Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

Jeg fortsetter å si at du er flink jeg!!

Jeg har ikke trent, men har gått en lang tur i det deilige været!! Cirka en og en halv time, det var deilig... og jeg begynner å få noen små skiller her og der, har skille fra toppen jeg hadde på meg i går når jeg var ute å gikk! Wee!!

Lår, ja.... er ikke sikker på hva som er best, men løping burde vel være bra? gir i alle fall "slankere" muskler enn f eks sykkling... kan være jeg ikke har rett altså...

men som du selv sier, ikke lett å punktslanke... man må bare ta det slik man får det! Så bra at du ser litt muskler i speilet..=) jeg og har ørlite markert mage, men det er mye elskovstak der og, men helt øverst på magen...later ihvertfall som det, hehe

 

men jeg burde blir flinkere å trene fast på wii'en med rockering, for etter noen økter med det ser jeg faktisk forskjell, så om jeg hadde fortsatt hele tiden kunne det blitt riktig så bra!

Jeg går på spanskkurs på fredager, så har vært på det i dag. Er ikke så flink, men prøver å lære noe, ellers har jeg gått mye ute, når det er så pent er det kjedelig å sitte inne hele tiden.

12.juli er det ferie for oss! da bærer det av gårde.. så skal vi til Spania og Andorra senere i sommer! blir deilig. Jeg synes det er så godt med sol og varme nå, så jeg prøver å glede meg over hver dag, istedet for å bare telle ned til ferie for da er sommeren over før man får snudd på hodet.

Skal kjøpe meg flere sko tenker jeg=) et par sånne søte små nike joggesko og et par eller to pumps med høye heler, jeg elsker det!!

 

deilig å være hos frisør, man føler seg så tatt vare på når noen "duller" med håret..

 

nei, det er ikke bra når planene tar overhånd, men jeg vil jo fortsatt bli mindre, så jeg må stå på, men kanskje lage mål dag for dag om å spise riktig og bevege seg etter formen den dagen.

 

vel, nå har jeg og skrevet langt, ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Hei håper du koser deg på tur! :D

 

Vært på trening jeg, 20 min oppvarming skimaskin og så 40 min pump!

 

I går gikk vi 1 time tur :) Så er fornøyd med uka som begynte så dårlig.

 

Gøy med skille ja! hehe, har fått et kjempelite et jeg også, prøver å legge meg ut i sola så raskt jeg ser den, men er overskyet her i dag igjen, hvor blir det av sommeren da? Ikke her iallefall..rundt 12 grader og skyer, ikke mye kos! Er sykt bleik også, så trenger litt grunnlag før syden.

 

Ja rockering har jeg også troen på, skal kjøpe meg sånn med vekter i jeg, men har bare ikke fått råd til det enda, hørt om mange som har fått supre og raske resultater med det - og så er det jo gøy!

 

I morges bakte jeg rundstykker og nå skal jeg lage hjemmelaget tomatsuppe! Det er så NAM! Snakkes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Håper du har hatt en fin helg?

 

I dag har jeg hatt oppfølgingssamtale med en av veilederne i den klubben, så nå er jeg veldig motivert igjen. Har til og med lagd kostholdsplan for uka, deilig å slippe å tenke mer på hva jeg skal spise! Har lagd den med faste middager, middagsrester, salat evt knekkebrød til lunsj, og variert med havregrøt, knekkebrød og frokostblanding til frokost, frukt/grønnsak/yoghurt til mellomMåltid, og supper/omeletter/knekkebrød til kvelds,

 

Med å bare ha middagen helt fast bestemt, mens det andre er litt å velge i, gjør at jeg tror det blir lettere enn å ha en helt bombastisk fast plan. Vet jo at noen morgener har jeg lyst på havregrøt, mens andre kan jeg overhode ikke tenke meg det! Derfor er det greit med valgmulighet så jeg tror dette kan bli bra.

 

Middagen i dag ble fullkornpasta, tomatsaus, kjøttboller lagd av svinekjøttdeig og salat. Ble kjempegodt!

 

I kveld er planen å komme seg på step&pump C75, så håper jeg greier det, de siste mandagene har jeg skippet den timen fordi det er "så sent" og jeg er "så trøtt" eller jeg har tatt timen som går 17.35 i stedet (pulsstep), men skal virkelig prøve å komme meg i vei i kveld!

 

Vurderte å veie meg i dag, men ettersom jeg fortsatt har mens så drøyer jeg det litt til..

 

Så jeg har godt mot med både treningsplan og kostholdsplan her! Håper alt er bra med deg? Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Jeg har hatt en fin helg! Nå er jeg hos broren min og min svigerinne, nevø, niese! Koser meg!!

Blir ikke noe spesielt med trening denne uken, men får løpt og bært mye barn så blir jo litt aktivitet det og!

 

Så bra det opplegget ditt virker! Stå på og tren masse!

 

Jeg kommer innom her selv om jeg er borte..

 

Neste uke skal jeg være flink å komme igang med litt mer regelmessig trening, da er det bare 4 uker igjen til første ferie!!

 

ha en fin kveld!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dratt på den treninga, og er stolt for det var så vidt jeg ikke ble hjemme :D hehe, tungt å trene så sent på en mandag, irriterende at det er akkurat da en av de morsomste timene går, ellers kunne jeg tatt en tidligere time når jeg har mer energi, men men, fikk trent den i dag ialllefall, kan jo prøve å være med på den annenhver uke iallefall :) Kjente litt vondt i kneet igjen da..ikke bra..lurer på å bestille legetime og høre hva hun har å si, blir liksom aldri helt bra igjen!

 

Å leke med unger er nok trening i seg selv ja, hehe, morsomt! Er bare 3 uker og 3 dager til min ferie nå!! gulp! Hehe, får bli 3 harde treningsuker, vil så gjerne se resultater!!

 

Ha en fin kveld du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! I dag skal jeg på functional moves HVIS det blir ledig time..har vært fullt i en uke, men i blant er det noen som booker seg av like før så jeg krysser fingrene! Hvis ikke blir det treningsfri i dag og Afro i morgen i stedet :D Forresten, i går på 3T så sa de at neste uke skal alle de som pleier å dra på den timen jeg var på ut å spise pizza som en slags sommeravslutning! Morsomt! Får se om jeg slenger meg med, men kjenner jo egentlig ingen der, så kan jo bli litt rart, hehe.

 

Har du prøvd den Laks på boks (lik boks som makrell i tomat) ? Fant en oppskrift på salat med sånn laks i, tenkte kanskje å prøve det i dag, hørtes så godt ut, men er litt skeptisk på fisk i boks, hehe, unntatt makrell da, det er jo godt. Får se om jeg gir det en sjanse! Ellers skal jeg å kjøpe mer hvit te i dag, hekta igjen, og tror det hjelper meg med vekta det også.

 

Håper du har en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ble det:

 

salat med laks

 

Kinakål

hjertesalat

agurk

cherrytomater

mais

fullkornpasta

Laks på boks (sånn makrell i tomat type)

Ristet rugbrød

 

ble godt! og jeg føler meg supersunn nå! Hehe, har kjøpt biola naturell i dag også for det er på kostholdsplanen min, men jeg var litt skeptisk til det i utgangspunktet, naturell liksom - er det noe godt da, men det var ikke så verst, tok et glass etter middagen og følte meg om mulig - ENDA sunnere :D

 

Føler jeg har taket på kostholdet nå! jadajada, det er bare dag 2 av uka, hehe, men må skryte av meg selv likevel ettersom jeg pleier å være så dårlig på det. Har kjøpt inn til hjemmelaget blomkålsuppe i morgen. Så på siden her en oppskrift med røykalaks i, så tror jeg skal prøve den - hørtes godt ut, blir skikkelig fiskeuke dette, skal ha fiskekaker på torsdag :)

 

Sitter å venter nå og er spent på om det blir en ledig plass på func moves..håperhåper..hvis det blir så er det antagelig kvar på fem noen logger seg av for det er siste frist, åå har så lyst å dra på den timen så er irriterende hvis det ikke blir noe ledig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en ledig :D Aldri vært så glad for å kunne dra på trening før, hehe. Føles deilig! Føler meg generelt i veldig god form for tiden! Herlig å være inne i en sånn treningsperiode og samtidig greie å spise sunt!

 

Håper alt er bra med deg også! :) Nå blir det treningsfri i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Så bra at du fikk gått på den timen! Du er veldig flink om dagen, og ja selv om det bare er gått 2 dager skal du skryte av deg selv!

Jeg har bakt muffins i dag, men spiste ikke av de, etterpå stod det wiener brød på bordet, kom en gjest og jeg tok en banan i stedet... så føler jeg og har taket på det sunne.

 

niesen min veier rundt 6 -7 kg og det merkes når jeg går rundt å bærer på henne..

 

mamma har snakket om slik laks på boks tror jeg, bra den var god. Kanskje jeg og skal teste den engang.

 

føler meg litt "mislykket" jeg startet jo i så god tro 1.mars om at jeg skulle klare å gå ned en del til ferien, men jeg veier nøyaktig det samme nå som da, det er slik det alltid er, jeg setter mål og har mål om å bli slank igjen, men jeg klarer det aldri..=(

enda jeg så gjerne vil klare det.

 

Ha en god kveld!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Hvordan går det her?

Jeg har lekt og gått ganske masse i dag..=)

 

Nå er jeg sliten og trøtt og skal snart sove.. neste uke når jeg er hjemme igjen skal jeg hjelpe noen med å plukke stein av alle ting... de skal lage plen og da trengs det, men jeg ser på det som at det blir bra mosjon! hehe....

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, der var du igjen :) I dag har jeg hatt treningsfri men har gått 1 time tur da :) Fortsatt på den sunne linje her, har hatt blomkålsuppe med røkt laks til middag, kjempegodt!!

 

Føler litt det samme som deg, at jeg har jo faktisk vært her siden 2008 nå! hehe, det står iallefall på overskriften, men likevel har jeg ikke forandret meg stort..enn det! Slanket meg i 2 år jeg, hehe, herregud ikke vært så flink gitt!

 

Men men..føler meg bedre nå, og i dag var vekta 55,5 så har faktisk gått litt ned nå, kanskje jeg endelig har funnet løsningen? Altså..løsningen har jo hele tiden vært den samme..trene 3-4 ganger i uka, spise sunt og begrense godis i helgen, men kanskje jeg endelig greier det nå. Må bare ha troen, selv om det ikke har gått før :)

 

Målte meg i går, og er presis det samme som før..ikke mye motiverende. Noe må jeg gjøre feil? Eller..for å være helt ærlig med meg selv så har jo ikke kostholdet vært det beste, så hvis jeg er flink med det nå så får jeg heller ha litt tålmodighet, for resultatene kommer neppe over natten heller.

 

Ha en fin natt. Steinbæring hørtes tungt ut, men er nok bra trening ja, husk å løft med beina :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg barnevakt og det er såå koselig! :D Har trillet tur og nå sover han i vogna mens jeg spiser lunsj, salat med skinke og pasta, veldig godt! Er utrolig lurt å ha en skål salat stående i kjøleskapet så er det så enkelt å være sunn selv når jeg har det travelt, og den holder som regel i 3 dager, så da trenger jeg bare lage salat 2 ganger i uka, det går jo fint! :)

 

Middagen i dag blir fiskekaker (med 63 % fisk Rema), fullkornris, brokkoli og litt salat på siden :)

 

Maten har gått så utrolig bra denne uka, bare fordi det er planlagt og handlet! Og det er i grunn bare middagene jeg trenger å planlegge merker jeg, for det andre går av seg selv! Jeg er flink flink flink! Og hvis jeg rekker det skal jeg lage middagsplan for neste uke allerede nå hvis ikke lillegutt våkner da :)

 

Håper alt er bra med deg! I kveld blir det PUMP60 på meg! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Nå har jeg og vært på trilletur med vesle tulla på 2 måneder, det er knall sol og blå himmel! Nevøen min er med besteforeldrene sine i dag så har ikke løpt så mye, hehe!

Men jeg og føler maten går bra, jeg har takket nei til boller, kake og muffins.. og er ikke engang fristet....!

 

Du er jo knallflink også... fortsett slik!

Ja, jeg har jo igrunn holdt på å slanke meg de siste 4-5 årene, men jeg har jo veldig bra resultat de første årene, jeg var jo tross alt 84 kg en periode pga at jeg gikk opp 25 kg av medisiner, og nå er jeg 65-66 kg og vil ned til 50-55 kg

Så jeg skal ikke i det store å det hele klage, bare det siste året har jeg ikke sett noe resultat... jeg har stort sett ligget på 65 +/- 2 kg

Men, jeg gir ikke opp!

 

Ha en fin ettermiddag og kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da har du jo gjort en kjempejobb allerede! Bare kroppen som holder seg fast i trivselsvekt nå da sikkert, du skal se det løsner plutselig hvis du fortsetter å være flink! :) Og flink er du som greier å takke nei til så mye godt! Glad jeg bare er her hos meg selv jeg og ikke blir utsatt for fristelser i det minste, hehe. Men på søndag skal jeg i bursdag så da blir det vel et lite kakestykke, men det er i det minste helg da! :)

 

Har skrevet matplan for hele neste uke også - er i siget :D

 

Så koselig med en liten baby da! Han jeg passet blir året i august så litt større da, hehe, men superkos likevel! Han har akkurat begynt å reise seg og krabber rundt, og leiligheten vår er ikke akkurat barnesikret så jeg har nå løpt rundt her, hehe. Men det var bare kos da!

 

Nå skal vi til byen, håper jeg rekker treningen i kveld!! Ellers blir det strafferundt i helga, for 4 økter SKAL det bli denne uka!

 

Kos deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Kom du deg på trening i kveld?

Jeg har akkurat spist kveldsmat og har på følelsen at jeg kanskje har gått ned litt, ellers så er det bare at jeg tar feil, hehe!

Men, når jeg går på vekten på tirsdag får vi se.

 

Jeg begynner faktisk å bli litt brun... ikke dårlig i starten av juni.

 

Gleder meg til jeg kommer hjem og skal trene.. blir i alle fall steinplukking.

 

Det er morsomt med små barn/bebier, når vi skulle hente nevøen min i dag (2) så var han så opphengt i å få gaver, så jeg fikk pakke inn en hest i en liten duk nærmere 50 ganger for å gi til han.. men, nyter det mens jeg er her =)

 

Dere reiser vel snart på ferie? Blir herlig da... jeg gleder meg veldig til ferie! Er jo ferie nå, men har jo ikke mannen min med meg.. så da blir det ikke helt det samme..

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nei jeg rakk det ikke, var i byen å koste oss og kjørte rundt på motorsykkel :D Men i morgentidlig skal jeg på pulsstep igjen, så det er ikke krise, hehe, men skal prøve å komme meg i vei på søndag også som jeg tenkte!

 

Hehe morsomt med de små ungene ja..alt som er gøy kan gjøres om igjen og om igjen og de blir aldri lei :)

 

Så bra at du har blitt brun! Har fått farge jeg også, men så veldig mye er det ikke enda, men prøver å sette meg ute så fort jeg får sjansen! I kveld har jeg ENDELIG vokset leggene også så nå kan jeg gå i shorts/skjørt uten å føle meg som en mann, hihi, har bare vært så tiltak å gjøre det - godt det er gjort nå!

 

3 uker til vi reiser på ferie ja, går nok fortere enn vi tror! På mandag starter jeg i opplæring der jeg skal gå som praktikant en tid nå, blir spennende og skummelt! Håper jeg trives og finner ut at det er det jeg vil..blir en ledig stilling til høsten og er jeg riktig heldig kan det være at det hjelper at jeg får denne erfaringen selv om jeg ikke har rett utdannelse..så blir en spennende tid! Håper jeg greier å fortsette treningen like bra selv om jeg skal jobbe.

 

Hvor lenge har du ferie egentlig? Nå uten mannen og senere med ham? Er en del uker det da sikkert? Deilig da :)

 

Men nå må jeg finne senga, skal opp tidlig på trening! Nattinatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens trening unnagjort! Herlig! Og jeg kjente at det var godt jeg ikke trente i går for jeg var for en gangs skyld ikke helt død på fredagstrening slik jeg pleier, hehe. Satser på en styrkeøkt på søndag også hvis jeg rekker før bursdagsselskap. Nå har jeg spist skinkesalat til lunsj + biola og skal nå i gang med fredagsvask.. klær og hus! Håper å få det meste unnagjort på et par timer, da kommer sola rundt på vår altan og jeg vil ut å sole meg :D

 

Håper du har en kjempefin dag! Her skinner sola og det er knall. I kveld blir det pilsing på altan sammen med gode venner :) Klem!

 

(vekta hadde bikka litt opp i går, men nå var den på 55,5 igjen, puh..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

her har jeg lekt og løpt og litt av hvert i dag!

var 65,6 kg på vekten i dag tidlig og jeg mener denne vekten viser litt mer en wii'en hjemme=)

 

flink du var som trente i dag!! Og hørtes kos ut å kjøre motorsykkel... det er gøy!

 

Ja har en ferie nå alene,og med mannen i 2 uker ferie om 4 uker og 10 dager i august... blir herlig!

 

så fint at du har fått praktikant jobb, så får vi håpe du trives... alltid kjekt å få en lønning inn på kontoen...=)

 

nå er jeg sliten og trøtt, blir godt å komme hjem mandag, jeg er ikke vant med en beibi og en 2 åring så ofte, så blir sliten, hehe

 

natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag har det vært dåp til min søte niese, ble litt kake, men du og du jeg ble kvalm...hehe, blir lenge til neste kakestykke!

 

skriver mer når jeg kommer hjem i morgen!

 

håper det går bra med deg!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist kake jeg også i bursdag i går, spiste et stort kakestykke og et lite, ble helt mett! Hehe, men var godt da. Ellers må jeg si at kostholdet har vært veldig bra i helga, lite godteri, ingen sjokolade! Enn det! Men i dag er jeg godterisyk da :) Men skal ta meg litt solfrokost med melk på, er jo nesten godteri det!

 

Første jobbdag i dag, og det gikk veldig bra, men jeg er DØNN sliten nå! Utrolig mye å sette seg inn i og ta inn over seg, blir så sliten, så jeg er litt usikker på om jeg greier å trene i kveld..Sånn er det jo bare i en startfase i ny jobb. Men har spist kyllingsalat både til lunsj og middag i dag da, så har ganske god samvittighet. På fredag skal jeg på festival! Ble plutselig planlagt. Jentetur

 

Håper alt er bra med deg! :) Ble "bare" 3 treningsøkter forrige uke, men men, gikk TO turer (på 1 time hver) også, så har jo rørt meg nok :) Må greie 3 denne uka også, fredag reiser jeg på festival kjempetidlig så har bare mandag-torsdag å trene på, så burde kommet meg i vei i kveld..sukk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, har startet i ny jobb og derfor er jeg sykt sliten for tiden..og småsyk i dag :/ kjedelig! Derfor må jeg bare droppe trening tror jeg..skal prøve å få trent ons og tors i det minste da. Fredag reiser jeg på festival, men skal si meg fornøyd om jeg greier å trene to dager denne uka da..med mindre jeg slår til på søndag! Det ER jo faktisk en mulighet :)

 

Ellers er alt fint, stortrives i jobben! ;) Håper alt er bra med deg! Er litt sjeldnere her for tiden fordi det er så travelt, men kommer innom i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

I dag har jeg hatt en usunn dag, spist bare bensinstasjon mat og kjørt i 7 timer... tur/retur der jeg kommer fra, skulle hente hunden min da hun skal være her noen dager.

 

Skjønner du blir sliten, alltid mye å sette seg inn i med en ny jobb! Men kos deg på festival!

 

Jeg må komme igang igjen med trening og snart... og skal veie meg i morgen... men 3 12 uke til ferie. Jeg må nok bare godta at jeg ikke klarte å gå ned til denne ferien heller =(

 

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jaja, da var vekten 66,8 igjen,.........

 

Jeg blir så lei, jeg skulle bare ønske jeg var 58 da ville det hele vært bedre. Men jeg kommer meg ikke dit... nå har jeg holdt på i evigheter, men vekten står jo bare der.

 

Håper dagen din er bedre=) I morgen og torsdag skal jeg i alle fall på stein plukking.... så blir ute å røre meg begge dagene. Kanskje det hjelper på....

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...