Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

Flink du også, stinelill!

 

Jeg har gått opp 300 g siden veiing i går, men jeg har mensen, så mistenker at det er grunnen.

 

i dag må jeg få til en treningsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

tusen takk:)

 

denne uken har jeg gått ned 1,4kg ;)

 

også kom mensen også =( hater den!

 

i dag har jeg vært på jobb så jeg har bare gått 10min i dag men skal bli mer!

 

uansett jeg prøver å spise fisk or første gang på 6måneder og jeg liker ikke smaken *æsj*

noe jeg aldri skal spise igjen er fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

fisk som er så godt=)

 

bra med nedgang!! Jeg hadde ikke gått ned i dag, men har også mensen... så det er vel grunnen til at jeg var 300 g mer!

Men når den er over vil jeg se 65, 7 eller mindre.... helst mindre=)

 

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

Jeg er også skuffet over treningen, den er så godt som ikke-eksisterende. Arg...

Jeg MÅ komme inn i en god rytme etter all feriering.... Da er det ingen unna sluntring.

 

Men. Først skal jeg på ferie, men jeg har lovet meg selv at jeg skal tenke på kostholdet, og ikke dytte innpå med alt av godsaker. Det går an å være fornuftig på hotell og restauranter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

I morgen er siste jobb dag for meg før jeg går ut i 3ukersferie =)

fra i dag av får jeg ikke vært her så mye!

så nå vil jeg bare ønske dere alle sammen en riktig god sommer så snakkes vi i august<3

å da skal jeg love nedgang<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg satte som mål og være 65 kg til ferien, og i dag viste vekta 65,2 så jeg er fornøyd!

Så da kan jeg reise på ferie i morgen med god samvittighet! Men, jeg vil helst ikke gå opp til jeg kommer hjem.... så må være flink med maten i ferien også! Skal selvfølgelig unne meg litt godt og da...=)

 

Kos dere videre i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Jeg satte som mål og være 65 kg til ferien' date=' og i dag viste vekta 65,2 så jeg er fornøyd!

Så da kan jeg reise på ferie i morgen med god samvittighet! Men, jeg vil helst ikke gå opp til jeg kommer hjem.... så må være flink med maten i ferien også! Skal selvfølgelig unne meg litt godt og da...=)

 

Kos dere videre i sommer![/quote']

 

god sommer til deg å :D

ha en fin ferie =)

så snakkes vi siden<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da er det ferietid!!!

Og jeg fikk så innmari lyst til å begynne å løpe igjen, lenge siden jeg har løpt ordentlig... så når jeg kommer hjem fra ferie er det opp tidlig og på med treningsklærne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

ferien min er ødelagt=( går på krykker igjen!

 

jeg må kanskje gå ned til 60% stilling på¨jobben =( buhu!

lei av å gå på krykker, vriket foten i dag sånn 14.00 og smerten er vond men går ann å leve med!

 

så håper alt er fint igjen til bergensturen den 19juli<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Her har de mye godt, men jeg er på ferie, selv om jeg ikke håper vekta er så veldig mye opp når jeg kommer hjem...

 

Men når jeg kommer hjem begynner løpingen igjen!!

 

Leit at du har vrikket foten stinelill, vi snakkes ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I går bestemte jeg meg for å være litt sunnere de siste dagene i ferien. Men, når hotell frokosten var yoghurt og sukker cerialer.. da ble det ikke så sunt allikevel.

hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei missrosa, og hei til stinelill selv om jeg kanskje ikke rakk "møte" deg før du forsvant igjen! God bedring med foten :)

 

Nå er jeg tilbake fra ferie og har hatt det veldig fint! Og med veldig fint mener jeg veldig fett..hehe.. guuud som vi har spist og drukket og kost oss.. første uka gikk fint for da rørte vi oss mye også, gikk lange turer, spilte tennis, vannvolleyball, svømte osv..men så fikk jeg et illebefinnende (heteslag!?) Iallefall, så måtte jeg ta det med ro pluss passe på å spise og drikke nok..og jeg ble så redd for å bli dårlig igjen at jeg fikk i meg nok mat og drikke ja...

 

men uansett, har hatt en kjempefin ferie, men har gått opp et par feriekilo nå da, kjedelig å være tilbake her på, hold deg fast: 58,3!!! Det er lenge siden sist..men jeg fortviler faktisk ikke! Har bestemt meg for å greie å gå ned raskt igjen, er allerede tilbake til havregrøt, og skal på trening i dag. Kjenner at jeg skal greie dette fint for jeg vet hvordan og er veldig motivert for å gå ned igjen til vi skal i bryllup til august. Er fint å ha noen mål.

 

Så mitt første mål er å gå ned til 56 igjen (som jeg var før ferien) på de neste tre ukene. Bryllupet er ikke før sist i august så da blir målet 54 til da.

 

Nå skal jeg i gang med planer og avkryssningsskjema igjen! Gleder meg faktisk litt, hehe.

 

Har du fortsatt ferie missrosa? Håper alt er bra og at du koser deg! Gleder meg til du også er tilbake for fullt og vi virkelig kan sette i gang sammen! Neste store mål blir vel jul nå?? hehe.

 

Tilbake med planer senere... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

HEI SMINT!!

Så bra at du har kost deg på ferie, leit med illebefinnende da...

Vi har noen dager igjen også skal vi på ny ferie 2.aug

MEN, når jeg kommer hjem så blir det hard trening frem til neste ferie, og etter den ferien da braker det løs! Hehe

 

Jeg er redd jeg ikke er 65,2 nå som jeg var før vi dro hit, men jeg skal være litt sunnere nå de siste dagene, men det er jo noe med å kose seg litt når man ferierer..

 

Men vi har gått så sykt mye så jeg har jo ikke bare vært stillesittende...=)

 

Jeg skal kjøpe meg litt nye treningsklær når jeg kommer hjem, tenker det kan hjelpe litt på.

 

Gleder meg til å se planen din!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se du er her iallefall litt da missrosa - må kose deg på ferie så tar vi fatt på kiloene etterpå :D

 

I dag var jeg 57,8 (den aller første dagen jeg kom hjem var jeg oppe på 58,9 så har jo allerede gått ned en kilo - good good!) Tenker det er litt vann i kroppen også som går bort. Men jeg var på pulsstep i går og det var godt, men tungt! Må si at jeg faktisk kunne kjenne de ekstra kiloene godt! hehe, rart.

 

Skal ha innflytningsfest på fredag, så håper jeg komer meg litt mer ned til da, iallefall til 57 blank hadde vært fint!

 

I dag er siste feriedagen min så jeg har sen frokost, lager meg havregrøt med bringebær og nyter en kopp hvit te nå :) Godt med ferie men er jammen godt å komme hjem og i gamle vaner igjen også, man føler seg så bra da, iallefall jeg :) Gruer meg litt til jobbstart i morgen da, men får håpe det går greit når jeg først er i gang. Kjæresten har ferie i to uker til så det er litt kjipt for meg, men jeg jobber jo ikke fulle uker så vi får nyte tiden vi har sammen!

 

I kveld blir det pulsstep igjen eller step&pump C75.

 

Kos deg videre på ferie da, og så heldig du er som skal på enda en! Å kjøpe nye treningsklær hjelper nok på ja! Jeg synes det hjelper på bare det at jeg har blitt så brun, føler meg freshere i treningsklærne enn før :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag skal jeg blakke meg på shopping her i London! Og gjett om jeg gleder meg.....

 

Jeg tror også det blir godt å komme hjem til vanlige rutiner, og ikke minst trening. Ja, det er utrolig hva litt brunfarge gjør, jeg har ikke fått så mye av det her, men har opplevd mye da=)

 

Målet mitt er 55 innen 2010 er over. Men må gå ned sakte, vil ikke miste puppene mine.. hehe...

 

Så gøy med innflytningsfest.. kos deg!

 

Vi snakkes=) Nå må jeg ut, hører Harrods roper på meg....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping hørtes digg ut! Håper du koser deg :D Jeg har fått... urinveisinfeksjon..så det ble treningsstopp her igjen (bortsett fra løpinga på do :D ) Irriterende! Men prøver å være flink med kostholdet! I dag var jeg supertrøtt når jeg sto opp for å dra på jobb..dårlig humør og småsyk..men så veide jeg meg! 57,5 i dag! :) Plutselig ble det (bokstavelig talt) lettere å dra på jobb! Hehe, Så utrolig godt det var å se 57 i stedet for 58-tallet som jeg så i går. Hadde nemlig gått opp igjen til 58,3. Skal bli så glad når jeg er nede på 56 igjen som jeg var før ferien, for da kan jeg liksom ta fatt der jeg egentlig skulle begynt! hehe.

 

Blir neppe trening før evt til helga nå da! I morgen skal vi å spise sushi og det gleder jeg meg til! Og så blir det kino på kvelden, men skal ikke ha godterier tror jeg..

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Vi kom hjem kl 2.30 i natt.... flyet var veldig forsinket.... Men deilig å være hjemme nå!

 

OG jeg var jo så spent på vekta og har nå veid meg og er svært fornøyd med å ikke ha gått opp mer en 700 g altså 65,9!!

HURRA!!

 

Så utrolig mye usunt jeg spiste, men vi gikk og gikk hver dag så er sikkert det som "reddet" meg!

 

I dag skal jeg ut å kjøpe litt nye treningsklær!

 

Så kjipt med urinveisinfeksjon, det er ikke noe godt, god bedring...

Men bra tallet var på 57 igjen!

Ha en fin dag!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...