Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

Bra du gikk til legen.. da får du ha god bedring!!

 

Jeg holder på i dag og til megleren kommer... puh... stiv i ryggen etter all løfting av tunge ting ned i boden..

 

men, nå koser jeg med litt blåbær=)

 

kommer sterkere tilbake senere.

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Du får ha lykke til med flytting og alt arbeid som hører med missrosa, skjønner det er travelt til deg!

 

Vært helt kaputt jeg, sovnet på sofaen etter legetimen så ble ikke mer trening i dag enn syklingen, men det får gå. Vet ikke helt om jeg skal droppe å ta den voltaren kuren som hun satte meg på..husker sist jeg tok voltaren så ble jeg skikkelig dårlig, og vet mange som er skeptisk på den! Har jo ikke såå vondt i kneet heller..lar det gå et par dager og kjenner om jeg blir bedre av treningsfri først! Får bare være desto flinkere med maten nå da :)

 

I morgen er det onsdag allerede, synes tiden flyr av sted! Snart veiedag igjen.

 

Håper dere har en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg begynner all pakkingen til helgen<3

for må være ferdig i mitten av november<3

 

i dag har det gått supert med maten, er stolt<3

håper det holder sånn også =)

 

jeg har fått 1,4tp i dag<3

 

har ny veie dag FREDAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

litt fjern, utrolig bra med vektnedgang smint!!! Det skal du ha - du er flink!

Kanskje du skal ringe legen, så får du et annet merke/type. jeg pleier ikke å reagere på voltaren, men vet mange som kan gjøre det. greit å ta en sånn kur, så slipper du kanskje langvarig skade...

 

flink du og stinelill, og lykke til med pakking!

 

 

nå er jeg trøtt, har fått mensen og... veier meg ikke igjen før den er over. da blir jeg ikke så skuffet, hehe...

 

god natt! Ny dag med nye muligheter i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mensen disse dager jeg også. Tyyypisk når vi skal reise bort. Derfor jeg har følt meg så sliten de siste dagene..og litt ekstra humørsyk :)

 

Kjenner jeg er utslitt i dag, og det FØR jeg har vært på jobb.. skal snart sykle avgårde, og da er jeg ikke hjemme igjen før til kvelds.

 

Spiste grøt til frokost i dag og..må finne et alternativ snart så jeg ikke spiser meg lei på det, har det jo jo 6 av 7 dager i uka.. Men men, fortsatt godt så :)

 

Ha en fin og aktiv dag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Da var dagens jobb unnagjort! Har syklet til og fra jobb i dag og, skal prøve å få gjort noen styrkeøvelser/mage i kveld også! Blir sykling både torsdag og fredag også, så tror det får holde denne uken ettersom jeg egentlig skal "ta det med ro" :)

 

Super matdag i dag også:

 

Frokost: grøt med blå og bringebær + biola

Mellom: nøtter

Lunsj: 3 knekkebrød med mager skinkeost

Middag: Litt rester fra stroganoff i går + ris og salat

Kvelds: 2 skiver grovt rugbrød med en hel liten boks makrell i tomat + biola

 

Får bli et lite kveldsmåltid til ettersom jeg er en del under kaloriene jeg skal ha i meg i dag.

 

Håper alt er bra med dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

så flink du er med maten smint:)

 

snart er det veie dag og jeg føler meg elendig. og igjen sliter jeg med magen når jeg spiser brød =(

oi i helgen stasrter jeg virkelig pakkingen, gruer meg litt til det!

 

i dag blir det bare 5min til og fra bussen all trim jeg får i meg i dag, hakke tid til mer siden mamma kommer!

 

snakkes siden<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg heller har gått ned så mye til denne fredagen, for det første er det jo bare 3 dager siden sist veiing ettersom jeg har byttet veiedag, og for det andre har jo treningen trappet veldig ned pga skade..fant ut at jeg bare må droppe trening litt denne uka og kjenne om kneet er bedre til neste uke og heller starte på da. Men sykler til jobb da fortsatt, hehe, har fri i dag da så skal hvile helt! Vondt i halsen og føler meg litt smådårlig, håper det går raskt over. Nå koser jeg meg med litt sen frokost av rugbrød med makrell i tomat og en kopp lett-kakao.

 

Men til neste fredag, DA har vi nok gått ned mere - gleder meg :)

 

Kos deg med bursdag missrosa! :) Stå på videre du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Er nok lurt av deg å ta det litt med ro.. Så blir kneet bra igjen, slik at du ikke går å har vondt i det i en lang periode.

 

Her pøser det ned i dag, egentlig synes jeg høsten er veldig koselig. Man kan pakke seg litt inn igjen.. hehe!

 

Nå skal vi straks på matbutikken og handle inn til bursdagskveld=)

 

Jeg har jo ikke fått trent denne uka, eller på mandag fikk jeg trening av å løpe opp og ned i kjelleren og bar masse tungt.

Men jeg får komme i gang igjen i morgen!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

i dag har jeg å mamma vært ute å spist pizza og dessert<3 var hyggelig men det skjer ikke vær dag heldig hvis<3

 

så resten av uka skal jeg være sunn<3

skal pakke litt i helgen og fortsette og rydde =)

i November flytter jeg og har 2mnd på meg sånn ca til alt skal være ute pluss leiligheten vaska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

I morgen er det fredag og veie dag, tviler på at jeg har gått ned noe, men hadde vært gøy om jeg hadde gått ned et par gram. men som sakt jeg tviler, i morgen skal jeg spise rester av kylling, pluss salat<3 på lørdag blir det kalkun på meg pluss salat, jeg har tenkt å bli like flink som da jeg gikk på kurs, skal bli innstilt på at dette er det rette... også skal jeg begynne å gå tur igjen når jeg har fått flytta, nå legger jeg bare alle løfting og bæring framover som trening!

ellers blir det å tenke sunt og spise riktig, og seff drikke nok vann!

 

hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Glemte at jeg skulle veie meg i dag jeg, så gjorde det etter at jeg hadde spist litt, så da teller det kanskje ikke helt? Uansett så var jeg 57,1. Men venter mensen også så regner med jeg har litt ekstra vann og slikt i kroppen, føler meg oppblåst - som vanlig!

 

Bortsett fra det så har jeg blitt litt syk, er hjemme fra jobb i dag, hadde skikkelig feberrier i natt, frøs og kokte om en annen og sov nesten ikke et sekund, en skikkelig slitsom natt, hadde ikke ibux heller. Men i morges så var feberen borte, kanskje jeg jobbet den ut? Føler meg fortsatt i slapp form, men håper jeg greier å være med når vi skal reise i dag, typisk å bli syk når vi skal bort!

 

I går var jeg å veide meg på en slik vekt som skal vise den fysiologiske alderen. Jeg endte på to år eldre enn jeg egentlig er. Men generelt sett så var det ikke ille! Fikk mye skryt fordi jeg hadde nok vann i kroppen, var visst mange som var dårlige på å drikke nok, hadde littegrann for høy fettprosent og littegrann lav muskelprosent, men det var ikke snakk om mye, så hun mente at hvis jeg trente litt mer styrke så ville dette jevnes ut og jeg ville raskt gå ned til "min egen alder" eller yngre! Det jeg var mest fornøyd med var at magefettprosenten var kjempeliten! Du har jo ikke noe magefett sa hun, hehe, men jeg vet jo at jeg legger på meg på rumpe og lår så det var ikke noe bombe akkurat, magen er jo relativt flat.

 

Gøy var det uansett å få vite ca hvor jeg ligger i f.h til fett og muskelprosent, og tenker det blir normalt når jeg får gått ned de 5 kiloene som jeg planlegger :P

 

Fikk også vite hvor mange kalorier jeg forbrenner ved å "bare være i live", altså ved null aktivitet en dag og det var 1254 tror jeg om jeg husker rett, og så kunne jeg gange det med 1,4 for å få en vanlig dag i aktivitet med uten trening (altså bare det å være på jobb, stå og gå osv) så da lander jeg på like under 1800 og det passer bra i forhold til det jeg har fått vite at jeg skal spise i løpet av en dag. Så da tenker jeg at de dagene jeg ikke trener nå når jeg er skadet så skal jeg prøve å holde meg rundt 1600 for å få vektnedgang.

 

Nå skal jeg prøve å sove litt og se om jeg blir i bedre form og kan pakke og dra!

 

Håper dere får en fin dag og en fin helg, snakkes etter helga da om jeg ikke blir hjemme :)

 

Klemklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Halo!

 

I dag er en ny dag med nye muligheter! Det ble en ganske usunn dag i går, men i dag blir det ikke det.

 

Nå holder jeg på å rydde og vaske litt, fortagrafen kommer for å ta bilder av leiligheten nå snart...

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

smint:

så fin vekt :P

også må du ha en god tur:)

 

jeg har gått opp til 67.5kg =( men tar det ikke så ille siden jeg har mensen!

gått opp 400gram! men det går jeg ned igjen når mensen er over!

 

ellers er jeg mye sliten om dagen så orker ikke så mye nå!

skal få tatt noe oppvask pluss kasta mer ting! for nå flytter jeg om ikke så lenge! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

siden jeg hadde mensen i går tenkte jeg bare jeg skulle se i dag hva vekta viste og gjett hva jeg hadde gått ned 1 hel kg :P

så nå er jeg 66.5kg!

 

deilig å gå ned! nå skal det jobbes med å stramme opp :)

har dere noe tips?

 

nå gleder jeg meg veldig til å flytte :)

skal få hund av forloveden min =)

syns jeg hadde vært så flink med maten i det siste at jeg belønet meg med ny tlf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så bra stinelill, du er flink!

Jeg har også mensen å orker ikke gå på vekta.. MEN målte meg rundt magen og midjen og jeg har krympet litt =)

 

Koselig at du skal få hund! Jeg har også hund, hun bor hos mamma og pappa, men om vi får kjøpt det huset vi ser på skal hun få flytte inn hos oss igjen!

 

Vi hente pappesker i dag og begynne å pakke.... leiligheten vår blir lagt ut for salg til uken, spennende!

 

jeg leser mye på treningssiden til kk.no, der står det mye trningstips og program!

 

stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tusent takk:)

jeg begynner på mandag da skal alt jeg ikke bruker pakkes vekk!

er jo litt gøy å pakke også finner igjen ting man ikke har sett på år å dager :P hehe!

 

takk for tipset om kk :) skal sjekke det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

nam nam nå har jeg kost meg med blåbær :)

og snakket med typen min å skaffe meg Chihuahua valp :) og han sa det var opp til meg og at jeg kunne få en<3

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24025285

 

se så søt den jeg kanskje skal høre mer om er <3

eller ønsker jeg meg boston terrier<3

 

jeg er i super humør i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da var wii'en pakket bort og jeg har ingen vekt på ubestemt tid..... så nå er det om å gjøre å være veldig flink, så kanskje jeg ser et mye mindre tall neste gang jeg tråkker på den=)

 

det er koselig med hund da.. veldig søt den du la ut link til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

deilig å få pakka bort ting da :P

snart er det jeg som skal begynne pakkingen :)

 

nå spiser jeg middag å ser på film<3 vært sunn i hele dag :)

 

til kvelds skal jeg kose meg med blåbær<3

 

takk for det jeg skal dra å se på den lille krabaten tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

da har jeg meldt meg på mosjonsutfordringen for september, aner ikke om jeg får tid til å trene så mye denne måneden, men blandt all pakkingen skal jeg klare det, meld dere på dere også :P

dere vil finne linken inne på trim og trening :)

 

ellers hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Sprekt av deg!! Jeg melder meg på i oktober tenker jeg!

 

Nå består leiligheten vår av møbler og MANGE pappesker som er pakket... vi skal kjøre de vekk i dag.. så er det klart for visning! Blir mye flyttesnakk her nå..

 

Ellers når vi (forhåpentligvis) får kjøpt huset skal jeg kjøre i gang en slags boot camp for meg selv.. Det mye skog og et stort vann i nærheten, så blir bare å bruke fantasien. Jeg skal også få hengt opp igjen boksesekken min, har ikke hatt plass her i leilgheten.

 

Håper du har kost deg i bryllup smint!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

vet det blir mye snakk om det!

 

i dag blir det ikke en bra mat dag skal besøke bestefar på sykehuset =(

jeg har ikke fått kommet igang med flyttinga enda :P

må få skaffet noen pappesker og satt i gang for på mandag er det 2uker til jeg flytter! så nå må jeg stå på!

 

i allt må jeg få trent!

 

håper alle har hatt en bra dag<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...