært :) Hatt null energi i dag også jeg..skjønner ikke hva det er med meg for tiden, men droppet treningen, tenkte at jeg drar i morgen i stedet så blir det likevel 3 ganger denne uka, og det passer vel godt med at jeg ikke skal overdrive.. dessuten skal vi jo flytte og det blir vel trening med alle disse eskene og møblene!!

 

Intervjuet ja..uff vil egentlig ikke snakke om det, hehe, gikk jo bra altså, men er ikke noen fast stilling slik jeg trodde..så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er SÅÅÅÅ lei av å være arbeidsledig :/

 

Men i morgen må jeg greie pulsstep! Maten har ikke vært det beste i dag heller..uff, men håper og tror alt blir bedre når vi har flyttet, akkurat nå står all maten på kjøkkenbenken og alt er bare rot her, så orker liksom ikke kjøpe og ordne skikkelig middag!

 

Grattis med nedgang :) snakkes i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag var jeg plutselig 66,9 kg...

jeg blir så frustrert!! Det er jo alltid vann inni bildet, men allikevel så er det SÅ kjipt å se de tallene...

 

bra det gikk bra med intervjuet, men kjipt det bare var deltids... skjønner du blir lei av å gå arbeidsløs...

 

Flytting er trening ja, det skal være sikkert.. hehe, man blir i alle fall sliten...! Blir bra med egen og ny leilighet, du kan jo for eksempel tenke at i den nye leiligheten skal jeg være flinkere med sunn mat osv... bare en tanke...=)

 

jeg skal trene i dag og i morgen, vi har jo ett års bryllupsdag på søndag... det har gått så fort!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nettopp det jeg tenker! At det blir en "ny start" i ny leilighet, og så hjelper det jo at jeg faktisk kan se 3T fra der jeg bor, blir digg å ha treningen så nærme! Gir kanskje også evig dårlig samvittighet men, hehe. Har avlyst alt som heter trening i dag også, litt kjipt, men skal vie dagen til pakking og vasking og orker ikke bruke opp energien min på trening da, deilig hvis jeg heller får gjort en MASSE her hjemme! I morgen braker det løs :)

 

Var 56,0 på vekta i dag..men har ligget rundt 56,4 i det siste..med andre ord - opp! Men men..synd jeg har stabilisert meg her da..vil jo gjerne ned igjen! 1 måned til syden nå, burde greie å i det miste komme meg til 54? JA! Fra og med neste uke blir det hardkjør, hele juni skal være flinkmåneden min :) JA tiden går sykt fort altså! Blir koselig da, skal dere feire?

 

Snakkes senere, ikke sikkert jeg kommer så mye innom i løpet av helgen, men fra mandag er det hardkjør :) Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg tok også tatt fri fra treningen i dag, var så sliten. så MÅ trene i morgen og søndag, men det går fint!

Greit å prioritere pakkingen, ja... blir godt når dere er ferdige sikkert!

 

Vi skal vel ut å spise tenker jeg på søndag, ellers ikke noe spesielt, han sitter egentlig med eksamen i helgen..

 

Ja jeg og planlegger å være knallflink i hele juni (-1 uke) Skal til broren min har en niese og nevø der så blir nok en del bevegelse allikevel!

 

du får prøve på 54 så skal jeg se om jeg når 64 eller lavere!

 

nå skal jeg stæsje meg opp litt, skal ut på pub(!!!!!) bare for å skravle litt, hehe...

med mann og svigermor! men jeg bruker en hver sjangse til å pynte meg, skulle egntlig vært modell, alltid vært drømmen, men jeg er lav og feit... så da får jeg være det på hobbybasis! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

I kveld skal vi ha taco, jeg begynte så vidt å regne på det men tenkte, søren heller jeg spiser og koser meg, det er ikke ofte jeg "skeier ut" så må jo gå ann å kose seg litt?!

 

Om jeg trener nå så har jeg jo i alle fall god grunn til å kose meg i kveld!

 

Håper flyttingen går fint..=)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Nå, har dere kommet dere vel inn i leiligheten?

 

Vi har hatt en fin dag, kost oss med sushi og litt forskjellig andre retter=)

 

Har ikke trent i dag, så må ta det igjen i kommende uke, men det går greit!

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Har løpt/jogget i 25 minutter i dag, ikke veldig lenge, men ble sliten i oppoverbakkene.... det er steikende sol og 20 grader=) så litt varmt å løpe, tenker kanskje å trene litt i kveld og, får se..

 

skal i alle fall være mer ute i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ser du holder deg gående, det er bra! :) Har vært så travelt her så har knapt hatt tid til å slå på pcn. Men nyhet nyhet: flytting er en bra slankekur! hehe. I dag var jeg 55,4 kg :( Som resultat av hardt arbeid/mye tung bæring og det at vi har hatt det så travelt at vi har glemt/ikke hatt tid til å spise så mye, hehe.

 

Jeg er så stolt av meg selv! Fordi jeg og kjæresten flyttet alt helt alene, og du kan jo tenke deg hvor mye vi bar da! Og at vi til og med bar vaskemaskin og skikkelig tunge møbler, trodde faktisk ikke jeg var så sterkt, hehe. Og i går kjøpte vi kjøleskap, ikke akkurat lett det heller..så har blitt litt styrketrening kan man si :) Får se når det blir trening igjen på meg, har fortsatt så mye å pakke ut her hjemme - deilig når det etterhvert begynner å bli litt hjemmekoselig her, og så har vi kjøpt kjøkkenbord!! og DET gleder jeg meg så til å begynne å bruke, ikke mere sitte i stuen å se på tv mens vi spiser, men faktisk kunne dekke på og kose oss med maten i ro og fred på kjøkkenet mens vi sitter skikkelig og ikke halvt bøyd over et lavt stuebord! jejj! Så i dag skal jeg lage den første middagen der vi skal spise i kjøkkenet og det blir svinekoteletter, store hvite bønner, brokkoli og brun saus. Til dessert blir det jordbær med melk!

 

Skal komme innom når jeg har tid igjen, fortsett den gode trenden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Høres bra ut at dere har tatt alle tunge løft selv, skjønner det vises på vekta!! Og deilig med kjøkkenbord...=) Vi sitter på sturebordet, hehe, ikke alltid like behagelig, nei!

 

jaja, er nå 66,5 kg fortsatt.... kroppen min er ordentlig vrang!

må trene i dag, men tror jeg skal drøye det litt mot ettermiddag/kveld

 

ha en strålende dag, kos deg videre med utpakking og slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I da har jeg bare spist og ikke trent!!

Har mistet alt av motivasjon.... den må komme tilbake, blir bare så lei når jeg spiser mer enn nødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Jeg har ikke trent i dag, men jeg har gått mye! Og spist bra og vekten var tilbake på 65,9 i dag.. så til tross for utskeielser har jeg ikke gått opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, herregud jeg er dårlig på å være her for tiden, men har det så travelt med all utpakking osv. Trener gjør jeg heller ikke :( Men tenker meg på Step&pump i morgentidlig, håper jeg greier det så jeg kommer i gang igjen! Spiser tålelig bra egentlig, men trenger å få trent igjen!

 

Nå snur vi om ikke sant? Fra i morgen! Skal huske å komme innom en tur her da :) Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i treningsklærne nå og skal dra avgårde om to minutter!! Kjenner jeg har svært lite lyst.. sånn er det alltid når det er en stund siden sist..håper det blir bra likevel.. (skal nevnes at jeg fikk mensen i dag..det påvirker vel formen litt det også) Ha en fin dag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trent! 75 minutter step og pump pluss litt ekstra utfall! Nå spiser jeg eggerøre og cottage cheese :( Deilig at jeg har trent selv om jeg ikke føler den store gleden, hehe, men skal prøve å dra i morgen også :) Håper du også kommer deg ut i dag?

 

Ellers skal jeg pakke ut på badet i dag pluss at vi skal på ikea, så dagen går da :)

 

Ja og så vaske kjøleskap..og klær.. hehe..er alltid noe! Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Flink du er smint!!

Jeg har ikke trent i dag, fikk besøk av ei venninne så vi gikk en del i byen så jeg har gått mye!

Men spist litt mye + wiener pølser til middag -> ikke sunt!

 

Men, må prøve å snu det i morgen! må det!!

 

fikk dere shoppet masse på IKEA? Alltid like gøy å gå der når man flytter!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er en av de få som ikke liker å gå på ikea :( hehe, blir bare sur og lei :) Men i dag hadde vi det ganske klart og greide å komme oss ut relativt kjapt! Og uten skilsmisse!! hehe! Fikk kjøpt en god del ja, blant annet sminkebord, to bokhyller, helfigurspeil, og en del småtterier :) OG så kjøpte vi TV!! Ikke på ikea da, hehe, men ny flatskjerm tv, 46" ...Kjæresten som bestemte den selvfølgelig..synes den ble VEL stor jeg da, men må vel bare la han ha den når jeg fikk bestemme kjøkkenbord, haha! Så nå er det nytt og fint her må du tro.

 

Nå har vi skrudd å skrudd å skrudd! Jobbet hele dagen i dag også, er sliiiiten nå! Får besøk i morgen kveld så hadde lyst å få det meste i orden til da, men får neppe gjort alt, men ser iallefall bedre ut her :)

 

Tenkte å trene i morgen også, men får se om jeg heller blir hjemme og rydder, får se ! Håper du kommer deg i vei i morgen, blir antagelig pølse her i morgen, pølse og pils. Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Vel du og mannen min er i samme båt, han hater ikea... hehe!

Høres ut som dere fant mye fint.. og sminkebord, misunnelig......=)

Stor tv er kult=)

 

Ellers så er jeg oppe å vasker klær nå..=)

Har spist litt mango her på morgenkvisten..

 

Nå har jeg kastet alt av treningsplaner og sånt, jeg blir jo bare stressa når jeg ikke klarer målene jeg setter opp, så nå skal jeg kjøpe meg sko i England uansett, bare fordi jeg fortjener det, har ikke shoppet siden ja... husker ikke februar/mars fordi jeg har spart til ferien, så london=shopping!

 

Men jeg skal jo ikke slutte å trene osv... men, bare ikke ha sånne "tunge" planer hengende over meg

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg trent! Pulsstep! Utrolig tungt i dag, hehe, er alltid det på fredager! Men nå føler jeg meg flink - og at jeg ikke har "falt av" likevel, for trener jeg søndag også nå så ble det jo 3 ganger denne uka likevel :)

 

Ja mannfolk flest liker vel kanskje ikke ikea :( Tror jeg har fått litt av det samme genet, hehe. Sminkebord ja! Det og speil hadde jeg ønsket meg såå lenge så hadde bestem å bruke av depositumet for å kjøpe blant annet det. Skrudde det sammen i går (tok mange tiimer..) og nå står det så fint på soverommet :) Og vet du, noe av motivasjonen for å trene i dag var at jeg plutselig syntes jeg kunne se litt resultater på kroppen! Ja faktisk! Hehe kanskje innbildning, eller kanskje jeg alltid har sett sånn ut, men nå når jeg har speil så kan jeg endelig se hele meg, hehe. Synes faktisk jeg ser litt magemuskler og er relativt fornøyd med hele overkroppen! Er lårene som er "problemområdene" liksom, vet ikke om det er best med styrke eller kondis (kanskje en kombinasjon) for å virkelig ta has på dem? Vet du?? Tenker ikke punktslanking altså..men må jo gå an å få mindre lår også!

 

Måtte le litt når jeg leste at du skal kjøpe deg joggesko uansett for jeg har jo helt glemt å si at jeg var hos frisøren på tirsdag, hehe, 1 uke før delmålet mitt, men jeg klipte 10 cm!!! Så det trengtes virkelig og nå er håret så sunt og fint! Enig med deg, vi trenger og fortjener oppmuntring og belønning for vi er jo faktisk flinke selv om vi ikke alltid følger planene til punkt og prikke, er nok lurt av deg å ikke fokusere så mye på dem hvis du føler det blir demotiverende, det er jo helt motsatt av det det burde være. Så tren og kos deg når du kan og kjøp deg sko, du skal se at du får masse lyst å bruke dem når de er nye! Å shopping i London! Åh! misunnelig jeg også!! Kos deg så masse der da, høres digg ut! Aldri vært der jeg. Vet jeg har spurt før men når var det dere reiste igjen? 2. juli drar vi, så er bare vel 4 uker til nå - jippi! Har kjøpt ny bikini allerede..hehe.

 

Og du, herregud så godt det er med ristet brød! hehe, brødristeren har fått plass på kjøkkenbenken nå og det var utrolig godt med ost på. Deilig med forandring altså, har en tendens til å spise det samme hele tiden. Mango hørtes veldig godt ut, er glad i det jeg når den er helt rett liksom. Kjøpte for en stund siden og den var enda ikke helt "ferdig" (hehe hva heter det? MODNET ja;) ) og da er det ikke noe godt.

 

Oi så langt dette innlegget ble, jeg er vel skravlesjuk og glad nå når det er fredag ser du! Ha en kjempefin helg, har du noen planer?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...