Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

Da har jeg veid meg, 66,6 kg nøyaktig det samme som jeg veide 1. mars

 

Hvordan har det vært på festival?

 

I dag må jeg finne litt motivasjon til å trene...

Vet ikke hvor den har blitt av, men et sted må den vel være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

Takket være mannen min, han sa nå slutter du å klage på kroppen, kom deg ut å tren!!!! Og jeg har trent i 55 min og fått 2,5 tp. Og er sliten... men nå skal jeg fortsette!

 

Hvordan går det med deg og jobb og alt?

 

Vi skal ha fiskepinner til middag i dag.. kjører skikkelig budsjett middager mot ferien.. så får vi mer penger å kose oss med!

Jeg har bestemt meg for å være sunn i ferien og, vi kan jo kose oss da, men jeg skal prøve å ikke bare dytte i meg heller...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, så godt å høre at du har trent! :P Flink er du!

 

Har lyst å trene jeg også, men har blitt syk..eller er ikke sengeliggende, var på jobb i dag, men er kraftig forkjøla, så må nok bare vente litt..kjiiipt ettersom syden er om bare to uker!! Får prøve å være ekstra flink med maten..fra i morgen! Hehe..spiste nettopp en stygg Rema-pizza, blæh..den var ikke god, men jeg spiste hele..og det var vel rundt 800 kalorier..herregud..jaja..sånn kan det gå når man er sliten og syk og bare skal skyndte seg å handle noe lettvint, og kjæresten er borte så det er bare tiltak å lage middag til en!

 

Nå skal jeg på posten å hente en pakke, har fått bikini fra ellos :) Enda en bikini ja..hehe..tro om kroppen ser finere ut i denne? Hvorfor skjønner jeg aldri at det er ny kropp jeg trenger og ikke ny bikini :P

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Usj.. så kjipt å være forkjølet om sommeren, men du får ta det med ro så du blir frisk til ferien!

 

Jeg skal fortsette å trene nå, må være litt streng med meg selv. Har også blitt mye mer bevist på middagen, jeg spiser litt mindre porsjoner, jeg har pleid å spise like mye som mannen min, ikke at han lesser på altså, men han er jo mann og trenger mer en lille meg. Så nå er jeg mer bevist og stopper opp litt før han.

 

Nå skal jeg snart på sex and the city 2. Skal se den alene faktisk, alle venninnene mine har sett den.. men jeg liker faktisk å gå på kino alene.. litt rar! Og nei, jeg fikk ikke med meg mannen, hehe... han var ikke veldig gira og det skjønner jeg!

 

I morgen skal jeg og ei venninne på en liten roadtrip, bare i morgen da, men gøy å kjøre litt rundt!

 

Ny bikini er alltid kjekt, du blir nok fin skal du se!

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ble full retur på bikinien! Så ut som en bleie den trusa..var sånn med skjørt på, var faktisk helt tragisk! Heldigvis har jeg allerede et par bikinier som er ok, så sparer jeg litt penger på returen også :P

 

Jeg har også tendens til å i blant spise det samme som kjæresten min..f.eks så deler vi som regel alltid en grandiosa (det er jo egentlig ikke så mye da) og alt av kjøtt blir som regel delt på to, men føler liksom jeg trenger så mye også..kanskje han som spiser lite? hehe, neida, men skjønner hva du mener!

 

Skal se den filmen neste mandag vi, jeg og jentene har ventet til alle har kunnet, og det er jo så og si aldri! Hehe..så nå ble det en mandag, enda vi egentlig hadde veldig lyst å dra på premieren, og i det minste hadde tenkt å dra ut å ta en drink etterpå..men skal visst kanskje gjøre det likevel, men blir ikke senkveld på meg da, kan ikke drikke/være sent oppe nå lenger når jeg jobber, og særlig ikke på en mandag! Men blir kos å se filmen da :) Skjønner godt kjæresten din ikke vil være med :) Min liker veldig godt frustrerte fruer da, hehe, men kanskje bare innen husets fire vegger :P

 

Har handlet litt basismat i dag..blir havregrøt med bringebær til frokost i morgen, og har kjøpt biola naturell, pluss leverpostei (mager seff) og knekkebrød og plommer og appelsinjuice (fordi jeg er syk) så nå har jeg litt å ty til og håper jeg dropper lettvint løsninger resten av uka, no more pizza!

 

Snakkes senere! Var filmen bra? ikke røp for mye da, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

....ME LIKE=) Gled deg til neste mandag sier nå jeg!

 

Mannen min og liker frustrerte fruer... han sier at der skjer det litt mer ting som menn kan relatere seg til, litt mer av alt. ja.. men sex and the city er ikke hans greie!

 

Å nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte blåbær i dag, synes det er godt å ha i havregrøten, ble fristet av alt du hadde handlet inn.

Men, jeg har bakt brød i dag og det ble veldig godt, så skal kose meg med det.

 

hehe, det er gleden ved postordre shopping, har vært med på den selv noe ganger, det ser så flott ut i bladet eller på nettet, men når man får det hjem er det ikke like pent.. jaja, da sparte du litt penger!

 

Nå er det snart leggetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

I dag har jeg og ei venninne vært på biltur til Drøbak og Moss, bare kjørte litt rundt og kikket litt... fant noen søte butikker i Drøbak med masse Odd Molly... er så glad i det merket, bare synd det er litt dyrt=(

Og fant en hobby butikk i Moss, det er en ny kjede som er kommet i Norge, fikk masse inspirasjon og ideer til ting jeg skal gjøre/lage!!

 

I morgen skal jeg trene igjen, nå sitter jeg å spiser havregrøt... kokt på vann!! Pleier egentlig koke på melk, men det er jo like så godt på vann...=)

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag ble det 20 minutt trening på wii'en, det går vel ikke under hard trening, men det ble bra for magemusklene! Og det liker jeg, flat mage kom treng deg på! Hehe

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå begynner jeg å bli frisk, men fortsatt så tett i nesen og hoster, så vet ikke hvordan det blir med trening, skal iallefall prøve å dra på pulsstep i morgen hvis jeg føler det går bra, begynner å få litt panikk nå! Typisk at jeg skulle bli syk så nært sydenturen, vil jo trene!!

 

Var 55,4 kg i dag da, så har gått litt ned igjen heldigvis. Mitt nye sydenmål blir 55, VIL GREIE DET!!

 

Jeg var forresten hos tannlegen i dag, NULL HULL weee! Det er første gang på lenge, hehe, så godt å tenke på at penger er spart og at smerte er spart, hehe, og at jeg ikke skal tilbake på et år!

 

Har blitt litt usunne middager denne uka pga jeg er alene og lat..pølse og lompe, spaghetti osv..men spiser alltid havregrøt med bringebær til frokost, og spiser ikke så mye i løpet av dagene, så tror det går fint. I morgen har jeg lyst å kjøpe meg sushi hvis jeg får råd, har sååååå lyst på det nå!

 

Ha en fin kveld and keep up the good work! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Åhh.... jeg elsker sushi!!

55 høres bra ut, mitt mål for være 65, selv om det er lite trolig med min progresjon.... Men, man kan jo alltids håpe!

 

Bra du er på bedringens vei! Ikke gøy å være syk på ferie...

 

Vi har vært hos noen venner og fikk muffins til kaffen, så ble en liten og en stor, litt dårlig følelse, men det er jo ikke hyggelig å si nei heller når hun hadde stått å bakt, MEN, de var veldig gode!

 

Er en tur hos foreldrene mine, har tatt med treningsklær! Ikke verst, så må jeg bare få brukt dem.

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ENDA småforkjøla..eller er frisk da, men fortsatt tett i nesen og hoster og harker. Irriterende! Og usikker på om jeg kan trene forde? Får se om jeg skal prøve meg i morgen eller tirsdag. Nesten ikke "vits" heller nå når det er så tett opptil vi reiser..men alltids godt å få rørt seg da.

 

Skal prøve å ha en kjempesunn spiseuke iallefall! Så kan jeg nyte ferien med god samvittighet etterpå :P

 

Hatt litt utskeielse i helgen, men ikke så veldig mye egentlig, godt det da, håper bare jeg kommer meg gjennom søndagen nå uten å kjøpe noe mer godteri..har holdt meg unna det så langt i dag. Ble pølser med lompe til middag da.

 

55 høres bra ut, og burde være overkommelig, men i dag er jeg tilbake på 56, hehe..men fikk mensen tidlig så tenker det kanskje kan være derfor. Heldigvis fikk jeg mensen for tidlig! Da blir jeg akkurat ferdig til syden, flaks! :)

 

Håper du har det bra, får trent og har en fin sommer! Klemklem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

går en times tur hver kveld med hunden, ellers har jeg ikke brukt treningsklærne..

 

håper du og nyter sommeren... skriver mer når jeg kommer hjem.

 

klem og kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg må lære meg å spise som en jente. Jeg spiser jo til tider mer enn mannen min, nå er ikke han en storspiser da, men han er fortsatt mann og 184 cm....

 

Jeg må intensivere treningen min og få litt mer ut av den.

Nå er det bare 14 dager til ferie så blir jo ikke noe rutine på det nå, men jeg kan jo begynne et sted!

 

Skjerpings miss rosa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gaaaad det er bare 3 dager til ferie og jeg føler meg tjukk og stygg! Hehe..ååå!! Dritt at jeg skulle bli syk, det ødela alt! Har enda ikke trent heller. Skikkelig demotiverende å pakke koffert og prøve bikinier og sommertøy når jeg føler meg stor.... faen da! Var jo i år jeg skulle bli smashing! Det går jo liksom aldri! Gidder jeg å slanke meg for alltid uten å komme meg noen vei? hehe, Får bare godta at jeg blir slik på ferie denne gangen også.. blargh!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Men du er ikke tykk og stygg! Du trener og spiser sunt, du må kose deg på ferie så får vi heller sette et nytt mål....

 

Jeg har plukket stein og raket masse i jord/stein i dag, ble en treningsøkt ut av det!

 

Ellers har jeg vært veldig flink med maten, spist passe porsjoner og kost meg med bringebær og melon i kveld i stedet for en nøttepose med 1000 kcal jeg egentlig siklet på...

 

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

65,8 kg og 87 rundt magen ved navlen.

Da er det bare å fortsette med trening og sunn mat.... kanskje jeg faktisk klarer 65 kg til neste mandag?!!

 

God ferie til deg Smint!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Ja stå på videre, det skal jeg og, var 55,9 i dag, men har mensen nå (den kom ikke tidlig likevel..bare lurte meg :D ) Så jeg er fornøyd med at jeg veier såpass "lite" for jeg vet at jeg går litt ned igjen når mensen er over.

 

Nå reiser vil til Hellas om 1 og en halv time :) Har ikke gått helt opp for meg enda, sitter ferdig pakket her og skal snart dra avgårde!

 

Du får ha en kjempefin sommer og god ferie når dere reiser! Vi snakkes vel her når vi er tilbake igjen! KOS DEG!!

 

Sommerklem! :)

 

edit: pssst glemte å si at jeg fikk trent 1 dag denne uka, hehe, dro på pulsstep på tirsdag og det var godt! Skal svømme mye i ferien da så blir litt aktivitet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

kan jeg bli med her?

for på den tråden jeg var på så ble det jo bare meg igjen til slutt og det er ikke noe gøy!

syns tråder dør ut så fort jeg. og det er dumt!

 

jeg er 153 cm og 66.7skg og skal ned til 50kg! og nå er jeg 89-91cm rundt midjen! og vil til 70-75cm

jeg er ei blid og posetiv jente som har slitt med vekta mi siden jeg var 13år, jeg blir 22år og 22dager:D

hurra for meg<3

også er jeg forlovet med verdens beste kjæreste<3 som jeg blir samboer med i 2011<3

ellers er jeg med på juli utfordringen på trim og trening ;)

 

ellers har jeg begynt å legge inn alt jeg spiser igjen! og det er motiverende for meg<3

 

ha en fin lørdag alle sammen, nå er det snart noe husarbeid jeg må få gjort unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

nå er vekta 65.6kg ;)

jeg har gått ned 1,1kg siden mandag:D

jeg får ikke mulighet til å veie meg på mandag så jeg er fornøyd med nedgangen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Nå har jeg vært flink' date=' har trent i 50 minutter på wii'en..

ellers er jeg nå 65,7 kg.. håper det fortsetter nedover..[/quote']

 

100gram mellom deg og meg ;) dette lover bra<3

flink du er til å trene, har wii jeg å<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...