Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Åh så flink du har vært i ferien da!! Kjempebra :)

 

Dritt å slite med vekt etter ferien, men har jo kost meg så mye så er jo forståelig også. I går før festen var faktisk vekten 57 blank! Ble så glad, det var jo målet mitt :D Men spørs nå etter fyllekule og nattemat, hehe, begynner å bli frisk igjen nå så håper å få trent i morgen og sette skikkelig i gang igjen fra neste uke :) Velkommen hjem :D

 

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Takk for det! Ja jeg er veldig fornøyd med vekten, hadde sett for meg et par kg i hvert fall. Men heldigvis ikke=)

 

Mandag morgning 05.30 er jeg på med nye treningsklær og ut for å løpe!

Blir deilig å komme igjen igjen.

 

Så bra da at du nådde 57 målet ditt i går!! Og bra du begynner å bli frisk igjen slik at du kan begynne å trene igjen=)

 

Jeg skal rydde i ALT jeg har av klær de kommende dagene, jeg skal skifte litt stil har jeg tenkt, jeg er veldig rosa og søt i kles stilen, min mann ønsker at jeg blir litt mer hva skal jeg kalle det, voksen, (hehe) Litt mer jordfarger også heller bruke litt rosa som tilbehør når det passer. Og det betyr jo at jeg må kjøpe meg litt nye klær, men jeg vil ikke kjøpe for mye klær til 65 kg kroppen, så er nødt til å være flink å gå ned i alle fall til 60 med det første, så 55,

 

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg skjønner ikke, i går spiste jeg normalt, var passe aktiv og i dag var vekta 66,1 istedet for 65,9

 

jeg som ikke skulle se 66 kg igjen...

betyr bare at jeg må trene, trene og atter trene...

Men det er jo bare vann, men det er så irriterende

 

Men, livet går jo videre =)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag tidlig kom jeg meg ut, løp 40 min i strekk... fornøyd med det ettersom jeg har vært svært dårlig til å trene de siste månedene!

 

Ha en fin dag

håper formen er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hvordan går det med deg Smint? Du er stille om dagen....

 

Jeg har akkurat veid meg og er 65,3 likt som i går, fornøyd!

 

I dag skal jeg trene litt styrke, så er det tilbake til løpetur i morgen.

 

Ha en fin formidag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Sliten denne morgningen også... 40 min, 2 tp

 

Har begynt å ta noen enkle styrkeøvelser hver kveld og morgning. det skal jeg fortsette med, all trening, god trening=)

 

håper det går bra med deg, du er stille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! Uff jeg har helt glemt av denne siden, sorry! Og jeg har "glemt" den fordi alt har gått rett vest i det siste! La på meg et par kilo igjen, og har "trøstespist" og vært nedfor hele uka :D Men i går ble jeg så lei av alt så jeg tvang meg selv på trening, 1 time pump + 15 min oppvarming, det gjorde godt. Skal prøve å fortsette den gode linje nå, og ha en ganske sunn helg. Lager havregrøt akkurat nå :D I dag var jeg 58,0.. glad det ikke er verre for å si det sånn, men er jo stlørre enn jeg pleier og jeg får ikke akkurat lyst å gå ut å vise meg fram..hehe..Nei nå må jeg bare ta meg sammen, vet jo at jeg føler meg tusen ganger bedre når vekta er rimelig normal, så her blir det skjerpings nå! Men det er ikke så lett alltid å tenke på vekt og trening når man er litt deppa :/

 

Du er jo kjempeflink da! Det motiverer meg, må huske å titte innom her litt oftere for inspirasjon :) Keep up the good work, så skal jeg prøve så godt jeg kan jeg også! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Det er ikke greit når vekta om motivasjonen går feil vei... Men, ta en dag om gangen og prøv å tenk at du blir glad når du har trent.

 

Jeg var 66,1 i dag, men har fått mensen og er skikkelig pløsete i kroppen så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg veide meg.

 

Jeg var ikke så gira på å løpe i dag tidlig, men sa til meg selv at nå har jeg bestemt meg for å løpe annenhver dag så da er det bare å gjøre det. Og gjør jeg det ikke 5.30 blir det ikke gjort senere på dagen. Så ut å løp!

 

Vi reiser til Spania på mandag, skal gå en del på rulleskøyter og gå turer, så skal jeg være flink til å spise frukt og grønt. Når vi er der pleier jeg å være ganske flink med å spise sunt og passe mengder.

 

Bra at du tok tak i deg selv og kom deg på trening=)

 

Jeg leste i går en artikkel på kvinneguiden, der sto det at de er inn å se at man trener, altså synlige muskler osv.. så det har jeg tenkt å få til.

 

Håper du kommer innom oftere, jeg er på nett i Spania og=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mensen jeg også, hehe :D Ble fylla på meg i går.. som vanlig, uff jeg kan virkelig ikke drikke lenger, blir såå utrolig dårlig! Blir roligkveld i kveld iallefall. Men greier ikke trene før i morgen da, men DA skal jeg trene også, pulsstep eller ut å jogge. Har så lyst å jogge for tiden ettersom det er fint vær å slikt, men jeg vet jo at jeg blir halt og får vondt i hofta mi hvis jeg gjør det :/ men kanskje jeg kan prøve meg på en kjempeliten tur på bare ti minutter f.eks.

 

Heldiggris som skal til Spania!! Håper du får en fin tur, jeg skal prøve å være her inne litt oftere, er lettere å huske på å konsentrere meg om trening og mat da også, så jeg ikke "glemmer det" bort..

 

Vært våken hele natta også fordi to av mine beste venner gjorde det slutt i natt..utroskap osv, så har vært mye drama og styr! Utrolig sliten nå..godt å komme hjem til senga si, så tror jeg skal ta en aldri så liten blund nå!

 

Klemklem ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Uff.. leit når venner gjør det slutt og trist med utroskap.... Håper du har fått sovet litt i dag da!

 

Kjipt at du ikke kan løpe så mye, det som er så deilig!

Men god trening til deg i morgen=)

 

Jeg har treningsdag i morgen igjen, så det er bare å komme meg ut.

Ja, blir deilig med litt mer ferie, det er i alle fall varmt nok der, og litt shopping har jeg tenkt å få til og, mye salg der nå.

 

Jeg har ei venninne som liker å feste, hun er 26 (likt som deg, eller? mener å huske du er et år eldre, sorry om jeg tar helt feil, hehe)

vel, hun begynner i alle fall å merke at hun blir mer dårlig dagen derpå en det hun ble når hun var yngre... jeg drikker ikke, så kan ikke uttale meg.

 

Men, det blir godt å komme hjem fra ferie og, virkelig komme i gang med hverdagen, sunn mat, middaglister, mer trening osv....

 

jeg har virkelig et sterkt ønske om å komme meg på 5 tallet, så må klare klare de 5-6 kiloene og mer i løpet av høsten, må må må!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg satt akkurat å snakket om det at jeg ikke "tåler" å drikke lenger, for jeg blir så dårlig, kan jo ha noe med alder å gjøre ja, og kan jo også ha noe å gjøre med at jeg var på nash til kl 6 natt... :D

 

Jeg er 27 faktisk, så i grunn aaaalt for gammel til å fortsatt være inne på "mellom 18 og 25 år" hehe, men jeg var vel innenfor når jeg startet å skrive her. Herregud, enn at jeg har vært her så lenge!

 

Du var 24 eller husker jeg feil nå?

 

Ja vi må være flinke sammen :) Jeg kan ikke være på 58, føler meg shvær..men det er jo fordi jeg er vant til å ligge lavere. Skal virkelig satse fra mandag igjen.

 

I dag har vi laget en supergod hjemmelaget italiensk pizza! Den ble utrolig god! Sånn kjempetynn bunn med hjemmelaget tomatsaus, skinke, oliven, tomat, løk, ananas og ost! Føler ikke at den er sykt usunn heller..iallefall ikke det verste å spise håper jeg. Skal ha godtefri dag i morgen så unner meg litt i dag da.

 

Håper du får en fin kveld videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg er 25 år (85 modell).. men du får ikke slutte å skrive her, hehe hyggelig å skrive med deg!

 

Jeg kom meg ikke ut i dag tidlig, fy meg!!!

 

Skriver mer senere, mamma kommer en tur=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da er det snart avreise, vi reiser 3.30 i natt....

Har tenkt å ha en sunn ferie, har med trenings klær og pulsklokke=)

Pleier alltid å trene når vi er der, så det blir ikke en stor omstilling...

 

 

Ha en god natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi go tur!! Håper dere får det supert!

 

57,6 kg i morgest! Spist sushi til middag og ellers sunt i dag. Nå er det på tide å ta tak (igjen :) ) Kjæresten skal bort i helga og jeg tenkte å ha en treningshelg, spise sunt og godt og bare være for meg selv! Skal ikke drikke alkohol, og prøve å holde meg unna så mye usunn mat.

 

Ellers får jeg besøk av Tanteungen min fra imorgen til i overmorgen, første gang hun skal overnatte her, hun er nesten 3 år! Det blir superkos! Skal ut å leke masse med henne da.

 

Håper du får det fint! Klemklem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Koselig med besøk av tanteunger=) Håper dere koste dere.

 

Jeg koser meg i varmen, har ikke blitt noe rulleskøyte trening enda, har rett og slett ikke hatt tid.

Men er flink med maten, skeier ikke mye ut, men litt blir det jo.

 

 

Nå skal jeg snart ut å shoppe litt til min nye garderobe=)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å din heldiggris! handle litt for meg også da! Eller..jeg nettshoppet nettopp sminkekoster til 700 kr!! :) Men det er egentlig billig, for det er 12 koster + en veske til å ha dem i, OG det er virkelig gode koster! ah gleder meg til de kommer :)

 

Jeg har vært på treeeening :D Satt i hele kveld etter at gojenta mi dro, og lurte på, skal jeg trene, skal jeg ikke trene, skal jeg osv.. vi hadde bakt boller, og jeg har spist 6(!!!!) stykker! Heiv resten i fryseren nå..skumle greier. MEn jeg dro på pulsstep og det var tuuungt! Men herlig nå!

 

Skal bare ha litt lett kveldsmat nå, jordbær og yoghurt naturell.

 

Forresten så møtte jeg ei på trening som jeg ikke kjenner så godt, hun bare: "er du her fast på disse timene på onsdager?" Jeg bare "ja det er jeg....." heehe..så hun bare: "da snakkes vi neste onsdag da!"

 

Så nå MÅ jeg jo bare dra hver onsdag fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har shoppet 3 par pensko, en ny treningstopp, tre andre topper og en shorts, ca 900 kr!!

Du har fått handlet du og ja.. deilig med ordentlig sminkebørster=)

 

SÅ FLINK SOM KOM DEG PÅ TRENING!! Og kult at hun jenta spurte deg, da har du enda en grunn til å gå=)

 

I over i morgen reiser vi til Andorra og Barcelona... gleder meg, blir nok litt mer shopping om jeg finner noe jeg liker da, men samtidig vil jeg ikke kjøpe for mye klær, vil jo ned en størrelse eller to!

 

Akkurat nå lovet mannen min meg "walk-in-closet".. vi har planer om å kjøpe oss hus!

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra du koser deg missrosa! Høres så deilig ut å shoppe og være på ferie. Og walk-in-closet! det er min drøm også, vurderte å bruke gjesterommet vårt til det, hehe!

 

Hei stinelill1988 er du i fin form igjen nå? Har stått stille en stund jeg også nå, men nå er det nok! Skal virkelig seriøst gå ned nå, skal tenke enda mer på maten fremover i tillegg til treninga. Skal prøve denne helga å være sunnere enn jeg pleier, bruker som regel å skeie mye ut i helgene :S

Stå på videre, vi skal greie å gå ned sammen!!

 

Jeg har hatt noen bra dager nå! Onsdag pulsstep, i går pump60 og i dag pulsspinn!

 

Kjente litt overbelastning i kneet i går, så må passe litt på at jeg ikke overdriver nå, men skal ta det rolig i morgen, evt en yogatime her hjemme.

 

Ellers blir det fylla i morgen..skulle jo ikke, men får besøk av søstra mi så da skal vi ut å kose oss litt. Men skal likevel prøve å ikke skeie ut så mye ang godteri og mye mat!

 

Ha en fin kveld :D

 

ps. plan fremover blir å trene 3 dager i uka:

1 dag med spinn (enten puls eller :)

1 dag med step (enten puls eller :D

1 dag med Pump eller functional moves.

I tillegg skal jeg ha en "aktiv-dag" der jeg enten går en tur eller tar yoga hjemme. Starter fra neste uke :)

 

pps. Skal kanskje til syden med søstra mi til høsten!! Da må jeg iallefall ligge i hardtrening! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Å så bra du koser deg missrosa! Høres så deilig ut å shoppe og være på ferie. Og walk-in-closet! det er min drøm også' date=' vurderte å bruke gjesterommet vårt til det, hehe!

 

Hei stinelill1988 er du i fin form igjen nå? Har stått stille en stund jeg også nå, men nå er det nok! Skal virkelig seriøst gå ned nå, skal tenke enda mer på maten fremover i tillegg til treninga. Skal prøve denne helga å være sunnere enn jeg pleier, bruker som regel å skeie mye ut i helgene :S

Stå på videre, vi skal greie å gå ned sammen!!

 

Jeg har hatt noen bra dager nå! Onsdag pulsstep, i går pump60 og i dag pulsspinn!

 

Kjente litt overbelastning i kneet i går, så må passe litt på at jeg ikke overdriver nå, men skal ta det rolig i morgen, evt en yogatime her hjemme.

 

Ellers blir det fylla i morgen..skulle jo ikke, men får besøk av søstra mi så da skal vi ut å kose oss litt. Men skal likevel prøve å ikke skeie ut så mye ang godteri og mye mat!

 

Ha en fin kveld :)

 

ps. plan fremover blir å trene 3 dager i uka:

1 dag med spinn (enten puls eller :D

1 dag med step (enten puls eller :D

1 dag med Pump eller functional moves.

I tillegg skal jeg ha en "aktiv-dag" der jeg enten går en tur eller tar yoga hjemme. Starter fra neste uke :)

 

pps. Skal kanskje til syden med søstra mi til høsten!! Da må jeg iallefall ligge i hardtrening! hehe[/quote']

 

jeg er ikke bra, strekkt noen sener i foten pluss vrikket den kraftig :)

så nå er jeg sykemeldt først 1uke også får jeg se om jeg blir bedre!

med maten går det supert =)

så håper jo vekta har gått ned på mandag!

blir ikke noe trening på meg, får ikke begynne å trene igjen før om 5uker!

så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok kjedelig at du fortsatt må være rolig da, men så bra at du greier å ha et godt kosthold! Flink er du! Fortsatt god bedring da, og håper du kommer deg raskt igjen :)

 

Ligger fortsatt i senga jeg for har fri i dag, nå skal jeg stå opp, lage meg havregrøt til frokost og så ta yoga på stuegulvet. Får besøk kl tre i dag så skal bare slappe av her hjemme og rydde litt og slikt fram til da :D

 

Forresten var jeg 56,8 kg i dag, SÅÅ godt å se 6-tallet igjen, nå skal jeg ikke ødelegge det på nytt!!

 

Ha en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jammen nå tror jeg kanskje hva grunnen kan være pga jeg har gått opp, mulig jeg er gravid! har ikke sjekka det ut enda, er for tidlig!

håper jeg er gravid :) da får jeg å forloveden min ønske vårt i oppfylese <3

så i dag blir det bare å slappe av siden jeg har smerter i magen og foten =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi stinelill så spennende da! Er heelt ok å gå opp hvis man er gravid ja! hehe. Du må si fra hva du finner ut da, spent på å høre, når kan du teste? :D

 

Jeg byttet ut yogaen med dansing jeg! Skikkelig bra treningstips dere, sett på partymusikk og dans sexydans! hehe, kjenner det skikkelig i lår, rygg, rumpe nå, og svetten silte, holdt på i 1 time! Fornøøyd! (framfor stort speil på soverommet, med gardinene gooodt trukket for :D )

 

Musikktips til skikkelig workout:

Sexy bitch - David Guetta/akon

Sekyback - justin timberlake

La camisa negra - Juanes

Fever for the flava - hot action cop

fuck you - lily allen

GASOLINA - daddy yankee (veldig bra rumperistingmusikk!! hehe)

Hey man - paperboys

I`m gonna be (500 miles) - the proclaimers

It`s my life - dr. alban

Johnny be good - studio 99

La tortura - shakira/alejandro sanz

Living in america - the sounds

Lonesome traveller - paperboys

OMEN - cardio experts (prodigy) Også veldig bra til trening!!

thats not my name - the thingthings

 

jah, det var da noe! Hehe, du som ikke kan danse nå stinelill får heller bare rocke i sofaen :)

 

Blir så glaaaad av musikk! Og så godt å få rørt seg før kveldens partytime! Gleder meg så! Nå skal jeg ta en dusj og forberede litt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...