Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

enten i dag eller løpet av uka som kommer :D bestilte test på nette!

håper det blir positivt :)

tar ikke gleden på forskud!

 

ellers om jeg ikke er det så syns jeg det er så rart siden jeg har tegn på det!

 

gleder meg sånn til jeg kan gå tur igjen, er litt rastløs av meg nå, mega kjedelig å sitte inne!

nå er det bare 10måneder igjen til jeg å typen flytter sammen, mulig vi flytter sammen før om jeg er gravid! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

I dag kom testene og i morgen eller mandag skal jeg teste :D gleder meg sånn til å se hva det blir :D

 

ellers holder jeg meg bare sunn!

rart hvor lite jeg har spart til å bli mamma :) nesten ikke noe å skryte av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å høre da. Har dere vært sammen lenge?

Ingen planer om barn her på oss enda, lever det lange kjæresteliv vi, hehe, deilig det også da :) Men har nettopp kjøpt leilighet og det var utrolig godt å endelig ha noe eget!

 

Det er så deilig vær ute i dag! Tror jeg må gå meg en liten tur før søstra mi kommer, snart blir det pilsing og cosmo på altanen her, gleder meg! Tenker starte litt tidlig idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

Her var det skjedd mye siden sist jeg var her=)

Lykke til med graviditets test Stinle Lill!

 

Hadde du det hyggelig ute i går smint? Ser ut som en bra plan du har laget for høsten! Bra med sexy dans, høres morsomt ut..

 

Jeg kommer hjem onsdag, så fra og med torsdag er det tilbake til en energisk og sunn livsstil!

 

Har store håp for meg selv denne høsten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

gravid var jeg ikke, så er litt skuffa kan man si, men da blir det bare å holde seg sunn å håpe på at vekta mi vil snu snart!

håper egentlig jeg ikke er 70kg når jeg går på vekta nå snart!

 

fra og med i kveld blir jeg borte 1uke, reiser til typen min<3

og med meg på tur er min slankedag bok der jeg fører opp mål fordagen + alt jeg spiser og drikker!

så la oss si om jeg spiser sunt vær dag da burde jeg jo gå ned noe til neste mandag!

 

men nå skal jeg sove litt til tenkte jeg!

 

så kommer med vekta litt seinere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit da stinelill når det var det du ønsket, men det er jo bare å fortsette å prøve det.. dere har ikke vært sammen så lenge da, allerede lyst på barn? hehe. Har vært sammen i 9 år jeg og kjæresten.. :)

 

Kan jo være en fordel å vite hvordan man bor sammen også? Ganske forskjellig å være kjærester og samboere, men kjempekos er det også! :D

 

Hei missrosa, ja jeg hadde det veldig hyggelig i går, men i dag er jeg utrolig dårlig..igjen..herregud! hehe, skal bli deilig å bare være edru neste helg, vi skal være barnevakt så. Nå vil jeg nesten bare at det skal bli mandag så jeg føler meg bra igjen.. og tenker meg på step&pump i morgenkveld hvis jeg ikke er for sliten.

 

Ha en fortsatt fin ferie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hello!

Nå er det bare i morgen, så reiser vi hjem på onsdag. Det blir godt.. litt "sliten" av å feriere nå, luksusproblem egentlig.. hehe!

 

Gleder meg sånn til å begynne å selge leilighet og kjøpe hus!!

Da blir det treningsrom og syrom og alt blir bra! Hehe og ikke minst walk-in-closet da..=)

 

tror faktisk jeg kanskje har gått ned litt, men det får jeg se på wii en på torsdag.

 

fikk du kommet deg på trening i dag, smint?

 

jeg har badet i bassenget i tre timer, svømt og kastet ball og diverse, så ganske sliten. men det er bra!!

 

kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå har jeg herjet rundt i bassenget en og en halv time og er rimelig sliten...

 

Holder på å pakke kofferten, i morgen er det hjem!

 

Er veldig spent på vekta...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI missrosa! Fint at du har kost deg på ferie og et kjempepluss at vekta er den samme, du er utrolig flink! Jeg sliter ENDA med feriekiloene, de sitter bare fast ;) Har ikke vært her i det siste fordi jeg har måttet ta det med ro pga kneet..men i dag tenkte jeg meg på trening igjen, pulsspinn. Har rundvasket i dag da, i 3 timer!! Det må da telle for noe?? Har til og med "vasket" verandaen, hehe, kostet og skrubbet, føles rensende å vaske så mye! Så nå er humøret på topp, hører på god musikk og skal spise litt før trening nå ;)

 

Må virkelig gå ned nå, skal i bryllup om to uker, håper jeg får på meg kjolen! Hjelpe meg disse ukene? Trenger det!!!!!!

 

Er motivert igjen også, så skal være flink nå!

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på pulsspinn..eller nesten får man si..eller så og si alt! Hehe, måtte gå ti minutter før timen var over pga jeg fikk skikkelig vondt i høyre side i magen, skikkelig ekkelt, krampeaktig..lurer på om det kan være fordi jeg har spist lite? Var vondt å bøye seg rett og slett, men har spist og dusjet nå og slapper av, og føler meg ganske så fin igjen heldigvis!

 

Ble bare litt av timen jeg gikk glipp av da, er syyykt sliten nå, føles deilig ;)

 

Ei venninne har spurt om jeg blir med på fest på søndag, og jeg sa kanskje..men jeg lurer på om jeg bare skal være flink å unngå alkohol litt nå? Jeg må ta dette med slankinga litt på alvor nå ellers kommer jeg jo ingen vei! Skal ikke drikke ellers i helga, HELT SIKKERT denne gangen, hehe, for vi skal være barnevakt for to små som skal overnatte her. Det blir kos!

 

Er i grunn det med alkohol og kosthold som feller meg hele tiden..hadde det ikke vært for helgene så hadde jeg greid meg helt fint! Så nå MÅ jeg være streng med meg selv i helga og tenke på hva jeg putter i munnen!!

 

Kanskje jeg skal lage en ny plan som jeg kan krysse av på, og å lage meg konkrete mål, det pleier å være motiverende! Ja det skal jeg jammen gjøre, med en gang!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Flink du er som har vasket og skrubbet! OG ikke minst vært på trening, hørtes ikke godt ut med krampe i magen,.. men kan jo ha vært for lite mat blandet med hold eller ja, bra det ihvertfall går bedre.

 

Vi har hatt hjemmelaget lasagne i dag, nam, nam! Og jeg "overspiste" ikke slik jeg ofte gjør når det er god mat.

 

Det er jo bra om du takker nei til fest, ihvertfall til alkohol..

Jeg har ikke trent enda etter jeg kom igjen, i går var jeg med ei venninne hele dagen, men jeg gikk mye da. Og nå har jeg lest mye på kk.no om at gåing er svært bra! Men skal nok komme meg ut å løpe i løpet av helgen. Og neste uke er det ingen unnasluntring.

 

Har satt meg som mål og trene 3-4 ganger i uken, helst 4. Og spise sunt, det gjør jeg jo stort sett og da.. bortsett fra lasagne i dag..

 

Jeg vil gjerne se 64,0 kg innen 1.9, det er ca 2 1/2 uke, så det er jo ikke umulig...

 

Vi klarer dette, 2 uker med trening og sunn mat og vips kommer du inn i kjolen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan starter du nytt tre? Jeg vil også!

 

Ja i kveld vurderte vi å lage oss mat litt sent..pasta eller noe, men jeg var sterk og sa nei! Hehe, spiste et kokt egg bare ;)

 

Tenker jeg skal prøve å ikke spise noe mer godteri resten av helga, spiste littegrann nå i kveld, men ikke mye. Får heller fylle innpå med sunn mat!

 

Nå skal jeg legge meg, i morgentidlig kommer smårollingene, så er vel best å være uthvilt ;)

 

Ja vi skal klare det! Jeg skal i bryllup den 28. august, så er jo bare to uker..er det for mye å tenke 2 kg på to uker? Skal prøve iallefall! Har laget treningsplan i kveld, i morgen blir det fri, men søndag skal jeg på step!

 

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå skal jeg prøve å forklare,

om du trykker på denne uken (under resultater) så ved siden av treet, øverst står det startdato, så klikker du på den datoen du vil starte fra. Du må ha fylt inn vekt for at den kan "finne" ny start dato. Og vips blir treet tomt og vekten blir fra målet du har satt opp.

 

Du får det nok til!

 

Jeg veide meg i dag, nå når jeg kommer hjem går jeg opp. usj.. 66,0kg.

 

Det er kanskje litt mye å ta to kg på 14 dager, men 1-1,5 burde jo gå fint og all ære til deg om du får til 2 kg.

Jeg vil i alle fall være på 64,x kg til 1.sept, tror det kan bli vanskelig med to kg, Jeg kjenner kroppen min og den liker ikke å gå ned virker det som..

 

Men jeg gir ikke opp!

 

Kos deg med barnebesøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Men har fått med meg mannen på å gå ut en tur.

Jeg skjønner ikke, tiltakslysten er helt borte når det gjelder det meste.... mistet piffen..

 

Men f.o.m mandag må jeg komme i gang, må!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Da skal jeg prøve å starte et nytt tre i morgen, og skrive inn vekta da ;)

 

Er syykt trøtt i dag, han ene har vært mye våken i natt, og begge ungene sto opp kvart på seks, så vi bare sitter her å gjesper vi ;)

 

Tenkte trene i kveld hvis jeg orker da, hehe. Ja to kg på to uker er vel litt mye, men får se hva som går, skal være glad hvis jeg går ned i hele tatt, har ligget fast på det samme en tid nå så.

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Ikke mye avslapning med småttiser i huset, nei.. men det er jo koselig da.

 

I dag var jeg 66,4 på vekta..... kan ha noe med at jeg bakte boller i går (fyyy..), og at vi har spist taco og lasagne og rester av lasagne siden vi kom hjem, men synes det er ille å ha gått opp 1 kg siden torsdag.

Så derfor har jeg nå være ute å gått i fort tempo i 1 time og 20 minutt, veldig deilig.

Og skal ikke ha flere boller. Nå skal jeg være sunn og flink.

 

Nå skal jeg begynner å rydde litt på soverommet og kontoret.... gjøre klart til å få takst på leiligheten.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Kom du deg på trening i kveld?

 

Jeg klarte ikke la være, tok en bolle, men nå er det ikke fler igjen så da er det greit!

 

Jeg må finne litt motivasjon til i morgen tidlig, den kommer vel når jeg finner frem treningstøyet håper jeg.

 

God kveld=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Ja boller ble det på oss også i går, var på tur med ungene og da ble det litt godsaker. Men nå er det nok! Ble skikkelig deppa av å være så tung i går, veide meg på kvelden (fy og fy) og var tyngre enn jeg har vært på leeenge..så kjæresten min sa han skulle hjelpe meg nå, og vi bestemte at vi ikke skal ha utskeielse i helga som kommer ettersom det er helgene som ødelegger alltid. Nå er det to uker til bryllup så da skal jeg bare holde meg sunn og heller kose meg i bryllupet.

 

Har fikset nytt tre i dag, og satt startdato på i dag! Vekta var 57,5 kg ;) og tok midjemål, men målte egentlig der magen var størst i stedet for midja, så ser jeg forandringene bedre, og det ble 81,5 cm.

 

Har fri fra jobb i dag så det er irriterende at det ikke går noen morgentreninger som passer, men har booket meg kl 17.35 på pulsstep så den SKAL jeg på! Bortsett fra det skal jeg prate med dem fra kvinnetrening på msn nå kl 12 og forhåpenligvis få litt ny motivasjon og tips videre.

Jeg SKAL SKAL SKAL se 56-tallet til bryllupet!

 

Er motivert, men samtidig litt "nede" for jeg tenkte at det skulle gå ganske greit å gå av seg feriekiloene igjen, men de har holdt seg, så jeg blir litt skremt at jeg ikke skal greie dette nå, føler meg så stor og at klærne ikke passer og det er ikke noen god følelse.

 

Skal ha ekstra fokus på maten i ukene som kommer og samtidig trene 3-4 ganger i uka!

 

Ha en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Jeg våknet nå jeg... var vist litt trøtt, så ble dårlig med morgentrening, men mannen skal ut med en kompis senere i dag så da skal jeg trene da.

 

Så bra at kjæresten din vil støtte deg, det er viktig med støtte slik at ikke det alltid skal være usunn mat o.l...

 

Men i dag er det frisk start, uten boller og andre usunne ting.

 

Bra med nytt treningstre, stå på frem over, jeg skal lage nytt i morgen.

 

Jeg skal også trene 3-4 ganger i uka.. første økt blir i ettermiddag!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å sove lenge i blant, ble ikke så tidlig på meg heller i dag :D Har du fortsatt ferie eller har du fri i dag? Har en fridag jeg.

 

Har nettopp fått oppfølging fra kvinnetrening og nå er jeg mye mer positiv! Fikk en utfordring fra henne og hvis jeg greide å følge dette i en uke skulle hun sende meg en sportsbh!! ;)

 

Hun anbefalte dessuten at jeg ikke kjører veldig strengt regime, men fortsatt har 1 utskeielsesdag i uken, så blir lørdag. Har også fått satt opp en langsiktig og kortsiktig plan over hvor mye jeg skal gå ned og at jeg skal trene 3 dager i uka. Dette tror jeg blir bra! Blir kanskje ikke å gå ned så fort som jeg ønsker (til bryllupet) men er vel smartere å tenke langsiktig uansett. Blir ca 1/2 kg i uka.

 

Nå skal jeg på butikken og handle inn for uka!

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...